Przetarg 7567157 - Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych: instalacji...

   
Analizuj Zamówienie 7567157 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-07-02
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych: instalacji elektrycznych, c.o, sanitarnych w tym węzła cieplnego oraz drobnych napraw
ślusarskich i stolarskich – 3 części zamówienia
Numer referencyjny: DZP-BP.2610.272.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych: instalacji elektrycznych, c.o, sanitarnych w tym węzła cieplnego oraz drobnych napraw ślusarskich i stolarskich. Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część nr 1 – Konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych.
Część nr 2 – Konserwacja i naprawa instalacji sanitarnych: centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, wentylacji i węzła cieplnego.
Część nr 3 – Drobne naprawy ślusarskie i stolarskie.
Usługi będą realizowane w siedzibie Biura Prezesa AMW w Warszawie położonej przy ul. Nowowiejskiej 26A w Warszawie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów, konserwacji i napraw bieżących instalacji technicznych w „branży elektrycznej” w budynku Zamawiającego przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa oraz świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego 7 dni w tygodniu, a w przypadku awarii niezwłoczne stawienie się do siedziby Zamawiającego w celu jej usunięcia.

Część nr: 2 Nazwa: Przegląd, naprawa i konserwacja urządzeń sanitarnych
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów, konserwacji i napraw bieżących instalacji sanitarnych: c.o., ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, wentylacji i węzła cieplnego w budynku Zamawiającego przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa oraz świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego 7 dni w tygodniu, a w przypadku awarii niezwłoczne stawienie się do siedziby Zamawiającego w celu jej usunięcia.

Część nr: 3 Nazwa: Usługi bieżących napraw ślusarskich oraz stolarskich
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług bieżących napraw ślusarskich oraz stolarskich w budynku Zamawiającego przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa oraz świadczenie całodobowego pogotowia technicznego 7 dni w tygodniu, a w przypadku awarii niezwłoczne stawienie się do siedziby Zamawiającego w celu jej usunięcia.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540118284-N-2020 z dnia: 2020-07-03
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.amw.com.pl
W ogłoszeniu powinno być:
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Ogłoszenie omyłkowe, nie zostanie zamieszczone na stronie internetowej


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Ogłoszenie omyłkowe. Postępowanie zostanie ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I.4
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przesłanie ofert w formie papierowej na adres Zamawiającego
Adres:
Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa
W ogłoszeniu powinno być:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Ogłoszenie omyłkowe. Ogłoszenie zostanie opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.1
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych: instalacji elektrycznych, c.o, sanitarnych w tym węzła cieplnego oraz drobnych napraw ślusarskich i stolarskich – 3 części zamówienia
Numer referencyjny: DZP-BP.2610.272.2020
W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.1
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Numer referencyjny: DZP-BP.2610.272.2020
W ogłoszeniu powinno być:
Numer referencyjny: Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.3
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
W ogłoszeniu powinno być:
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.3
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
W ogłoszeniu powinno być:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.3
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
W ogłoszeniu powinno być:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.4
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacyjno-naprawczych: instalacji elektrycznych, c.o, sanitarnych w tym węzła cieplnego oraz drobnych napraw ślusarskich i stolarskich. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część nr 1 – Konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych. Część nr 2 – Konserwacja i naprawa instalacji sanitarnych: centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, wentylacji i węzła cieplnego. Część nr 3 – Drobne naprawy ślusarskie i stolarskie. Usługi będą realizowane w siedzibie Biura Prezesa AMW w Warszawie położonej przy ul. Nowowiejskiej 26A w Warszawie.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.5
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Główny kod CPV: 50700000-2
W ogłoszeniu powinno być:
Główny kod CPV: Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.8
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 36 lub dniach:
W ogłoszeniu powinno być:
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: Wykreślono lub dniach:


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
W ogłoszeniu powinno być:
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.3
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
W ogłoszeniu powinno być:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas stawienia się do wykonania naprawy 40,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0
czas stawienia się do wykonania naprawy 0


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.2
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest:
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
W ogłoszeniu powinno być:
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.5
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy, wyłącznie w zakresie dopuszczalnym przepisami ustawy, za zgodą Obu stron, wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności w okolicznościach wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ, tj.: 1) w przypadku wystąpienia zdarzeń stanowiących Siłę Wyższą możliwa jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy o czas występowania zdarzenia stanowiącego Siłę Wyższą; 2) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do postanowień, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; oraz zmiany umowy w przypadku wystąpienia jednej ze zmian wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego od Wykonawców: 1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności związanej z przedmiotem Umowy, na kwotę określoną w umowie, z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy, 2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacją o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę i kopią wymaganych uprawnień.
W ogłoszeniu powinno być:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Wykreślono
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-13, godzina: 11:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: ------, godzina: ----,
Ogłoszenie omyłkowe


