Przetarg 12198749 - Świadczenie usług związanych z organizacją i...
| Analizuj | Zamówienie 12198749 |
|---|---|
| źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
| data publikacji | 2025-12-04 |
| przedmiot ogłoszenia | Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” w celu zapewnienia rea lizacji .. Część 1: CZĘŚĆ I – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/NeurologopedęDo zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI I: w 2026 roku - max. 400 godzin (czterysta godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 2: CZĘŚĆ II – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedyd. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚC II: w 2026 roku - max. 70 godzin (siedemdziesiąt godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 3: CZĘŚĆ III – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI III: w 2026 roku - max. 170 godziny (sto siedemdziesiąt godzin).Logopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia na kierunku logopedia lub podyplomowe w zakresie logopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 4: CZĘŚĆ IV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI IV: w 2026 roku - max. 510 godzin (pięćset dziesięć godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia na kierunku pedagogika oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 5: CZĘŚĆ V – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI V: w 2026 roku - max. 370 godzin (trzysta siedemdziesiąt osiem godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 6: CZĘŚĆ VI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę Do zadań logopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VI: w 2026 roku - max. 70 godzin (sto dwadzieścia siedem godzin).Logopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia w zakresie logopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 7: CZĘŚĆ VII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę Do zadań logopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VII: w 2026 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Logopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia w zakresie pedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 8: CZĘŚĆ VIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI VIII: w 2026 roku - max. 270 godzin (dwieście siedemdziesiąt godzin).Logopeda/Neurologopeda – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku filologia polska oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii lub neurologopedii oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki z terapią autyzmu,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 9: CZĘŚĆ IX – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę z NeurologopediąDo zadań logopedy z neurologopedią należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy z neurologopedią,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy z neurologopedią,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI IX: w 2026 roku - max. 200 godziny (dwieście godzin).Logopeda z Neurologopedią – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia podyplomowe w zakresie logopedii z neurologopedią oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 10: CZĘŚĆ X – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań psychologa należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznym w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI X: w 2026 roku - max. 240 godzin (dwieście czterdzieści godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 11: CZĘŚĆ XI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań psychologa należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznym w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XI: w 2026 roku - max. 270 godzin (dwieście siedemdziesiąt godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 12: CZĘŚĆ XII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XII: w 2026 roku - max. 70 godzin (siedemdziesiąt godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 13: CZĘŚĆ XIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XII: w 2026 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Psycholog – wymagane kwalifikacjed. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),e. ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,f. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 14: CZĘŚĆ XIV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Pedagoga Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIV: w 2026 roku - max. 200 godzin (dwieście godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz studia podyplomowe w zakresie pedagogiki specjalnej oraz kurs kwalifikacyjny z zakresu oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dziecka z autyzmem.c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 15: CZĘŚĆ XV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Pedagoga Do zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XV: w 2026 roku - max. 440 godzin (czterysta czterdzieści godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 16: CZĘŚĆ XVI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVI: w 2026 roku - max. 710 godzin (siedemset dziesięć godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie z pedagogiki oraz studia podyplomowe z pedagogiki specjalnej oraz studia podyplomowe z terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 17: CZĘŚĆ XVII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVII: w 2026 roku - max. 370 godzin (trzysta siedemdziesiąt godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjed. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),e. ukończone studia wyższe zawodowe na kierunku psychopedagogika oraz studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dziecka z autyzmem,f. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 18: CZĘŚĆ XVIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez PedagogaDo zadań pedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),,e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XVIII: w 2026 roku - max. 100 godzin (sto godzin).Pedagog – wymagane kwalifikacjeg. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),h. ukończone studia magisterskie z pedagogiki oraz studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz studia z terapii pedagogicznej,i. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 19: CZĘŚĆ XIX – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/Rehabilitanta Do zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XIX: w 2026 roku - max. 240 godzin (dwieście czterdzieści godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika w zakresie edukacji prozdrowotnej z gimnastyką korekcyjną oraz ukończone Medyczne Studium Zawodowe w zakresie fizjoterapii,b. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 20: CZĘŚĆ XX – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/Rehabilitanta Do zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XX: w 2026 roku - max. 170 godzin (sto siedemdziesiąt godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. ukończone studia I stopnia na kierunku pedagogika w zakresie terapii ruchowej z gimnastyką kompensacyjno-korekcyjną oraz Medyczne Studium Zawodowe w zakresie fizjoterapii/rehabilitacji,b. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 21: CZĘŚĆ XXI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę/Rehabilitanta Do zadań fizjoterapeuty/rehabilitanta należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXI: w 2026 roku - max. 400 godzin (czterysta godzin).Fizjoterapeuta/Rehabilitant – wymagane kwalifikacjea. ukończone studia magisterskie na kierunku fizjoterapia oraz kurs terapii NeuroTaktylnej,b. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 22: CZĘŚĆ XXII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Surdopedagoga Do zadań surdopedagoga należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność e. i uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),f. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,g. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,h. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.i. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXII: w 2026 roku - max. 70 godzin (siedemdziesiąt godzin).Surdopedagog – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz studia podyplomowe w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością słuchową (surdopedagog),c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 23: CZĘŚĆ XXIII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXIII: w 2026 roku - max. 710 godzin (siedemset dziesięć godzin).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika w zakresie wychowania fizycznego i zdrowotnego oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz dwustopniowe szkolenie nadające uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 24: CZĘŚĆ XXIV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXIV: w 2026 roku - max. 600 godzin (sześćset godzin).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 25: CZĘŚĆ XXV – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Integracji Sensorycznej Do zadań terapeuty integracji sensorycznej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty integracji sensorycznej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXV: w 2026 roku - max. 470 godzin (czterysta siedemdziesiąt godzin).Terapeuta Integracji Sensorycznej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia magisterskie na kierunku wychowanie fizyczne oraz studia podyplomowe w zakresie integracji sensorycznej oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 26: CZĘŚĆ XXVI – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Muzykoterapii. Do zadań terapeuty muzykoterapii należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty muzykoterapii,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty muzykoterapii,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXVI: w 2026 roku - max. 130 godzin (sto trzydzieści godzin).Terapeuta Muzykoterapii – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I i II stopnia na kierunku logopedia oraz studia podyplomowe w zakresie rytmiki i muzykoterapii w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. Część 27: CZĘŚĆ XXVII – Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Terapeutę Terapii NeuroTaktylnej.Do zadań terapeuty terapii NeuroTaktylnej należeć będzie:a. po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny. Spotkania będą odbywały się na terenie Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, ul. Majowa 1/13, 97-200 Tomaszów Mazowiecki co najmniej dwa razy w roku po uzgodnieniu terminu z koordynatorem programu. Zespół będzie powoływał koordynator WOKRO i koordynator merytoryczny programu,b. nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań, w celu wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Terapii NeuroTaktylnej,c. opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Terapii NeuroTaktylnej,d. ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność uczestnictwo w życiu społecznym (ewaluacja częściowa i końcowa),e. analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,f. wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,g. planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.h. Ilość godzin w ramach CZĘŚCI XXVII: w 2026 roku - max. 570 godzin (pięćset siedemdziesiąt godzin).Terapeuta NeuroTaktylnej – wymagane kwalifikacjea. kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. 2023 poz. 2102),b. ukończone studia I na kierunku pedagogika oraz studia II stopnia na kierunku pedagogika w zakresie terapii pedagogicznej oraz studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki oraz studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej oraz certyfikat Poziom I specjalista Terapii NauroTaktylnekj,c. posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym. PP-P.270.1.3.2025 |
| branża | Edukacja, szkolenia, Pomoc społeczna, usługi opiekuńcze |
| podbranża | edukacja, pomoc społeczna |
| kody CPV | 80340000 |
| forma | tryb podstawowy |
| typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
| kraj realizacji | Polska |
| województwo realizacji | łódzkie |
| kraj organizatora | Polska |
| województwo organizatora | łódzkie |