Zlecenie 7405923 - Świadczenie kompleksowej usługi dostawy i uruchomienia...

   
Zamówienie 7405923 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-03-30
przedmiot zlecenia
Świadczenie kompleksowej usługi dostawy i uruchomienia oraz zarządzania i utrzymania Świdwińskiego Roweru Miejskiego. Usługa poleg
a na umożliwieniu pobrania i zwrotu roweru w dowolnej stacji Świdwińskiego Roweru Miejskiego za opłatą według taryfy ustalonej przez Zamawiającego i przyjętej przez Wykonawcę prowadzonej w sposób ciągły przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia w okresie funkcjonowania systemu od 01.07.2020 r - 30.09.2020 r.( z możliwością przedłużenia na 2 lub 3 sezony w okresie funkcjonowania systemu od 01.04.2021, 2022r - 30.09.2021, 2022r) obejmującej zorganizowanie, bieżące zarządzanie i eksploatację rowerów, pobieranie opłat za korzystanie z roweru miejskiego oraz utrzymanie i obsługę wszystkich urządzeń związanych z funkcjonowaniem systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego. System Świdwińskiego Roweru Miejskiego składa się z:
- 4 automatycznych stacji rowerowych ( nie wymagających zewnętrznego zasilania) pozwalających na rejestrację, wyposażenie i zwrot roweru w systemie,
-4 stojaków rowerowych (średnio 6 stojaków na każdej stacji) -12 rowerów standardowych znajdujących się w stałej ekspozycji.
III. OGÓLNE WARUNKI REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonawca w ramach Przedmiotu Zamówienia:
wykona i uzgodni projekty rowerów, stacji rowerowych oraz dedykowanej strony internetowej służącej do prowadzenia obsługi systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego,
wykona projekty dokumentów określających prawa i obowiązki klientów systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego a w szczególności regulamin korzystania z systemu, dokona montażu urządzeń stacji rowerowych (Terminale stojaki rowerowe ) najpóźniej do 30.06.2020 r,
dostarczy rowery fabrycznie nowe w pierwszym sezonie rowerowym do dnia 30.06.2020 r
dokona rozruchu testowego systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego, celem sprawdzenia kompletności i prawidłowości działania systemu najpóźniej do 30.06.2020 r przeszkoli wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania urządzeń systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego oraz kontroli i pozyskiwania danych z systemu informatycznego, uruchomi i będzie eksploatował system Świdwińskiego Roweru Miejskiego.
będzie utrzymywał system informatyczny do obsługi systemu oraz dostarczy nieodpłatną dla użytkowników aplikację mobilną działającą w systemach Android i iOS, utworzy i będzie utrzymywał profil Świdwińskiego Roweru Miejskiego na portalu społecznościowym Facebook we współpracy z Zamawiającym, będzie prowadził Biuro Obsługi Klienta, będzie prowadził stronę internetową we współpracy z Zamawiającym, wdroży taryfę poboru opłat ustaloną przez Zamawiającego, Wszystkie elementy systemu, w tym rowery, stacje rowerowe i stojaki dla rowerów, totemy informacyjne stacji rowerowych i inne urządzenia, stanowią własność Wykonawcy.
W pierwszym roku eksploatacji wszystkie urządzenia systemu będą fabrycznie nowe.
IV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wytyczne dotyczące poboru opłat w systemie Świdwińskiego Roweru Miejskiego. Opłaty wnoszone przez klientów za korzystanie z roweru będą pobierane przez Wykonawcę według taryfy przyjętej przez Zamawiającego. Pobrane opłaty stanowią przychód Wykonawcy.
Klienci systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego, będą posiadać prawo do bezpłatnego korzystania z roweru przez pierwsze 30 minut.
Kolejne przedziały czasowe korzystania z systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego, za opłatą należy stosować następująco: od 31 do 60 minuty (pierwsza godzina) -2 zł
61-120 minuta (druga godzina)- 3 zł powyżej 121 minuty okresem rozliczeniowym będą kolejne przedziały 60-minutowe (godzina trzecia i następna) - 4 zł
czas wypożyczenia roweru w systemie Świdwińskiego Roweru Miejskiego jest liczony od chwili pobrania roweru ze stacji rowerowej do chwili zwrotu na dowolną stację rowerową w systemie.
Wymagania dla rowerów
Rowery powinny być rowerami miejskimi, charakterystycznymi dla miasta Świdwin, w kolorach nawiązujących do kolorystyki loga Kreatywny Świdwin ( zielony, żółty, czerwony, niebieskp.Zalecane rozwiązanie: cały rower, natomiast akcesoria jak np. błotniki itp. w kolorze białym, oznakowane w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Rowery muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2020 z późniejszymi zm. ) i być wyposażone zgodnie z poniższą specyfikacją:
koła o średnicy 26-28 cali;
opony - co najmniej 26 x 1.3/4, antyprzebiciowe, z białym paskiem odblaskowym na zewnętrznych bocznych ściankach opony;
rama - o dużej wytrzymałości, jed nobel kowa (z niskim prze krokiem), błotniki - głęboki (spełniające rolę osłony szprych); w roli osłony szprych dopuszcza się wypełnienie tylnej części ramy elementem mogącym stanowić również nośnik reklamy i informacji, piasta przednia - piasta - dynamo z hamulcem,
piasta tylna - co najmniej trzybiegowa z hamulcem rolkowym lub bębnowym lub z hamulcem typu torpedo (można zahamować pedałami),
widelec - sztywny, stalowy,
kierownica - o podwyższonym wzniosie, zalecana wysokość umożliwiająca jazdę bez pochylenia do przodu
wspornik kierownicy - pogrubiony, stalowy lub aluminiowy, przeniesienie napędu - łańcuch (osłona z poliwęglanu) lub wał kardana, hamulec przedni - rolkowy lub bębnowy, hamulec tylny - rolkowy lub bębnowy lub hamulec typu torpedo, oświetlenie - lampa tylna - LED, zintegrowane światło odblaskowe; lampa przednia - LED, zintegrowane światło odblaskowe,
siodło - poszycie z pianki integralnej, stelaż stalowy, regulowana wysokość z blokadą uniemożliwiającą wyjęcie siodełka. Na sztycy podsiodłowej powinna być umieszczona skala ułatwiająca użytkownikom zapamiętanie ustawienia siodełka, indywidualne zapięcie rowerowe umożliwiające parkowanie roweru, tj. pozostawienie roweru w innym miejscu niż przeznaczona do tego stacja rowerowej, od momentu wypożyczenia roweru do chwili jego zwrotu tylko przez osobę, która dokonała wypożyczenia ( zapięcie musi umożliwiać jednocześnie przyjęcie roweru do stojaka w stacji rowerowej w przypadku zaniku zasilania lub przypięcia do innego roweru lub jednego z elementów stacji rowerowej w przypadku, gdy wszystkie stojaki na stacji są zajęte przez stojące w nich rowery).
prądnica (dynamo) przednie na potrzeby oświetlenia, rower może być wyposażony w zbliżeniowy czytnik kart, waga roweru w pełnym wymaganym przez Zamawiającego uposażeniu nie powinna przekroczyć 20 kg
Dopuszcza się możliwość montażu na rowerach elementów reklam w miejscach nie utrudniających użytkowanie roweru (o powierzchni łącznej nie większej niż 1m2).
Rower musi być oznaczony informacją z danymi kontaktowymi do Biura Obsługi Klienta oraz wszystkie rowery powinny być ponumerowane, a ich numery powinny zaczynać się od nr 1-12
Charakterystyka ogólna systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego
Świdwiński Rower Miejski to system korzystania z rowerów publicznych, w skład którego wchodzą 4 stacje rowerowe o średniej liczbie 6 stojaków rowerowych i 3 rowerów na stację. Stacja wyposażona jest w totem informacyjny.
W systemie dostępnych będzie 12 szt - rowery standardowe
System umożliwia pobranie i zwrot roweru standardowego, w dowolnej stacji przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia w okresie tzw. sezonu rowerowego, tj. od 1 lipca do 30 września.
Warunkiem indywidualnego korzystania z roweru będzie zawarcie umowy z Wykonawcą w czasie rejestracji w systemie informatycznym, rejestracja indywidualnego konta klienta i zasilenie tego konta kwotą minimum 10,00 zł brutto. Niewykorzystane środki zgromadzone na indywidualnym koncie Wykonawca zwróci klientowi w przypadku rozwiązania umowy pomiędzy Wykonawcą a klientem systemu. Warunki zostaną określone w Regulaminie korzystania z (dalej zwanym regulaminem) opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego.
Wykonawca umożliwi korzystanie z systemu przez młodzież do 18. roku życia na warunkach określonych w regulaminie systemu.
Wypożyczenie roweru jest możliwe w każdym miejscu, w którym znajduje się dostępny rower, w szczególności na Stacji rowerowej.
Jeżeli Wykonawca świadczy usługę roweru miejskiego w innych miastach, wówczas rejestracja klienta w systemie Świdwińskiego Roweru Miejskiego powinna zapewnić dostęp do pozostałych systemów.
Wykonawca zapewni możliwość zatrzymania okresu naliczania opłat za wypożyczenie lub zwrotu opłaty za wypożyczenie roweru z powodu awarii oraz możliwość awaryjnego zwrotu roweru w przypadku awarii stacji. Klient nie może ponosić kosztów wynikających z wadliwie działającego systemu,
Warunkiem przystąpienia klientów do Świdwińskiego Roweru Miejskiego musi być wyrażona przez nich akceptacja regulaminu Świdwińskiego Roweru Miejskiego i zawarcie umowy pomiędzy klientem a Wykonawcą działającym w imieniu i na rzecz Zamawiającego,
Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji dokumentów w czasie trwania umowy, Poprzez zwrot roweru należy rozumieć zamknięcie urządzenia zabezpieczającego rower i pozostawienie roweru w miejscu publicznym (z wyłączeniem budynków). Za zwrot roweru w Stacji Rowerowej Użytkownik nie ponosi dodatkowej opłaty. Po dokonaniu zwrotu, Użytkownik poprzez aplikację mobilną lub poprzez informację w panelu Użytkownika na stronie internetowej (przy wypożyczaniu roweru w inny sposób) otrzymuje powiadomienie o poprawnym zwrocie roweru.
W przypadku zwrotu roweru poza stacją rowerową, Użytkownikowi naliczona zostanie dodatkowa opłata w wysokości uzgodnionej z Zamawiającym, jednakże nie więcej niż 5 zł.
W przypadku pozostawienia roweru do 5 km poza strefą funkcjonowania Świdwińskiego Roweru Miejskiego Użytkownikowi zostanie doliczona opłata w wysokości uzgodnionej z zamawiającym, jednakże nie więcej niż 60 zł.
Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uruchomi Biuro Obsługi Klienta z systemem informacji elektronicznej (strona www, poczta elektroniczna) i telefonicznej (Cali Center).
Na okoliczność połączeń telefonicznych Zamawiający zastosuje tzw. złoty numer wybrany przez Wykonawcę, który będzie głównym numerem systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego
Wykonawca przygotuje i przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia projekt regulaminu systemu nie później niż 30 dni po podpisaniu umowy. Regulamin uzgodniony z Zamawiającym Wykonawca poda do publicznej wiadomości na stronie internetowej Świdwińskiego Roweru Miejskiego nie później niż 30 dni przed uruchomieniem systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego oraz przeprowadzi stosowną akcję informacyjną.
Wykonawca przygotuje projekt umowy o korzystanie z systemu zawieranej z klientami i przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia nie później niż 30 dni po podpisaniu umowy. Regulamin uzgodniony przez Zamawiającego, Wykonawca poda do publicznej wiadomości na stronie internetowej Świdwińskiego Roweru Miejskiego nie później niż 30 dni przed uruchomieniem systemu Świdwińskiego Roweru
Wykonawca będzie przyjmował zgłoszenia o usterkach oraz zapewni ich niezwłoczne usunięcie. W przypadku usterek rowerów Wykonawca wymieni uszkodzone rowery na sprawne rezerwowe i natychmiast przystąpi do naprawy uszkodzonych rowerów. Wykonawca jest zobowiązany do badania stanu technicznego rowerów i przystąpienia do ich naprawy bez uprzedniego zgłoszenia. W tym przypadku fakt przyjęcia roweru do naprawy odnotuje w systemie raportującym.
Wykonawca zapewni czystość rowerów i stacji rowerowych.
Wykonawca będzie monitorował liczbę rowerów na poszczególnych stacjach rowerowych. W razie potrzeby Wykonawca przewiezie rowery ze stacji, na których nastąpiła akumulacja rowerów, na stacje, na których występuje deficyt rowerów.
Zamawiający w celu zapewnienia wysokiej jakości utrzymania stanu technicznego rowerów dokona przed rozpoczęciem pierwszego, drugiego i trzeciego sezonu odbioru technicznego rowerów, w szczególności zbada sprawność działania elementów napędowych tj. przerzutek (moduł sterujący, linka, piasta tylna), mechanizmów napędowych (piasta przednia, piasta tylna, korby, łańcuch), hamulców, stanu opon, obręczy kół i innych. Kontrola będzie prowadzona przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca umożliwi przeprowadzenie operacji pozwalającej na potwierdzenie przygotowania wszystkich rowerów przynajmniej na 10 dni przed rozpoczęciem kolejnego sezonu.
Egzemplarze co do których zakwestionowana zostanie ich sprawność, Wykonawca ponownie udostępni Zamawiającemu do kontroli w dodatkowym terminie, jednak nie później niż 5 dni przed rozpoczęciem sezonu rowerowego. Komplet rowerów (rowery eksploatacyjne i zapasowe) musi być uznany za gotowy do uruchomienia najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem sezonu.
Zespół kontrolujący dokonujący odbiorów potwierdzi protokolarnie wykonanie zaplanowanych czynności kontrolnych.
W każdej dekadzie miesiąca kalendarzowego realizacji Umowy Zamawiający z dwudniowym wyprzedzeniem wskaże wykonawcy rowery, które Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć we wskazane miejsce w celu dokonania kontroli ich stanu technicznego. Kontrola będzie przeprowadzana w obecności przedstawiciela wykonawcy, zostanie spisany protokół i wskazane rowery wymagające naprawy. W miejsce rowerów zabranych do naprawy wykonawca zadysponuje sprawne rowery z puli rezerwowej.
Urządzenia zabezpieczające rower
Urządzenie zintegrowane trwale z rowerem.
Urządzenie może być zasilane z prądnicy roweru lub z wbudowanego akumulatora. Urządzenie wyposażone w dedykowany układ elektroniczny pozwalający w przypadku braku dostępu do sieci Internet na rejestracje parametrów opisanych w ust. 10 i przesyłanie ich do platformy operatora po uzyskaniu dostępu do sieci Internet.
Pełna kontrola nad oprogramowaniem zarządzającym układem elektronicznym, możliwość zdalnego uaktualnienia oprogramowania urządzenia.
Moduł GPS wbudowany w układ elektroniczny. Moduł GSM wbudowany w układ elektroniczny Akcelerometr wbudowany w układ elektroniczny.
Układ elektroniczny ma zapewniać sterowanie oświetleniem roweru (tryb automatyczny). Tryb automatyczny oznacza tryb, w którym oświetlenie włączane jest automatycznie po rozpoczęciu przejazdu. Zabezpieczenie antykradzieżowe w oparciu o dwa niezależne mechanizmy lokalizacji.
Oprogramowanie sterujące pozwalające na przesyłanie następujących parametrów: pozycja roweru,
poziom naładowania baterii, nieuprawniona próba użycia roweru.
Możliwość zdalnego otwarcia zabezpieczenia przez operatora.
Otwarcie lub zamknięcie zabezpieczenia roweru powinno nastąpić w ciągu max. 10 sekund licząc od zakończenia procesu wypożyczenia bądź zwrotu roweru.
Wbudowany generator dźwięku pozwalający na sygnalizowanie następujących zdarzeń: próba kradzieży,
próba zamknięcia blokady przy braku zasięgu sieci telekomunikacyjnej, przekroczenie obszaru funkcjonowania systemu.
Zabezpieczenie przed zamknięciem urządzenia blokującego rower w sposób automatyczny podczas jazdy rowerem.
Wymagania dla stacji rowerowych
Stojaki do rowerów - średnio 3 sztuk w jednej stacji rowerowej, kształt musi umożliwić stabilne ustawienie roweru,
Stanowiska muszą być pasywne, tzn. pozbawione elementów mechanicznych koniecznych do dokonania zwrotu roweru,
stacja rowerowa nie może być trwale związana z gruntem (w rozumieniu Ustawy Prawo Budowlane), jednakże zamontowana w sposób stabilny, uniemożliwiający demontaż zarówno pojedynczego stojaka, jak i całego modułu przez osoby nieupoważnione, stojaki rozmieszczone w sposób umożliwiający komfortowe pobranie oraz zwrot roweru, elementy stacji nie mogą być zasilane kablową siecią energetyczną. Zasilanie należy zrealizować za pomocą akumulatorów i baterii słonecznych.
Totem Informacyjny
Każda stacja zostanie wyposażona w totem informacyjny.
Totem Informacyjny to niewielki element identyfikacji wizualnej w formie słupka stalowego ocynkowanego malowanego proszkowo z tabliczką dwustronną odblaskową wykonaną np. z blachy stalowej ocynkowanej, zawierającego:
nazwę stacji, numer stacji, logotyp Świdwińskiego Roweru Miejskiego, numer stacji, nazwę stacji, ulica lub inne oznaczenie ustalone z Zamawiającym,
wyciąg z regulaminu korzystania z Świdwińskiego Roweru Miejskiego w wersji polskiej i angielskiej, mapę pokazującą umiejscowienie stacji Świdwińskiego Roweru Miejskiego w promieniu 2 km.
Totem Informacyjny powinien być mocowany w nawierzchni z użyciem odpowiedniego fundamentu betonowego, analogicznie jak konstrukcje wsporcze znaków drogowych lub w formie zintegrowanej z modułem Stacji Rowerowej.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego w kwestii ostatecznego wyglądu Totemu Informacyjnego.
Stacje rowerowe należy ponumerować i oznaczyć logotypem wskazanym przez Zamawiającego. Na panelu lub innej tablicy informacyjnej należy umieścić informację Stacja rowerowa nr... ulica/nazwa... lub inne oznaczenie ustalone z Zamawiającym. Na każdej stacji rowerowej klient powinien mieć możliwość zapoznania się z następującymi informacjami:
- mapą Świdwina z zaznaczoną lokalizacją ponumerowanych wszystkich stacji, z wyszczególnioną lokalizacją danej stacji (w przypadku utworzenia dodatkowych stacji wprowadzić aktualizację danych),
- krótką informacją o zasadach pobrania roweru, instrukcją rejestracji i pobrania roweru,
informacją o możliwościach kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, w tym w sytuacjach awaryjnych.
- Na stacji rowerowej przed logo Wykonawcy powinno znaleźć się logo Zamawiającego o wymiarach nie mniejszych niż logo Wykonawcy.
Informacje w panelu informacyjnym powinny być przedstawione w języku polskim i angielskim
Wszystkie materiały i konstrukcje użyte do realizacji umowy muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, muszą być odporne na korozję, czynniki środowiska wielkomiejskiego, akty wandalizmu. Kolorystyka elementów - odnosząca się do loga Kreatywny Świdwin.
Terminal
- zlokalizowany zawsze bezpośrednio przy stojakach,
Zaprojektowany i wykonany jako jednolity, zwarty element, bez wystających części umożliwiających łatwe oderwanie,
Wyposażony w źródło energii( bateria słoneczna, ogniwo fotowoltaiczne, akumulator) i z niego całkowicie zasilany,
Elementy stacji powinny być zasilane przez baterię. Moc baterii oraz pojemność akumulatora powinna być dobrana w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwanie działanie stacji przez okres minimum 3 tygodni,
Wymiary- wysokość obudowy terminala: max: 2,5 m, szerokość 0,70 m, głębokość max. 0,4m dopuszcza się montaż zasilającego w energię ogniwa fotowoltaicznego na większej wysokości niż 2,5m dla terminali nie posiadających ogniw fotowoltaicznych zintegrowanych z obudową terminala jako jeden z jego boków lub jako jego daszek, -wszystkie projektowane elementy terminalu muszą być odporne na: korozję, czynniki środowiska miejskiego i zwykłe akty wandalizmu,
Kolorystyka elementów terminalu - zostanie zaakceptowana po przedstawieniu wizualizacji wyglądu terminalu przez Wykonawcę, na etapie Koncepcji lub Projektu systemu,
Wymagane elementy na terminalach ( na każdej stacji rowerowych)
- wyświetlacz pozwalający na obsługę procesu wypożyczania roweru w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej,
W stanie spoczynku dopuszcza się całkowite wyłączenie ekranu- wzbudzenie winno nastąpić przy każdym naciśnięciu przycisku obsługi.
Aktywna mapa zlokalizowana na ścianie frontowej terminala pokazująca umiejscowienie wszystkich stacji Świdwińskiego Roweru Miejskiego. Mapa ma posiadać możliwość podświetlenia tj. stacje posiadające rowery i stacje bez dostępnych rowerów, na co najmniej 30 sekund, winna być aktywowana przy pomocy przycisku. Mapa ma przedstawiać przy stacjach wyróżniki określające stan wyposażenia, wymaga się aby przy stacjach posiadających rowery na mapie wskazana była liczba rowerów do wypożyczenia ( aktualna na podstawie danych z systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego w zakresie ostatnich 5 minut) lub nieaktywną mapę zlokalizowaną na ścianie frontowej terminala pokazującą umiejscowienie stacji Świdwińskiego Roweru Miejskiego, na której każda stacja rowerowa będzie określona za pomocą numeru, a informacja dotycząca stanu i dostępności rowerów w poszczególnych stacjach będzie dostępna na podświetlonym ekranie na co najmniej 30 sekund ( numer stacji i jej stan wyposażenia). Informacja powinna być aktywowana przy pomocy przycisku. Informacja na ekranie podświetlanym terminalu ma przedstawiać numer stacji i stan jej wyposażenia tj. Stacje posiadające rowery i stacje bez dostępnych rowerów, wymaga się aby przy stacjach posiadających rowery do wyposażenia była podana ich liczba ( aktualizowana na podstawie danych z systemu Świdwińskiego Roweru Miejskiego w zakresie ostatnich 5 minut)
Informacje i znaki graficzne na terminalach:
- Logotyp Świdwińskiego Roweru Miejskiego, -numer stacji,
-regulamin korzystania Świdwińskiego Roweru Miejskiego w wersji polskiej i niemieckiej umieszczony w widocznym miejscu na terminalu,
- krótka informacja/ rysunek o zasadach rejestracji, wypożyczenia i zwrotu roweru,
Wymagania Zamawiającego dotyczące dokumentów określających prawa i obowiązki klientów Świdwińskiego Roweru Miejskiego, w szczególności regulaminu korzystania z Świdwińskiego Roweru Miejskiego
Wykonawca przygotuje w oparciu o ogólne warunki przedstawione w projekcie umowy projekt regulaminu korzystania z Świdwińskiego Roweru Miejskiego oraz projekt umowy zawieranej z klientem Świdwińskiego Roweru Miejskiego
Uregulowane w tych dokumentach będą kwestie korzystania przez klientów z Świdwińskiego Roweru Miejskiego, w szczególności związane z wnoszeniem opłaty inicjalnej oraz ponoszeniem opłat z tytułu korzystania z Świdwińskiego Roweru Miejskiego. Opłata inicjalna, opłaty za korzystanie z roweru są jedynymi opłatami dla użytkowników z tytułu korzystania z systemu zgodnie z jego przeznaczeniem ustalanymi przez Zamawiającego. Innego rodzaju opłaty jak np. kaucja, opłaty wynikające z przekroczenia 12 godzinnego okresu pobrania roweru, mogą być wprowadzone do Regulaminu przez Wykonawcę po uzasadnieniu i uzgodnieniu ich z Zamawiającym. Wszystkie opłaty będą pobierane przez Wykonawcę. Opłaty za wynajmowanie rowerów przekazywane będą przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, pozostałe opłaty będą stanowić przychód Wykonawcy. Kaucja może być wyłącznie opłatą zwrotną, natomiast opłata inicjalna jest w całości przeznaczona na opłaty z tytułu korzystania z roweru.
Zamawiający w projekcie umowy przedstawi taryfę opłat za korzystanie z systemu i wysokości stawek maksymalnych stosowanych w określonych przedziałach czasowych.
Projekty dokumentów muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.
Warunkiem przystąpienia klientów do systemu musi być wyrażona przez nich akceptacja regulaminu Świdwińskiego Roweru Miejskiego i zawarcie umowy pomiędzy klientem a Wykonawcą.
Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji dokumentów w trakcie trwania umowy.
Wymagania Zamawiającego dotyczące montażu elementów stacji rowerowych Rozmieszczenie elementów stacji w sposób widoczny, łatwo identyfikowalny w przestrzeni miejskiej.
Przymocowanie należy zaprojektować w taki sposób, aby przywrócić nawierzchnię do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Przedstawione lokalizacje umieszczone są na nawierzchni twardej, (kostka, płyty chodnikowe, nawierzchnia jezdni) oraz w nawierzchni biologicznie czynnej (trawnik). W przypadku zlokalizowania stacji rowerowej w nawierzchni biologicznie czynnej, należy przewidzieć jej dostosowanie do wymogów wypożyczalni.
Wykonawca dokona demontażu wszystkich stacji rowerowych najpóźniej do 10 dni roboczych po zakończeniu trzeciego sezonu rowerowego.
Na obszarach objętych ochroną konserwatorską oświetlenie systemu powinno być projektowane w sposób zharmonizowany z zabytkowym otoczeniem, to znaczy nie powodować jego nadmiernego wyeksponowania i dominacji w przestrzeni zabytkowej. Elementy identyfikacji wizualnej, oświetlenia, kolorystyka i rozwiązania materiałowe powinny zapewniać wysoki poziom estetyki i jednoznacznie identyfikować elementy systemu, jako współczesne, przy jednoczesnym poszanowaniu walorów zabytkowych otoczenia. W zakresie prowadzenia prac przy nawierzchniach należy zachować historyczne rozwiązania materiałowe poprzez ich odtworzenie.
Techniczne rozwiązania posadowienia elementów stacji muszą dawać Wykonawcy możliwość demontażu, zarówno w indywidualnych przypadkach, jak i w okresie przerw w funkcjonowaniu systemu. Jednocześnie sposób posadowienia elementów musi uniemożliwiać ich zdemontowanie przez osoby trzecie.
Lista proponowanych lokalizacji stacji rowerowych zostanie udostępniona Wykonawcy w terminie do 7 dni od podpisania umowy.
WYMAGANIA PORTAL INTERNETOWY www.swidwin.pl.
Materiały udostępnione na stronie muszą być dostępne min. w języku polskim i angielskim.
Musi umożliwić klientom możliwość zarejestrowania się w systemie, zawarcie umowy, zapewnić możliwość dokonywania opłat oraz logowania do indywidualnego konta klienta.
Wszystkie niezbędne czynności użytkownik wykonuje na jednej stronie internetowej Świdwińskiego Roweru Miejskiego, w jednolitym graficznie środowisku, niedopuszczalne jest przekierowanie użytkownika na inną witrynę internetową.
Strona internetowa powinna mieć możliwość dostosowania się automatycznie do urządzeń mobilnych.
Elementy składowe strony internetowej:
regulamin,
formularz rejestracyjny,
instrukcja korzystania z systemu (w tym sposób rejestracji w systemie, instrukcja wypożyczenia i zwrotu roweru),
mapa systemu z informacją o liczbie rowerów we wszystkich stacjach w czasie rzeczywistym (dopuszczalne opóźnienie - do 5 minut), mapa ma mieć funkcję wyznaczania trasy do najbliższej stacji z wolnym rowerem, dane kontaktowe do Biura Obsługi Klienta,
panel użytkownika, który umożliwia sprawdzenie stanu rozliczeń, listy wykonanych pobrań rowerów oraz edycji danych osobowych,
dane operatora,
cennik za korzystanie z systemu,
link do pobrania aplikacji mobilnej w sklepie App Storę i Google Play dedykowanej do obsługi systemu,
inne, bieżące i archiwalne materiały związane z Świdwińskiego Roweru Miejskiego, w tym również materiały przekazywane przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące aplikacji mobilnej dedykowanej klientom systemu dostępna na systemy operacyjne Android i iOS;
w pełni polskojęzyczna; dodatkowo będzie miała możliwość automatycznej zmiany języka na zgodny z wersją językową systemu operacyjnego użytkownika; będą dostępne min. 2 wersje językowe: polski, angielski
posiada funkcję wyznaczania trasy do najbliższej stacji z miejscem lub z wolnym rowerem;
umożliwia zgłoszenie awarii;
umożliwia wypożyczenie roweru oraz jego zwrot;
możliwość zapoznania się z regulaminem operatorów w tym ich akceptacja; możliwość zapoznania się z cennikiem operatora;
integracja z systemami zewnętrznymi za pomocą wbudowanego API (obsługa płatności, przekazywanie danych Użytkownika);
geolokaizacja roweru (z dokładnością do 15 m) i stacji postoju na mapach dających możliwość skanowania kodu QR roweru;
możliwość wpisania numeru roweru;
możliwość wyznaczania trasy do najbliższego roweru;
10 możliwość wstrzymania / wznawiania przejazdu; podsumowanie przejechanych tras wraz z kosztami przejazdu;
możliwość dokonywania zwrotów wpłaconych środków z wirtualnego konta użytkownika;
zapewni informację o statusie roweru nie później niż 15 sekund od powstania zdarzenia;
możliwość doładowania wirtualnego konta za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej, obsługa co najmniej płatności: VISA, MasterCard -Blik.
Wymagania Zamawiającego dotyczące przeszkolenia pracowników Przeprowadzenie w terminach określonych przez Zamawiającego nieodpłatnych szkoleń, dla grupy 2 osób wytypowanych przez Zamawiającego, w zakresie użytkowania systemu oraz kontroli i pozyskiwania danych z systemu informatycznego systemu.
Wymagania Zamawiającego dotyczące systemu informatycznego do obsługi systemu Wykonawca będzie dysponował oprogramowaniem webowym dla celów zarządzania systemem.
