Przetarg 6708701 - Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb jednostek...

   
Analizuj Zamówienie 6708701 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-16
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. małopolskiego
Numer referencyjny: ZP.38.2019

1. Przedmiotem z
amówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego wg podziału wskazanego w rozdziale VI SIWZ.
2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem,
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej,
3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej,
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji,
5) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy).
4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilości wskazanej w załączniku nr 2 w stosunku do każdego z asortymentów.
5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków;
7) flag.
7. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2, (w zależności od zadania).
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SIWZ.
9. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp.
10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu.
11. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona
z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje.
13. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp.
14. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1_Tarnów
Świadczenie usług pralniczych dla KMP Tarnów. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego wg podziału wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilości wskazanej w załączniku nr 2 w stosunku do każdego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie: 1) bielizny pościelowej; 2) odzieży, dresów, pidżam, itp.; 3) firan, zasłon, obrusów, serwet; 4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podgłówków; 7) flag. 7. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2, (w zależności od zadania). 8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje. 13. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2_Bochnia
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Bochnia. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego wg podziału wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilości wskazanej w załączniku nr 2 w stosunku do każdego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie: 1) bielizny pościelowej; 2) odzieży, dresów, pidżam, itp.; 3) firan, zasłon, obrusów, serwet; 4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podgłówków; 7) flag. 7. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2, (w zależności od zadania). 8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje. 13. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3_Brzesko
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Brzesko. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego wg podziału wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilości wskazanej w załączniku nr 2 w stosunku do każdego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie: 1) bielizny pościelowej; 2) odzieży, dresów, pidżam, itp.; 3) firan, zasłon, obrusów, serwet; 4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podgłówków; 7) flag. 7. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2, (w zależności od zadania). 8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje. 13. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4_Dąbrowa Tarnowska
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Dąbrowa Tarnowska. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego wg podziału wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilości wskazanej w załączniku nr 2 w stosunku do każdego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie: 1) bielizny pościelowej; 2) odzieży, dresów, pidżam, itp.; 3) firan, zasłon, obrusów, serwet; 4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podgłówków; 7) flag. 7. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2, (w zależności od zadania). 8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje. 13. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5_Limanowa
Świadczenie usług pralniczych dla KPP Limanowa. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego wg podziału wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiający gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilości wskazanej w załączniku nr 2 w stosunku do każdego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie: 1) bielizny pościelowej; 2) odzieży, dresów, pidżam, itp.; 3) firan, zasłon, obrusów, serwet; 4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podgłówków; 7) flag. 7. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2, (w zależności od zadania). 8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 10. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje. 13. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze
kody CPV 98310000, 98311000, 98315000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi pralnicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10322286 2024-03-28
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest Pranie bielizny pościelowej płaskiej (poszwy, poszewki, prześcieradła) na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Wildze.Szczegółowy o...
10342857 2024-03-29
godz. 07:00
Dolnośląskie Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie. 2. Usługi b...
10374288 2024-04-03
godz. 10:00
Lubuskie RFP usługa na pralnie w zakresie prania wodno-chemicznego odzieży roboczej pracowników PKP Cargotabor Sp. z o.o. Zachodni ZNT w Gorzowie Wlkp. w okresie 12 miesięcy. bluza robocza dreli...
10371619 2024-04-05
godz. 15:00
Małopolskie Usługi pralnicze w roku 2024
10375025 2024-04-08
godz. 08:00
Śląskie Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla 13 Oddz...
10309416 2024-04-09
godz. 10:00
Dolnośląskie KOMPLEKSOWA USŁUGA NAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ ORAZ NAJMU I SERWISU SZAFEK NA CZYSTĄ I BRUDNĄ ODZIEŻ DLA PRACOWNIKÓW ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. Przedmiotem zamówienia jest Kom...
10325037 2024-04-18
godz. 09:00
Dolnośląskie Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania, transportu bielizny, wdrożenia systemu radiowej identyfikacji oraz rentalu bielizny operacyjnej, pościelowej i mopów dla USK we Wrocł...
10338349 2024-04-19
godz. 09:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych w zakresie prania, prasowania, maglowania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej oraz świadczenie ...
10370910 2024-04-30
godz. 08:00
Śląskie Kompleksowe usługi pralnicze ZP/10/24 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi pralniczej w zakresie prania bielizny szpitalnej dla GCZD (Zamawiającego).Termin reali...
10376066 2024-05-06
godz. 10:30
Zachodniopomorskie „ Kompleksowe świadczenie usług prania, dezynfekcja, suszenie, maglowanie, składanie, segregowanie bielizny według rodzajów oraz pakowanie asortymentu, a także sterylizację wysokote...