Przetarg 8554313 - Świadczenie usługi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w...

   
Analizuj Zamówienie 8554313 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-11-24
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usługi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej, dozoru ekspozycji muzeal
nych w Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach

Część 1: część 1: świadczenie usługi dozoru w Muzeum Narodowym w Lublinie w Oddziale Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej - budynek przy Placu Litewskim 3 w Lublinie.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dozorowaniu budynku Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej przy Placu Litewskim 3 w Lublinie poprzez zapewnienie jednoosobowej obsady w formie dozorcy przez wszystkie dni tygodnia, w tym:- od poniedziałku do piątku od godziny 15:30 do godziny 7:30 dnia następnego,- od piątku od godziny 15:30 do poniedziałku do 7:30- dni świąteczne całodobowo,- w robocze dni tygodnia w zależności od potrzeb Zamawiającego.Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1a do SWZ oraz wzór umowy (zał. Nr 6a do SWZ).

Część 2: Część 2 - świadczenie usługi dozoru ekspozycji muzealnych i bieżące utrzymanie sal ekspozycyjnych w czystości w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach.1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dozorowaniu ekspozycji muzealnych i bieżącym utrzymaniu sal ekspozycyjnych w czystości w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach: Muzeum Historii Miasta Lublina ul. Plac Łokietka 3, Muzeum Literackie Filia Muzeum Józefa Czechowicza ul. Złota 3, Muzeum Martyrologii „Pod Zegarem” ul. Uniwersytecka 1 i ul. Radziszewskiego 4, Muzeum Literackie w Lublinie Filia Muzeum Dworek Wincentego Pola ul. Kalinowszczyzna 13. 2) Usługa będzie wykonywana przez max 20 pracowników Wykonawcy dziennie, przez co najmniej 5 dni w tygodniu, w tym soboty, niedziele i dni świąteczne, zgodnie z kalendarzem zwiedzania z wyjątkiem dni, w które Muzeum jest zamknięte dla Zwiedzających. 3) Ilość osób wykonujących usługę dozoru ekspozycji i bieżącego utrzymania sal w czystości może zostać okresowo zmniejszona lub zwiększona np. w zależności od udostępnionej Zwiedzającym przestrzeni, w trakcie zmiany ekspozycji, czy zwiększonego ruchu Zwiedzających. 4) Szczegółowy harmonogram prac na danym miesiąc dostarczony będzie do 20 dnia miesiąca poprzedzającego, z możliwością ich niewielkich modyfikacji w trakcie wykonywania umowy. 5) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określa zał. nr 1b do SWZ oraz wzór umowy (zał. Nr 6b do SWZ).

ZP.271.8.2021

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00292794/01 z dnia: 2021-11-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-02 10:30
Po zmianie:
2021-12-06 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-02 10:30
Po zmianie:
2021-12-06 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-12-31
Po zmianie:
2022-01-04


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00296357/01 z dnia: 2021-12-02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1a w wymiarze 6 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2. 1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej przy Placu Litewskim 3 w Lublinie poprzez zapewnienie dodatkowego dozoru także w wybrane robocze dni tygodnia lub we wskazanym okresie (poniedziałek – piątek w godzinach 7:30-15:30) w ilości maksymalnie 500 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z
tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 6 500 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
Po zmianie:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1a w wymiarze 4 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2. 1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru w Muzeum Ziem Wschodnich Dawnej Rzeczypospolitej przy Placu Litewskim 3 w Lublinie poprzez zapewnienie dodatkowego dozoru także w wybrane robocze dni tygodnia lub we wskazanym okresie (poniedziałek – piątek w godzinach 7:30-15:30) w ilości maksymalnie 2 500 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z
tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 6 500 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1b w wymiarze 25 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2.1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru przez opiekunów ekspozycji w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach w zakresie dozorowania ekspozycji muzealnych i bieżącego utrzymania sal ekspozycyjnych w wybrane dni lub we wskazanym okresie, o dodatkowe osoby w ilości maksymalnie 20 000 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 45 000 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
Po zmianie:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w każdej z części, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp.
1) Podstawowy (minimalny) zakres zamówienia obejmuje usługi opisane w zał. nr 1b w wymiarze 20 000 roboczogodzin.
2) Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj.
2.1) Zakres usługi przewidziany prawem opcji będzie polegał na świadczeniu usługi dozoru przez opiekunów ekspozycji w siedzibie głównej Muzeum Narodowego w Lublinie i jego Oddziałach w zakresie dozorowania ekspozycji muzealnych i bieżącego utrzymania sal ekspozycyjnych w wybrane dni lub we wskazanym okresie, o dodatkowe osoby w ilości maksymalnie 25 000 roboczogodzin w całym okresie obowiązywania umowy, w miarę potrzeb Zamawiającego wg zamówienia w formie pisemnej zgłaszanej najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem jej realizacji.
2.2) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czas trwania umowy, na takich samych warunkach jak w zamówieniu podstawowym ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taką samą jak w ofercie. Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z prawa opcji stosownie do własnego zapotrzebowania.
3) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z opcjonalnej części zamówienia jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
4) W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
5) Łączny zakres usługi [zakres podstawowy (minimalny) wraz z zakresem opcjonalnym)]nie
może przekroczyć 45 000 roboczogodzin (r-g).
6) Liczbę godzin, o której mowa powyżej, należy uwzględnić przy kalkulowaniu ceny ofertowej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczą­ce:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W celu potwierdzenia spełniania przez Wy­konawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2) w zakresie części 2:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. Zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na dozorze obiektów użyteczności publicznej o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto.
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5a) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
2) w zakresie części 2:
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na dozorze ekspozycji sal wystawowych w budynkach instytucji kultury, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto.
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5b) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
b) Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiedni poziomie jakości:
b.1) co najmniej 5 osobami posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku dozoru ekspozycji w Muzeum, posiadającym znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
b.2) co najmniej 5 osobami posiadającymi zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu obsługi klienta instytucji kultury. Zaświadczenie ma potwierdzać odbycie szkolenia w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników/personelu instytucji kultury mających bezpośredni kontakt z odwiedzającymi (klientami)
Uwaga ! Zamawiający dopuszcza łączenie warunków opisanych w pkt b.1) i b.2) (tj. warunek zostanie spełniony, jeśli osoby posiadające doświadczenie zawodowe, o którym mowa w pkt b.1) posiadają także zaświadczenie o odbyciu szkolenia wskazanego w pkt b.2)
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczą­ce:
1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W celu potwierdzenia spełniania przez Wy­konawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2) w zakresie części 2:
a) posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
2. Zdolności technicznej lub zawodowej. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
1) w zakresie części 1
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na dozorze obiektów użyteczności publicznej o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto.
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5a) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
2) w zakresie części 2:
a) Wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy co najmniej dwóch (2) usług polegających na bezpośrednim dozorze ekspozycji sal wystawowych w instytucjach kultury w godzinach ich otwarcia dla zwiedzających, o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 500 000 zł brutto
