Przetarg 7769794 - Świadczenie usług sprzątania budynku przy ul. Montelupich...

   
Analizuj Zamówienie 7769794 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2020-10-21
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług sprzątania budynku przy ul. Montelupich 3 w Krakowie wraz z terenem zewnętrznym oraz sklepu AMW przy ul. Pijarów
3 w Krakowie Numer referencyjny: DZP-OK.2610.528.2020
Budynek, ul. Montelupich 3, Kraków:1. wykładziny podłogowe dywanowe – 941,90 m2;2. wykładziny podłogowe PCV – 51,35 m2;3. panele podłogowe – 30 m2:4. posadzki z terakoty – 486,61 m2;5. płytki ścienne – 306,57 m2.Powierzchnia terenów zewnętrznych obejmuje dwie działki: nr 81/3 o powierzchni 3 900 m2 (pomniejszona o powierzchnię zabudowy budynku administracyjno-biurowego), nr 81/9 o powierzchni 1 029 m2 oraz chodnik przylegający do nieruchomości. Powierzchnia terenu zewnętrznego obejmuje jezdnie, chodniki, parking, tereny zielone.Zakres sprzątania budynku przy ul. Montelupich 3 i terenów zewnętrznych:I. powierzchnie wewnętrzne:1. codziennie:a) korytarze – piwnica, parter, I piętro i szyb windy (piwnica, parter i I piętro):— zamiatanie i przetarcie na mokro podłóg na korytarzach płynem do mycia podłóg,— odkurzanie krzeseł i stolików dla interesantów;b) 2 klatki schodowe od parteru do II piętra:— zamiatanie podestów i schodów całej klatki schodowej,— odkurzanie „na mokro” stopni schodów, podestów i holi przy schodach płynem do mycia podłóg,— trzepanie i odkurzanie wycieraczek przed schodami,— sprzątanie windy, wejścia zew. do windy,— sprzątanie pomieszczenia BOK (biuro obsługi klienta) – parter;c) sanitariaty i pomieszczenia gospodarcze:— mycie i dezynfekowanie urządzeń sanitarnych:miski ustępowe; deski sedesowe; pisuary; umywalki; kabiny prysznicowe; zlewozmywaki; bidety,— mycie i dezynfekowanie posadzek,— uzupełnianie pojemników na papier toaletowy (dwuwarstwowy biały), pojemników na ręczniki papierowe oraz dozowników mydłem w płynie dobrej jakości – delikatnym mydłem zapachowym, łagodnym dla skóry. Niedopuszczalna jest sytuacja, aby w sanitariatach kiedykolwiek zabrakło papieru toaletowego lub mydła,— przecieranie blatów na mokro w pomieszczeniach gospodarczych,— przecieranie na mokro kuchenek mikrofalowych,— opróżnianie koszy na śmieci;d) opróżnianie koszy na śmieci we wszystkich pomieszczeniach i przed wejściem do budynku;e) w przypadku ogłoszenia i obowiązywania stanu epidemicznego, kilkukrotne w ciągu dnia (od 2 do 4 razy) dezynfekowanie stosownymi środkami dezynfekującymi wszystkich klamek drzwiowych, wyłączników, poręczy i uchwytów. Korytarze (parter i 1 piętro) wyposażyć w kilka dozowników ze specjalnym płynem bakteriobójczym do dezynfekcji rąk i użytkowanych powierzchni. Stosowany płyn dezynfekujący winien zawierać minimum 70 % alkoholu etylowego lub innego czynnika dezynfekującego. Z chwilą odwołania stanu epidemicznego, Zleceniodawca podejmuje decyzję o terminie ostatecznego odstąpienia od czynności dezynfekcji o czym poinformuje Wykonawcę pisemnie;2. 1 x w tygodniu:a) palarnia:— zamiatanie i przetarcie na mokro podłóg płynem do mycia podłóg,— odkurzanie krzeseł i stolików;b) odkurzanie wykładzin lub przetarcie na mokro podłóg przy użyciu płynu do mycia podłóg jw. w pomieszczeniach biurowych;c) wytarcie kurzu z mebli biurowych przy użyciu środka czyszcząco-konserwującego oraz czyszczenie na mokro parapetów i grzejników w pomieszczeniach biurowych;d) wytarcie kurzu na mokro z poręczy schodów, parapetów okiennych i grzejników na korytarzach;e) mycie drzwi wejściowych zewnętrznych oszklonych;f) mycie podestów i schodów na klatce schodowej;g) mycie wyłączników, klamek, uchwytów i poręczy balustrady na schodach;h) mycie drzwi w sanitariatach i pomieszczeniach gospodarczych przy użyciu odpowiednich środków;i) mycie drzwi do sekretariatu oraz pomieszczeń Dyrekcji;3. 2 x w miesiącu:a) sprzątanie sali odpraw:— odkurzanie i mycie paneli podłogowych;— ścieranie kurzu z mebli i parapetów;b) wytarcie z kurzu szafek ppoż. (hydrantowych) gaśnic w korytarzach i na klatce schodowej;c) mycie luster;d) mycie i dezynfekcja ścian w sanitariatach i pomieszczeniach gospodarczych;4. 