Przetarg 8468989 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców – wraz z rozładunkiem...

   
Analizuj Zamówienie 8468989 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2021-10-18
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 WOG zlokalizowanych w miejscowościach: Hrubieszów, Lublin
, Zamość, Chełm w zakresie 4 części.

Część 1: CZĘŚĆ 1: sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla m. Zamość, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość:ziemniaki jadalne, ziemniaki wczesne, buraki ćwikłowe, marchew, pietruszka korzeniowa, seler korzeniowy, cebula, cebula czerwona, por, kapusta biała, kapusta czerwona, fasola szparagowa, papryka słodka, pomidory, pomidory cherry, ogórki, sałata, sałata lodowa, sałata karbowana, sałata rzymska, rukola, brokuły, kapusta włoska, kapusta pekińska, kalafior, rzodkiewka, natka pietruszki, koperek zielony, szczypiorek, botwina, czosnek, pieczarki, banany, cytryny, pomarańcze, mandarynki, grejpfrut, kiwi, morele, winogrona, jabłka, gruszki, nektarynki, śliwki.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części - oddzielny załącznik do SWZ, plik spakowany w ZIP; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy; 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 2.7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 2 (dwa) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do piątku), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość; Chełm - ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm; Hrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; Lublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin.13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:a) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 100 000, 00 zł dla CZĘŚCI 1; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 2; 50 000,00 zł dla CZĘŚCI 3; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 4. b) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.c) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

Część 2: CZĘŚĆ 2: sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla m. Chełm, ul Lubelska 139, 22-100 Chełm: ziemniaki jadalne, ziemniaki wczesne, buraki ćwikłowe, marchew, pietruszka korzeniowa, seler korzeniowy, cebula, cebula czerwona, por, kapusta biała, kapusta czerwona, czarna rzepa, fasola szparagowa, papryka słodka, pomidory, pomidory cherry, ogórki, ogórki małosolne, sałata, sałata lodowa, sałata karbowana, rukola, brokuły, kapusta włoska, kapusta pekińska, kapusta brukselska, kalafior, rzodkiewka, natka pietruszki, koperek zielony, szczypiorek, botwina, szpinak świeży, kalarepa, czosnek, pieczarki, banany, cytryny, pomarańcze, mandarynki, grejpfruty, kiwi, morele, brzoskwinie, winogrona, jabłka, gruszki, nektarynki, wiśnie, czereśnie, śliwki, truskawka.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2, określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części - oddzielny załącznik do SWZ, plik spakowany w ZIP;2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 2.7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 2 (dwa) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do piątku), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość; Chełm - ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm; Hrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; Lublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin.13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:a) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 100 000,00 zł dla CZĘŚCI 1; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 2; 50 000,00 zł dla CZĘŚCI 3; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 4. b) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.c) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

Część 3: CZĘŚĆ 3: sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla m. Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; ziemniaki jadalne, ziemniaki wczesne, buraki ćwikłowe, marchew, pietruszka korzeniowa, seler korzeniowy, cebula, cebula czerwona, por, kapusta biała, kapusta czerwona, czarna rzepa, fasola szparagowa, papryka słodka, pomidory, pomidory cherry, ogórki, sałata, sałata lodowa, sałata karbowana, cykoria, rukola, brokuły, kapusta włoska, kapusta pekińska, kapusta brukselska, kalafior, rzodkiewka, rabarbar, natka pietruszki, koperek zielony, mięta świeża cięta, bazylia świeża cięta, szczypiorek, botwina, kiełki rzodkiewki, kiełki słonecznika, czosnek, pieczarki, cukinia, banany, cytryny, pomarańcze, mandarynki, grejpfruty, arbuz, kiwi, brzoskwinie, winogrona, jabłka, gruszki, mango, ananas, nektarynki, wiśnie, śliwki, truskawka.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części - oddzielny załącznik do SWZ, plik spakowany w ZIP;2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 2.7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 2 (dwa) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do piątku), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość; Chełm - ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm; Hrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; Lublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin.13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:a) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 100 000,00 zł dla CZĘŚCI 1; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 2; 50 000,00 zł dla CZĘŚCI 3; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 4. b) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.c) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

Część 4: CZĘŚĆ 4: sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla m. Lublin ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin:ziemniaki jadalne, ziemniaki wczesne, buraki ćwikłowe, marchew, pietruszka korzeniowa, seler korzeniowy, cebula, cebula czerwona, por, kapusta biała, kapusta czerwona, czarna rzepa, fasola szparagowa, papryka słodka, pomidory, pomidory cherry, ogórki, ogórki małosolne, sałata, sałata lodowa, sałata karbowana, brokuły, kapusta włoska, kapusta pekińska, kapusta brukselska, kalafior, rzodkiewka, rabarbar, natka pietruszki, koperek zielony, szczypiorek, botwina, czosnek, pieczarki, banany, cytryny, pomarańcze, mandarynki, grejpfruty, arbuz, kiwi, morele, brzoskwinie, winogrona, jabłka, gruszki, nektarynki, wiśnie, czereśnie, śliwki, truskawka. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 określają:1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia– stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ odpowiednio do danej części - oddzielny załącznik do SWZ, plik spakowany w ZIP;2) Wykaz asortymentowo-ilościowym do poszczególnych miejsc dostaw odpowiednio dla danej miejscowości – stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy:1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”. 2. Ostateczna ilość zakupionej w ramach prawa opcji żywności będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych.3. Żywność zakupiona w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia gwarantowanego.4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy. 5. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień w ramach zamówienia podstawowego na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 60% wartości brutto umowy, o której mowa w § 4 ust. 3 umowy. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia oraz przydzielonych na ten cel środków finansowych.6. Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu – miejsc dostaw został przedstawiony w Załączniku nr 2.7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.8. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:1) Fakturę VAT (oryginał oraz dwie kopie) – raz na dekadę, gdzie dekada oznacza 10 dni kalendarzowych,2) Protokół odbioru dostawy towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego) stanowiący załącznik do Umowy.9. Realizacja umowy będzie się odbywać na podstawie sukcesywnie składanych zamówień na minimum 1 dzień przed terminem dostawy. Do złożenia zamówień uprawnieni są przedstawiciele Zamawiającego, czyli Odbiorcy w magazynach wskazanych w § 3 ust. 1 umowy. 10. Realizacja dostaw odbywa się na podstawie składanych przez Odbiorcę lub Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem Faxu zamówień, zawierających ilości i terminy dostawy. Wyjątkowo dopuszcza się składanie zamówień w formie telefonicznej.11. Częstotliwość dostaw – 2 (dwa) razy w tygodniu.12. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostaw towaru określonego w § 1 ust. 1 własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu (w godz. 7 – 12 od poniedziałku do piątku), zgodnie z załącznikiem do umowy do miejsca wskazanego poniżej: Zamość – ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość; Chełm - ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm; Hrubieszów - ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; Lublin - ul. Zbigniewa Herberta 49, 20-468 Lublin.13. Wykonawca udziela gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres przydatny do spożycia zgodnie z gwarancją producenta. 14. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres związania umową posiadać:a) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego oraz spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia opiewającą na sumę gwarancyjną nie mniejszą iż: 100 000,00 zł dla CZĘŚCI 1; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 2; 50 000,00 zł dla CZĘŚCI 3; 60 000,00 zł dla CZĘŚCI 4. b) AKTUALNĄ DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ WŁAŚCIWEGO ORGANU PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI SANITARNEJ w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień; lub ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO REJESTRU ZAKŁADÓW zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej- jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień.c) AKTUALNY CERTYFIKAT HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą; lub Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.); lub Protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład której wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymywania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 tj.).

ZP/TP/36/2021
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 3200000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10380244 2024-03-29
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa wody źródlanej dla pracowników liniowych Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w 2024 roku
10330396 2024-04-03
godz. 10:00
Mazowieckie ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W MILANÓWKU Część 1: ZAKUP I DOSTAWA ŚWIEŻYCH OWOCÓW, WARZYW I SOKÓW DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ ...
10376258 2024-04-04
godz. 09:00
Świętokrzyskie „Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Skalbmierzy – MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK KULTURY” Część 1: „Zakupu suchego prowiantu na zajęcia warsztatowe i na 4 wycieczki jednod...
10376597 2024-04-04
godz. 09:00
Mazowieckie DKW.Ż.4.2024.AH_SZ Szacowanie: Sukcesywne dostawy konserw mięsnych i rybnych do Zakładu Karnego w Siedlcach PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Konserwa wieprzowa konserwa wieprzowa typu mielonka...
10370619 2024-04-04
godz. 10:00
Mazowieckie Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego „Bajka” w Łukęcinie, ul. Słoneczna 10, 72-400 Kamień Pomorski Część 1: Przedmiot zamówienia w czę...
10379005 2024-04-05
godz. 11:00
Łódzkie Dostawa artykułów spożywczych Część 1: Makarony – Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ Część 2: Herbaty owocowe - Szczegółowy opis znajduje się w Za...
10364800 2024-04-09
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa warzyw, owoców i kiszonek Część 1: warzywa Część 2: owoce Część 3: kiszonki EK-ZZ/ZP.261.07.D.2024
10309446 2024-04-10
godz. 09:00
Dolnośląskie Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są dostawy diet ketogennych ...
10375852 2024-04-16
godz. 15:00
Wielkopolskie 9/2024/PK/POZOSTAŁE ART. SPOŻYWCZE Zakup pozostałych artykułów spożywczych w terminie 01.05.2024 r. - 31.08.2024 r. dla Przedszkola Leśna Drużyna w Kamionkach PRZEDMIOT POSTĘPOWANI...
10380388 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Dostawa produktów mleczarskich dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.Przedmiotem zam...