Oprogramowanie użytkowe systemu powinno zapewniać prostą obsługę przez klientów w zakresie rejestracji, pobrania i zwrotu roweru. Oprogramowanie powinno zapewniać bezpieczeństwo danych osobowych klientów.
Interfejs użytkownika podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
Oprogramowanie zarządzające systemem cechować się będzie wysokim stopniem niezawodności, w szczególności w odniesieniu do gromadzenia i przetwarzania danych o korzystaniu przez klientów i wynikających z tego zobowiązań finansowych i rozliczeń oraz do generowania raportów i danych na potrzeby Zamawiającego.
Aktywny monitoring pozycji GPS, Oprogramowanie umożliwi kompletną analizę danych w czasie rzeczywistym w celu redystrybucji rowerów i utrzymania odpowiedniego zapełnienia stacji, jak również optymalizację zasobów. Analogiczne działanie powinno być możliwe na historycznych danych transakcyjnych, które będą dostępne przez cały okres obowiązywania umowy. Funkcje związane z naliczaniem i rozliczaniem płatności za korzystanie z systemu Weryfikacja ważności kart wykorzystywanych do identyfikacji użytkownika, Wykonawca zapewni możliwość przekazywania raportów o działaniu systemu oraz informacji statystycznych o działaniu i użytkownikach Zamawiającemu na każdym etapie działania systemu. Przekazywane informacje będą umożliwiały tworzenie wielowymiarowych statystyk i nie będą zawierać danych osobowych identyfikujących dane z konkretnymi osobami. Dopuszcza się przekazywanie danych zawierających m.in.: dominujące źródła i cele ruchu, sposoby płatności, obciążenie poszczególnych wypożyczalni. Informacje te służyć mogą jedynie do oceny zasad funkcjonowania systemu, optymalizacji działania systemu, badań i określania dalszych kierunków rozwoju systemu. Dane należy przekazywać z uwzględnieniem wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Przekazywanie danych osobowych w sposób jawny jest dopuszczalne wyłącznie w okolicznościach załatwiania reklamacji z tytułu niewłaściwego wykonania umowy.
System informatyczny do nadzoru realizacji umowy, monitorowania i raportowania umożliwia monitorowanie i raportowanie w czasie rzeczywistym oraz na danych historycznych następujących stanów, działań i parametrów zawierających w szczególności datę i godzinę wypożyczenia i zwrotu roweru, numer roweru, nazwę stacji rowerowej wypożyczenia i zwrotu, czasu wypożyczenia, kwoty pobranej opłaty,
11 sposobu pobrania roweru (aplikacja, BOK, opcjonalnie czytnik kart): monitorowanie daty i godziny wypożyczeń i zwrotów rowerów w poszczególnych stacjach rowerowych w bieżącym układzie chronologicznym lub wyznaczonym przedziale czasowym z wyróżnieniem / wskazaniem rowerów, które pojawiły się na danej stacji w wyniku alokacji, monitorowanie i tworzenie:
- wykazu rowerów dostępnych w systemie z automatycznym rozróżnieniem na rowery w ruchu i rowery dostępne w poszczególnych stacjach rowerowych
- wykazu rowerów wypożyczonych,
- wykazu rowerów skradzionych,
- wykazu rowerów uszkodzonych znajdujących się w poszczególnych stacjach rowerowych,
- wykazu rowerów aktualnie serwisowanych,
- wykazu rowerów sprawnych składowanych jako zapasowe.
tworzenie wykazu rowerów, które w momencie podglądu zostały zabrane w celu alokacji, co w zestawieniu zostanie opisane jako miejsca zwrotu roweru alokacja, monitorowanie i tworzenie wykazu zgłoszeń awarii (dokonanych przez użytkowników systemu i pracowników zamawiającego) w rozbiciu na nr roweru, opis awarii, data zgłoszenia oraz data naprawy z możliwością eksportu do formatu XLS, CSV z poziomu przeglądarki www, monitorowanie stanu zapełnienia stacji rowerowej z informacją o rowerach ustawionych na stacji w wyniku alokacji, monitorowanie w czasie rzeczywistym zdarzeń polegających na przekroczeniu deklarowanego czasu relokacji rowerów, podgląd danych o stacji rowerowej na mapie z informacją o liczbie stojaków, liczbie rowerów, liczbie rowerów wymaganych do ulokowania, monitorowanie innych usterek, które występują w systemie, eksportowanie do formatu XLS, CSV z poziomu przeglądarki www danych dotyczących konkretnego roweru lub stacji w zadeklarowanym okresie. Dotyczy to wypożyczeń na danej stacji, na grupie stacji, wszystkich stacjach w systemie, wypożyczeń jednego lub wielu rowerów w określonym czasie, zestawienia popularnych połączeń między stacjami, generowanie raportów z gromadzonych danych, w tym także automatyczne generowanie raportu o zdarzeniu polegającym na przekroczeniu deklarowanego czasu relokacji rowerów, w momencie wystąpienia tego zdarzenia,
Uzyskanie powyższych widoków danych będzie odbywać się w wyniku uruchomienia odrębnych raportów oraz poprzez zastosowanie w oprogramowaniu możliwości filtrowania danych w poszczególnych kolumnach wykazów i raportów. Każda wyświetlana kolumna zawierająca dane inne niż data i godzina będzie zawierała listę wartości z możliwością zaznaczenia wszystkich lub dowolnej ich liczby.
System informatyczny do nadzoru realizacji umowy powinien być uruchamiany w przeglądarce internetowej na komputerze i urządzeniach przenośnych typu tablet i smartfon.
Wykonawca będzie dysponował prawem dostępu do systemu raportującego i prawem lub możliwością modyfikacji kodów źródłowych oprogramowania raportującego działanie systemu.
Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dostęp do danych źródłowych do prowadzenia samodzielnych prac analitycznych.
12
Wymagania dotyczące Biura Obsługi Klienta (BOK)
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje Biuro Obsługi Klienta.. Biuro Obsługi Klienta będzie funkcjonować w tym samym okresie co Świdwiński Rower Miejski.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta będzie możliwy przy pomocy połączenia telefonicznego (połączenia głosowe oraz informacje SMS), poczty elektronicznej (e- mail) i aplikacji mobilnej.
Wykonawca zapewni wsparcie techniczne dla użytkowników systemu. Skrzynka głosowa pomocy technicznej ma być czynna całodobowo. Infolinię należy wyposażyć w możliwość nagrania informacji głosowej dla obsługi systemu, identyfikowanej numerem użytkownika (np. zgłoszenie o awarii).
Wykonawca zobowiązany jest odpowiadać na wszystkie szkody w związku z wykonaniem przez niego usługi stanowiącej przedmiot umowy..
Rozmieszczenie rowerów w stacjach rowerowych:
Rozmieszczenie rowerów, zapewnienie ich dostępności oraz możliwość zwrotu roweru na stacji rowerowej mają kluczowe znaczenie dla zapewnienia zadowolenia klientów.
Wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia rowerów w stacjach rowerowych według wskazania Zamawiającego W przypadku nierównomiernego rozmieszczenia rowerów wynikających z bieżącej eksploatacji Świdwińskiego Roweru Miejskiego, Wykonawca ma obowiązek dokonać relokacji rowerów pomiędzy stacjami w czasie nieprze kra czają cym 12 godzin
Wymagania dotyczące reakcji na zdarzenia
Ustala się czas wymiany dla uszkodzonych elementów: roweru - do 48 godzin,
stojaka rowerowego do 48 godzin,
panelu sterującego i stojaka do 24 godzin
Czas wymiany liczy się od momentu pojawienia się zdarzenia w systemie informatycznym lub od momentu zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego, użytkownika lub osoby trzecie.
Wymagania dotyczące ilości rowerów w systemie.
W każdym dniu działania systemu liczba sprawnych rowerów udostępnionych użytkownikom nie może być mniejsza niż 2 rowerów standardowych
Wymagania dotyczące rozliczeń
Na przychody Wykonawcy składa się wynagrodzenie;
za utrzymanie i eksploatację systemu
za zmianę lokalizacji stacji rowerowej wraz z totemem informacyjnym i stojakami rowerowymi,
za utrzymanie, eksploatację stacji rowerowych i czynności uruchomione w ramach prawa opcji.
Przychód Wykonawcy stanowi również: kwota za zwrot roweru pozostawiony poza Stacją rowerową, opłata inicjacyjna.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża sprzęt sportowy
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt sportowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366572 2024-03-29
godz. 23:59
Mazowieckie Konserwacja ogólnodostępnych samoobsługowych stacji rowerowych przy ul. Zachodniej oraz wymiana wężyka od pompki, przy ul. Fabrycznej oraz przy ul. Warszawskiej w Łomiankach.
10277982 2024-04-02
godz. 14:00
Dolnośląskie DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO - ZAMÓWIENIE I - 2024 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pn. DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO – ZAMÓWIENIE I -2024 znak sprawy: ZP 7/2024 z pod...
10375823 2024-04-05
godz. 10:00
Dolnośląskie KASK BOKSERSKI -10 szt PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 KASK BOKSERSKI w załączniku Zaproszenie do złoże [...].PDF 10 szt.
10379607 2024-04-10
godz. 10:30
Mazowieckie Wyposażenie Sali gimnastycznej w Brzozowie Starym
10404453 2024-04-15
godz. 23:59
Lubelskie Zakup i dostawa sprzętu TIK i oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal na potrzeby realizacji projektu „Lepszy Start w Gminie Kodeń” 1. Wykonany przedmiot zamówieni...
10431997 2024-04-22
godz. 15:30
Śląskie Zakup treningowych bramek przenośnych do gry w piłkę nożną
10450841 2024-04-25
godz. 00:00
Mazowieckie przegląd sprzętu sportowego w hali sportowej Lindego 20, Warszawa
10451256 2024-04-25
godz. 11:00
Mazowieckie Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Świetlicy w Macierzyszu, Gmina...
10433514 2024-05-14
godz. 12:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby wyposażenia eksperymentalno-pokazowego, wyposażenia STEAM i artystycznego, umeblowania i wyposażenia w akcesoria Edukacyjnego Cen...
10446837 2024-05-21
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego ...