Przetarg 7906042 - Sukcesywne świadczenie usługi mycia okien Numer...

   
Analizuj Zamówienie 7906042 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-30
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne świadczenie usługi mycia okien
Numer referencyjny: ZP. CO-19/2020

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okie
n w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP, zgodnie z poniższym podziałem na części:
a) Część I – siedziba Kancelarii Prezydenta RP – zespół obiektów przy ul. Wiejskiej 10, ul. Maszyńskiego 10 i ul. Frascati 2 w Warszawie;
b) Część II – Rezydencja Prezydenta RP Belweder przy ul. Belwederskiej 56 w Warszawie;
c) Część III – Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie;
d) Część IV - Pałac Prezydencki przy ul. Krakowskie Przedmieście 46/48 w Warszawie;
e) Część V – Archiwum Prezydenta RP przy ul. Augustówka 4/6 w Warszawie;
f) Część VI – Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie;
g) Część VII – Dworek Prezydenta RP – Ośrodek Informacyjno- Edukacyjny w Ciechocinku, ul. Leśna 1;
h) Część VIII – Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, Wisła;
i) Część IX – Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, Hel;
j) Część X – Rezydencja Prezydenta RP Promnik Ruda Tarnowska, 08-470 Wilga.
2. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca w celu otrzymania OPZ oraz formularza cenowego składa wniosek i oświadczenia zgodnie z Załącznikiem nr 11 do SIWZ, do upływu terminu składania ofert. Wówczas Zamawiający, zgodnie z art. 8 ust. 2a w związku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, udostępni ww. dokumentację na wniosek każdego Wykonawcy ubiegającego się o przedmiotowe zamówienie. Złożenie wniosku wraz z ofertą lub po terminie składania ofert spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zwracali się do Zamawiającego o przekazanie ww. dokumentacji niezwłocznie po publikacji ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ. Dopuszcza się złożenie ww. wniosku poprzez przesłanie pocztą elektroniczną na adres: zamowienia.co@prezydent.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Siedziba Kancelarii Prezydenta RP – zespół obiektów przy ul. Wiejskiej 10, ul. Maszyńskiego 10 i ul. Frascati 2 w Warszawie
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP Belweder przy ul. Belwederskiej 56 w Warszawie
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Zespół Rezydencji Belweder-Klonowa przy ul. Flory 2 w Warszawie
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Pałac Prezydencki przy ul. Krakowskie Przedmieście 46/48 w Warszawie
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Archiwum Prezydenta RP przy ul. Augustówka 4/6 w Warszawie
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Biuro Bezpieczeństwa Narodowego przy ul. Karowej 10 w Warszawie
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 7 Nazwa: Dworek Prezydenta RP – Ośrodek Informacyjno- Edukacyjny w Ciechocinku, ul. Leśna 1
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 8 Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle – Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, Wisła
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 9 Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP na Mierzei Helskiej, ul. Helska 3, Hel
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Część nr: 10 Nazwa: Rezydencja Prezydenta RP Promnik Ruda Tarnowska, 08-470 Wilga
Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia okien w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP. Mycie okien będzie wykonywane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i na podstawie jego zleceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymaganiami Zamawiającego określa Załącznik nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, a Załącznik nr 9 do SIWZ – stanowi Formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540403530-N-2021 z dnia: 2021-01-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 13:30,

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 13:30,




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540406130-N-2021 z dnia: 2021-01-20
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25.01.2021, godzina: 13:30
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 03.02.2021, godzina: 13:30
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90911300
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie, Małopolskie, Mazowieckie, Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10345547 2024-03-28
godz. 10:00
Pomorskie Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Stacji Badawczej MIR-PIB w Świnoujściu, ul. Plac Słowiański 11 o łącznej powierzchni 607,10 m^2 oraz sprzątanie i odśnieżanie chodnika przyl...
10371330 2024-04-01
godz. 23:59
Podkarpackie Zlecę mobilne sprzątanie mieszkań
10403855 2024-04-10
godz. 12:00
Śląskie 03_2024 parowe mycie ścian i sufitu oraz wyposażenia 180 m2 / kompleksowo w budynku administracyjnym na terenie spółki Terminale Przeładunkowe Sławków Medyka Sp. z o.o. ul. Groniec 1a...
10344417 2024-04-12
godz. 08:30
Śląskie „Zawarcie umów zleceń na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w wybranych jednostkach terenowych garnizonu śląskiego Policji” Część 1: Zadanie 1 - Sprzątanie pomieszcze...
10397529 2024-04-15
godz. 08:00
Mazowieckie Sprzatanie powierzchni wewnetrznych w budynkach mieszklanych będących własnością Gminy Nowy Dwór Maz wraz z powierzchniami zewnętrznymi wokół nich Sprzatanie powierzchni wewnetrznyc...
10330757 2024-04-23
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie kompleksowych usług utrzymania porządku, czystości i higieny w Wodnym Parku Tychy przy ul. Sikorskiego 20 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrz...
10447146 2024-04-24
godz. 09:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 20242. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszystkie ...
10456238 2024-04-25
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Sprzątanie budynku administracyjnego Oddziału Terenowego w Inowrocławiu przy ul. Orłowskiej 48.
10425191 2024-05-14
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługa utrzymania czystości wraz z wykonywaniem czynności pomocniczych przy pacjentach w pomieszczeniach Ginekologiczno-Położniczego Szpitala Klinicznego im. Heliodora Święcickiego Un...
10446811 2024-05-21
godz. 10:00
Wielkopolskie Sprzątanie pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych Sądu Okręgowego w Koninie, Sądu Rejonowego w Kole i Sądu Rejonowego w Słupcy Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzą...