Przetarg 11811265 - Sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i...

   
Analizuj Zamówienie 11811265
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-10-31
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta.

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczon
ych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawiają: Formularze cenowo – ofertowe do Części nr 1÷15 (Załączniki nr 1 do SWZ), będące integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo - ofertowych dla Części nr 1÷15 (Załączniki nr 1 do SWZ) będących integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne:Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1÷15 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
Część zamówienia: LOT-0001 Część nr 1 - Preparaty do mycia i dezynfekcji (I) 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i dezynfekcji (I).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0002 Część nr 2 - Preparaty do mycia i dezynfekcji (II) 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i dezynfekcji (II).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0003 Część nr 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji (III) 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i dezynfekcji (III).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0004 Część nr 4 - Preparaty do mycia i dezynfekcji (IV) 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i dezynfekcji (IV).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 4 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0005 Część nr 5 - Preparaty do mycia i dezynfekcji (V) 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i dezynfekcji (V).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 5 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 5 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 5 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0006 Część nr 6 - Preparaty do mycia i dezynfekcji (VI) 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i dezynfekcji (VI).2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 6 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 6 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 6 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0007 Część nr 7 - Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy, ul. Szopena 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do dezynfekcji aparatów do hemodializy, ul. Szopena 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 7 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 7 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 7 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0008 Część nr 8 - Preparaty do dezynfekcji 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do dezynfekcji.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 8 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 8 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 8 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0009 Część nr 9 - Preparaty dezynfekcyjne do dekontaminacji pomieszczeń 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty dezynfekcyjne do dekontaminacji pomieszczeń.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 9 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 9 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 9 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0010 Część nr 10 - Preparat do myjni-dezynfektora NINJO FD 1600 posiadanego przez Zamawiającego, ul. Rycerska 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparat do myjni-dezynfektora NINJO FD 1600 posiadanego przez Zamawiającego, ul. Rycerska 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 10 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 10 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 10 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0011 Część nr 11 - Preparaty do mycia i pielęgnacji pacjenta 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i pielęgnacji pacjenta.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 11 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 11 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 11 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0012 Część nr 12 - Preparat do posiadanej przez Zamawiającego myjni-dezynfektora basenów i kaczek MEIKO, ul. Rycerska 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparat do posiadanej przez Zamawiającego myjni-dezynfektora basenów i kaczek MEIKO, ul. Rycerska 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 12 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 12 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 12 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0013 Część nr 13 - Preparaty do mycia i neutralizacji szkła laboratoryjnego i utensyliów laboratoryjnych w posiadanej przez Zamawiającego myjni-dezynfektorze Miele Professional PG 8593, ul. Rycerska 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparaty do mycia i neutralizacji szkła laboratoryjnego i utensyliów laboratoryjnych w posiadanej przez Zamawiającego myjni-dezynfektorze Miele Professional PG 8593, ul. Rycerska 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 13 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 13 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 13 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0014 Część nr 14 - Preparat dezynfekcyjny do dekontaminacji pomieszczeń do urządzenia Detro Air Spray posiadanego przez Zamawiającego, ul. Rycerska 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparat dezynfekcyjny do dekontaminacji pomieszczeń do urządzenia Detro Air Spray posiadanego przez Zamawiającego, ul. Rycerska 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 14 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 14 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 14 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.

Część zamówienia: LOT-0015 Część nr 15 - Preparat dezynfekcyjny do dekontaminacji pomieszczeń za pomocą posiadanego przez Zamawiającego urządzenia SENTINELroom, ul. Szopena 2 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy preparatów przeznaczonych do mycia i dezynfekcji oraz preparatów do mycia i pielęgnacji pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Preparat dezynfekcyjny do dekontaminacji pomieszczeń za pomocą posiadanego przez Zamawiającego urządzenia SENTINELroom, ul. Szopena 2.2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawia Formularz cenowo – ofertowy do Części nr 15 (Załącznik nr 1 do SWZ), będący integralną częścią SWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 15 (Załącznik nr 1 do SWZ) będącym integralną częścią SWZ, przez okres: 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne jak opisano w SWZ.5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1). Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 15 - przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy. 2). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
branża Kosmetyki, środki czystości, Medyczna
podbranża środki czystości, kosmetyki i artykuły higieniczne, materiały medyczne
kody CPV 33631600, 33700000, 39831240, 39831700
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: środki czystości , kosmetyki i artykuły higieniczne , materiały medyczne