1 x w miesiącu:a) mycie wszystkich drzwi w pomieszczeniach biurowych i korytarzach;b) mycie wszystkich podłóg i posadzek z dodatkiem środka nabłyszczającego, antypoślizgowego;c) oczyszczenie i dezynfekcja wyłączników oświetleniowych;d) oczyszczenie i dezynfekcja klamek wszystkich drzwi roztworem środka dezynfekującego;5. co najmniej 2 x w roku:a) mycie wszystkich okien dwustronnie wraz z parapetami zewnętrznymi i ościeżnicami w terminach do uzgodnienia pomiędzy stronami zawierającymi umowę;6. 2 x w roku:a) odkurzanie „na mokro” lamperii na korytarzach i klatce schodowej;b) mycie lodówek (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu);7. 1 x rok:a) czyszczenie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach biurowych, gospodarczych, sanitariatach, korytarzach oraz na klatce schodowej;8. co najmniej 1 x rok:a) mechaniczne pranie wykładzin dywanowych w pomieszczeniach biurowych w terminie do uzgodnienia pomiędzy stronami zawierającymi umowę.W ramach świadczonych usług, zleceniobiorca winien zapewnić osobę do realizacji ww. czynności w czasie co najmniej 7 godzin w każdy dzień roboczy, niezbędny sprzęt, środki chemiczne oraz artykuły eksploatacyjne.II. Powierzchnie zewnętrzne utwadzone:1. udrażnianie wszelkich spływów wody deszczowej znajdujących się na terenie posesji;2. zamiatanie chodników, jezdni i parkingów samochodowych – 2 x w tygodniu;3. zbieranie śmieci i odpadów z terenu – 2 x w tygodniu;4. usuwanie trawy, wszelkich chwastów i innych roślin z krawężników, chodników, obrzeży chodnikowych i opasek wokół budynków – na bieżąco;5. sprzątanie śmietników oraz opróżnianie koszy na śmieci – 2 x w tygodniu;6. dezynfekcja pojemników na śmieci oraz altan wolnostojących, mycie posadzek w śmietnikach gorącą wodą z dodatkiem płynu dezynfekującego – 2 x w tygodniu (przy temperaturze powyżej 0oC);7. usuwanie zanieczyszczeń, śniegu, lodu i błota z parkingu, dojść do budynku oraz chodnika położonego na odcinku przylegającym do nieruchomości (tereny przylegające do posesji zgodnie z ustawą o utrzymaniu porządku w gminach) codziennie do godziny 7.00 rano; skrapianie chodnika wodą przed zamiataniem;8. w razie konieczności wywóz nagromadzonego śniegu poza teren posesji;9. zabezpieczanie, poprzez wygrodzenie, części chodników lub jezdni w miejscach niebezpiecznych, np. pod zwisającymi z dachu soplami, śniegiem, do czasu usunięcia zagrożenia;10. usuwanie w miejsca wyznaczone lub uzgodnione z Zamawiającym nietypowych nieczystości zgromadzonych na terenie posesji;11. w przypadku intensywnych opadów śniegu, Wykonawca ma obowiązek odśnieżenia parkingu, dojść do budynku oraz chodnika położonego na odcinku przylegającym do posesji do godz. 7.00 rano. O konieczności odśnieżenia Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego do godz. 22.00 dnia poprzedzającego wykonanie usługi. W przypadku wystąpienia opadów śniegu po godz. 22.00, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań z własnej inicjatywy (bez konieczności wezwania przez Zamawiającego). Parking oraz wszystkie ciągi piesze muszą być odśnieżone do godziny 7.00 rano dnia następnego. W okresie możliwych opadów śniegu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić możliwość kontaktu telefonicznego codziennie (także w soboty, niedziele i święta) do godz. 22.00;12. do obowiązków Wykonawcy należy usuwanie śniegu, lodu i błota z parkingu, dojść oraz przyległego ciągu pieszego (chodnik od ul. Kamiennej), a także usuwanie śliskości i gołoledzi np. przez posypywanie ich piaskiem (z wyłączeniem soli) – według potrzeb. Piasek do posypywania zapewni Wykonawca.III. Powierzchnie zewnętrzne nieutwardzone, w tym zieleń:1. zbieranie śmieci i odpadów z terenu – 2 x w tygodniu;2. grabienie (w tym przed i po okresie zimowym) i utylizacja liści (wywóz ich poza obręb posesji) – na bieżąco;3. koszenie trawy – grabienie – utylizacja – wg potrzeb (w okresie wegetacyjnym, wysokość trawy nie może przekroczyć 10 cm);4. pielęgnacja zieleni, zieleńców, kwietników, rabat, drzew i krzewów na terenie sprzątanej posesji – na bieżąco:5. strzyżenie – formowanie – uzupełnianie żywopłotów – na bieżąco;6. pielenie rabat w tym także okopywanie drzew i krzewów;7. usuwanie „przedeptywań” oraz miejsc gdzie posiana trawa „wyschła” – przekopanie zdeptanego terenu i posianie trawy;8. usuwanie śmieci nietypowych (pojedynczych: gałęzi, kamieni, gruzu, szkła itp. odpadów) na obsługiwanym terenie.Niezbędne materiały środki i sprzęt do wykonywania usług obsługi terenu zewnętrznego zapewnia Wykonawca.Sklep, ul. Pijarów 3, Kraków:1. powierzchnia pomieszczenia sanitariatu: 9,20 m2;2. posadzki (płytki podłogowe) – 13,40 m2;3. płytki ścienne – 42,20 m2;Zakres czynności:1. 2 x w tygodniu (np. wtorek – czwartek):a) sprzątanie łazienek i sanitariatów; mycie i dezynfekowanie posadzek, ścian, muszli klozetowych, umywalek, armatury za pomocą specjalnych płynów i środków dezynfekujących;b) uzupełnianie pojemników na papier toaletowy (dwuwarstwowy biały) oraz pojemników na ręczniki papierowe;c) opróżnianie koszy na śmieci;d) w przypadku ogłoszenia i obowiązywania stanu epidemicznego, zapewnić specjalny płyn bakteriobójczy do dezynfekcji rąk i użytkowanych powierzchni. Stosowany płyn dezynfekujący winien zawierać minimum 70 % alkoholu etylowego lub innego czynnika dezynfekującego. Z chwilą odwołania stanu epidemicznego Zleceniodawca podejmuje decyzję o terminie ostatecznego odstąpienia od usługi zaopatrzenia w ww. płyn, o czym poinformuje Wykonawcę pisemnie;2. 1 x w miesiącu:— omiatanie pajęczyn, przecieranie opraw i lamp oświetleniowych oraz innych elementów przysufitowych, utrzymywanie ich w czystości;3. 2 x w roku (w terminie uzgodnionym z Zamawiającym):— obustronne mycie okien (witryn) oraz przeszkleń wskazanych przez Zamawiającego;4. w razie potrzeb:— wykonywanie innych, drobnych prac pokrewnych, związanych z realizacją usługi.W ramach świadczonych usług, Zleceniobiorca winien zapewnić osobę do realizacji ww. czynności, niezbędny sprzęt, środki chemiczne oraz artykuły eksploatacyjne.Pracownika, niezbędne materiały, środki i sprzęt do wykonywania usług obsługi terenu zewnętrznego zapewnia Wykonawca.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10330757 2024-04-23
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie kompleksowych usług utrzymania porządku, czystości i higieny w Wodnym Parku Tychy przy ul. Sikorskiego 20 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrz...
10456233 2024-04-24
godz. 10:00
Dolnośląskie Czyszczenie chodników i wykonanie oprysku przy drogach gminnych oraz placu gminnego przy ul. Brzoskwiniowej w miejscowości Kruszyn
10472523 2024-04-30
godz. 00:00
Mazowieckie Wykonanie prac w zakresie kompleksowego czyszczenia i dezynfekcji 16 sztuk lejów zsypowych wraz z czyszczeniem, dezynfekcją i renowacją szuflad, wymianą uszczelek szuflad zsypowych i czy...
10461503 2024-04-30
godz. 00:00
Wielkopolskie Bieżąca konserwacja oraz utrzymanie cmentarzy i grobów wojennych na stokach parku Cytadela oraz grobów wojennych na cmentarzach parafialnych w 2024 r.
10482805 2024-05-06
godz. 00:00
Małopolskie Likwidacja alg z elewacji budynków.
10458295 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Sprzątanie przy użyciu własnego sprzętu i środków na terenie Kompleksu Basenów Letnich w Strzeniówce wraz z dostarczeniem środków czystości i artykułów higienicznych.
10479549 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie EOB-Sprzątanie Salonu Sprzedaży Słupsk, Wileńska 1 Szanowni Państwo, Energa Logistyka Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu zakupowym prowadzonym w imieniu...
10451090 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Sprzątanie zewnętrzne i prace ogrodnicze Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie terenów zewnętrznych oraz prace ogrodnicze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony...
10484003 2024-05-29
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Collegium Rubrum (dawniej tzw. „Koszarowiec”) przy al. Niepodległości 53 w Poznaniu - Szczegółow...
10423567 2024-06-14
godz. 12:00
Wielkopolskie Wybór dostawcy usługi w zakresie sprzątania oraz utrzymania czystości pomieszczeń i obiektów w tym obiektów technologicznych w Podmiotach Grupy Kapitałowej ZE PAK S.A.