Przetarg 6704378 - Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej...

   
Analizuj Zamówienie 6704378 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-04-15
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (kalibracja, przygotowanie do legalizacji/wzorcowania,
przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa) testerów trzeźwości, urządzeń do badania zawartości alkoholu w organizmie oraz wideorejestratorów i mierników prędkości wraz z uzyskaniem świadectwa legalizacji/ wzorcowania z Urzędu Miar lub akredytowanego laboratorium badawczego
Numer referencyjny: ZP-2.1/19

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług polegających na wykonaniu kompleksowej obsługi serwisowej (kalibracja, przegląd techniczny, konserwacja i ewentualna naprawa) testerów trzeźwości – Testery trzeźwości AlcoBlow, Certen Profesional.
2. Kod CPV: 50410000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej
3. Informacje dotyczące przedmiotowego zamówienia:
a) Rodzaj urządzeń i prognozowane ilości:
- AlcoBlow - Prognozowana ilość urządzeń – 153 szt.
- Certen Professional – Prognozowana ilość urządzeń - 4 szt.
b.) Wykonanie przedmiotowych usług będzie polegało na kalibracji (w tym przeglądzie technicznym, konserwacji i ewentualnej naprawie uszkodzonych urządzeń).
c.) Termin realizacji usług – nie może przekroczyć 15 dni kalendarzowych:
- w przypadku kalibracji, licząc od dnia odebrania urządzeń przez Wykonawcę,
- w przypadku konieczności naprawy urządzenia, licząc od dnia wyrażenia zgody na dokonanie naprawy
i zatwierdzenia jej wstępnej kalkulacji cenowej.
4. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usług będących przedmiotem zamówienia - sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb.
5. W przypadku konieczności naprawy urządzenia wymagającej wymiany części, Zamawiający dopuszcza tylko wymianę części na fabrycznie nowe. Koszt części zamiennych nie wchodzi w skład oferty i nie podlega ocenie. Złożony przez Wykonawcę przed zawarciem umowy aktualny cennik, zawierający ceny części zamiennych dla poszczególnych urządzeń, których dotyczą przedmiotowe usługi, będzie stanowić załącznik do umowy zawartej z Wykonawcą, a wymienione w nim ceny nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
6. Wykonawca udzieli na wykonane naprawy i na wymienione podczas naprawy części gwarancji zgodnie z oferowanym w ofercie okresem gwarancji – minimalna wymagana gwarancja to 12 miesięcy licząc od dnia wystawienia faktury VAT/ rachunku za wykonanie usługi.
7. Dostawa i odbiór urządzeń będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. Cenę jednostkową transportu poszczególnych urządzeń w obie strony należy uwzględnić w cenie kalibracji (Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga ubezpieczenia przesyłki na koszt Wykonawcy.
8. Termin płatności – do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT/ rachunku do Zamawiającego.
9. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotowych usług przez Wykonawcę, warunki reklamacji, płatności itp. określa Projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
10. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część.
11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy P.z.p. oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę która wykonuje wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osoby/ób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników wykonujących kompleksową obsługę serwisową: (kalibrację przygotowanie do legalizacji/wzorcowania, wykonywanie przeglądu technicznego, konserwację i ewentualną naprawę) testerów trzeźwości, urządzeń do badania zawartości alkoholu w organizmie oraz wideorejestratorów i mierników prędkości;


b) Zamawiający wymaga, aby osoba/y, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP.
c) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez niego wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób/oby wykonujących/ej wskazane w pkt. III ppkt. 11 lit. a) SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób/oby wykonujących wskazane w pkt. III ppkt. 11 lit. a) SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób/oby wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. poz. 1000).
e) W przypadku, gdy w sposób niezawiniony przez Wykonawcę lub Podwykonawcę ustanie stosunek pracy z osobą bądź osobami o których mowa w pkt. III ppkt. 11 lit. a) SIWZ, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań zmierzających do zatrudnienia osoby bądź osób. Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do udokumentowania swoich działań oraz przedłożenia tych dokumentów Naczelnikowi lub Zastępcy Naczelnika Wydziału Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp.
12. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża maszyny i sprzęty inne
kody CPV 50410000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: maszyny i sprzęty inne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10345342 2024-04-08
godz. 08:00
Świętokrzyskie Zakup i dostawa pokryw zamknięcia zasobnika w ilości 40 kompletów Oznaczenie postępowania: ZZ/4100/1300015486/2024
10384668 2024-04-08
godz. 12:00
Lubelskie Dostawa fabrycznie nowych pomp o napędzie elektrycznym w ilości szt. 55, przeznaczonych do pracy w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, w pomieszczeniach za...
10381177 2024-04-09
godz. 10:00
Mazowieckie Serwisowanie pomp firmy Grundfos (SARLIN) z podziałem na zadania.
10375417 2024-04-09
godz. 20:00
Mazowieckie 2100074711 - Zakup pompy Szanowni Państwo, Zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty z uwzględnieniem poniższych wymagań. Państwa oferta będzie oceniana pod względem...
10374214 2024-04-10
godz. 10:00
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup części w ramach zadania pn. „Zakup części zamiennych na potrzeby wydziału utrzymania TUE dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Rybnik”. 2.Zama...
10383248 2024-04-10
godz. 12:00
Mazowieckie [ZAK/2024/000710] System podgrzewania CO2 w butinie do 22°C - Animex k4 -
10375204 2024-04-10
godz. 20:00
Pomorskie OS/011/24/GZ - Zakup pompy P7B - modernizacja instalacji 900
10371533 2024-04-15
godz. 10:00
Lubuskie Modernizacja wybranych urządzeń rozładunkowych węgla EC Wrocław Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.
10383971 2024-04-16
godz. 17:30
Mazowieckie zakup i konserwacja trzech (3) nowych aparatów rentgenowskich dla Kwaterze Głównej NATO
10193254 2024-05-10
godz. 11:30
Mazowieckie „Zakup pojazdów kolejowych wraz z usługą serwisową” IV 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. fabrycznie nowych dwuczłonowych elektryczno-akumulatorowych zespołów trakcyjn...