Zlecenie 7353810 - Świadczenie usług i konserwacji oraz napraw urządzeń...

   
Zamówienie 7353810 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-02-24
przedmiot zlecenia
Świadczenie usług i konserwacji oraz napraw urządzeń alarmowych miejskiego systemu ostrzegania i alarmowania w okresie od 01.05.20
20 r. do 31.12.2020 r.
I. Posiadane systemy:
1. Miejski system ostrzegania i alarmowania składa się z 49 zestawów radiowych urządzeń alarmowych ( syrena alarmowa i antena ) oraz 3 radiowe centrale alarmowania, rozmieszczonych w granicach administracyjnych Miasta Torunia, w tym:
- syrena elektroniczna - 8 kompletów;
- syrena silnikowa - 41 komplety
2. Toruńskie Centrum Zarządzania Kryzysowego posiada 2 zestawy radiowe i sys-tem antenowy do komunikacji w Sieci Wojewody.
II. Zakres prac konserwacyjnych dla:
1. Miejskiego systemu ostrzegania i alarmowania, określonych w Instrukcji o kon-serwacji urządzeń alarmowych wydanych przez Wydział Zarządzania Kryzyso-wego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w roku 1999 (sygn. ZKSOOL-ll-12/5321-4/99), ze szczególnym uwzględnieniem prac polegających na:
a. Wykonaniu raz na 3 miesiące niżej wymienionych czynności konserwa-cyjnych:
i. sprawdzeniu zasilania energetycznego w tym połączenia przewo-dów zasilających i sterowniczych,
ii. sprawdzeniu mocowania i połączeń anteny,
iii. konserwacji styków i połączeń przekaźników,
iv. sprawdzenie sygnału radiowego,
v. przeprowadzenie próby funkcjonowania urządzeń włączających,
vi. radiotelefonów i syren (na 5 sek.),
vii. sprawdzeniu szczelności wprowadzenia przewodów do silnika,
viii. sprawdzeniu prawidłowości stanu mocowania syreny do konstrukcji dachu, ściany,
ix. sprawdzeniu stanu dachu w obrębie umocowania syreny,
x. sprawdzeniu stanu włazu i pomostu,
xi. sprawdzeniu stanu uziemienia.
b. Wykonaniu raz w roku pomiaru uziemienia.
c. Przeprowadzone zabiegi konserwacyjne lub dokonane naprawy muszą być każdorazowo w dniu ich wykonania odnotowane w Zeszycie Punktu
Alarmowego lub Dzienniku Uszkodzeń znajdujących się w miejscu zain-stalowania syreny.
2. Urządzeń pracujących w Sieci Wojewody:
1) raz na 3 miesiące sprawdzeniu ustawień radiotelefonów,
2) raz na 3 miesiące sprawdzeniu prawidłowości podłączenia anteny radiowej do radiotelefonu,
3) raz na 3 miesiące sprawdzenie mocowania anteny do masztu,
4) dwa razy do roku sprawdzeniu SWR dla każdej z anteny,
5) raz na 3 miesiące sprawdzenie rezystancji izolacji kabla antenowego. Wykonawca dla pkt. 1 i 2 zapewni obsługę serwisową w trybie całodobowym (24/7/365) oraz zagwarantuje:
1) Przeprowadzenie szkoleń doskonalących pracowników obsługujących cen-trale alarmowe (2 x roku),
2) Przeprowadzenie szkoleń doskonalących pracowników obsługujących radio-telefony TCZK (2 x roku),
3) Niezwłocznie podejmowanie czynności sprawdzających przyczynę niespraw-ności punktu alarmowego na wezwania WOL UMT oraz przywrócenie do go-towości w czasie do 8 godz. w dni robocze (bez napraw głównych syreny),
4) Wyłączenia syren alarmowych, które uruchomiły się samoczynnie ( np. w wyniku wyładowań atmosferycznych) w czasie do 60 min. od przyjęcia zgło-szenia przez 24 godziny na dobę każdego dnia,
5) Stawienie się na wezwanie zamawiającego we wskazanym miejscu i czasie w celu nadzorowania prawidłowej pracy systemu RSWS-2000 (tzn. głośnej pracy syren).
6) Wszelkie naprawy urządzeń radiowych, których koszt nie przekroczy 50% ich początkowej wartości (z wyłączeniem przypadku następstw wyładowań atmosferycznych).
7) Wykonanie inwentaryzacji poszczególnych punktów instalacji syren alarmo-wych. Inwentaryzacji powinna zawierać następujące elementy:
a. dokumentacje zdjęciowa poszczególnych punktów instalacji syreny i szafki sterującej (w oddzielnych teczkach),
b. spis urządzeń wchodzących w skład każdego punktu,
c. mapka z lokalizacją danego punktu,
d. Informację dla syren elektronicznych o terminie ważności akumula-torów
8) Przedstawienie protokołów z remontu, konserwacji i napraw punktów alar-mowych, wymiany radiotelefonów i anten nadawczo-odbiorczych, sprawdze-niu stanu uziemienia.
