Zlecenie 9328352 - Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS...

   
Zamówienie 9328352 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2022-11-24
przedmiot zlecenia
Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz monitoring infrastruktury krytycznej IT SP ZOZ MSWiA w Szcze cinie
I.
Przedmiot zamówienia
1. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług serwisowych systemów Infomedica/AMMS, które
w szczególności obejmują:
1) wsparcie personelu w bieżącej pracy w zakresie obsługi systemów InfoMedica i AMMS,
monitorowanie stanu tych systemów,
2) gotowość do świadczenia usług serwisowych zdalnie oraz w ramach wizyt w siedzibie
Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 07.30 do 15.05
3) korzystania z konsultacji typu HelpDesk (pomoc i konsultacje telefoniczne) w zakresie obsługi i
administrowania systemami InfoMedica i AMMS
4) udzielanie pomocy technicznej w zakresie obsługi i administrowania systemami InfoMedica i
AMMS
5) instalowanie aktualnych wersji części administracyjnej, medycznej i zarządczej systemów
InfoMedica i AMMS obję tego niniejszą umową,
6) usunięcie awarii, błędów i usterek tj. sytuacji, w której nie jest możliwe prawidłowe używanie
systemów InfoMedica AMMS z powodu uszkodzenia lub utraty zbiorów niezbędnych do działania
InfoMedica i AMMS, struktur danych lub zawartośc i bazy danych systemów InfoMedica i AMMS
objętego umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, przy
pomocy kopii systemów InfoMedica AMMS lub narzędzi oprogramowania systemowego i
bazodanowego, udostępnionego przez Zamawiającego,
7) pr zyjmowanie i obsługę zgłoszonych przez Zamawiającego Awarii w zakresie systemów
InfoMedica i AMMS,
8) bieżące optymalizowanie konfiguracji systemów InfoMedica i AMMS, uwzględniające potrzeby
Zamawiającego,
9) pomoc w awaryjnym uruchamianiu systemów Infomedica i AMMS i odtwarzaniu zgromadzonych
w systemach Infomedica i AMMS danych, na podstawie danych archiwalnych,
10) prowadzenie rejestru zgłoszeń serwisowych,.
2. Za kres monitoringu infrastruktury krytycznej IT:
1) wsparcie Działu IT w bieżącej konfiguracji i administracji infrastrukturą krytyczną IT,
2) gotowość do zdalnego świadczenia usług serwisowych,
3) korzystania z konsultacji typu HelpDesk (pomoc i konsultacje telefoniczne) w zakresie
utrzymania i rozbudowy infrastruktury krytycznej IT,
4) monitorowanie dziennika zdarzeń i l ogów systemowych,
5) przyjmowanie i obsługę zgłoszonych przez Zamawiającego awarii w zakresie infrastruktury
krytycznej IT,
6) bieżące optymalizowanie konfiguracji.
3. Czas reakcji na awarię nie może być dłuższy niż 8 godzin roboczych,
4. Czas reakcji na błąd nie mo że być dłuższy niż 24 godziny robocze
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża oprogramowanie komputerowe, serwis, naprawa
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: oprogramowanie komputerowe , serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10283469 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie Utrzymanie i rozwój systemu do prowadzenia obsługi kadrowo-płacowej, finansowo-księgowej i magazynowej w GITD
10283375 2024-04-03
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej dla Jednostek Administracji Publicznej, wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ. 2. Ilości licencji dla poszczególnych Jedn...
10375629 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Komputer mobilny DELL 5430 typu RUGGED i5-1135G 16GB FHD-2 szt. lub z wyższymi parametrami Spełniający normy: MIL-STD-810G lub MIL-STD 810H
10376838 2024-04-05
godz. 09:00
Mazowieckie „Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Edukacji Narodowej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zin...
10378974 2024-04-08
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM”.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale II SWZ ...
10375231 2024-04-10
godz. 09:00
Podkarpackie Odnowienie wsparcia serwisowego, subskrypcji i licencji dla wielozadaniowego systemu zabezpieczeń dla sieci OT na 2024 rok w PGE Dystrybucja S.A.
10315199 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Zapewnienie ciągłości działania i rozwój Systemu Centralnej Bazy Danych Osób Pozbawionych Wolności wraz z wykonaniem modyfikacji podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni...
10375936 2024-04-17
godz. 12:00
Pomorskie PWK ZU/0113/2024/PB Platforma językowa - systemowe podejście do rozwoju kompetencji językowych (Rafineryjna Akademia Językowa)
10340662 2024-04-18
godz. 12:00
Dolnośląskie ZO-IT/036/ŁJ/2024 - Zakup oprogramowania ISE Passive Identity Connector Virtual Machine 3000 sessions (R-ISE-PIC-VM-K9=). wraz ze wpsarciemSOLN SUPP SWSS Identity Services Engine Passive Id...
10380422 2024-05-07
godz. 10:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania specjalistycznego dedykowanego informatyce śledczej na potrzeby informatyki śledczej w Krajowej Administracji Skarbowej.