Przetarg 7623485 - Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg...

   
Analizuj Zamówienie 7623485 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-08-03
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku – postępowanie II
N
umer referencyjny: OZP.272.13.2020

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku samochodami z własnymi piaskarkami i pługami odśnieżnymi oraz ładowarkami używanymi do załadunku materiałów, zwalczania gołoledzi na drogach, okresowo do odśnieżania.
Część I Obwód Drogowo-Mostowy nr 1 w Olkuszu,
Część II Obwód Drogowo-Mostowy nr 2 w Trzyciążu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Obwód Drogowo-Mostowy nr 1 w Olkuszu:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku samochodami z własnymi piaskarkami i pługami odśnieżnymi oraz ładowarkami używanymi do załadunku materiałów, zwalczania gołoledzi na drogach, okresowo do odśnieżania. Wynajem samochodów z własnymi piaskarkami i pługami oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku: Część I Obwód Drogowo-Mostowy nr 1 w Olkuszu: 1) 6 samochodów z własnymi piaskarkami P-1 i pługami odśnieżnymi: ilość km jazdy: 45 000 km ilość godzin dyżuru: 2 100 godz. 2) 1 ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3: ilość godzin świadczonej usługi: 1 100 godz. Podane ilości kilometrów jazdy, godzin dyżuru i godzin świadczenia usługi dla ODM Olkusz są wartościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości zamówienia podanego w wykazie poszczególnych części. Wymagania dotyczące sprzętu: 1) Samochody ciężarowe świadczące usługi dla ODM w Olkuszu: a) moc silnika minimum 200 KM, b) ładowność minimum 7,5 tony, c) dopuszczalna masa całkowita do 26 000 kg, d) sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego, e) aktualne badania techniczne pojazdu, f) aktualne ubezpieczenie OC pojazdu, g) układ napędowy nośnika powinien zapewnić długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika, h) reflektory samochodu oraz kierunkowskazy muszą być umieszczone na wspornikach, i) podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy, j) łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty powinny stanowić dodatkowe wyposażenie. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przy użyciu piaskarek P-1 lub innych równoważnych i pługów typu średniego. Do dnia 16-12-2020 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz sprzętu (nośnik i nr rejestracyjny, norma emisji spalin), który będzie brał udział w akcji zimowej wraz z wykazem obsady kierowców i numerami posiadanych przez nich telefonów komórkowych. Wymagania ekologiczne. Nośniki do piaskarek i pługów, którymi będzie dysponował Wykonawca, winny spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO IV. Spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami okazanymi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, co stanowi warunek jej zawarcia: zapisami w dowodach rejestracyjnych pojazdów, lub świadectwami homologacji lub certyfikatami wystawionymi przez producenta, lub badaniami technicznymi. 2) Ładowarki świadczące usługi dla ODM w Olkuszu: a) pojemność łyżki min. 1,0 m3, b) napęd 4x4, c) sygnał świetlny koloru pomarańczowego, d) aktualne ubezpieczenie OC. