Przetarg 8086738 - Sukcesywna dostawa nawiertek (zasuw domowych) oraz skrzynek...

   
Analizuj Zamówienie 8086738 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-04-20
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa nawiertek (zasuw domowych) oraz skrzynek ulicznych zasuwowych i hydrantowych polietylenowych PEHD
Przedmiot za
mówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nawiertek (zasuw domowych) oraz skrzynek ulicznych zasuwowych i hydrantowych polietylenowych PEHD
w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załącznikach nr 1A-1B, stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części z których każda część będzie stanowić odrębną część zamówienia.
Część nr 1 - Sukcesywna dostawa nawiertek (zasuw domowych)
Część nr 2 - Sukcesywna dostawa skrzynek ulicznych zasuwowych i hydrantowych z polietylenu PEHD
Rozwiązania techniczno-materiałowe nawiertek (zasuw domowych) - dotyczy części nr 1:
Zawór prosty (zasuwa odcinająca) do poziomego nawiercania wykonany
z mosiądzu prasowanego lub polyoxymethylenu - nie dopuszcza się innych wykonań materiałowych.
Zawór kątowy wykonany z mosiądzu prasowanego lub z polyoxymethylenu - nie dopuszcza się innych wykonań materiałowych.
Kabłąk (obejma, taśma) na rurę stalową, żeliwną, AC-wykonany wyłącznie ze stali nierdzewnej z izolującą podkładką gumową,
Kabłąk (obejma górna i dolna) na rurę PVC-U wykonany z PVC-U, PP, PE lub żeliwa sferoidalnego min. GGG 40 (EN-GJS-400-15). Kabłąk w wykonaniu
z żeliwa sferoidalnego winien być wyposażony w izolującą podkładkę gumową na całości.
Korpus (siodełko) na rurę stalową, żeliwną, AC - wykonany z żeliwa sferoidalnego min. GGG 40 (EN-GJS-400-15).
Elementy łączące korpus z kabłąkiem wykonane ze stali nierdzewnej.
Powłoka ochronna wszystkich elementów żeliwnych poprzez pokrycie farbą
z proszków epoksydowych lub EKB, grubość powłoki ochronnej min 250 µm,
Wrzeciono zaworu kątowego i zaworu prostego wykonane ze stali nierdzewnej, gwint walcowany, w części uszczelniającej wrzeciono polerowane.
Zawór kątowy oraz zawór prosty, winien posiadać minimum 2 główne o-ringi.
O-ringi wykonane z gumy EPDM lub NBR
Gwint zaworu kątowego oraz prostego w miejscu połączenia z opaską (korpusem) wynosi 1½ lub 2 i jest prosty (cylindryczny), natomiast odejście zarówno z zaworu kątowego oraz z zaworu prostego wynosi 1½
Nie dopuszcza się stosowania zaworów zamykających ćwierć obrotowych
Zawór w miejscu połączenia z korpusem (siodełkiem) uszczelniony za pomocą uszczelki. Nie dopuszcza się uszczelniania na gwincie (w postaci kleju, taśmy teflonowej lub konopi)
Montaż zaworu kątowego w korpusie (siodełku) winien umożliwiać regulację zaworu względem osi rurociągu.
Zawór kątowy oraz zawór prosty połączony bezpośrednio z korpusem (siodełkiem) za pomocą gwintu cylindrycznego lub za pomocą mosiężnego elementu np. (nypla) stanowiącego element kompletu nawiertki (dotyczy rozwiązań materiałowych wymagających takiego sposobu połączenia). Wszystkie elementy nawiertki wykonane z elementów niekorodujących.
W przypadku zaworów kątowych wykonanych z mosiądzu głowica zaworu powinna być zabezpieczona przed wykręceniem.
Zawór kątowy i zawór prosty zamykane w prawą stronę.
Konstrukcja nawiertki (zasuwy domowej) winna umożliwiać dokonanie nawiercenia rurociągu pod ciśnieniem wody 16 bar przy pomocy aparatu nawiercającego.
Nawiercanie rurociągu aparatem nawiercającym odbywać się będzie poprzez zawór kątowy w przypadku zastosowania zaworu mosiężnego, (przy rurach AC, stalowych i żeliwnych) lub przy pomocy frezu nawiercającego (rury PE i PVC-U), a w przypadku zaworów z polyoxymethylenu nawiercenie odbywa się poprzez opaskę górną (siodełko), która musi być wyposażona w element zamykający (lizak).
Trzpień łączący teleskopowy, ruchomy, tego samego producenta co nawiertka, pasujący zarówno do zaworu kątowego jak i zaworu prostego. Rd min = 1,3 - 1,8 m. ± 0,05 m oraz Rd min = 0,8 - 1,2 m. ± 0,05 m
Kostka zasuwowa (orzech) pasująca pod klucz w zakresie 13-15 mm.
