Przetarg 7891582 - Świadczenie usług sprzątania Numer referencyjny:...

   
Analizuj Zamówienie 7891582 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-12-22
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług sprzątania Numer referencyjny: ZP-2401-7/20
Zadanie pierwsze - Świadczenie usług sprzątania - ul. Krakowskie Pr
zedmieście 76 i 78 w LublinieZadanie pierwsze obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie przy ul. Krakowskie Przemieście 76 i 78 w Lublinie.Powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania wynosi: 6 229 m2, teren wokół budynków: 3 792 m2 z czego powierzchnia utwardzona: 3 312 m2 i powierzchnia zielona 480 m2.Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni (lamperie, ściany wyłożone glazurą), czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych (w tym dywanów) oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg.Wykonawca zobowiązany będzie do:1) świadczenia usług sprzątania minimum w każdy dzień pracujący dla Zamawiającego,2) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym mechanicznego urządzenia do czyszczenia posadzek - minimum po jednym urządzeniu, w każdym z obiektów,3) zapewnienia dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci, piachu oraz chlorku magnezu/chlorku wapnia,4) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia.Oprócz niezbędnego asortymentu, w który należy wyposażyć każdą osobę świadczącą usługi utrzymania czystości, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie świadczącej usługi sprzątania pomieszczeń indywidualnych środków do: czyszczenia mebli, dezynfekcji oraz czyszczenia monitorów LCD.Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa /przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.Co najmniej 7 osób sprzątających musi posiadać minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług sprzątania.Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt.Powierzchnia zewnętrzna obejmuje również chodniki miejskie sąsiadujące z terenem, na którym zlokalizowany jest Sąd.Pomieszczenia i teren zewnętrzny podlegające sprzątaniu muszą być utrzymane w bieżącej czystości.Wykonawca zapewni środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w ramach realizacji zamówienia usługi sprzątania codziennego. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia.
Zadanie drugie - Świadczenie usług sprzątania - ul. Boczna Lubomelskiej 13 w LublinieZadanie drugie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie przy ul. Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie.Powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania: 2 382 m2, teren wokół budynku: 1 426 m2 z czego powierzchnia utwardzona: 1308 m2 i powierzchnia zielona 118 m2.Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni (lamperie, ściany wyłożone glazurą), czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg.Wykonawca zobowiązany będzie do:1) świadczenia usług sprzątania minimum w każdy dzień pracujący dla Zamawiającego,2) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym mechanicznego urządzenia do czyszczenia posadzek,3) zapewnienia dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci, piachu oraz chlorku magnezu/chlorku wapnia,4) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia.Oprócz niezbędnego asortymentu, w który należy wyposażyć każdą osobę świadczącą usługi utrzymania czystości, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie świadczącej usługi sprzątania pomieszczeń indywidualnych środków do: czyszczenia mebli, dezynfekcji oraz czyszczenia monitorów LCD.Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa /przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.Co najmniej 3 osoby sprzątające muszą posiadać minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług sprzątania.Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt.Powierzchnia zewnętrzna obejmuje również chodniki miejskie sąsiadujące z terenem, na którym zlokalizowany jest Sąd.Pomieszczenia i teren zewnętrzny podlegające sprzątaniu muszą być utrzymane w bieżącej czystości.Wykonawca zapewni środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w ramach realizacji zamówienia usługi sprzątania codziennego. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om).Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia.
Zadanie trzecie - Świadczenie usług sprzątania - ul. Konrada Wallenroda 4d w LublinieZadanie trzecie obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin - Zachód w Lublinie przy ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie.Powierzchnia wewnętrzna objęta usługą sprzątania: 7 704 m2, teren wokół budynku: 883 m2 z czego powierzchnia utwardzona: 727 m2 i powierzchnia zielona 156 m2.Kompleksowe usługi sprzątania obejmują m.in.: sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy, holi, klatek schodowych, ciągów komunikacyjnych, schodów, pomieszczeń WC, łazienek, mycie okien i innych powierzchni (lamperie, ściany wyłożone glazurą), czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi, wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, pranie i odkurzanie wykładzin podłogowych oraz zmywanie, pastowanie i froterowanie podłóg.Wykonawca zobowiązany będzie do:1) świadczenia usług sprzątania minimum w każdy dzień pracujący dla Zamawiającego,2) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia, w tym mechanicznego urządzenia do czyszczenia posadzek,3) zapewnienia dostaw mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci, piachu oraz chlorku magnezu/chlorku wapnia,4) zapewnienia środków i sprzętu potrzebnego do wykonania zamówienia.Oprócz niezbędnego asortymentu, w który należy wyposażyć każdą osobę świadczącą usługi utrzymania czystości, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia każdej osobie świadczącej usługi sprzątania pomieszczeń indywidualnych środków do: czyszczenia mebli, dezynfekcji oraz czyszczenia monitorów LCD.Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa /przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują jako osoby skazane w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.Co najmniej 7 osób sprzątających musi posiadać minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług sprzątania.Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usług muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt.Powierzchnia zewnętrzna obejmuje również chodniki miejskie sąsiadujące z terenem, na którym zlokalizowany jest Sąd.Pomieszczenia i teren zewnętrzny podlegające sprzątaniu muszą być utrzymane w bieżącej czystości.Wykonawca zapewni środki i sprzęt niezbędny do realizacji usługi. Stosowane przez Wykonawcę środki myjąco-czyszczące muszą posiadać aktualne atesty lub certyfikaty dopuszczające je do stosowania na rynku polskim lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie rozwiązań równoważnych.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w ramach realizacji zamówienia usługi sprzątania codziennego. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om).Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, polegających na powtórzeniu usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i w zakresie nie przekraczającym 50 % wartości zamówienia.
branża Sprzątanie, Tereny zielone
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu, zieleń
kody CPV 77314100, 77342000, 90620000, 90910000, 90914000, 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu , zieleń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10451993 2024-04-25
godz. 09:00
Wielkopolskie Świadczenie usługi utrzymania zieleni na terenie miasta i gminy Murowana Goślina według IV części zamówienia Część 1: CZĘŚĆ I: Utrzymanie zieleni na terenie miejskim gminy Muro...
10463321 2024-04-25
godz. 12:00
Śląskie Uporządkowanie pomieszczeń wspólnych w budynku przy ul.Pilotów 4,5 oraz 6 w Sosnowcu
10428638 2024-04-26
godz. 12:00
Śląskie Usługi utrzymania czystości w obiektach szpitala Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości na terenie obiektów Zamawiającego - w budynkach A, ...
10457766 2024-04-26
godz. 12:00
Dolnośląskie Świadczenie na rzecz Gminy Kobierzyce usług związanych z koszeniem poboczy, skarp i przeciwskarp dróg gminnych i powiatowych w latach 2024-2025. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywa...
10461201 2024-04-26
godz. 14:00
Mazowieckie Świadczenie usług porządkowych w budynkach stacyjnych na stacjach elektroenergetycznych położonych na terenie działania PSE S.A. w Radomiu
10464161 2024-04-26
godz. 16:00
Mazowieckie Szanowni Państwo ORLEN Spółka Akcyjna zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu nr PKN/2/001372/24 - UTRZYMANIE LETNIO-ZIMOWE - ZP W PŁOCKU – DZ. 5,6,7-L – FARMA FOTOWOLTAICZNA (...
10462390 2024-04-29
godz. 11:00
Łódzkie Usługa kompleksowego mycia okien w Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowym Inspektoracie Pracy w Łodzi oraz oddziałach w Piotrkowie Trybunalskim, Kutnie, Sieradzu i Skierniewicach Usługa...
10456223 2024-04-30
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Usługę sprzątania w budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w części „B” budynku Biura RDLP w T...
10450811 2024-05-06
godz. 11:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury na terenie Szkoły Podstawowej w Małkowicach – Stworzenie miejsc do wypoczynku i rekreacji na terenie gminy Kąty Wroc...
10416241 2024-05-16
godz. 10:00
Mazowieckie Prace ogrodniczo-porządkowe terenów zieleni obszary Okęcie i Włochy w 2025 roku 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczo-porządkowych i utrzymanie terenów zieleni nis...