Zlecenie 7283369 - Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie...

   
Zamówienie 7283369 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-01-16
przedmiot zlecenia
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania
przesyłek listowych i paczek oraz zwrot do zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy na rzecz Gminy Kołobrzeg wymienionych w załączniku nr 3 -formularz cenowy.
2. Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek świadczona była do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym.
3. Opierając się na analizie przesyłek zrealizowanych w okresie roku szacunkową liczbę spodziewanych przesyłek w okresie obowiązywania umowy przedstawiamy
w załączniku nr 3 - formularz cenowy.
4. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek, wyszczególnionych w załączniku nr 3 formularz cenowy, mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek w ramach maksymalnej wartości umowy nie stanowi zmiany umowy.
5. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania odbywać się będzie na podstawie zawartej umowy.
6. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru przesyłek oraz paczek pocztowych przekazanych przez Zamawiającego i przeznaczonych do nadania. Przesyłki odbierane będą od poniedziałku do piątku w następujących punktach:
1) Urząd Gminy Kołobrzeg, Sekretariat pok. 23 ul. Trzebiatowska 48a, 78-100 Kołobrzeg, godz. 14.00 - 14.30.
7. Zamawiający każdorazowo przygotuje dla Wykonawcy wykaz przesyłek listowych oraz paczek pocztowych przeznaczonych do nadania. Wykaz ten zawierać będzie dla każdej przesyłki dane adresata oraz informację o jej rodzaju.
8. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.
9. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym przesyłki. Nie dopuszcza się stosowania przez Wykonawcę dodatkowego obciążenia przesyłek w celu zwiększenia ich wagi.
10. Zamawiający zobowiązuje się do:
a) prawidłowego adresowania nadawanych przesyłek zgodnie z powszechnie obowiązującymi normami w tym zakresie;
b) sporządzania dla nadawanych przesyłek zestawień ilościowych w dwóch egzemplarzach, uwzględniając podział na przesyłki rejestrowane i nierejestrowane.
str. 2
11. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych jak i zagranicznych. Druki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru na podstawie ustawy Ordynacja podatkowa. Kodeksu postępowania administracyjnego, Zamawiający zapewni we własnym zakresie.
12. Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2019r. poz. 650) dla przesyłek listowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii.
13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał przesyłki zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U z 2019 r. poz. 900) oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096). Zamawiający przewiduje w tym zakresie odrębne wykazy przesyłek.
14. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019r. poz. 474).
15. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek listowych o następujących gabarytach:
1) Gabaryt A przesyłki o wymiarach:
a) minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 mm x 140 mm,
b) maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości (grubości) 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm.
2) Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm.
16. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie każdej gminy lub gminy sąsiedniej.
17. Rozliczenia finansowe wykonanych usług pocztowych będą dokonywane w okresach miesięcznych z uwzględnieniem cen jednostkowych brutto ujętych w Formularzu cenowym. W przypadku nadania przesyłek, nie ujętych w Formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy do maksymalnej wartości umowy.
18. Usługi pocztowe, które są przedmiotem zamówienia będą realizowane na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w:
1) Ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2018r., poz. 2188).
2) Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 474).
3) Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2019r. poz. 650).
4) Światowej Konwencji Pocztowej sporządzonej w Genewie 12 sierpnia 2008 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1824).
5) Regulaminie Poczty Listowej sporządzonej w Bernie dnia 28 stycznia 2005 r. (Dz.U. z 2007 r., nr. 108, poz. 744).
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był realizowany zgodnie ze wskazanymi powyżej przepisami w całości.
19. Znak opłaty będzie nanoszony przez Zamawiającego na każdą przesyłkę listową w formie pieczęci, której treść zostanie uzgodniona z Wykonawcą.
str. 3
20. Należności wynikające z faktur VAT Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze VAT w terminie 14 dni od daty wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty należności uważa się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
VI. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Oferta zostanie sporządzona na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Do oferty zostaną załączone wymagane dokumenty.
3. Oświadczenia załączone do oferty składane są w oryginale, zaś pozostałe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
4. Ofertę sporządza się w języku polskim. Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej.
5. Zaleca się, aby całość dokumentów obejmujących ofertę była spięta, podpisana, a wszystkie strony oferty ponumerowane. Wszystkie załączniki muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru sądowego, zaświadczenia o wpisie do CEIDG).
7. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę /osoby/ podpisującą ofertę wraz z datą naniesienia zmiany.
8. Wielkość załączonych wzorów formularzy może zostać przez Wykonawcę zmieniona, opis poszczególnych kolumn i wierszy musi pozostać niezmieniony.
9. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.
10. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Uwaga:
Oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania, stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania muszą być oznaczone klauzulą:
DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA
(w rozumieniu art.11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji / Dz. U. 2019r., poz. 1010LJ/).
Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej jawnej części.
str. 4
11. Zamawiający określa, że Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności, których wykonywanie polega na wykonywaniu prac w rozumieniu art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2019. 1040 t.j.) tj:
- doręczanie przesyłek listowych, paczek pocztowych oraz kurierskich,
- odbieranie przesyłek listowych, paczek pocztowych oraz kurierskich,
- ochrona tajemnicy określonej w odrębnych przepisach i tajemnicy służbowej w ramach wykonywanych obowiązków.
12. W trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentacji świadczącej o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, wraz z dowodami potwierdzającymi odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne oraz ewidencją czasu pracy, natomiast Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni przedstawić je Zamawiającemu. Wymieniona powyżej dokumentacja jakiej Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy to np.
1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy wskazane w ust. 5 (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony).
2) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy;
3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń,
13. Przedstawiona dokumentacja i dowody winny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich tj. w szczególności adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko nie podlegają anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
VII. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5.
Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawcę:
1. (art. 24 ust. 5 pkt 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U.2019. poz. 243 t.j.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U.2019r., poz.498 t.j.)
str. 5
2. (art. 24 ust. 5 pkt 2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
3. (art. 24 ust. 5 pkt 4) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019r., poz.1843 t.j:) co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
4. (art. 24 ust. 5 pkt 8) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24. ust. 1 pkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019r., poz.1843 t.j.) chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
branża Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe
forma zamówienie inne
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10340794 2024-03-28
godz. 23:59
Lubuskie Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze oraz Oddziału Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp. w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania...
10342830 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie Usługa konwojowa odbioru, przewozu i dostarczenia materiałów egzaminacyjnych ze szkół ponadpodstawowych na terenie Warszawy i woj. mazowieckiego1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o...
10402808 2024-04-16
godz. 10:00
Łódzkie Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie kra...
10418633 2024-04-17
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie ZPL.271.23.2024.AW Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Nowa Wieś Wielka PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługi pocztowe Szczegółowy opis przedm...
10341699 2024-04-22
godz. 12:00
Mazowieckie Realizacja kursów linowych - Usługa A dla RD Poznań (podział na 10 części) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego Usługi A, polegającej na przewożeniu Pr...
10451861 2024-04-24
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Usługi pocztowe.
10427735 2024-04-26
godz. 09:00
Dolnośląskie ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH ORAZ KURIERSKICH Część 1: Zadanie nr 1 - świadczenia usług powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym Część 2: - Zadanie nr 2 - świadczenie u...
10458838 2024-04-26
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miasta i Gminy w Pasymiu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zag...
10472711 2024-04-30
godz. 15:00
Mazowieckie świadczenie usług pocztowych obejmujących przesyłki listowe w obrocie krajowym i zagranicznym oraz paczki pocztowe w obrocie krajowym, w zakresie przyjmowania oraz ich ewentualnych zwrot...
10482565 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Usługa B - Świadczenie usług doręczania i odbioru przesyłek KEP dla RD Warszawa – 7 zadań