W skład kompletnej nawiertki (zasuwy dom.) wchodzą następujące elementy:
a) opaska górna oraz dolna (korpus - siodełko plus obejma, kabłąk, taśma)
b) zawór kątowy lub zawór prosty
c) trzpień teleskopowy
d) element łączący zawór kątowy lub zawór prosty z opaską (dotyczy rozwiązań materiałowych wymagających takiego sposobu połączenia)
23. Wszystkie elementy składowe kompletnej nawiertki za wyjątkiem elementu łączącego np. (nypel) oraz złączek połączeniowych (poz. 43, 44, 45 kalkulacji ceny dla części nr 1-załącznik nr 1A) winny być tego samego producenta. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na kompletne nawiertki, których poszczególne części (opaska górna oraz dolna), zawór kątowy lub zawór prosty, trzpień teleskopowy są wykonane przez różnych producentów.
Rozwiązania techniczno-materiałowe skrzynek ulicznych zasuwowych
i hydrantowych - dotyczy części nr 2:
1. Skrzynka uliczna zasuwowa do wody korpus z polietylenu PEHD, wytrzymałość na temperaturę +200stopn.C, dekiel żeliwny typu ciężkiego, dekiel z napisem W, wykonana zgodnie z DIN 4056, PN-M-74081. Skrzynka o wymiarach (+/- 5mm):
1) wysokość 270mm,
2) średnica pokrywy fi 157mm,
3) średnica zew. górna skrzynki fi 190mm,
4) średnica zew. dolna fi 270mm,
5) dekiel (pokrywka) do skrzynki wykonany z żeliwa o minimalnej masie - 1900 g
2. Podstawy pod skrzynki do wody wykonane z polietylenu PEHD
3. Skrzynka uliczna hydrantowa korpus z polietylenu PEHD, wytrzymałość na temperaturę +200stopn.C, dekiel żeliwny typu ciężkiego, dekiel z napisem HYDRANT wykonana zgodnie z DIN 4055, PN-M-74082. Skrzynka o wymiarach(+/- 5mm):
1) wysokość 310mm,
2) średnica zew. górna skrzynki fi 262 - 367mm,
3) średnica zew. dolna fi 315 - 420mm,
4. Podstawy pod skrzynki uliczne hydrantowe wykonane z polietylenu PEHD
Zakres zamówienia obejmuje:
Sukcesywne dostawy nawiertek (zasuw domowych), skrzynek ulicznych zasuwowych, i hydrantowych polietylenowych PEHD wraz z podstawami do Magazynu Głównego nr 1 ZWiK Spółka z o. o. przy ul. 1-go Maja 37 w Szczecinie
w godzinach od 730 do 1430 na koszt i staranie wykonawcy. Magazyn Główny Nr 1 ZWiK Spółka z o.o. dokona odbioru dostarczonych materiałów.
W okresie obowiązywania umowy dostawy będą realizowane na podstawie zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Działu Zaopatrzenia
i Gospodarki Materiałowej w terminie do 10 dni od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną (e-mail), oraz będą określały asortyment i ilości wynikające z bieżących potrzeb zamawiającego.
Zamówienia przekazywane będą drogą elektroniczną (e-mail) - dowód potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej zamówienie z serwera pocztowego wykonawcy oznacza, że wykonawca otrzymał zamówienie w momencie jego przekazania przez zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jego otrzymania.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń wykonawcy. Zamawiający zaleca wykonawcy niezwłoczne potwierdzanie przyjęcia zamówienia do realizacji drogą elektroniczną na e-mail: em@zwik.szczecin.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach niż zostały przewidziane w formularzu nr 1-ofercie warunków wykonania zamówienia o 30% dla każdej z części. Ostateczna ilość wynikać będzie z zamówień złożonych przez zamawiającego w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia w mniejszych ilościach nie będzie powodować żadnych roszczeń po stronie wykonawcy w stosunku do zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę na część nr 1 w miejscu wskazanym na określenie producenta wskazali producenta danego wyrobu wymienionego np. w aktualnym ateście higienicznym wydanym przez Państwowy Zakład Higieny a figurującego w pozycji wytwórca/producent, a części nr 2 np. krajowej deklaracji właściwości użytkowych.
Termin płatności faktur VAT 30 dni od daty dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający będzie dokonywał płatności za dostarczone materiały w mechanizmie podzielonej płatności.
Zamawiający wymaga, aby każdy element składający się na kompletną nawiertkę był wyszczególniony na fakturze VAT jako osobna pozycja asortymentowa
1. opaska górna oraz dolna (korpus - siodełko plus obejma, kabłąk, taśma),
2. zawór kątowy lub zawór prosty,
3. trzpień teleskopowy,
4. element łączący zawór kątowy lub zawór prosty z opaską.
