Przetarg 7267376 - SVA/K/4620-47/2019: Wykonanie robót budowlanych,...

   
Analizuj Zamówienie 7267376 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-08
przedmiot ogłoszenia
SVA/K/4620-47/2019: Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918
Jarocin (zadanie nr 57003).
Numer referencyjny: SVA/K/4620-47/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.

Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.:
Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej;
Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej;
Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej.

Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.

W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.

Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.

Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabel/i elementów robót, której/ych wzór/y stanowi/ą załącznik/i nr 11.1, 11.2 i 11.3 do SIWZ.


Informacje dodatkowe do opisu przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia):
• Część dokumentacji projektowej jest niejawna, opatrzona klauzulą „Zastrzeżone” (Projekt zagospodarowania terenu). Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy.
Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Kierownika Jednostki Organizacyjnej p. Marka Jassak (dopuszcza się również w formie fax i e-mail: do pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Tomasz.maj@amwsinevia.pl, krotoszyn@sinevia.pl, magdalena.dominiak@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj tel. 606 478 749, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej;
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie. Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej; Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.1, do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej;
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie. Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej; Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.2 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej.
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie. Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego. W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy. Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa. Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.3 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540011304-N-2020 z dnia: 2020-01-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.:
Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej;
Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej;
Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabel/i elementów robót, której/ych wzór/y stanowi/ą załącznik/i nr 11.1, 11.2 i 11.3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe do opisu przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia):
• Część dokumentacji projektowej jest niejawna, opatrzona klauzulą „Zastrzeżone” (Projekt zagospodarowania terenu). Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy.
Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Kierownika Jednostki Organizacyjnej p. Marka Jassak (dopuszcza się również w formie fax i e-mail: do pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Tomasz.maj@amwsinevia.pl, krotoszyn@sinevia.pl, magdalena.dominiak@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj tel. 606 478 749, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części, tj.:
Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej;
Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej;
Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabel/i elementów robót, której/ych wzór/y stanowi/ą załącznik/i nr 11.1, 11.2 i 11.3 do SIWZ.
Informacje dodatkowe do opisu przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich części zamówienia):
• Część dokumentacji projektowej jest niejawna, opatrzona klauzulą „Zastrzeżone” (Projekt zagospodarowania terenu). Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Projekt umowy.
Zasady udostępnienia dokumentacji niejawnej: dokumentacja niejawna dostępna jest do wglądu w KZB Krotoszyn: Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 12. Dostęp do tej dokumentacji mogą mieć tylko osoby, które przedłożą ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub ważne upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji niejawnej Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego – do Kierownika Jednostki Organizacyjnej p. Marka Jassak (dopuszcza się również w formie fax i e-mail: do pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Tomasz.maj@amwsinevia.pl, krotoszyn@sinevia.pl, magdalena.dominiak@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać ważne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienia oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych dotyczące osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Kontakt w sprawie wglądu do dokumentacji: Tomasz Maj tel. 606 478 749, Magdalena Dominiak, tel. 606 318 930.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-23, godzina: 09:15,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-27, godzina: 09:15,


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK1
Punkt: Część nr:1.1)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej;
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, które wzór stanowi załącznik nr 11.1 do SIWZ.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Część 1: Wykonanie robót branży budowlanej;
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.1 do SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK1
Punkt: Część nr:2.1)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej;
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.2 do SIWZ.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Część 2: Wykonanie robót branży sanitarnej;
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.2 do SIWZ.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK1
Punkt: Część nr 3.1)
W ogłoszeniu jest:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej i bieżącej obsługi geodezyjnej, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.3 do SIWZ.

W ogłoszeniu powinno być:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w ramach remontu budynku koszarowego nr 6 w JW. 3918 w Jarocinie.
Część 3: Wykonanie robót branży elektrycznej.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje usługi geodezyjnej. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu jest po stronie Zamawiającego.
W cenie oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty utworzenia, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy (wraz z częścią socjalną) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotowych robót, ochrony własnego mienia, kompletnej dokumentacji powykonawczej – w 4 egz., niezbędnych prób, pomiarów, badań i regulacji oraz związanych z tym protokołów, wykonania świadectwa energetycznego budynku, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku, inwentaryzacji schematycznej budynku, uruchomienia instalacji, oddania do eksploatacji, szkolenia pracowników obsługi, prac porządkowych, w tym uporządkowania pozostałości materiałów budowlanych, wywozu i utylizacji materiałów (odpadów), przygotowania i przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, koszty udziału w czynnościach odbiorowych. Powyższe prace i czynności są po stronie Wykonawcy
Szczegółowy zakres zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik
nr 10 do SIWZ, będące podstawą do wyceny zamówienia, przedmiary robót (załącznik nr 12 do SIWZ).
Załączone do zaproszenia przedmiary robót są dokumentem pomocniczym, nie stanowiącym wystarczającej podstawy do wyceny zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót
a dokumentacją projektową, tabelą elementów rozliczeniowych pierwszeństwo ma: dokumentacja projektowa.
Wymagana jest wycena przedmiotu zamówienia w formie tabeli elementów robót, której wzór stanowi załącznik nr 11.3 do SIWZ.
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Wodno - kanalizacyjna
podbranża malowanie, remont, wykończenie, instalacje grzewcze, instalacje wewnętrzne, instalacje wewnętrzne
kody CPV 45000000, 45111300, 45231100, 45233250, 45262520, 45311000, 45320000, 45330000, 45400000, 45410000, 45420000, 45430000, 45442100, 45443000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: malowanie, remont, wykończenie , instalacje grzewcze , instalacje wewnętrzne , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10442080 2024-04-30
godz. 11:00
Mazowieckie Wykonanie przebudowy kotłowni oraz budowy węzła cieplnego dla kompleksu budynków i budowli przy al. Ujazdowskich 4 w Warszawie POUZ-361/424/2023/DZP
10457921 2024-04-30
godz. 11:00
Mazowieckie „Remont elewacji wraz z naprawą balkonu budynku dworca położonego w Sławkowie przy ul. Kolejowej 5”
10440647 2024-04-30
godz. 12:00
Pomorskie Przeglądy i naprawy kotłowni technologicznej oraz grzewczej w KPMG Mogilno
10450795 2024-05-06
godz. 09:00
Śląskie Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku – Etap II - powtórka Przedmiotem zamówienia ...
10442107 2024-05-06
godz. 11:00
Małopolskie Budowa instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku administracyjno- biurowym przy ul. Głowackiego 33 w Nowym Sączu.
10447088 2024-05-07
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie SZPiFP-29-24 Remont obiektów Policji w garnizonie kujawsko-pomorskim Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w następujących robót budowlanych:Zadanie nr 1: Remont pięc...
10458184 2024-05-07
godz. 12:00
Mazowieckie Remont łazienki oraz pomieszczenia dla serwisu sprzątającego w budynku CA2 w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135. Zakres prac zgodny z Załącznikiem nr 1.
10456324 2024-05-10
godz. 11:00
Świętokrzyskie Remont węzła cieplnego jednofunkcyjnego dla budynku ZSR
10444920 2024-05-15
godz. 10:00
Wielkopolskie Malowanie wiatrołapów i holi wejściowych w budynkach mieszkalnych na osiedlach Lecha i Czecha w Poznaniu w roku 2024: Zadanie nr 1-budynek na os. Lecha 122-129 Zadanie nr 2 - budynek na o...
10445845 2024-05-15
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Remont stropu pomiędzy lokalem 36 a 36a kl. 27 w budynku przy ul. Armii Krajowej 21-27a w Szczecinku.