Uwaga! Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach dwóch odrębnych umów.
Uwaga! W przypadku usług będących jeszcze w trakcie realizacji, Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie wartości usług wykonanych do dnia składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby warunek był spełniony w całości przez co najmniej jeden podmiot (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać wymagane doświadczenie).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług (wg zał. nr 5b) dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu walut NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.
b) Dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiedni poziomie jakości:
b.1) co najmniej 5 osobami posiadającymi co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku dozoru ekspozycji w Muzeum, posiadającym znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
b.2) co najmniej 5 osobami posiadającymi zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu obsługi klienta instytucji kultury. Zaświadczenie ma potwierdzać odbycie szkolenia w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników/personelu instytucji kultury mających bezpośredni kontakt z odwiedzającymi (klientami)
Uwaga ! Zamawiający dopuszcza łączenie warunków opisanych w pkt b.1) i b.2) (tj. warunek zostanie spełniony, jeśli osoby posiadające doświadczenie zawodowe, o którym mowa w pkt b.1) posiadają także zaświadczenie o odbyciu szkolenia wskazanego w pkt b.2)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zgodnie z § 10 wzorów umów:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 pkt. 1), 2) 3) oraz § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2) zmiana terminów realizacji usługi i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie okresu czasowego w jakim realizacja usługi nie była możliwa,
3) zmiana terminów realizacji zamówienia w związku z zaistnieniem po zawarciu Umowy siły wyższej przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem należytej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków.
4. Strony przewidują możliwość przerwy w wykonywaniu umowy ze względu na sytuację związaną z działaniami władz państwowych mających na celu przeciwdziałanie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, w szczególności wystąpienia podejrzenia lub stwierdzenia choroby COVID-19, w tym w sytuacji zamknięcia Muzeum Narodowego w Lublinie dla zwiedzających. Zmiana taka następuje automatycznie i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, nie powoduje także żadnych roszczeń na rzecz Wykonawcy. Działania władz państwowych, o których mowa powyżej są podstawą do zmniejszenia ilości roboczogodzin będących podstawą wynagrodzenia podstawowego, o którym mowa w §3 ust. 1 pkt 1). Zmniejszenie ilości świadczonych roboczogodzin i związane z tym zmniejszenie wynagrodzenia nie może stanowić podstawy do żadnych roszczeń wobec Zamawiającego.
Po zmianie:
Zgodnie z § 10 wzorów umów:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz zmian, o których mowa w ust. 3.
3. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 pkt. 1), 2) 3) oraz § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;
2) zmiana terminów realizacji usługi i czasu pracy, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy - w zakresie okresu czasowego w jakim realizacja usługi nie była możliwa,
3) zmiana terminów realizacji zamówienia w związku z zaistnieniem po zawarciu Umowy siły wyższej przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem należytej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-06 10:00
Po zmianie:
2021-12-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-06 10:30
Po zmianie:
2021-12-07 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-04
Po zmianie:
2022-01-05
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79714000, 92521200, 92522200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10335347 2024-04-02
godz. 11:30
Mazowieckie Ochrona obiektów przy ul. Bartyckiej 175 paw. 6 i Hożej 13A, będących w administrowaniu ZZW Część 1: Część 1 - Ochrona budynku biurowego przy ul. Hożej 13A w Warszawie Częś...
10374826 2024-04-03
godz. 09:00
Mazowieckie Ochrona taboru kolejowego, mienia i obiektów na terenie Sekcji Napraw i Utrzymania Taboru w Częstochowie przy ul. 1 Maja 7E.
10365383 2024-04-03
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 12/2024 ,,Wydzierżawienie, montaż, utrzymanie serwisowego oraz kompleksowa ochrona pustostanu przy ul. Krzysztofa Kolumba 86-89 w Szczecinie’’. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10370615 2024-04-09
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA PODCZAS TRZECH IMPREZ WYSTAWIENNICZO-TARGOWYCH Część 1: Zadanie 1 – Świadczenie usługi ochrony osób i mienia podczas Targów Lato na Wsi ...
10383031 2024-04-10
godz. 07:00
Małopolskie „Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach” Przedmiotem zamówienia jest usługa dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej ...
10383081 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie 4.1. Przedmiotem zamówienia jest:Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 mies...
10399822 2024-04-12
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa, montaż i instalacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz ze świadczeniem usługi całodobowej ochrony osób i mienia.
10422318 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego przy ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrz...
10400747 2024-04-19
godz. 00:00
Mazowieckie Fizyczna ochrona osiedla mieszkaniowego przy ul. Handlowej 34/ Szczepanika 1, 1A w Warszawie
10484803 2024-05-08
godz. 10:30
Opolskie Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2 Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała fizyczna ochrona ...