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest spełnić następujące warunki odnośnie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia musi posiadać aktualny atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający przedmiot zamówienia do bezpośredniej styczności z wodą pitną --dotyczy wszystkich produktów wyszczególnionych
w części nr 1 (za wyjątkiem obudów (trzpieni) teleskopowych),
Bezpośrednio na przedmiocie zamówienia albo etykiecie przymocowanej do niego będzie umieszczona informacja zawierająca co najmniej: nazwę producenta, nazwę przedmiotu zamówienia, nazwę handlową, typ, odmianę, średnicę lub zakres średnic, ciśnienie.
Przedmiot zamówienia musi posiadać naniesiony znak budowlany B lub CE (jeśli jego naniesienie jest wymagane przez stosowne przepisy prawa) oraz będzie zaopatrzony w informacje odnośnie znaku B, zgodnie z § 11. ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016r.
w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2016, poz. 1966 ze zm.), lub odnośnie znaku CE, zgodnie z art. 9 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych
i uchylającego dyrektywę rady 89/106/EWG ( Dz. U. UE. L. 2011.88.5).
Zamawiający wymaga dla przedmiotu zamówienia min. 36 miesięcy gwarancji od daty sprzedaży-dotyczy części nr 1*
W okresie udzielonej gwarancji wszelkie koszty związane z utrzymaniem gwarancji, w tym m.in. koszty wszelkich czynności serwisowych i robót budowlanych, koszty zajęcia pasa drogowego ponosi wykonawca. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów w tym zakresie-dotyczy części nr 1*.
Standardowy czas reakcji serwisu gwarancyjnego wykonawcy na zgłoszenie zamawiającego przesłane drogą elektroniczną (e-mail) będzie wynosić max. 96 godzin od momentu przesłania zgłoszenia. W sytuacjach awaryjnych czas reakcji serwisu gwarancyjnego natychmiastowy-dotyczy części nr 1*.
Wszelkie zapisy gwarancyjne sprzeczne z umową, uważa się za nieistniejące.
W przypadku nie wykonania obowiązków gwarancyjnych, zamawiający wykonana naprawę/wymianę we własnym zakresie lub zleci naprawę/wymianę przedmiotu zamówienia na koszt i ryzyko wykonawcy, a wykonawca wyraża na to zgodę.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę
w trakcie realizacji zamówienia pracowników na podstawie stosunku pracy.
Nazwy własne zawarte w dokumentacji postępowania (o ile występują) są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez zamawiającego lub będą od nich lepsze. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych wykonawca, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego.
W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot lub równoważne.
Zastrzeżenie kluczowych zadań do osobistego wykonania przez wykonawcę:
Zamawiający nie zastrzega do osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań.
branża Wodno - kanalizacyjna
podbranża materiały i urządzenia
forma przetarg inny
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały i urządzenia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364763 2024-04-02
godz. 10:00
Małopolskie Dostawa przepływomierza bateryjnego Aquamaster 4 na potrzeby spółki Sądeckie Wodociągi sp. z o.o.
10375213 2024-04-03
godz. 09:00
Lubelskie CERSANIT S.A/Grupa/Pierścien ozdobny metalizowany z tworzyw sztucznych
10370832 2024-04-05
godz. 12:00
Mazowieckie Dostawa wodomierzy studziennych do EC Pruszków.
10308107 2024-04-08
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana wodomierzy na wodomierze skrzydełkowe z odczytem radiowym w budynku przy ul. Wyszyńskiego 19 w Szczecinku.
10308103 2024-04-08
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana wodomierzy na wodomierze objętościowe z odczytem radiowym w budynku przy ul. Warcisława IV 21-25 w Szczecinku.
10374982 2024-04-11
godz. 09:00
Podkarpackie Remont lokalu użytkowego w budynku przy ul. Rejtana 1f w Rzeszowie 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie lokalu użytkowego zlokalizowanego na 1 piętrze ...
10368878 2024-04-19
godz. 10:00
Małopolskie Wykonanie wymiany wodomierzy zimnej i ciepłej wody wraz z montażem modułów odczytowych, wymianą ciepłomierzy, montażem i uruchomieniem systemu odczytowego w budynkach wielorodzinnych ...
10343379 2024-04-22
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana wodomierzy w budynku na wodomierze z odczytem radiowym łącznie z wodomierzem w piwnicy (woda do sprzątania klatek schodowych) wraz z likwidacja ewentualnych obejść przy ul. Ordo...
10341463 2024-04-22
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Wymiana wodomierzy na wodomierze z odczytem radiowym w budynku przy ul. Emilii Plater 14 Wojska Polskiego 1 w Szczecinku.
10341243 2026-03-20
godz. 23:59
Mazowieckie DSZ.D.DS.5.2024 Dynamiczny System Zakupów na dostawy materiałów do konserwacji i remontów PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: