Przetarg 12198749 - Świadczenie usług związanych z organizacją i...

   
Analizuj Zamówienie 12198749
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia rea
lizacji ..

Część 1: CZĘŚĆ I – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI I: w 2026 roku - max. 400 godzin (czterysta godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 2: CZĘŚĆ II – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedyd. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚC II: w 2026 roku - max. 70 godzin (siedemdziesiąt godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 3: CZĘŚĆ III – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI III: w 2026 roku - max. 170 godziny (sto siedemdziesiąt godzin).Logopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia na kierunku logopedia lub podyplomowe w zakresie logopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 4: CZĘŚĆ IV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI IV: w 2026 roku - max. 510 godzin (pięćset dziesięć godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia na kierunku pedagogika oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 5: CZĘŚĆ V – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI V: w 2026 roku - max. 370 godzin (trzysta siedemdziesiąt osiem godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 6: CZĘŚĆ VI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę Do zadań logopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VI: w 2026 roku - max. 70 godzin (sto dwadzieścia siedem godzin).Logopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia w zakresie logopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 7: CZĘŚĆ VII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę Do zadań logopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VII: w 2026 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Logopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 8: CZĘŚĆ VIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VIII: w 2026 roku - max. 270 godzin (dwieście siedemdziesiąt godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki z terapią autyzmu,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 9: CZĘŚĆ IX – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę z NeurologopediąDo zadań logopedy z neurologopedią należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy z neurologopedią,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy z neurologopedią,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI IX: w 2026 roku - max. 200 godziny (dwieście godzin).Logopeda z Neurologopedią – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia podyplomowe w zakresie logopedii z neurologopedią oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 10: CZĘŚĆ X – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań psychologa należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznym w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI X: w 2026 roku - max. 240 godzin (dwieście czterdzieści godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 11: CZĘŚĆ XI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań psychologa należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznym w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XI: w 2026 roku - max. 270 godzin (dwieście siedemdziesiąt godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 12: CZĘŚĆ XII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XII: w 2026 roku - max. 70 godzin (siedemdziesiąt godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 13: CZĘŚĆ XIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XII: w 2026 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjed. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),e. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,f. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 14: CZĘŚĆ XIV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Pedagoga Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIV: w 2026 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dziecka z autyzmem.c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 15: CZĘŚĆ XV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Pedagoga Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XV: w 2026 roku - max. 440 godzin (czterysta czterdzieści godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 16: CZĘŚĆ XVI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVI: w 2026 roku - max. 710 godzin (siedemset dziesięć godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie z pedagogiki oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej oraz studia podyplomowe z terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 17: CZĘŚĆ XVII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVII: w 2026 roku - max. 370 godzin (trzysta siedemdziesiąt godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjed. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),e. ukończone studia wyższe zawodowe na kierunku psychopedagogika oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dziecka z autyzmem,f. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 18: CZĘŚĆ XVIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVIII: w 2026 roku - max. 100 godzin (sto godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjeg. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),h. ukończone studia magisterskie z pedagogiki oraz studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz studia z terapii pedagogicznej,i. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 19: CZĘŚĆ XIX – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/Rehabilitanta Do zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIX: w 2026 roku - max. 240 godzin (dwieście czterdzieści godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika w zakresie edukacji prozdrowotnej z gimnastyką korekcyjną oraz ukończone Medyczne Studium Zawodowe w zakresie fizjoterapii,b. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 20: CZĘŚĆ XX – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/Rehabilitanta Do zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XX: w 2026 roku - max. 170 godzin (sto siedemdziesiąt godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. ukończone studia I stopnia na kierunku pedagogika w zakresie terapii ruchowej z gimnastyką kompensacyjno-korekcyjną oraz Medyczne Studium Zawodowe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji,b. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 21: CZĘŚĆ XXI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/Rehabilitanta Do zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXI: w 2026 roku - max. 400 godzin (czterysta godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. ukończone studia magisterskie na kierunku fizjoterapia oraz kurs terapii NeuroTaktylnej,b. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 22: CZĘŚĆ XXII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga Do zadań surdopedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność e. i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),f. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.i. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXII: w 2026 roku - max. 70 godzin (siedemdziesiąt godzin).Surdopedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością słuchową (surdopedagog),c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 23: CZĘŚĆ XXIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXIII: w 2026 roku - max. 710 godzin (siedemset dziesięć godzin).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika w zakresie wychowania fizycznego i zdrowotnego oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz dwustopniowe szkolenie nadające uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 24: CZĘŚĆ XXIV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXIV: w 2026 roku - max. 600 godzin (sześćset godzin).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 25: CZĘŚĆ XXV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXV: w 2026 roku - max. 470 godzin (czterysta siedemdziesiąt godzin).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku wychowanie fizyczne oraz studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 26: CZĘŚĆ XXVI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Muzykoterapii. Do zadań terapeuty muzykoterapii należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty muzykoterapii,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty muzykoterapii,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXVI: w 2026 roku - max. 130 godzin (sto trzydzieści godzin).Terapeuta Muzykoterapii – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia na kierunku logopedia oraz studia podyplomowe w zakresie rytmiki i muzykoterapii w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

Część 27: CZĘŚĆ XXVII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Terapii NeuroTaktylnej.Do zadań terapeuty terapii NeuroTaktylnej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Terapii NeuroTaktylnej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Terapii NeuroTaktylnej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXVII: w 2026 roku - max. 570 godzin (pięćset siedemdziesiąt godzin).Terapeuta NeuroTaktylnej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I na kierunku pedagogika oraz studia II stopnia na kierunku pedagogika w zakresie terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej oraz certyfikat Poziom I specjalista Terapii NauroTaktylnekj,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.

PP-P.270.1.3.2025
branża Edukacja, szkolenia, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze
podbranża edukacja, pomoc społeczna
kody CPV 80340000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: edukacja , pomoc społeczna