Zlecenie 6768064 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń...

   
Zamówienie 6768064 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-05-16
przedmiot zlecenia
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku Dworca Kolejowego przy ul. Dworcowej 1 w Kaliszu, toalety public
znej zlokalizowanej na Węźle Przesiadkowym przy ul. Majkowskiej oraz pomieszczeń w budynku Dworca Autobusowego przy ul. Podmiejskiej 2a z zapewnieniem koniecznych do jej wykonania środków czystości i podstawowych artykułów higienicznych.
1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu w budynku Dworca PKP przy ul. Dworcowej 1 w Kaliszu, toalety publicznej na Węźle Przesiadkowym przy ul. Majkowskiej oraz pomieszczeń w budynku Dworca Autobusowego przy ul. Podmiejskiej 2a z zapewnieniem koniecznych do jej wykonania środków czystości i podstawowych artykułów higienicznych. Usługa dotyczy powierzchni:
1/ Dworzec Kolejowy - 570,62 m2,
2/ toaleta na Węźle Przesiadkowym – 6,00 m2,
3/ Dworzec Autobusowy – 238,83 m2.
2. Zakres usługi obejmuje w szczególności:
2.1. Wykonawca wykona usługę kompleksowego sprzątania w pomieszczeniach, których schematy numeracji przedstawiają rysunki nr 1, 2 i 3, według następującego harmonogramu:
1/ w budynku Dworca Kolejowego:
a) dwa razy w tygodniu:
- pomieszczenia biurowe nr: 07, 08, 17,15,19, 20, 21 – 115,62 m2,
- pomieszczenia gospodarcze nr: 09, 12 – 12,07 m2,
- pomieszczenia kasowe nr: 18, 23, 24 – 32,00 m2,
- pomieszczenia wystawowe nr: 10 (dwupoziomowe) – 293,15 m2,
- pomieszczenie serwerowni nr 11– 9,00 m2
a w przypadku utrudnionych warunków atmosferycznych według potrzeb nawet do 3 razy w tygodniu
b) codziennie w dni robocze:
- pomieszczenia sanitarne nr: 02, 03, 04, 05, 16 –17,24 m2,
- inne pomieszczenia nr: 06, 14 i główny hol – 91,54 m2,
Rysunek 1-Schemat numeracji pomieszczeń na dworcu autobusowym.
2/ na Węźle Przesiadkowym minimum dwa razy w tygodniu toaletę i pomieszczenie gospodarcze – 6,00 m2,
Rysunek 2-Oznaczenie pomieszczeń toalety na Węźle Przesiadkowym.
3/ w budynku Dworca Autobusowego:
a) codziennie w dni robocze:
- pomieszczenia socjalne nr: 018 – 12,44 m2,
b) codziennie w dni robocze oraz dni wolne od pracy:
- hale pasażerską oraz wiatrołap stanowiące pomieszczenie nr: 001, 024 – 195,76 m2,
- pomieszczania sanitarne (WC dla pasażerów) nr: 003, 004, 005, 006, 008 – 30,63 m2,
(prater)
(pierwsze piętro)
Rysunek 3-Shemat numeracji pomieszczeń na dworcu autobusowym.
4/ sprzątanie pomieszczeń odbywać się będzie:
a) w budynku Dworca Kolejowego: w przedziale godzin 7:30 – 15:30,
b) na Węźle Przesiadkowym oraz w budynku Dworca Autobusowego: w przedziale godzin 7:00 – 22:00.
2.2. Sprzątanie pomieszczeń, o których mowa w pkt. 3.1 obejmuje w szczególności:
1/ odkurzanie i ścieranie na mokro powierzchni podłogowych,
2/ mycie na mokro biurek, mebli, stolików parapetów wewnętrznych i sprzętów biurowych, parapetów zewnętrznych, drzwi wewnętrznych, kaloryferów oraz innych przedmiotów znajdujących się w pomieszczeniach, w tym okien wewnętrznych i szklanych ścian znajdujących się w pomieszczeniach kasowych,
3/ opróżnianie niszczarek, pojemników na śmieci, wymiana worków i wyrzucanie śmieci w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
4/ mycie toalet, muszli i desek klozetowych wraz z dezynfekcją armatury, luster, glazury terakoty;
5/ zaopatrywanie pomieszczeń w podstawowe dobrej jakości środki higieny tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe jednorazowego użytku składane typu „ZZ”, mydło zagęszczone do pojemników, płyn do mycia naczyń, worki na odpady ;
2.3. Wykonawca w ramach umowy dwa razy w roku (wiosną i jesienią oraz po pracach remontowych lub malarskich) zapewni mycie okien i drzwi wejściowych:
1/ na Dworcu Kolejowym:
a) 16 szt. okien o wymiarach 346 cm x 176 cm,
b) 4 szt. okien o wymiarach 158 cm x 172 cm,
c) 2 szt. okien o wymiarach 147 cm x 174 cm,
d) 1 szt. okna o wymiarach 149 cm x 170 cm,
e) 1 szt. okna o wymiarach 80 cm x 172 cm,
f) 1 szt. drzwi wejściowych o wymiarach 247 cm x 168 cm,
g) 1 szt. drzwi wejściowych o wymiarach 242 cm x 162 cm.
2/ na Węźle Przesiadkowym:
a) 1 szt. okna o wymiarach 60 cm x 40 cm,
b) 1 szt. drzwi wejściowych o wymiarach 105 cm x 210 cm,
c) 1 szt. drzwi wejściowych o wymiarach 90 cm x 205 cm.
3/ na Dworcu Autobusowym:
a) 18 szt. okien o wymiarach 100 cm x 140 cm,
b) 3 szt. kompletów okien o wymiarach 680 cm x 630 cm, 680 cm x 2075 cm, 680 cm x 1353 cm stanowiących przeszklenie budynku części pasażerskiej,
c) 5 szt. drzwi wejściowych (jedno skrzydłowych) o wymiarach 90 cm x 205 cm,
d) 3 szt. drzwi wejściowych (dwuskrzydłowych) o wymiarach 200 cm x 220 cm,
e) jednego wiatrołapu o wymiarach 280 cm x 470 cm x 370 cm.
Rysunek 4-komplet okien o wymiarze 680 cm x 2075 cm (Dworzec Autobusowy w Kaliszu).
4/ Wykonawca będzie wykonywał usługę mycia okien, w terminie 2 tygodni od daty przekazania zlecenia Zamawiającego.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością i dokładnością.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1/ wykonywania usługi przy pomocy personelu własnego Wykonawcy, którego wykaz imienny Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w pierwszym dniu wykonywania usługi,
2/ zapewnienia ciągłości prawidłowej realizacji usługi niezależnie od urlopów czy absencji chorobowej i przy zachowaniu obowiązujących przepisów,
3/ realizacji usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu oraz profesjonalnych środków czyszczących, dezynfekujących, konserwujących oraz worków na śmieci,
4/ wykorzystywania wyłącznie materiałów oraz środków czystości, które są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i stosowania ich zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta,
5/ zachowania na terenie objętym umową należytego ładu i porządku oraz przestrzegania przepisów bhp i ppoż.
2.6. Pracownicy wykonujący usługi wyposażeni będą w ubranie robocze, które Wykonawca musi zapewnić na własny koszt.
2.7. Zamawiający na czas trwania umowy umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej oraz wody dla celów realizacji zlecenia.
2.8. Zamawiający na czas trwania umowy udostępni Wykonawcy nieodpłatnie na Dworcu Autobusowym pomieszczenie socjalne nr 018, na Dworcu Kolejowym pomieszczenie gospodarcze nr 12 oraz pomieszczenie gospodarcze z tyłu budynku toalety na Węźle Przesiadkowym, które mogą być współdzielone z innymi Wykonawcami Zamawiającego np. pracownikami ochrony.
2.9. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić i uzupełniać 3 szt. dzienników wykonania usługi (osobnego dla Dworca Autobusowego, Dworca Kolejowego, Toalety na Węźle Przesiadkowym przy ul. Majkowskiej). Dziennik będzie podlegał kontroli przez Zamawiającego i zawierać będzie wpisy pracowników Wykonawcy dot. zrealizowanych czynności.
2.10. Oceny prawidłowości wykonania prac objętych niniejszą umową dokonuje Zamawiający.
2.11. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wszelkich poprawek na żądanie Zamawiającego, o ile konieczność ich dokonania wyniknie z niewłaściwego wykonania usługi. Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę do wykonania i przekazania dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu poszczególnego zakresu zleconej usługi.
2.12. W przypadku nieterminowego wykonania usług będących przedmiotem niniejszej umowy Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy dodatkowy termin na wykonanie usług określonych w umowie.
2.13. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłego współdziałania z pracownikami Zamawiającego.
2.14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie personelu do wykonywania usług objętych przedmiotem umowy oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie ich wykonywania.
3. Wykonawca w ramach oferty musi określić miesięczną stawkę za wykonywanie umowy oraz stawki za wykonywanie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń na dworcu autobusowym, toalecie na Węźle Przesiadkowym oraz pomieszczeń na dworcu kolejowym.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość aneksowania umowy w celu rezygnacji z części usługi dotyczącej sprzątania pomieszczeń na dworcu kolejowym, tym samym pomniejszenie kwoty umowy o stawkę wskazaną w ofercie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę z minimum 2 miesięcznym wyprzedzeniem przez datą ograniczenia zleconej usługi.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań swojego personelu.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10335701 2024-03-28
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiot zamówienia: Kompleksowe świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach należących do ŁARR S.A. 1/DA/2024
10338934 2024-03-28
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Sprzątanie budynków Urzędu Miasta Bydgoszczy w okresie 9 miesięcy Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu budynków Urzędu Miasta Bydgoszczy w okresi...
10289082 2024-03-29
godz. 09:00
Świętokrzyskie „Świadczenie usług sprzątania biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Kielcach przy ul. Warszawskiej 44 i ul. Malików 146 A” Przedmiotem zamówienia jest spr...
10379628 2024-04-03
godz. 11:00
Mazowieckie Zapraszamy do udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz Energa Operator Wykonawstwo Elektroenergetyczne Sp. z o.o. Szczegóły w załączonym zapytaniu ofertowym. Instrukcja ...
10364670 2024-04-08
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie usług w zakresie sprzątania i obsługi budynków wraz z pielęgnacją terenów zielonych przylegających do budynków mieszkalnych wielorodzinnych mieszczących się w Warszawie ...
10305544 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pod nazwą „Roboty czyścicielskie instalacji energetycznych w PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Rybnik”. Celem zadania jest zapewnienie ...
10324979 2024-04-16
godz. 11:00
Wielkopolskie Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych WOW NFZ przy ul. Baraniaka 88 E oraz ul. Grunwaldzkiej 158 wraz z otoczeniem budynku i parkingiem Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania...
10318340 2024-04-18
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wykonywanie usług sprzątania nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. E. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15A-E, 15F-G, 17A, 17B-F, 17G-H w Kr...
10334432 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków Skarbu Państwa, budynków administracyjno-biurowych, terenów zewnętrznych przy budynkach SP oraz stałe...
10310755 2024-04-30
godz. 13:00
Mazowieckie Zapytanie ofertowe RFP na usługę sprzątania