III. Dodatkowe prace naprawcze system ostrzegania i alarmowania:
1) zamontowanie elektronicznej syreny alarmowej w lokalizacji ul. Legionów 70/76, wieża szkoleniowa Państwowej Straży Pożarnej.
2) w punkcie alarmowym ul. Reja 25 wykonać remont silnika, gdzie należy uwzględnić:
• przezwojenie silnika
• wymianę łożysk;
• koszty podnośnika do demontażu i montażu (podnośnik wysokość podno-szenia minimum 23 metry o wychylę bocznym, nośności min 250 kg);
3) w punkcie alarmowym ul. Sienkiewicza 30 wykonać remont silnika, gdzie na leży uwzględnić:
• przezwojenie silnika
• wymianę łożysk;
• koszty podnośnika do demontażu i montażu (podnośnik wysokość podno-szenia minimum 23 metry o wychylę bocznym, nośności min 250 kg);
4) w punkcie alarmowym ul. Rzepakowa 7/9 wymiana anteny, radiotelefonu, sterowanie syreną,
5) w punkcie alarmowym ul. Broniewskiego 70 wymiana sterowania syreną,
6) w punkcie alarmowym ul. Grudziądzka 31 wykonanie konserwacji silnika sy-reny i podestu,
7) w punkcie alarmowym ul. Rydygiera 11 wykonanie konserwacji zewnętrznej silnika syreny, masztu i pozostałych części metalowych,
8) w punkcie alarmowym ul. Rydygiera 24 wykonanie wymiany sterownika,
9) w punkcie alarmowym ul. Łyskowskiego 27a wykonanie wymiany daszka sil-nika syreny, konserwacji zewnętrznej elementów syreny,
10) w punkcie alarmowym ul. Piskorskiej 13d wymiana radiotelefonu, wymiana złącza antenowego,
11) w punkcie alarmowym ul. Dziewulskiego 24 naprawa uszkodzeń po burzy,
12) w punkcie alarmowym ul. Wyszyńskiego 16 wykonanie remontu sterowania syreną,
13) w punkcie alarmowym ul. Witosa 4g wykonanie naprawy silnika syreny, wy-konanie wymiany sterowania syreną,
14) w punkcie alarmowym, ul. Śląskiego 1 wykonanie remontu sterowania syre-ną,
15) w punkcie alarmowym, ul. Rudacka 15 wykonanie konserwacji zewnętrznej podestu i syreny, wymiana sterowania silnikiem,
16) w punkcie alarmowym, ul. Hallera 79 wykonanie pomiaru anteny i instalacji antenowej 4,25 SWR, wykonanie wymiany anteny i uchwytu oraz instalacji antenowej z uwzględnieniem podnośnika 22 m.
17) w punkcie alarmowym, ul. Przybyszewskiego 3 wykonanie wymiany dwóch akumulatorów w syrenie elektronicznej,
branża Ochrona
podbranża instalacje
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10370282 2024-04-03
godz. 09:00
Wielkopolskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Montaż i uruchomienie dwóch szlabanów wraz z awaryjnym systemem otwierania i zamykania Pełny wykaz zapotrzebowania znajduje się w załączniku. Proszę o wype...
10321867 2024-04-03
godz. 10:00
Lubelskie „Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego wraz z okablowaniem strukturalnym dla składowiska odpadów Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach” 1. Przedmiotem ...
10370457 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa obiektywów do kamer przemysłowych: 1. Obiektyw VS-H1620-IRC do kamer przemysłowych z korekcją dla podczerwieni, f = 16 mm - 4 szt. 2. Obiektyw VS-H2520-IRC do kamer przemysłowyc...
10405999 2024-04-12
godz. 14:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer i adapterów NOVUS dla PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Turów. 2. Zamówienie jest podzielone na 7 części: 2.1. ADAPTER NOVUS NVB-6035JB Ś...
10398970 2024-04-12
godz. 23:59
Podkarpackie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia łazienek, kotłowni i kuchni oraz monitoringu dla Niepublicznego Przedszkola „Tęczowa Dolina” w Pilźnie. 2. Zamówienie podzielone...
10414689 2024-04-15
godz. 09:00
Śląskie Montaż oświetlenia i monitoringu w Ochotniczej Straży Pożarnej Bytom Górniki
10396240 2024-04-15
godz. 11:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sprawdzarek biletowych zamontowanych na Tarczyński Arena we Wrocławiu.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest...
10321211 2024-04-15
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Montaż instalacji domofonowej w budynku przy ul. Koszalińskiej 35 w Szczecinku.
10457341 2024-04-22
godz. 09:00
Wielkopolskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Dostawa 3 kamer CCTV wraz z licencją bazową Seetec/Qognify VMS Basic i licencjami na kanał Seetec/Qognify VMS Basic dla budynku Komendy Powiatowej Policji w Sza...
10376081 2024-05-08
godz. 11:15
Śląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania systemu parkingowego wraz z infrastrukturą i jej montażem oraz przebudowa istniejącego układu drogowego w strefach wjazd/wyjazd.2. ...