Przetarg 8902254 - Świadczenie usług pocztowych dla Biura Rzecznika Praw...

   
Analizuj Zamówienie 8902254 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-13
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych dla Biura Rzecznika Praw Dziecka

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obroci
e krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Biura Rzecznika Praw Dziecka, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 896) oraz ich odbiór z siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej OPZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ i projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

BRPD/ZP/18/2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00170522/01 z dnia: 2022-05-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1.Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagr.Wykonawcy, w przypadku zmiany:a)stawki podatku od towarów i usług b)wysokości minimalnego wynagr. za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagr. za pracę, c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ub. społeczne lub zdrowotne d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych–na zasadach opisanych poniżej,o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę-cd w SWZ. 10.Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie w wysokości wynikającej ze wskaźnika wzrostu/spadku cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Min.poziom zmiany ww. wskaźnika powodujący zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wynosi 4% w stosunku do ww. wskaźnika publikowanego przez GUS na dzień 1 stycznia roku kalendarzowego, w którym zawarto umowę. Opisana zmiana może dotyczyć niezrealizowanej części zamówienia. 11.Maksymalna wartość zmiany wynagr., o której mowa w ust.10 wynosi łącznie 10% wartości wynagr.brutto Wykonawcy, okr.w § 4 ust. 1 umowy.12.Strony nie przewidują zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 10 w pierwszych 12 m-ch realizacji umowy.13.Wykonawca ma obowiązek wykazać wpływ zmiany ww. wskaźnika na wykonanie przedmiotu umowy w formie pisemnej.14.Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy: 1) zmianę cen wykonywanych usług - jeżeli w czasie trwania umowy Wykonawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wprowadzi nowy cennik świadczonych na podstawie tej umowy usług–zmianie może ulec wysokość opłat za usługi określone w formularzu rzeczowo–cenowym oferty Wykonawcy, o ile zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego;2)gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,w szczeg.dot. funkcjonowania rynku usług pocztowych. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowo - przedmiotowego niniejszej umowy poprzez wyłączenie z zakresu niniejszej umowy części przesyłek pocztowych w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, w szczególności gdy część przedmiotu umowy zostanie zastrzeżona dla Operatora Wyznaczonego przepisem prawa. W takim przypadku Strony sporządzą stosowny aneks dotyczący zmiany zakresu, ilości i wartości przedmiotu zamówienia. 3) ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych
po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; 5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień; 6) w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji, mimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakończenia prac zostanie przesunięty o czas, w którym prace nie mogły być prowadzone; 7) jeżeli wykonanie umowy będzie niemożliwe z uwagi na stan epidemii wirusa SARS-CoV-2 i wywołanej nim choroby COVID-19 lub wywołane stanem epidemii ograniczenia; 8) w przypadku, kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Po zmianie:
1.Zamawiający przewiduje zmianę wysokości wynagr.Wykonawcy, w przypadku zmiany:a)stawki podatku od towarów i usług b)wysokości minimalnego wynagr. za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagr. za pracę, c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ub. społeczne lub zdrowotne d)zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK, o których mowa w ustawie z dnia 4.10.2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych–na zasadach opisanych poniżej,o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę-cd w SWZ. 10.Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniej zmianie w wysokości wynikającej ze wskaźnika wzrostu/spadku cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowanego przez GUS za poprzedni rok kalendarzowy. Min.poziom zmiany ww. wskaźnika powodujący zmianę wynagrodzenia Wykonawcy wynosi 4% w stosunku do ww. wskaźnika publikowanego przez GUS na dzień 1 stycznia roku kalendarzowego, w którym zawarto umowę. Opisana zmiana może dotyczyć niezrealizowanej części zamówienia. 11.Maksymalna wartość zmiany wynagr., o której mowa w ust.10 wynosi łącznie 10% wartości wynagr.brutto Wykonawcy, okr.w § 4 ust. 1 umowy.12.Strony nie przewidują zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 10 w pierwszych 12 m-ch realizacji umowy.13.Wykonawca ma obowiązek wykazać wpływ zmiany ww. wskaźnika na wykonanie przedmiotu umowy w formie pisemnej.14.Zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:1)zmianę cen wykonywanych usług-jeżeli w czasie trwania umowy Wykonawca,zgodnie z obowiązującymi przepisami wprowadzi nowy cennik świadczonych na podstawie umowy usług,zaakceptowany przez Prezesa UKE–zmianie może ulec wysokość opłat za usługi określone w formularzu rzeczowo–cenowym oferty Wykonawcy,z zastrzeżeniem,iż zmiana taka nie może nastąpić więcej niż raz w trakcie obowiązywania umowy;2)gdy nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,w szczeg.dot. funkcjonowania rynku usług pocztowych. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowo-przedmiotowego niniejszej umowy poprzez wyłączenie z zakresu umowy części przesyłek pocztowych w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa,w szczególności gdy część przedmiotu umowy zostanie zastrzeżona dla Operatora Wyznaczonego przepisem prawa.W takim przypadku Strony sporządzą stosowny aneks dot.zmiany zakresu, ilości i wartości przedmiotu zamówienia.3) ograniczenie zakresu przedmiotu zamówienia,w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących,że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym i w przypadku wystąpienia okoliczności,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego,w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; 5)gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień; 6) w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji,mimo zachowania należytej staranności,nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku termin zakończenia prac zostanie przesunięty o czas, w którym prace nie mogły być prowadzone; 7) jeżeli wykonanie umowy będzie niemożliwe z uwagi na stan epidemii wirusa SARS-CoV-2 i wywołanej nim choroby COVID-19 lub wywołane stanem epidemii ograniczenia; 8) w przypadku, kiedy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć a wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.6. Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia Przed zmianą:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy,obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Po zmianie:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-23 12:00
Po zmianie:
2022-05-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-23 13:00
Po zmianie:
2022-05-26 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-21
Po zmianie:
2022-06-24
branża Usługi transportowe
podbranża usługi kurierskie i pocztowe
kody CPV 64110000, 64112000, 64113000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi kurierskie i pocztowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10343345 2024-03-28
godz. 00:00
Podkarpackie Świadczenie usług pocztowych i usług kurierskich na rzecz Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie i jej Wydziałów Spraw Terenowych I w Krośnie i II w Przemyślu.
10338557 2024-03-29
godz. 09:00
Małopolskie Usługi pocztowe i kurierskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich SZ.261.68.2024
10342830 2024-03-29
godz. 09:00
Mazowieckie Usługa konwojowa odbioru, przewozu i dostarczenia materiałów egzaminacyjnych ze szkół ponadpodstawowych na terenie Warszawy i woj. mazowieckiego1. Przedmiotem zamówienia jest usługa o...
10343250 2024-04-02
godz. 12:00
Mazowieckie Doręczanie/odbiór przesyłek KEP, usługa B na terenie RD Bydgoszcz Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na doręczaniu, przemieszczaniu, odbieraniu Paczek poczt...
10347593 2024-04-03
godz. 12:00
Mazowieckie Doręczanie/odbiór przesyłek KEP - RD Katowice. Doręczanie/odbiór przesyłek KEP-RD Katowice -obszary: Katowice rej. 30,31,32; Łaziska Górne, Wyry, Gostyń; Mierzęcice; Siewierz; Knu...
10369536 2024-04-03
godz. 15:30
Świętokrzyskie Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku.
10368007 2024-04-05
godz. 11:00
Mazowieckie Świadczenie usług pocztowych w Agencji Pocztowej, 73-111 Stargard, ul. Henryka Wieniawskiego świadczenie usług pocztowych na rzecz Poczty Polskiej S.A
10371234 2024-04-08
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, Biura Regionalnego w Elblągu oraz Biura Regionalnego w Ełku. Przedm...
10379086 2024-04-10
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów,
10380071 2024-04-12
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowymi zagranicznym w zakresi...