Przetarg 8368606 - Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów...

   
Analizuj Zamówienie 8368606 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-09-01
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z NIEruchomości położonych na obszarze 14 gmin - uczestników Ekologiczn
ego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki w Baćkowicach Numer referencyjny: EZGDK.ZP.3.2021
Przedmiot zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gmin członkowskich Związku odbieranych od właścicieli na których zamieszkują mieszkańcy oraz z NIEruchomości na których NIE zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2023 r. z podziałem łącznie na 14 części. (tj. Baćkowice - sektor I, Bogoria - sektor II, Dwikozy - sektor III, Iwaniska - sektor IV, Klimontów- sektor V, Koprzywnica - sektor VI, Lipnik - sektor VII, Łoniów - sektor VIII, Obrazów - sektor IX, Opatów - sektor X, Osiek - sektor XI, Sadowie -sektor XII, Samborzec - sektor XIII, Zawichost - sektor XIV)
Baćkowice - sektor nr I Część nr 1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Baćkowice - sektor nr I w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Bogoria - sektor nr II Część nr 2 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Bogoria - sektor nr II w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Dwikozy - sektor nr III Część nr 3 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Dwikozy - sektor nr III w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Iwaniska - sektor nr IV Część nr 4 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Iwaniska - sektor nr IV w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Klimontów - sektor nr V Część nr 5 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Klimontów - sektor nr V w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Koprzywnica - sektor nr VI Część nr 6 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Koprzywnica - sektor nr VI w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Lipnik - sektor nr VII Część nr 7 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Lipnik - sektor nr VII w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Łoniów - sektor nr VIII Część nr 8 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Łoniów - sektor nr VIII w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Obrazów - sektor nr IX Część nr 9 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Obrazów - sektor nr IX w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Opatów - sektor nr X Część nr 10 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Opatów - sektor nr X w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Osiek - sektor nr XI Część nr 11 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Osiek - sektor nr XI w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Sadowie - sektor nr XII Część nr 12 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Sadowie - sektor nr XII w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Samborzec - sektor nr XIII Część nr 13 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Samborzec - sektor nr XIII w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
Zawichost - sektor nr XIV Część nr 14 Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy, położonych na obszarze gminy Zawichost - sektor nr XIV w okresie od 01.01.2022 r. przez okres 24 miesięcy, oraz ich transport do Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (IPOK)
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 188-489932 z dnia 2021-09-28:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: III.1.1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Zamiast:
Zamawiający w tym zakresie NIE stawia żadnych wymagań co do złożenia dokumentów wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie (JEDZ) na podstawie którego zamawiający uzna że wykonawca posiada zezwolenie na odbiór odpadów oznaczonych kodami wskazanymi
w rozdziale III ust. 1 SWZ.
− wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli NIEruchomości, prowadzonego przez Zarząd Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki, jako organu właściwego, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 888);
− wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym minimum przedmiot niniejszego zamówienia oraz zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego;
Uwaga:
Na odbiór odpadów gdzie NIE określono kodów odpadów w SOPZ, Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokumenty uprawniający do wykonania usługi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia lub w tym terminie zgłosi podwykonawcę który będzie posiadał stosowne uprawnienia
Powinno być:
Zamawiający w tym zakresie NIE stawia żadnych wymagań co do złożenia dokumentów wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie (JEDZ) na podstawie którego zamawiający uzna że wykonawca posiada zezwolenie na odbiór odpadów oznaczonych kodami wskazanymi
w rozdziale III ust. 1 SWZ.
− wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli NIEruchomości, prowadzonego przez Zarząd Ekologicznego Związku Gmin Dorzecza Koprzywianki, jako organu właściwego, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 888);
− wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (tzw. BDO) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach w zakresie transportu odpadów w zakresie obejmującym minimum przedmiot niniejszego zamówienia;
Uwaga:
Na odbiór odpadów gdzie NIE określono kodów odpadów w SOPZ, Wykonawca przedłoży zamawiającemu dokumenty uprawniający do wykonania usługi w terminie 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia lub w tym terminie zgłosi podwykonawcę który będzie posiadał stosowne uprawnienia
Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe, Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamiast:
1) Wykonanych usług wykazany w JEDZ.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• minimum jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli NIEruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 12 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym zakresem:
Dla części 1 co najmniej 700 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 2 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 130 000 zł.
Dla części 2 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 190 000 zł.
Dla części 3 co najmniej 1 300 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 4 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 240 000 zł.
Dla części 4 co najmniej 900 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 160 000 zł.
Dla części 5 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 4 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 220 000 zł.
Dla części 6 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 180 000 zł.
Dla części 7 co najmniej 800 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 2 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 140 000 zł.
Dla części 8 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 185 000 zł.
Dla części 9 co najmniej 900 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 170 000 zł.
Dla części 10 co najmniej 2 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 5 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 370 000 zł.
Dla części 11 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 190 000 zł.
Dla części 12 co najmniej 600 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 1 800 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 110 000 zł.
Dla części 13 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 4 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 230 000 zł.
Dla części 14 co najmniej 700 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 2 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 120 000 zł.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną CZĘŚĆ Wykonawca może wykazać się jedną usługą na CZĘŚCI, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna ilość gospodarstw lub mieszkańców oraz wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla CZĘŚCI, na które składa ofertę.
Powinno być:
1) Wykonanych usług wykazany w JEDZ.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn NIEzależnych od NIEgo NIE jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• minimum jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie odpadów komunalnych (zbieranych w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli NIEruchomości, a każda z tych usług realizowana była minimum 6 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym zakresem:
Dla części 1 co najmniej 700 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 2 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 130 000 zł.
Dla części 2 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 190 000 zł.
Dla części 3 co najmniej 1 300 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 4 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 240 000 zł.
Dla części 4 co najmniej 900 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 160 000 zł.
Dla części 5 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 4 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 220 000 zł.
Dla części 6 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 180 000 zł.
Dla części 7 co najmniej 800 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 2 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 140 000 zł.
Dla części 8 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 185 000 zł.
Dla części 9 co najmniej 900 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 170 000 zł.
Dla części 10 co najmniej 2 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 5 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 370 000 zł.
Dla części 11 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 3 500 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 190 000 zł.
Dla części 12 co najmniej 600 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 1 800 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 110 000 zł.
Dla części 13 co najmniej 1 000 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 4 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 230 000 zł.
Dla części 14 co najmniej 700 gospodarstw domowych lub NIE mniej niż 2 000 mieszkańców, wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum 120 000 zł.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
UWAGA!
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną CZĘŚĆ Wykonawca może wykazać się jedną usługą na CZĘŚCI, na które składa ofertę, jeżeli sumaryczna ilość gospodarstw lub mieszkańców oraz wartość tej usługi odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla CZĘŚCI, na które składa ofertę.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 04/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 11/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 01/01/2022
Powinno być:
Data: 08/01/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 04/10/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 11/10/2021
Czas lokalny: 12:00

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 196-511354 z dnia 2021-10-08:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 5
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 8
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 9
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 10
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 11
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 12
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 13
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: II.2.5
Część nr: Część nr: 14
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Kryteria udzielenia zamówienia
Zamiast:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Powinno być:
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Termin płatności faktury / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty środowiskowe / Waga: 5
Cena - Waga: 60
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 11/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 21/10/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 08/01/2022
Powinno być:
Data: 18/01/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 11/10/2021
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 21/10/2021
Czas lokalny: 12:00
branża Sprzątanie
podbranża wywóz śmieci, utylizacja, składowiska
kody CPV 90500000, 90511000, 90511200, 90512000, 90513100, 90533000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji świętokrzyskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora świętokrzyskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: wywóz śmieci, utylizacja, składowiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10446069 2024-04-24
godz. 12:00
Wielkopolskie "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki" Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki” polegającej na:a. Opr...
10451496 2024-04-25
godz. 10:00
Małopolskie Świadczenie usług wywozu, transportu i utylizacji odpadów szkodliwych dla IFJ PAN w Krakowie
10458669 2024-04-26
godz. 10:00
Pomorskie Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz zagospodarowaniu przyjętych odpadów 1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania O...
10344607 2024-04-26
godz. 10:00
Wielkopolskie Świadczenie usług odbierania i transportu stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Stawiszyn Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchom...
10441346 2024-04-29
godz. 10:00
Małopolskie Odbiór sukcesywny odpadów wytworzonych przez PGE Energia Ciepła S.A. Oddział nr 1 w Krakowie
10406372 2024-05-13
godz. 10:00
Łódzkie Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Burzenin Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy B...
10406465 2024-05-13
godz. 12:00
Mazowieckie Usunięcie, odbiór i utylizacja szkodliwych odpadów z miejscowości Nowy Prażmów Przedmiotem i zakresem zamówienia jest usunięcie wszystkich odpadów niebezpiecznych nielegalnie zgrom...
10428717 2024-05-16
godz. 09:00
Mazowieckie Odbiór i utylizacja odpadów medycznych 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach: 180102, 180103, 180104, 180106, 180109 z nast...
10457545 2024-05-22
godz. 11:00
Mazowieckie Transport odpadów komunalnych ze stacji przeładunkowej Zamawiającego do zewnętrznych instalacji lub stacji przeładunkowych Przedmiotem zamówienia jest transport odpadów komunalnych o...
10457577 2024-05-23
godz. 10:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowaniu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z nieruchomości od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy P...