Przetarg 9699384 - Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych...

   
Analizuj Zamówienie 9699384 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2023-05-25
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług napraw i przeglądów pogwarancyjnych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie

Część 1: Czę
ść 1 – obejmująca 81 pojazdów użytkowanych w obszarze olsztyńskim (w tym 1 motocykl), wykazanych w załączniku nr 1A do projektowanych postanowień umowy.

Część 2: Część 2 – obejmująca 32 pojazdy użytkowane w obszarze elbląskim, wykazane w załączniku nr 1B do projektowanych postanowień umowy.

Część 3: Część 3 – obejmująca 19 pojazdów użytkowanych w obszarze ełckim, wykazanych w załączniku nr 1C do projektowanych postanowień umowy.

2801-ILZ.260.16.2023

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2023/BZP 00237510/01 z dnia: 2023-05-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie
Po zmianie:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1)Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ----------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty
C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”
2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:
- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.
a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.: 6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).d)W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt).Oferta w grupie części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt
a) Wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 1) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
b) W przypadku braku wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiającego nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).c)W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż 5 % udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiający przyzna maksymalnie 5 punktów w tej grupie.b)pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 % (maksymalnie 15 pkt).
Oferta w grupie pozostałe części i materiały eksploatacyjne będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt - 6 % - oferta otrzyma 6 pkt - 7 % - oferta otrzyma 7 pkt - 8 % - oferta otrzyma 8 pkt - 9 % - oferta otrzyma 9 pkt- 10 % - oferta otrzyma 10 pkt- 11 % - oferta otrzyma 11 pkt- 12 % - oferta otrzyma 12 pkt- 13 % - oferta otrzyma 13 pkt- 14 % - oferta otrzyma 14 pkt - 15 % - oferta otrzyma 15 pkt
a)Wysokość udzielonego rabatu na pozostałe części i materiały eksploatacyjne Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 2) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pozostała treść w Rozdziale 16 w SWZ. (Zmiana treści SWZ z dnia 29.05.2023r.)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie
Po zmianie:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1)Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ----------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty
C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”
2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:
- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.
a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.: 6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).d)W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt).Oferta w grupie części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt
a) Wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 1) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
b) W przypadku braku wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiającego nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).c)W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż 5 % udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiający przyzna maksymalnie 5 punktów w tej grupie.b)pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 % (maksymalnie 15 pkt).
Oferta w grupie pozostałe części i materiały eksploatacyjne będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt - 6 % - oferta otrzyma 6 pkt - 7 % - oferta otrzyma 7 pkt - 8 % - oferta otrzyma 8 pkt - 9 % - oferta otrzyma 9 pkt- 10 % - oferta otrzyma 10 pkt- 11 % - oferta otrzyma 11 pkt- 12 % - oferta otrzyma 12 pkt- 13 % - oferta otrzyma 13 pkt- 14 % - oferta otrzyma 14 pkt - 15 % - oferta otrzyma 15 pkt
a)Wysokość udzielonego rabatu na pozostałe części i materiały eksploatacyjne Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 2) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pozostała treść w Rozdziale 16 w SWZ. (Zmiana treści SWZ z dnia 29.05.2023r.)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1. Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1) Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:


najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = -------------------------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty

C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”

2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:

- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.

a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.
b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.:
6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).
d) W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.

3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt);
b) pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 %
(maksymalnie 15 pkt).
Razem rabat: 20 % (maksymalnie 20 pkt)



Oferta w kryterium rabatu będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:

Wysokość rabatu (w punktach procentowych)
w ofercie badanej
R(1-2) = -------------------------------------------------------------- x … *
Najwyższa wysokość rabatu
(w punktach procentowych) spośród ofert badanych

R(1-2) – kryterium rabatu, obliczone oddzielnie dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

* odpowiednia waga (wartość procentowa), określona dla każdej z 2 grup, wymienionych w ust.1 pkt 3 lit. a-b niniejszego Rozdziału.

Każde kryterium rabatowe zostanie obliczone oddzielnie.

2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta w wybranej przez niego części zamówienia w łącznej ocenie uzyska najwyższą ilość punktów, obliczanych według następującego wzoru:
P = C + G + R1 + R2

Gdzie P = łączna liczba punktów przyznana ofercie
Po zmianie:
Kryteria są jednakowe dla każdej części zamówienia. Każda część zamówienia oceniana będzie oddzielnie.
1.Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, których znaczenie (wagę) określa podany procent:
1)Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu (C), obliczona i wskazana zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozdziale 15 SWZ: 60 % (maksymalnie 60 pkt).
Oferta w kryterium cena będzie punktowana zgodnie z poniższym wzorem:
najniższa cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto
spośród wszystkich ocenianych ofert
C = ----------------------------------------------------- x 60
cena jednej roboczogodziny za naprawę
i za 1 przegląd techniczny brutto ocenianej oferty
C = ilość punktów dla ocenianej oferty w kryterium „Cena brutto 1 roboczogodziny za naprawę oraz za 1 przegląd techniczny pojazdu”
2) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części (G): 20 % (maksymalnie 20 pkt).
Oferta w kryterium okres gwarancji będzie punktowana następująco:
- 6 miesięcy -oferta otrzyma 0 pkt;
- 12 miesięcy - oferta otrzyma 10 pkt;
- 18 miesięcy - oferta otrzyma 20 pkt.
a) Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji wynosi 6 miesięcy.b) Okres gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowo-cenowym poprzez zaznaczenie kwadratu, tj.: 6 miesięcy, 12 miesięcy, bądź 18 miesięcy.
c) W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym okresu gwarancji na wykonane usługi oraz zamontowane części, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego i nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).d)W przypadku, gdy Wykonawca zaznaczy w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodną z warunkami zamówienia.
3) Rabat udzielony Zamawiającemu przez Wykonawcę od cen detalicznych brutto części i materiałów eksploatacyjnych w następujących grupach:
a) części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) (R1): 5 % (maksymalnie 5 pkt).Oferta w grupie części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt
a) Wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO) Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 1) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
b) W przypadku braku wpisania przez Wykonawcę w formularzu ofertowo-cenowym wysokość udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiającego nie przyzna punktów w tym kryterium (0 pkt).c)W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowo-cenowym więcej niż 5 % udzielonego rabatu na części oryginalne z Autoryzowanych Stacji Obsługi (ASO), Zamawiający przyzna maksymalnie 5 punktów w tej grupie.b)pozostałe części i materiały eksploatacyjne (R2): 15 % (maksymalnie 15 pkt).
Oferta w grupie pozostałe części i materiały eksploatacyjne będzie punktowana następująco:
- 1 % - oferta otrzyma 1 pkt - 2 % - oferta otrzyma 2 pkt - 3 % - oferta otrzyma 3 pkt - 4 % - oferta otrzyma 4 pkt - 5 % - oferta otrzyma 5 pkt - 6 % - oferta otrzyma 6 pkt - 7 % - oferta otrzyma 7 pkt - 8 % - oferta otrzyma 8 pkt - 9 % - oferta otrzyma 9 pkt- 10 % - oferta otrzyma 10 pkt- 11 % - oferta otrzyma 11 pkt- 12 % - oferta otrzyma 12 pkt- 13 % - oferta otrzyma 13 pkt- 14 % - oferta otrzyma 14 pkt - 15 % - oferta otrzyma 15 pkt
a)Wysokość udzielonego rabatu na pozostałe części i materiały eksploatacyjne Wykonawca wpisuje w Dziale II ust. 3 pkt 2) w formularzu ofertowo-cenowym oddzielnie dla każdej części.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pozostała treść w Rozdziale 16 w SWZ. (Zmiana treści SWZ z dnia 29.05.2023r.)
branża Motoryzacja
podbranża usługi serwisowe, przeglądy, holowanie
kody CPV 50112000, 50115000, 71356100, 71631200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi serwisowe, przeglądy, holowanie

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10372353 2024-03-29
godz. 09:00
Lubuskie 898/2024/210 Naprawa układu wtryskowego A21 w silniku D2066 LUH 51 po awarii w autobusie z zastosowaniem części na pierwszy montaż. Części muszą być oryginalne zastosowane przy monta...
10380500 2024-04-04
godz. 23:59
Mazowieckie Zlecę Naprawy blacharsko - lakiernicze
10315236 2024-04-08
godz. 14:00
Mazowieckie Zakup paliw i innych towarów oraz usług dla pojazdów samochodowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) sprzedaż Zamawiającemu prz...
10440048 2024-04-16
godz. 11:30
Śląskie Regeneracja katalizatora w samochodzie marki Opel Astra
10414011 2024-04-17
godz. 11:00
Małopolskie Usługi wulkanizacyjne pojazdów (RZGW Kraków + ZZ Kraków) użytkowanych w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Zarządzie Zlewni w Krakowie.
10439206 2024-04-17
godz. 15:00
Podlaskie naprawa powypadkowa pojazdu służbowego Policji HYUNDAI I30 PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 naprawa powypadkowa pojazdu służbowego Policji Naprawa powypadkowa pojazdu: HYUNDAI I30, VIN: TMAH3...
10330750 2024-04-19
godz. 10:30
Małopolskie Wykonywanie usług lakierniczych w zakresie malowania taboru tramwajowego i związanych z nimi prac blacharskich oraz usług lakierniczych w zakresie budowlanym Przedmiotem zamówienia jest...
10446612 2024-04-24
godz. 12:00
Mazowieckie Naprawa zacisków hamulcowych zdemontowanych z pojazdów typu Inspiro
10452017 2024-04-26
godz. 09:00
Wielkopolskie WYKONYWANIE NAPRAW, KONSERWACJI I PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH ZABUDOWY SPECJALNEJ SPRZĘTU LOTNISKOWEGO II Część 1: Wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów technicznych zabudowy spe...
10410408 2024-04-28
godz. 00:00
Śląskie Zlecę naprawę skutera elektrycznego trójkołowego- Wojkowice Zlecę naprawę skutera elektrycznego trójkołowego. Nie działa kamera cofania i kierunkowskazy w lusterkach, spalił się s...