Przetarg 8388297 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla wybranych...

   
Analizuj Zamówienie 8388297 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-09-10
przedmiot ogłoszenia
Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla wybranych jednostek Policji garnizonu śląskiego

Część 1: Świadczenie kompleksowe
j usługi pralniczej dla KPP Będzin. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 7 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 2: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Bielsko – Biała. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 3: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Bytom. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 4: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Dąbrowa Górnicza. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 5: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Gliwice. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 6: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Jastrzębie Zdrój. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 7: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Katowice. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 8: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 9: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 10: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Rybnik. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 11: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Tychy. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 12: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Zabrze. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 13: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Zawiercie. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 14: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 15: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej – Izba Dziecka w Katowicach. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 16: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej – Izba Dziecka w w Bielsku-Białej. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 17: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Bielsko-Biała. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 18: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Część 19: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla OPP Katowice. 1.1 WYMAGANIA DOTYCZĄCE ŚWIADCZONEJ USŁUGI1.1.1. Odbiór transportem Wykonawcy brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.1.1.2. Przywóz czystych przedmiotów transportem Wykonawcy w terminie wskazanym na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ od daty przekazania prania wskazanej na „Zleceniu przekazania/odbioru”1.2.3. Podstawą przekazania oraz odebrania prania będzie zlecenie.1.1.4. Zabezpieczania czystej bielizny i przedmiotów mundurowych poprzez pakowanie w worki foliowe.1.1.5. Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością.1.1.6 Świadczenie usługi pralniczej zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi,jakie nakładane są na procesy prania.1.1.7 Osobą uprawnioną do bieżącego kontaktu z Wykonawcą będzie: przedstawiciel jednostki dla której świadczona jest usługa.1.2 Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 1 do SWZ dla poszczególnych zadań.1.3 W ramach prawa opcji dla wszystkich zadań Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości asortymentu podlegającego praniu wskazane w kol. 4 formularza cenowego dla danego zadania (szczegóły w załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy).1.4 Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy.1.5 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy).1.6 Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:1.8.1 - załącznik nr 1 – formularz ofertowy,1.8.2 – załącznik nr 2 – wzór umowy,1.8.3 – załącznik nr 3 - formularze cenowe dla poszczególnych zadań,2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9 – usługi prania i czyszczenia na sucho 98312000-3 – usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych3. Zamówienie jest podzielone na zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

ZP-2380-270/2021
branża Sprzątanie
podbranża usługi pralnicze
kody CPV 98310000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi pralnicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10342857 2024-03-29
godz. 07:00
Dolnośląskie Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie. 2. Usługi b...
10371619 2024-04-05
godz. 15:00
Małopolskie Usługi pralnicze w roku 2024
10379706 2024-04-08
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr...
10302994 2024-04-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługi sprzątania na terenie Obiektu Socjalnego w Sianożętach gm. Ustronie Morskie Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania, czyszczenia okien oraz prania i maglowania w okresie ...
10385275 2024-04-11
godz. 10:00
Mazowieckie Świadczenie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z odbiorem i dowozem do Warszawskiego Szpitala...
10399755 2024-04-12
godz. 10:00
Śląskie Usługi pralnicze dla Zakładu Karnego w Herbach 1. Przedmiotem zamówienia są:Wspólny Słownik Zamówień (CPV) dla usług stanowiących przedmiot zamówienia: 98310000-9 - Usługi prani...
10397507 2024-04-12
godz. 11:00
Lubelskie Świadczenie usług pralniczych - 2024 Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych z zastosowaniem systemu radiowej identyfikacji RFID UHF. Łączna ilość bie...
10441054 2024-04-22
godz. 10:00
Łódzkie 23/ZP2024- Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług pralniczych dla jednostek organizacyjnych ...
10385494 2024-05-14
godz. 09:00
Mazowieckie Usługa prania wodnego i chemicznego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Przedmiotem zamówienia jest: usługa prania wodnego i chemicznego z podziałem na 3 (trzy) części zamówienia.Kod Ws...
10433234 2024-05-14
godz. 10:00
Świętokrzyskie Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z użyciem systemu RFID1. Wykonanie usługi polegać będzie na:1) udostępnieniu nowej bielizny sz...