Przetarg 8394543 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego...

   
Analizuj Zamówienie 8394543 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-09-14
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz fizycznego zabezpieczenia obszarów, obiektów i urządzeń dla SRK S.A. Oddział KWK „Boż
e Dary – Mysłowice–Wesoła I” Ruch „Boże Dary”.

ZP-BD-0005/21

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00185397/01 z dnia: 2021-09-20
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
1) wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania

8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:
1) posiadaniem Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej oraz realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
2) posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę
o wartości minimum 1.000.000,00 zł.
8.1.3. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:
1) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługa w ramach jednej umowy polegającej na świadczeniu usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia o wartości minimum 500.000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

2) dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi uprawnienia:
• minimum 27 osób, w tym 24 osób z uprawnieniami kwalifikowanego pracownika ochrony

3) dysponowaniem potencjałem technicznym w zakresie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania objętego zamówieniem :
 całodobowe centrum monitorowania wyposażone w system łączności z pracownikami (drogą radiową i telefoniczną).
Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający wymogi określone przepisami PAR, musi posiadać stosowne zezwolenia
4) dysponowaniem następującymi narzędziami, wyposażeniem lub urządzeniami technicznymi, które będą dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia:
 Do obowiązków pracowników całodobowego centrum monitorowania należy :
- obsługa środków łączności – bezprzewodowych i przewodowych,
- nadzór nad systemem kontroli pracy ochrony,
- nadzór nad pracownikami ochrony oraz pracownikami grupy interwencyjnej,
- odbieranie informacji o zaistniałych zdarzeniach na ochranianych
obiektach,
- informowanie grupy interwencyjnej o zdarzeniach zaistniałych na
ochranianych obiektach,
- informowanie o zaistniałych zdarzeniach koordynatora
Zamawiającego.
 jeden oznakowany samochód, który umożliwi patrolowi obchodowemu przemieszczanie się w ramach patrolu w rejon szybu „Czułów” i rejon osadników „Czułów”, i którym będzie w dysponowała w dyspozycji dowódcy zmiany
 grupa interwencyjna, wymóg przybycia grupy interwencyjnej na miejsce zagrożenia nie może przekroczyć 20 minut od momentu powiadomienia,
 zainstalowany na własny koszt na czas obowiązywania umowy elektroniczny system umożliwiający ciągły nadzór nad trasą poruszania się Patrolu oraz pracowników na posterunkach. System powinien umożliwiać Zamawiającemu podgląd trasy patrolu na terenie objętym ochroną oraz trasy poruszania się pracowników na posterunkach ochronnych a także wydruk zapisanej trasy na żądanie Koordynatora. Punkty kontroli wykonawca zainstaluje na stałe w miejscach wyznaczonych przez Zlecającego. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonywał serwisów i koniecznych napraw oraz utrzymywał sprzęt w stałej sprawności.
Częstotliwość odbijania punktów kontrolnych będzie określany przez
Zamawiającego,
 wyposażenia wszystkich pracowników ochrony osób i mienia w jednolite mundury oraz identyfikatory zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia,
 wyposażenie własnych pracowników w niezbędne do realizacji zadań określonych w załączniku nr.2 indywidualne środki ochrony osobistej w zależności od potrzeb,
 radiotelefony typu nasobnego
Wykonawca wyposaży pracowników w radiotelefony typu nasobnego:
- zasięg do 10 kilometrów,
- wyświetlanie poziomu naładowania,
- minimum 8 kanałów,
- moc wyjściowa – minimum 0,5 W,
- gniazdo wielofunkcyjne – możliwość podłączenia mikrofonu,
zestawu słuchawkowego oraz ładowania.
 Pałka „tonfa” z uchwytem o parametrach:
- wykonana z polipropylenu,
- kolor czarny,
- uchwyt transportowy na pas.
 Ręczny miotacz gazu o parametrach:
- zasięg minimum 4 metry,
- sposób rozprowadzania : spray,
- rodzaj środka : gaz pieprzowy.
 Latarka o parametrach:- zasilanie: akumulator,
- obudowa: wstrząso i wodoodporna,
- włączanie: taktyczny włącznik z tyłu obudowy,
- zasięg: minimum 200 metrów
 paralizator elektryczny o mocy poniżej 10 000 ma.
 Podpisania osobnej umowy na najem pomieszczeń oraz kosztów mediów (ciepło, woda, energia elektryczna).

8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Po zmianie:
8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:
8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:
1) wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania

8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się:
1) posiadaniem Koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej oraz realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
2) posiadaniem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zawiązanej z przedmiotem zamówienia na kwotę
o wartości minimum 1.000.000,00 zł.
8.1.3. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:
1) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługa w ramach jednej umowy polegającej na świadczeniu usług w zakresie ochrony terenów, obiektów i mienia o wartości minimum 500.000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

2) dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi uprawnienia:
• minimum 27 osób, w tym 24 osób z uprawnieniami kwalifikowanego pracownika ochrony

3) dysponowaniem potencjałem technicznym w zakresie sprzętu niezbędnego do realizacji zadania objętego zamówieniem :
 całodobowe centrum monitorowania wyposażone w system łączności z pracownikami (drogą radiową i telefoniczną).
Wykonawca musi posiadać sprzęt spełniający wymogi określone przepisami PAR.

4) dysponowaniem następującymi narzędziami, wyposażeniem lub urządzeniami technicznymi, które będą dostępne wykonawcy w celu wykonania zamówienia:
 Do obowiązków pracowników całodobowego centrum monitorowania należy :
- obsługa środków łączności – bezprzewodowych i przewodowych,
- nadzór nad systemem kontroli pracy ochrony,
- nadzór nad pracownikami ochrony oraz pracownikami grupy interwencyjnej,
- odbieranie informacji o zaistniałych zdarzeniach na ochranianych
obiektach,
- informowanie grupy interwencyjnej o zdarzeniach zaistniałych na
ochranianych obiektach,
- informowanie o zaistniałych zdarzeniach koordynatora
Zamawiającego.
 jeden oznakowany samochód, który umożliwi patrolowi obchodowemu przemieszczanie się w ramach patrolu w rejon szybu „Czułów” i rejon osadników „Czułów”, i którym będzie w dysponowała w dyspozycji dowódcy zmiany
 grupa interwencyjna, wymóg przybycia grupy interwencyjnej na miejsce zagrożenia nie może przekroczyć 20 minut od momentu powiadomienia,
 zainstalowany na własny koszt na czas obowiązywania umowy elektroniczny system umożliwiający ciągły nadzór nad trasą poruszania się Patrolu oraz pracowników na posterunkach. System powinien umożliwiać Zamawiającemu podgląd trasy patrolu na terenie objętym ochroną oraz trasy poruszania się pracowników na posterunkach ochronnych a także wydruk zapisanej trasy na żądanie Koordynatora. Punkty kontroli wykonawca zainstaluje na stałe w miejscach wyznaczonych przez Zlecającego. Wymagane jest, aby Wykonawca dokonywał serwisów i koniecznych napraw oraz utrzymywał sprzęt w stałej sprawności.
Częstotliwość odbijania punktów kontrolnych będzie określany przez
Zamawiającego,
 wyposażenia wszystkich pracowników ochrony osób i mienia w jednolite mundury oraz identyfikatory zgodnie z Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia,
 wyposażenie własnych pracowników w niezbędne do realizacji zadań określonych w załączniku nr.2 indywidualne środki ochrony osobistej w zależności od potrzeb,
 radiotelefony typu nasobnego
Wykonawca wyposaży pracowników w radiotelefony typu nasobnego:
- zasięg do 10 kilometrów,
- wyświetlanie poziomu naładowania,
- minimum 8 kanałów,
- moc wyjściowa – minimum 0,5 W,
- gniazdo wielofunkcyjne – możliwość podłączenia mikrofonu,
zestawu słuchawkowego oraz ładowania.
 Pałka „tonfa” z uchwytem o parametrach:
- wykonana z polipropylenu,
- kolor czarny,
- uchwyt transportowy na pas.
 Ręczny miotacz gazu o parametrach:
- zasięg minimum 4 metry,
- sposób rozprowadzania : spray,
- rodzaj środka : gaz pieprzowy.
 Latarka o parametrach:- zasilanie: akumulator,
- obudowa: wstrząso i wodoodporna,
- włączanie: taktyczny włącznik z tyłu obudowy,
- zasięg: minimum 200 metrów
 paralizator elektryczny o mocy poniżej 10 000 ma.
 Podpisania osobnej umowy na najem pomieszczeń oraz kosztów mediów (ciepło, woda, energia elektryczna).

8.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00187844/01 z dnia: 2021-09-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-23 08:00
Po zmianie:
2021-09-27 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-23 09:00
Po zmianie:
2021-09-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-22
Po zmianie:
2021-10-26


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2021/BZP 00191879/01 z dnia: 2021-09-24
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-27 08:00
Po zmianie:
2021-09-30 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-27 09:00
Po zmianie:
2021-09-30 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-26
Po zmianie:
2021-10-29
branża Ochrona
podbranża ochrona osób i mienia
kody CPV 79710000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: ochrona osób i mienia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364810 2024-04-02
godz. 09:00
Łódzkie Ochrona fizyczna budynków i parkingu IEn-OTC w latach 2024-2025 Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna budynków i parkingu Zamawiającego przed kradzieżą, kradzieżą z włamanie...
10321265 2024-04-02
godz. 11:00
Mazowieckie OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORING SYGNAŁÓW ALARMOWYCH W OBIEKTACH URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO Przedmiot zamówienia został opisany (odpowiednio dla każdej z 3 części) we...
10403192 2024-04-10
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie UKW/DZP-282-ZO-20/2024 Usługa ochrony fizycznej i monitoringu podczas imprezy organizowanej dla Studentów Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy Grill u Kazika – 20 edycja wraz z...
10392512 2024-04-10
godz. 12:00
Pomorskie Przedmiotem zamówienia Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynkach Wejherowskiego Centrum Kultury – Filharmonii Kaszubskiej i Kamienicy Sztuki, wraz z...
10399248 2024-04-11
godz. 14:00
Dolnośląskie usługa polegająca na zapewnieniu ochrony imprezy plenerowej-Dni Dzierżoniowa
10405766 2024-04-12
godz. 10:00
Podlaskie Usługi ochrony obiektu Akcentu ZOO wraz z szaletami publicznymi, położonego w Parku Konstytucji 3-ego Maja w Białymstoku przy ul. Podleśnej 4.
10403247 2024-04-15
godz. 12:00
Mazowieckie Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitoringiem Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie o...
10422318 2024-04-18
godz. 10:00
Podkarpackie Obsługa systemu monitoringu miejskiego miasta Tarnobrzega w pomieszczeniu Centrum Obsługi Monitoringu (COM) umiejscowionego przy ul. 1 Maja 2 w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrz...
10432528 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bezpośredniej, st...
10432165 2024-04-29
godz. 15:00
Kujawsko-Pomorskie Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie pełnego zakresu prac konserwatorskich i restauratorskich przy ambonie z kościoła pw. Nawiedzenia NMP w Oborach, w tym przy następujących c...