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
W ogłoszeniu powinno być:
Termin związania ofertą: do: okres w dniach: Wykreślono (od ostatecznego terminu składania ofert)


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów, konserwacji i napraw bieżących instalacji technicznych w „branży elektrycznej” w budynku Zamawiającego przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa oraz świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego 7 dni w tygodniu, a w przypadku awarii niezwłoczne stawienie się do siedziby Zamawiającego w celu jej usunięcia.
W ogłoszeniu powinno być:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄĆZNIKI
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2,
W ogłoszeniu powinno być:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): Wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
W ogłoszeniu powinno być:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
czas stawienia się do wykonania naprawy 40,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0
czas stawienia się do wykonania naprawy 0
Ogłoszenie omyłkowe


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 2 Nazwa: Przegląd, naprawa i konserwacja urządzeń sanitarnych
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: wykreślono Nazwa: wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług przeglądów, konserwacji i napraw bieżących instalacji sanitarnych: c.o., ciepłej i zimnej wody, kanalizacji, wentylacji i węzła cieplnego w budynku Zamawiającego przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa oraz świadczenie usług całodobowego pogotowia technicznego 7 dni w tygodniu, a w przypadku awarii niezwłoczne stawienie się do siedziby Zamawiającego w celu jej usunięcia.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2,
W ogłoszeniu powinno być:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
W ogłoszeniu powinno być:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas stawienia się do wykonania naprawy 40,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0
Czas stawienia się do wykonania naprawy 0 Ogłoszenie omyłkowe


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 3 Nazwa: Usługi bieżących napraw ślusarskich oraz stolarskich
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: wykreślono Nazwa: wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług bieżących napraw ślusarskich oraz stolarskich w budynku Zamawiającego przy ul. Nowowiejskiej 26A, 00-911 Warszawa oraz świadczenie całodobowego pogotowia technicznego 7 dni w tygodniu, a w przypadku awarii niezwłoczne stawienie się do siedziby Zamawiającego w celu jej usunięcia.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 2)
W ogłoszeniu jest:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2,
W ogłoszeniu powinno być:
Wspólny Słownik Zamówień(CPV): wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
W ogłoszeniu powinno być:
Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: wykreślono


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIKI
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Czas stawienia się do wykonania naprawy 40,00
W ogłoszeniu powinno być:
Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 0
Czas stawienia się do wykonania naprawy 0 Ogłoszenie omyłkowe

II.2) Tekst, który należy dodać


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Informacje dodatkowe: ogłoszenie zostało zamieszczone omyłkowo. Ogłoszenie o zamówieniu zostanie przekazane do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej a po opublikowaniu - wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
branża Energoelektryczna, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża instalacje wewnętrzne, okna, drzwi, instalacje wewnętrzne
kody CPV 50700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje wewnętrzne , okna, drzwi , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10414407 2024-04-30
godz. 09:00
Dolnośląskie dot: ORKANA 24 w Wałbrzychu (przebudowa wlz budynku oraz instalacji oświetlenia budynku) w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy)
10473230 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonania naprawy 2 szt. okuć obwiedniowych w oknach PCV w budynku KPP w Radomsku. - 1 usługa
10472539 2024-05-06
godz. 10:00
Lubelskie Przeniesienie urządzeń teletechnicznych i instalacji elektrycznej w kontenerze służby ochrony
10484711 2024-05-06
godz. 12:00
Opolskie Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Kozielskiej 19/9
10454809 2024-05-07
godz. 11:00
Opolskie PSP-2 Remont instalacji elektrycznych w budynku szkoły Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej na 3 piętrze Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w ...
10474211 2024-05-08
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024”.2. Przedmiotem zamówienia j...
10463728 2024-05-08
godz. 12:00
Lubelskie Wykonanie wymiany instalacji wodociągowej w budynku administracyjnym nr 24 na stacji Hrubieszów LHS.
10483315 2024-05-09
godz. 00:00
Śląskie Badania 5-cio letnie stanu technicznego instalacji elektrycznych z pomiarem parametrów technicznych w 11 budynkach wielorodzinnych (497 mieszkań) i lokalach użytkowych w Mikołowie i w Or...
10480614 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Modernizacja instalacji elektrycznych wewnętrznych w budynku Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile wraz z wymianą rozdzielni. 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wewnętrznych ins...
10464064 2024-05-20
godz. 11:00
Warmińsko-Mazurskie Remont dachu i izolacji pionowej ścian piwnicznych budynku mieszkalnego położonego przy ul. Kanałowej 20 w Lidzbarku Warmińskim w zakresie: wymiana dachówki na nową ceramiczną holend...