Przetarg 8523715 - Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich w 2022...

   
Analizuj Zamówienie 8523715 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-11-10
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich w 2022 roku na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Numer referencyjny:
25/21/N
Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mleczarskich w 2022 roku na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie – Nr 25/21/N.
Mleko w proszku pełne
Mleko spożywcze pasteryzowane. 2% tł.
Mleko spożywcze UHT 2% tł.
Mleko zsiadłe
Śmietana 18% tł.
Śmietana kremowa 30% tł.
Jogurt naturalny
Jogurt owocowy
Deser mleczny z owocami
Deser mleczny w czekoladą
Serek homogenizowany waniliowy
Kefir
Ser twarogowy półtłusty
Ser twarogowy ziarnisty
Ser typu fromage
Ser edamski pełnotłusty
Ser gouda pełnotłusty
Ser salami pełnotłusty
Ser camembert
Ser topiony z szynką
Ser topiony z papryką
Ser topiony pełnotłusty
Ser topiony tłusty plasterkowany
Ser wędzony
Ser typu mozzarella
Ser feta
Masło ekstra jednoporcjowe
Masło ekstra
Dla pozycji 2 i 3 - Zamawiający preferuje dla ok. 90% całości zamówienia opakowania 1 l;
Dla pozycji 4 - Zamawiający preferuje dla ok. 90% całości zamówienia opakowania 500 g;
Dla pozycji 7, 8, 9, 10, 11 i 12 - Zamawiający preferuje dla ok. 90% całości zamówienia op.1)
1Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie obowiązywania umowy zamówień w terminie 12 miesięcy 2022. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli – kolumna nr 4 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli – kolumna nr 5 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według cen jednostkowych określonych w umowie w sytuacji konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych potrzeb osób żywionych. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu wartości brutto umowy objętej zamówieniem podstawowym. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy „zamówienia opcjonalnego”. Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 240-631400 z dnia 2021-12-10:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Zamiast:
1Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie obowiązywania umowy zamówień w terminie 12 miesięcy 2022.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli – kolumna nr 4 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli – kolumna nr 5 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według cen jednostkowych określonych w umowie w sytuacji konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych potrzeb osób żywionych. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu wartości brutto umowy objętej zamówieniem podstawowym. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy „zamówienia opcjonalnego”. Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
Powinno być:
1. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie na podstawie składanych w okresie obowiązywania umowy zamówień - w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy, jednak NIE wcześniej niż od 01.01.2022 r.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli – kolumna nr 6 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli – kolumna nr 9 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według cen jednostkowych określonych w umowie w sytuacji konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych potrzeb osób żywionych. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu wartości brutto umowy objętej zamówieniem podstawowym. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy „zamówienia opcjonalnego”. Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020r, poz. 344) za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
Numer sekcji: II.2.11
Zamiast:
1)Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli – kolumna nr 4 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli – kolumna nr 5 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według cen jednostkowych określonych w umowie w sytuacji konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych potrzeb osób żywionych. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu wartości brutto umowy objętej zamówieniem podstawowym. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy „zamówienia opcjonalnego”. Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego
Powinno być:
1)Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy Pzp), polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli – kolumna nr 6 „ZAKRES PODSTAWOWY” (gwarantowany Wykonawcy), maksymalnie o ilości wykazane w tabeli – kolumna nr 9 „ ZAKRES PRAWA OPCJI”. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy, według cen jednostkowych określonych w umowie w sytuacji konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych potrzeb osób żywionych. Uruchomienie prawa opcji nastąpi po wyczerpaniu wartości brutto umowy objętej zamówieniem podstawowym. O uruchomieniu prawa opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej 14 – dniowym wyprzedzeniem. Uruchomienie zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi poprzez skierowanie do Wykonawcy „zamówienia opcjonalnego”. Przedmiot zamówienia zakupiony w ramach prawa opcji musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego
Numer sekcji: III.1.1
Zamiast:
a)obowiązującą decyzję administracyjną Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 2020. 1753 j.t.);
lub obowiązującą decyzję administracyjną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, NIEobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2020. 2021 j.t.);
b)obowiązujący dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP:
certyfikat HACCP wystawiony przez NIEzależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrożeniem systemu HACCP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzać, że wykonawca wdrożył zasady systemu HACCP;
lub protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organu urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
c)w przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego;
d)oświadczenie Wykonawcy, że NIE została wydana aktualnie obowiązująca decyzja Wojskowego Inspektora Weterynaryjnego/Sanitarnego nakazująca dowódcom jednostek i instytucjom wojskowym zaprzestania zaopatrywania się u Wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do wniosku).1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia na podstawie artykułu:
•108 ust. 1 ustawy Pzp;
•109 ust. 1 pkt. 2 i 4 ustawy Pzp.
Powinno być:
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) obowiązującą decyzję administracyjną Powiatowego Lekarza Weterynarii w sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 2020. 1753 j.t.);
lub
obowiązującą decyzję administracyjną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzania do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, NIEobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres prowadzonej działalności (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2020. 2021 j.t.);
b) obowiązujący dokument potwierdzający wdrożenie systemu HACCP:
- certyfikat HACCP wystawiony przez NIEzależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
lub
- zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad wdrożeniem systemu HACCP. Przedłożone na tej podstawie zaświadczenie winno potwierdzać, że wykonawca wdrożył zasady systemu HACCP;
lub
- protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organu urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
c) W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru Rzeczpospolitej Polskiej, musi posiadać:
- aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego;
d) oświadczenie Wykonawcy, że NIE została wydana aktualnie obowiązująca decyzja Wojskowego Inspektora Weterynaryjnego/Sanitarnego nakazująca dowódcom jednostek i instytucjom wojskowym zaprzestania zaopatrywania się u Wykonawcy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).
Na etapie składania ofert Wykonawca w Jednolitym Europejskim Dokumencie Zamówienia „JEDZ”- wypełnia Część IV: Kryteria kwalifikacji - sekcja alfa. Wykonawca składa ogólne oświadczenie, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu (kryteria kwalifikacji) dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Wykonawca ma obowiązek złożyć na wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 126 ust 1 Pzp. dokumenty potwierdzające spełnianie warunku udziału postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zawodowej określone w Ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Miejsce:
Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale XI pkt. 14 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
,
na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 13 grudnia 2021r.
do godz. 9:00.
2.Platforma szyfruje oferty w TAKi sposób, by NIE można było zapoznać się z ich treścią do upływu terminu otwarcia ofert.
Otwarcie 13.12.2021r
Powinno być:
Miejsce:
Ofertę wraz z dokumentami określonymi w rozdziale VIII pkt. 1 należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings
,
na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania do dnia 22 grudnia 2021r.
do godz. 9:00.
Platforma szyfruje oferty w TAKi sposób, by NIE można było zapoznać się z ich treścią do upływu terminu otwarcia ofert.
Otwarcie 22.12.2021r
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Data: 13/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 22/12/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Data: 13/03/2022
Powinno być:
Data: 21/03/2022
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Data: 13/12/2021
Czas lokalny: 09:30
Powinno być:
Data: 22/12/2021
Czas lokalny: 09:30
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15510000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10432832 2024-04-22
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa mleka oraz przetworów mleczarskich Dostawa mleka oraz przetworów mlecznych DZP/TP/32/2024
10428367 2024-04-22
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy sukcesywne napojów i wody na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie. 163/2024/TP/DZP
10444292 2024-04-22
godz. 11:00
Małopolskie marchewka mrożona kostka 10 x 10 -
10434098 2024-04-23
godz. 11:00
Pomorskie „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 ” Część 1: Część 1 obejmująca sukcesywne dostawy :...
10462965 2024-04-25
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa wody pitnej dla pracowników WSSE
10450431 2024-04-26
godz. 08:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby ZAZ w Świerzawie Część 1: Część 1: Ryby Część 2: Część 2: Produkty mleczarskie KF.272.5...
10380425 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa cukru i herbaty (podział na 2 części) Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa do jednostek organizacyjnych Zamawiającego (magazynów), poniższych artykułów zwanych d...
10484853 2024-04-30
godz. 12:00
Lubelskie Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby własne SP PZOL w Celejowie
10483137 2024-04-30
godz. 12:00
Mazowieckie Szanowni Państwo, Energa Logistyka Sp. z o.o. uprzejmie zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu prowadzonym w imieniu i na rzecz ENERGA KOGENERACJA w przedmiocie: „EKO-PL- Dostawa g...
10433247 2024-05-14
godz. 08:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawy mięsa oraz wędlin w 2024 r. z podziałem na dwie części zamówienia. Część zamówienia nr 1: Mięso i wędliny z mięsa czerwonego ( 45 p...