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej o minimalnej wartości 100 000 zł na część realizowaną przez Wykonawcę. Ubezpieczenie musi być ważne przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ważnego ubezpieczenia na każde żądanie zamawiającego, Wymagania dotyczące osób obsługujących w/w sprzęt: 1) Samochody ciężarowe: ważne prawo jazdy kat. C, 2) Ładowarki ważne uprawnienia na koparko-ładowarkę lub ładowarkę, Wykonawca, którego samochody zostaną zakwalifikowane w wyniku przetargu, zobowiązany jest do wykonywania prac związanych z odśnieżaniem, likwidacją gołoledzi wg standardów określonych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25-10-1994 r. (Dz. U. MT i GM nr 10/94 poz. 20), lub załadunkiem materiałów na polecenie dyżurnych wyznaczonych w Obwodach Drogowo-Mostowych w Olkuszu. Obowiązkiem Wykonawcy jest: bezwzględne stosowanie się do poleceń Dyżurnego Obwodu Drogowo-Mostowego prowadzącego Akcję Zimową, każdorazowo na wezwanie Dyżurnego Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zgodnego ze złożoną ofertą, w ilości określonej przez Dyżurnego (ilość podstawionego sprzętu będzie uzależniona od aktualnie panujących warunków atmosferycznych i będzie wynosiła w zależności od Obwodu od 1 do 5 lub 6 sztuk; o ilości będzie decydował Dyżurny prowadzący Akcję Zimową), na wskazany Obwód Drogowo-Mostowy i przystąpienia do akcji maksymalnie w ciągu 2-ch godzin (oznacza to, iż wymagany czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast, jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, iż zapewnia czas reakcji odpowiednio krótszy, może otrzymać dodatkowe punkty w punktacji ocenianych kryteriów stosownie do zapisów Rozdz. XIV SIWZ), zapewnienia całodobowej obsady podstawionego sprzętu, w przypadku awarii sprzętu wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia innego sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach jak zaoferowany w ofercie. Zamawiający przekaże wykonawcy do użytkowania plac załadunkowy materiałów wraz z materiałami oraz niezbędne pomieszczenia socjalne. Wykonawca będzie użytkował zaplecze socjalne i utrzymywał je w stałej czystości. Ponadto w wyjątkowych sytuacjach na drogach, Zamawiający może zlecić pracę sprzętu na innym Obwodzie Drogowo-Mostowym. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do żądania podstawienia sprzętu zaoferowanego w ofercie w celu jego oględzin. Sprzęt należy podstawić na teren Obwodu Drogowo-Mostowego nr 1 w Olkuszu (aleja 1000-lecia 1A). Zamawiający ustali termin takich oględzin. Podstawienie sprzętu odbędzie się na koszt Wykonawcy. Samochód wskazany w ofercie przez Wykonawcę może zostać wyposażony w GPS, który zostanie dostarczony i zamontowany przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym podstawi sprzęt do ZUD w celu zamontowania urządzeń GPS, które zostaną powierzone Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca odpowiada materialnie za stan GPS. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość montażu urządzenia GPS na ładowarkach. Jeżeli środek transportowy (sprzętowy) wyposażony w GPS ulegnie awarii, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o awarii Zamawiającego i podstawić sprawny środek transportowy (sprzętowy). W przypadku, gdy Wykonawca użyje środka transportowego (sprzętowego), w którym niezamontowane jest urządzenie GPS lub urządzenie nie działa z winy Wykonawcy, wynagrodzenie za ilość przejechanych kilometrów (ewentualnie ilość przepracowanych godzin) zostanie pomniejszone o 30%. Ponadto w przypadku stwierdzenia niewykonania trasy zgodnie z poleceniem Dyżurnego prowadzącego Akcję Zimową trasa zostanie ponownie wykonana bez roszczeń o dodatkową zapłatę, a kosztami materiałów zostanie obciążony Wykonawca. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.

