Zlecenie 8464353 - Świadczenie usług gruntownego sprzątania zaniedbanych...

   
Zamówienie 8464353 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-10-15
przedmiot zlecenia
Świadczenie usług gruntownego sprzątania zaniedbanych mieszkań wyznaczonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pile w ramac
h projektu socjalnego Czysty Dom.
Ze względu na wartość zamówienia niższą od 130.000 zł - zgodnie z art. 2 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się.
Zamówienie realizowane jest zgodnie z obowiązującym w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pile Regulaminem dokonywania zakupów z wyłączeniem zakupów podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są:
1. usługi porządkowe,
2. gruntowne sprzątanie mieszkań oraz
3. załadunek z wywozem odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
II. Realizacja przedmiotu zamówienia, w tym zakres prac
1. Usługi porządkowe obejmują:
1) dokonanie segregacji przedmiotów, sprzętów, urządzeń czy mebli znajdujących się w mieszkaniu (w uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez MOPS w Pile) oraz
2) dokonanie segregacji odpadów komunalnych i wyniesienie ich do przeznaczonych do tego pojemników znajdujących na zewnątrz budynku, w którym znajduje się mieszkanie.
2. Gruntowne sprzątanie mieszkań obejmuje:
1) odkurzenie i mycie ścian, sufitów,
2) odkurzenie i mycie podłóg,
3) mycie okien,
4) mycie drzwi z futryną,
5) mycie mebli kuchennych, pokojowych, innych,
6) mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych wraz z armaturą (w tym uprzątnięcie z ekskrementów),
7) mycie sprzętów, urządzeń kuchennych, zlewozmywaka, armatury,
8) wykonanie innych niezbędnych czynności.
3. Załadunek z wywozem odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego obejmuje przygotowanie do wywozu i transport odpadów do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych PSZOK na terenie miasta Piły (nieodpłatny odbiór ww. odpadów) własnym środkiem transportu. Usługa obejmuje także, w razie konieczności, wywiezienie posegregowanych wg rodzajów odpadów komunalnych, które nie zmieszczą się do pojemników do tego przeznaczonych znajdujących na zewnątrz budynku, w którym znajduje się mieszkanie. Łączna masa odpadów do wywiezienia nie przekroczy 3,5 t.
4. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa umowa stanowiąca załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usług własnym sprzętem i środkami czystości.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wywozu odpadów własnym środkiem transportu.
7. Zamawiający szacunkowo przyjmuje, że w okresie realizacji umowy zostanie zlecone około 15 mieszkań do gruntownego wysprzątania.
8. Dokładny zakres koniecznych do wykonania prac, termin oraz miejsce realizacji usługi określać będzie każdorazowo zlecenie Zamawiającego.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia całkowitej wartości brutto zamówienia o 25%, jeżeli w trakcie jej obowiązywania zmieni się zapotrzebowanie na przedmiot zamówienia, którego nie można było przewidzieć w momencie zawierania niniejszej umowy. W ramach wartości brutto umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia i/lub zmniejszenia ilości zleconych mieszkań, ilości metrów, liczby transportów odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej wartości zamówienia.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
11. Po wykonaniu usługi Wykonawca sporządzi protokół z wykonania zlecenia, który będzie podstawą do wystawienia faktury. Protokół powinien zawierać m.in. datę wykonania usługi, rodzaj wykonanej usługi oraz wskazać miejsce, gdzie zostały przekazane odpady wielkogabarytowe i/lub elektryczne. Protokół winien być potwierdzony przez pracownika MOPS w Pile.
12. W przypadku braku możliwości zrealizowania zlecenia z przyczyn niezależnych od wykonawcy, zamawiający zobowiązany zostanie do uiszczenia należności związanej z gotowością wykonawcy do realizacji zamówienia, w kwocie 200 zł brutto (słownie: dwieście złotych).
III. Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności - wpis do BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) ze szczególnym uwzględnieniem zezwolenia na transport odpadów oraz potencjał techniczny i osobowy, a także wiedzę i doświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) wraz z podaniem numeru rejestrowego w BDO.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10384988 2024-04-04
godz. 11:00
Dolnośląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa sprzątania KPP Polkowice: KP Chocianów, PP Przemków. Usługa sprzątania, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączeniu - specyfikacja 2 Spec...
10398944 2024-04-11
godz. 23:59
Lubelskie Opis Firma ECO ALFA. Zlecimy wykonanie mycia alpinistycznego firmie lub osobie z uprawnieniami, biuro urzędu w Warszawie. Kwota za mycie 600m2 - 4200zł brutto. W przypadku zainteresowania ...
10393797 2024-04-12
godz. 09:00
Lubuskie Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Żarach. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomie...
10305544 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pod nazwą „Roboty czyścicielskie instalacji energetycznych w PGE GiEK S.A. Oddział Elektrownia Rybnik”. Celem zadania jest zapewnienie ...
10423965 2024-04-17
godz. 10:00
Śląskie Mycie okien [usługa alpinistyczna] w pomieszczeniach firmy Moto-Profil Chorzów
10365793 2024-04-23
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach Obsługi Podróżnych (BOP) ‘’Węzeł Sądowa’’, ‘’Węzeł Zawodzie’’, ‘’Węzeł Brynów’’ zarządza...
10452041 2024-04-30
godz. 12:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu pr...
10482392 2024-04-30
godz. 12:00
Łódzkie 1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu...
10484120 2024-05-07
godz. 15:00
Zachodniopomorskie „Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Zespołu Przedszkoli w Mierzynie” Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w...
10473671 2024-05-20
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania obiektów Prokuratury Okręgowej w Szczecinie przez okres obowiązywania umowy. 2. Projektowane postanowienia umowy, które ...