Przetarg 9053549 - Świadczenie usługi kompleksowego specjalistycznego...

   
Analizuj Zamówienie 9053549 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-07-19
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usługi kompleksowego specjalistycznego utrzymania czystości, dekontaminacji, czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych,tran
sport wewnątrzszpitalny,pielęgnacja i utrzymanie terenów zewnętrznych Numer referencyjny: FZP.2810.52.2022
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w kompleksowego specjalistycznego utrzymania czystości w sferze medycznej i administracyjnej, dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów, czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych świadczonych przez opiekuna medycznego, transport wewnątrzszpitalny oraz pielęgnacja i utrzymanie terenów zewnętrznych w lokalizacji Siedlce ul. Poniatowskiego 26, przez okres 36 miesięcy począwszy od 01.09.2022r.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w kompleksowego specjalistycznego utrzymania czystości w sferze medycznej i administracyjnej, dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów, czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych świadczonych przez opiekuna medycznego, transport wewnątrzszpitalny oraz pielęgnacja i utrzymanie terenów zewnętrznych w lokalizacji Siedlce ul. Poniatowskiego 26, przez okres 36 miesięcy począwszy od dnia 01.09.2022r. Wykonywanie czynności winno odbywać się w sposób i na zasadach opisanych w załącznikach do SWZ : 1. załącznik nr 2 - Plan Higieny, 2. załącznik nr 3- Zestawienie powierzchni wewnętrznych podlegających usłudze, 3. załącznik nr 4- Standard usług, 4. załącznik nr 5 –Standardy dla sprzętu i materiałów, 5. załącznik nr 6 - Plan terenów zewnętrznych. 6. Załącznik nr 7- Plan pielęgnacji terenów zielonych Zamówienie będzie wykonywane w trybie ciągłym: 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, w zakresie opisanym w Załączniku nr 2 do umowy Plan Higieny. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni urządzenia, wyposażenie sanitarno-higieniczne oraz dostawy środków myjących i dezynfekcyjnych wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ– Standardy dla sprzętu i materiałów lub wymienione w Załączniku nr 4 - Standard usług oraz zakupi od Zamawiającego odpowiednią ilość mopów myjących i myjąco- dezynfekujących w ilościach niezbędnych do właściwego wykonania usługi. Cena 1 mopa myjącego wynosi 1,32zł + 23% VAT; cena 1 mopa myjąco-dezynfekującego wynosi 1,64zł + 23% VAT. Wykonawca będzie odpowiadał za stan techniczny dostarczonych do wykonywania usługi sprzętów i urządzeń oraz zapewnienie możliwości ich ciągłego używania, z tym że przerwa w używaniu któregokolwiek z urządzeń myjąco-dezynfekujących spowodowana awarią nie może przekroczyć 5-ciu dni – wykonawca zapewni urządzenie zastępcze, a przerwa spowodowana awarią urządzenia do dekontaminacji nie może uniemożliwić wykonania miesięcznego planu zabiegów dekontaminacji, zamówienie obejmuje wykonanie około 600 procesów tygodniowo (zabiegów dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów) rocznie, pomieszczenia i sprzęt do dekontaminacji wskazuje zamawiający, harmonogram zabiegów dekontaminacji jest uzgadniamy przez strony. Zamówienie będzie wykonywane zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w obiektach ochrony zdrowia, procedurami, instrukcjami i standardami obowiązującymi u zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego wdrożenia wszelkich, wynikających ze zmian przepisów prawa lub decyzji organów administracji publicznej, zasad dotyczących świadczonej usługi, w szczególności zasad dezynfekcji sprzętu, pomieszczeń, postępowania z materiałem skażonym. Osoby, którymi będzie się posługiwał wykonawca przy wykonywaniu umowy będą posiadały aktualne badania profilaktyczne oraz szczepienia ochronne pozwalające na dopuszczenie ich do pracy w placówce ochrony zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania terminów badań profilaktycznych i szczepień ochronnych przez swoich pracowników, a także umożliwienia przedstawicielowi zamawiającego kontrolowanie realizacji tego obowiązku, bez ograniczeń, także poprzez kontrolę dokumentów. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić kserokopie dyplomów pracowników świadczących usługę opiekuńczo-pielęgnacyjną. Wykonawca zapewni wykonywanie zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i dopuszczone do wykonywania czynności. Osoby, którymi będzie się posługiwał Wykonawca muszą zostać przeszkolone przed przystąpieniem do pracy, w szczególności w zakresie: a) bezpieczeństwa i higieny pracy, b) przepisów p.poż., c) dezynfekcji i higieny pomieszczeń ochrony zdrowia w oparciu o obowiązujące procedury, d) utrzymania czystości pomieszczeń, procedury postępowania z materiałem zakaźnym, Pozostałe informacje zawiera SWZ.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2022/S 153-438254 z dnia 2022-08-10:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Część nr: Sekcja II Przedmiot
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia
Zamiast:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w kompleksowego specjalistycznego utrzymania czystości w sferze medycznej i administracyjnej, dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów, czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych świadczonych przez opiekuna medycznego, transport wewnątrzszpitalny oraz pielęgnacja i utrzymanie terenów zewnętrznych w lokalizacji Siedlce ul. Poniatowskiego 26, przez okres 36 miesięcy począwszy od dnia 01.09.2022r.
Wykonywanie czynności winno odbywać się w sposób i na zasadach opisanych w załącznikach do SWZ :
1. załącznik nr 2 - Plan Higieny,
2. załącznik nr 3- Zestawienie powierzchni wewnętrznych podlegających usłudze,
3. załącznik nr 4- Standard usług,
4. załącznik nr 5 –Standardy dla sprzętu i materiałów,
5. załącznik nr 6 - Plan terenów zewnętrznych.
6. Załącznik nr 7- Plan pielęgnacji terenów zielonych
Zamówienie będzie wykonywane w trybie ciągłym: 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, w zakresie opisanym w Załączniku nr 2 do umowy Plan Higieny.
Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni urządzenia, wyposażenie sanitarno-higieniczne oraz dostawy środków myjących i dezynfekcyjnych wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ– Standardy dla sprzętu i materiałów lub wymienione w Załączniku nr 4 - Standard usług oraz zakupi od Zamawiającego odpowiednią ilość mopów myjących i myjąco- dezynfekujących w ilościach NIEzbędnych do właściwego wykonania usługi. Cena 1 mopa myjącego wynosi 1,32zł + 23% VAT; cena 1 mopa myjąco-dezynfekującego wynosi 1,64zł + 23% VAT.
Wykonawca będzie odpowiadał za stan techniczny dostarczonych do wykonywania usługi sprzętów i urządzeń oraz zapewnienie możliwości ich ciągłego używania, z tym że przerwa w używaniu któregokolwiek z urządzeń myjąco-dezynfekujących spowodowana awarią NIE może przekroczyć 5-ciu dni – wykonawca zapewni urządzenie zastępcze, a przerwa spowodowana awarią urządzenia do dekontaminacji NIE może uniemożliwić wykonania miesięcznego planu zabiegów dekontaminacji, zamówienie obejmuje wykonanie około 600 procesów tygodniowo (zabiegów dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów) rocznie, pomieszczenia i sprzęt do dekontaminacji wskazuje zamawiający, harmonogram zabiegów dekontaminacji jest uzgadniamy przez strony.
Zamówienie będzie wykonywane zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w obiektach ochrony zdrowia, procedurami, instrukcjami i standardami obowiązującymi u zamawiającego.
3 / 6
Wykonawca zobowiązany będzie do NIEzwłocznego wdrożenia wszelkich, wynikających ze zmian przepisów prawa lub decyzji organów administracji publicznej, zasad dotyczących świadczonej usługi, w szczególności zasad dezynfekcji sprzętu, pomieszczeń, postępowania z materiałem skażonym.
Osoby, którymi będzie się posługiwał wykonawca przy wykonywaniu umowy będą posiadały aktualne badania profilaktyczne oraz szczepienia ochronne pozwalające na dopuszczenie ich do pracy w placówce ochrony zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania terminów badań profilaktycznych i szczepień ochronnych przez swoich pracowników, a TAKże umożliwienia przedstawicielowi zamawiającego kontrolowanie realizacji tego obowiązku, bez ograniczeń, TAKże poprzez kontrolę dokumentów.
Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić kserokopie dyplomów pracowników świadczących usługę opiekuńczo-pielęgnacyjną.
Wykonawca zapewni wykonywanie zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i dopuszczone do wykonywania czynności. Osoby, którymi będzie się posługiwał Wykonawca muszą zostać przeszkolone przed przystąpieniem do pracy, w szczególności w zakresie:
a) bezpieczeństwa i higieny pracy,
b) przepisów p.poż.,
c) dezynfekcji i higieny pomieszczeń ochrony zdrowia w oparciu o obowiązujące procedury,
d) utrzymania czystości pomieszczeń, procedury postępowania z materiałem zakaźnym,
Pozostałe informacje zawiera SWZ.
Powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w kompleksowego specjalistycznego utrzymania czystości w sferze medycznej i administracyjnej, dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów, czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych świadczonych przez opiekuna medycznego, transport wewnątrzszpitalny oraz pielęgnacja i utrzymanie terenów zewnętrznych w lokalizacji Siedlce ul. Poniatowskiego 26, przez okres 36 miesięcy począwszy od daty zawarcia umowy.
Wykonywanie czynności winno odbywać się w sposób i na zasadach opisanych w załącznikach do SWZ :
1. załącznik nr 2 - Plan Higieny,
2. załącznik nr 3- Zestawienie powierzchni wewnętrznych podlegających usłudze,
3. załącznik nr 4- Standard usług,
4. załącznik nr 5 –Standardy dla sprzętu i materiałów,
5. załącznik nr 6 - Plan terenów zewnętrznych.
6. Załącznik nr 7- Plan pielęgnacji terenów zielonych
Zamówienie będzie wykonywane w trybie ciągłym: 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, w zakresie opisanym w Załączniku nr 2 do umowy Plan Higieny.
Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni urządzenia, wyposażenie sanitarno-higieniczne oraz dostawy środków myjących i dezynfekcyjnych wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ– Standardy dla sprzętu i materiałów lub wymienione w Załączniku nr 4 - Standard usług
Wykonawca będzie odpowiadał za stan techniczny dostarczonych do wykonywania usługi sprzętów i urządzeń oraz zapewnienie możliwości ich ciągłego używania, z tym że przerwa w używaniu któregokolwiek z urządzeń myjąco-dezynfekujących spowodowana awarią NIE może przekroczyć 5-ciu dni – wykonawca zapewni urządzenie zastępcze, a przerwa spowodowana awarią urządzenia do dekontaminacji NIE może uniemożliwić wykonania miesięcznego planu zabiegów dekontaminacji, zamówienie obejmuje wykonanie około 600 procesów tygodniowo (zabiegów dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów) rocznie, pomieszczenia i sprzęt do dekontaminacji wskazuje zamawiający, harmonogram zabiegów dekontaminacji jest uzgadniamy przez strony.
Zamówienie będzie wykonywane zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi obowiązującymi w obiektach ochrony zdrowia, procedurami, instrukcjami i standardami obowiązującymi u zamawiającego.
3 / 6
Wykonawca zobowiązany będzie do NIEzwłocznego wdrożenia wszelkich, wynikających ze zmian przepisów prawa lub decyzji organów administracji publicznej, zasad dotyczących świadczonej usługi, w szczególności zasad dezynfekcji sprzętu, pomieszczeń, postępowania z materiałem skażonym.
Osoby, którymi będzie się posługiwał wykonawca przy wykonywaniu umowy będą posiadały aktualne badania profilaktyczne oraz szczepienia ochronne pozwalające na dopuszczenie ich do pracy w placówce ochrony zdrowia. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania terminów badań profilaktycznych i szczepień ochronnych przez swoich pracowników, a TAKże umożliwienia przedstawicielowi zamawiającego kontrolowanie realizacji tego obowiązku, bez ograniczeń, TAKże poprzez kontrolę dokumentów.
Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić kserokopie dyplomów pracowników świadczących usługę opiekuńczo-pielęgnacyjną.
Wykonawca zapewni wykonywanie zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i dopuszczone do wykonywania czynności. Osoby, którymi będzie się posługiwał Wykonawca muszą zostać przeszkolone przed przystąpieniem do pracy, w szczególności w zakresie:
a) bezpieczeństwa i higieny pracy,
b) przepisów p.poż.,
c) dezynfekcji i higieny pomieszczeń ochrony zdrowia w oparciu o obowiązujące procedury,
d) utrzymania czystości pomieszczeń, procedury postępowania z materiałem zakaźnym,
Pozostałe informacje zawiera SWZ.
Numer sekcji: II.1.4
Część nr:
Sekcja II: Przedmiot
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: II.1.4) Krótki opis
Zamiast:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w kompleksowego specjalistycznego utrzymania czystości
w sferze medycznej i administracyjnej, dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów, czynności pielęgnacyjnoopiekuńczych świadczonych przez opiekuna medycznego, transport wewnątrzszpitalny oraz pielęgnacja i utrzymanie terenów zewnętrznych w lokalizacji Siedlce ul. Poniatowskiego 26, przez okres 36 miesięcy począwszy od 01.09.2022r
Powinno być:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w kompleksowego specjalistycznego utrzymania czystości
w sferze medycznej i administracyjnej, dekontaminacji pomieszczeń i sprzętów, czynności pielęgnacyjnoopiekuńczych świadczonych przez opiekuna medycznego, transport wewnątrzszpitalny oraz pielęgnacja i utrzymanie terenów zewnętrznych w lokalizacji Siedlce ul. Poniatowskiego 26, przez okres 36 miesięcy począwszy od daty zawarcia umowy.
Numer sekcji: IV.2.2
Część nr: Sekcja IV: Procedura
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 16/08/2022
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 19/08/2022
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.6
Część nr: Sekcja IV: Procedura
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 13/11/2022
Powinno być:
Data: 16/11/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Część nr: Sekcja IV: Procedura
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 16/08/2022
Czas lokalny: 10:30
Powinno być:
Data: 19/08/2022
Czas lokalny: 10:30
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90900000, 90920000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10321885 2024-03-28
godz. 10:00
Wielkopolskie Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjno – sportowych 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie bieżącego utrzymania terenów rekreacyjno – sportowych (place zaba...
10369597 2024-03-29
godz. 00:00
Podlaskie Utrzymanie grobów i cmentarzy wojennych położonych na terenie miasta Białegostoku: a) mogiły wojenne na cmentarzu wojskowym przy ul. 11 Listopada; b) cmentarz wojenny jeńców radziecki...
10289082 2024-03-29
godz. 09:00
Świętokrzyskie „Świadczenie usług sprzątania biur i pomieszczeń oraz otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Kielcach przy ul. Warszawskiej 44 i ul. Malików 146 A” Przedmiotem zamówienia jest spr...
10335212 2024-04-04
godz. 06:00
Lubelskie RFP – na wykonanie (dwa razy w roku w m-cach: czerwiec, grudzień 2024 r) w woj. świętokrzyskim i lubelskim przeglądów, czyszczenia i konserwacji separatorów, sedymentacyjno-flotacyjn...
10375336 2024-04-05
godz. 10:00
Podkarpackie „Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim „Stal” w Rzeszowie”. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usługi sprzątania i utrzymania por...
10376482 2024-04-08
godz. 09:00
Pomorskie Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonach zimowych 2023-2024 i 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pucku - Po...
10309460 2024-04-08
godz. 11:30
Podkarpackie Zamówienie pn. „Usługa codziennego sprzątania i utrzymania bieżącej czystości na rzecz Sądu Okręgowego w Rzeszowie i Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Rzeszowie ora...
10318355 2024-04-12
godz. 10:00
Dolnośląskie Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości hal przemysłowych należących do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej „INVEST–PARK” sp. z o.o. 1. Przedmiotem zamówi...
10365793 2024-04-23
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Obsługi Podróżnych (BOP) ‘’Węzeł Sądowa’’, ‘’Węzeł Zawodzie’’, ‘’Węzeł Brynów’’ zarządza...
10341799 2024-04-26
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku Wydziału Nauk Biologicznych UWr przy ul. Przybyszewskiego 63, 65 we Wrocławiu”2. Łączna p...