Część nr: 2 Nazwa: Obwód Drogowo-Mostowy nr 2 w Trzyciążu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku samochodami z własnymi piaskarkami i pługami odśnieżnymi oraz ładowarkami używanymi do załadunku materiałów, zwalczania gołoledzi na drogach, okresowo do odśnieżania. Wynajem samochodów z własnymi piaskarkami i pługami oraz sprzętu do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2021 roku: Część II Obwód Drogowo-Mostowy nr 2 w Trzyciążu: 1) 5 samochodów z własnymi piaskarkami P-1 i pługami odśnieżnymi: (w tym 3 z napędem na dwie osie) ilość km jazdy: 28 700 km ilość godzin dyżuru: 2 100 godz. 2) 1 ładowarka o poj. łyżki min. 1,0 m3: ilość godzin świadczonej usługi: 1 100 godz. Podane ilości kilometrów jazdy, godzin dyżuru i godzin świadczenia usługi dla ODM Trzyciąż są wartościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości zamówienia podanego w wykazie poszczególnych części. Wymagania dotyczące sprzętu: 1) Samochody ciężarowe świadczące usługi dla ODM w Trzyciążu: a) moc silnika minimum 200 KM, b) ładowność minimum 7,5 tony, c) dopuszczalna masa całkowita do 26 000 kg, d) sygnał świetlny błyskowy koloru pomarańczowego, e) aktualne badania techniczne pojazdu, f) aktualne ubezpieczenie OC pojazdu, g) układ napędowy nośnika powinien zapewnić długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów przy pełnym obciążeniu silnika, h) reflektory samochodu oraz kierunkowskazy muszą być umieszczone na wspornikach, i) podnoszenie i opuszczanie pługa musi odbywać się z kabiny kierowcy, j) łańcuchy przeciwśnieżne, hak i łopaty powinny stanowić dodatkowe wyposażenie. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane przy użyciu piaskarek P-1 lub innych równoważnych i pługów typu średniego. Do dnia 16-12-2020 r. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz sprzętu (nośnik i nr rejestracyjny, norma emisji spalin), który będzie brał udział w akcji zimowej wraz z wykazem obsady kierowców i numerami posiadanych przez nich telefonów komórkowych. Z uwagi na specyficzne warunki terenowe panujące na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego nr 2 w Trzyciążu Zamawiający wymaga, aby co najmniej 3 samochody posiadały dwie osie napędowe. Wymagania ekologiczne. Nośniki do piaskarek i pługów, którymi będzie dysponował Wykonawca, winny spełniać normę emisji spalin co najmniej EURO IV. Spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami okazanymi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy, co stanowi warunek jej zawarcia: zapisami w dowodach rejestracyjnych pojazdów, lub świadectwami homologacji lub certyfikatami wystawionymi przez producenta, lub badaniami technicznymi. 2) Ładowarki świadczące usługi dla ODM w Trzyciążu: a) pojemność łyżki min. 1,0 m3, b) napęd 4x4, c) sygnał świetlny koloru pomarańczowego, d) aktualne ubezpieczenie OC. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej o minimalnej wartości 100 000 zł na każdą z części realizowaną przez Wykonawcę. Ubezpieczenie musi być ważne przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia ważnego ubezpieczenia na każde żądanie zamawiającego, Wymagania dotyczące osób obsługujących w/w sprzęt: 1) Samochody ciężarowe: ważne prawo jazdy kat. C, 2) Ładowarki ważne uprawnienia na koparko-ładowarkę lub ładowarkę, Wykonawca, którego samochody zostaną zakwalifikowane w wyniku przetargu, zobowiązany jest do wykonywania prac związanych z odśnieżaniem, likwidacją gołoledzi wg standardów określonych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25-10-1994 r. (Dz. U. MT i GM nr 10/94 poz. 20), lub załadunkiem materiałów na polecenie dyżurnych wyznaczonych w Obwodach Drogowo-Mostowych w Trzyciążu. Obowiązkiem Wykonawcy jest: bezwzględne stosowanie się do poleceń Dyżurnego Obwodu Drogowo-Mostowego prowadzącego Akcję Zimową, każdorazowo na wezwanie Dyżurnego Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprzętu zgodnego ze złożoną ofertą, w ilości określonej przez Dyżurnego (ilość podstawionego sprzętu będzie uzależniona od aktualnie panujących warunków atmosferycznych i będzie wynosiła w zależności od Obwodu od 1 do 5 lub 6 sztuk; o ilości będzie decydował Dyżurny prowadzący Akcję Zimową), na wskazany Obwód Drogowo-Mostowy i przystąpienia do akcji maksymalnie w ciągu 2-ch godzin (oznacza to, iż wymagany czas reakcji nie może być dłuższy niż 2 godziny, natomiast, jeżeli Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym, iż zapewnia czas reakcji odpowiednio krótszy, może otrzymać dodatkowe punkty w punktacji ocenianych kryteriów stosownie do zapisów Rozdz. XIV SIWZ), zapewnienia całodobowej obsady podstawionego sprzętu, w przypadku awarii sprzętu wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego podstawienia innego sprzętu o takich samych lub lepszych parametrach jak zaoferowany w ofercie. Zamawiający przekaże wykonawcy do użytkowania plac załadunkowy materiałów wraz z materiałami oraz niezbędne pomieszczenia socjalne. Wykonawca będzie użytkował zaplecze socjalne i utrzymywał je w stałej czystości. Ponadto w wyjątkowych sytuacjach na drogach, Zamawiający może zlecić pracę sprzętu na innym Obwodzie Drogowo-Mostowym. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do żądania podstawienia sprzętu zaoferowanego w ofercie w celu jego oględzin. Sprzęt należy podstawić na teren Obwodu Drogowo Mostowego nr 2 w Trzyciążu (Trzyciąż 107A). Zamawiający ustali termin takich oględzin. Podstawienie sprzętu odbędzie się na koszt Wykonawcy. Samochód wskazany w ofercie przez Wykonawcę może zostać wyposażony w GPS, który zostanie dostarczony i zamontowany przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie uzgodnionym z Zamawiającym podstawi sprzęt do ZUD w celu zamontowania urządzeń GPS, które zostaną powierzone Wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca odpowiada materialnie za stan GPS. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość montażu urządzenia GPS na ładowarkach. Jeżeli środek transportowy (sprzętowy) wyposażony w GPS ulegnie awarii, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o awarii Zamawiającego i podstawić sprawny środek transportowy (sprzętowy). W przypadku, gdy Wykonawca użyje środka transportowego (sprzętowego), w którym niezamontowane jest urządzenie GPS lub urządzenie nie działa z winy Wykonawcy, wynagrodzenie za ilość przejechanych kilometrów (ewentualnie ilość przepracowanych godzin) zostanie pomniejszone o 30%. Ponadto w przypadku stwierdzenia niewykonania trasy zgodnie z poleceniem Dyżurnego prowadzącego Akcję Zimową trasa zostanie ponownie wykonana bez roszczeń o dodatkową zapłatę, a kosztami materiałów zostanie obciążony Wykonawca. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a. Zamawiający nie określa wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
branża Drogownictwo
podbranża utrzymanie dróg
kody CPV 90620000, 90630000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10277924 2024-03-28
godz. 09:00
Podkarpackie Kompleksowe letnie utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa podkarpackiego – 8 części Opis przedmiotu zamówieniaPrzedmiotowe zamówienie obejmuje: letnie utrzymanie dróg...
10338891 2024-03-28
godz. 10:00
Podkarpackie Utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie Miasta Krosna w latach 2024-2025 1. Oczyszczanie dróg i chodników tj. utrzymanie nawierzchni drogowych, ulic, chodników, schodów, k...
10340815 2024-03-29
godz. 10:00
Mazowieckie ,,Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów” Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów.Szczegółow...
10291652 2024-04-02
godz. 09:00
Mazowieckie Letnie oczyszczanie ulic gminnych i dróg wewnętrznych na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie - kompleks B Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: oczyszcza...
10297302 2024-04-03
godz. 09:00
Pomorskie "Bieżące prace porządkowo-utrzymaniowe w latach 2024 i 2025 na drogach wojewódzkich będących w zarządzie ZDW Gdańsk w podziale na części/zadania" Przedmiot zamówienia obejmuje ...
10375779 2024-04-04
godz. 10:00
Lubelskie Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych dróg powiatowych w Okunince
10369710 2024-04-04
godz. 11:00
Mazowieckie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn, w zakresie:Część 1Jednokrotnego sprzątania w technologii mechaniczn...
10371254 2024-04-08
godz. 09:00
Pomorskie POZIMOWE OCZYSZCZENIE Z PIASKU JEZDNI, CHODNIKÓW i ŚCIEŻEK ROWEROWYCH W CIĄGU DRÓG I ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO Część nr 2. Na terenie miasta i gminy Czersk 5....
10379287 2024-04-10
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US...
10312368 2024-04-11
godz. 11:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wykonanie usług komunalnych polegających na zimowym utrzymaniu dróg na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w okresie od dnia podpisania um...