Przetarg 8076037 - Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla jednostek...

   
Analizuj Zamówienie 8076037 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-04-14
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Część I – dostawa mięsa1. Przedmiote
m zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa oraz wyrobów mięsnych dla wskazanych w rozdziale I SWZ jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, będących jednocześnie płatnikami umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w okresie od dnia jej podpisania do 30.6.2022.2. Szczegółowy zakres zamówienia określają:a) Załącznik nr 1a i 1b do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy.b) Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mięsa i wyrobów mięsnych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.3. Zamówienie podzielone jest na II części:Część I – dostawa mięsa w szacunkowej ilości oraz asortymencie wskazanym w załączniku nr 1a do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.Część II – dostawa wyrobów mięsnych w szacunkowej ilości oraz asortymencie wskazanym w załączniku nr 1b do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki.5. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne do przewozu mięsa, drobiu i wyrobów mięsnych.6. Wszystkie produkty objęte zamówieniem dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach i/lub skrzynkach przeznaczonych do przewozu i kontaktu z mięsem, drobiem i wyrobami mięsnymi.7. Wykonawca na życzenie Zamawiającego nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek, koszy przy każdorazowej dostawie na okres do następnej dostawy.8. Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowe wymagania w zakresie realizacji dostaw mięsa i wyrobów mięsnych, po uprzednim zamówieniu telefonicznym, emaliowym lub osobistym przez osoby upoważnione z danej jednostki (intendent).9. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w załącznikach 1a i 1b do SWZ, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia.10. Rozliczenia z Wykonawca będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w załącznikach 1a i 1b do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy.11. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy, tj. FV płatna przelewem, z terminem płatności 30 dni, w ujęciu tygodniowym. Dopuszcza się fakturowanie każdorazowej dostawy towaru, na życzenie osoby upoważnionej/intendenta w danej jednostce.12. Dostarczane wraz z towarem dowody księgowe muszą być dostarczone i odebrane przez upoważnioną osobę z danej jednostki.13. W przypadku dostarczenia towaru nieodpowiadającego normom jakościowym opisanym w załącznikach 1a i 1b do SWZ, upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej informuje dostawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz spisuje protokół, pisemnie lub telefonicznie zawiadamiając Wykonawcę, wzywając go jednocześnie do natychmiastowego dostarczenia produktów świeżych i odpowiednich jakościowo. W przypadku braku wymiany towaru/lub trwającej dłużej niż 3 godziny, Zamawiający może dokonać samodzielnego zakupu potrzebnego asortymentu, a kosztami obciążyć Wykonawcę.14. Inne istotne warunki zamówienia:W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w załącznikach do SWZ wynikających z łącznej ceny z formularza rzeczowo-cenowego, składającego się na ofertę, Wykonawca winien dołączyć do oferty:1) Formularz asortymentowo-cenowy dla każdej ze wskazanych jednostek Gminy Stalowa Wola, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę podpisem kwalifikowanym (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 1a i 1b do SWZ.2) Wykonawca...
Część II – dostawa wyrobów mięsnych1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa oraz wyrobów mięsnych dla wskazanych w rozdziale I SWZ jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, będących jednocześnie płatnikami umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w okresie od dnia jej podpisania do 30.6.2022.2. Szczegółowy zakres zamówienia określają:a) Załącznik nr 1a i 1b do SWZ – Formularz asortymentowo – cenowy.b) Załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji sukcesywnych dostaw mięsa i wyrobów mięsnych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.3. Zamówienie podzielone jest na II części:Część I – dostawa mięsa w szacunkowej ilości oraz asortymencie wskazanym w załączniku nr 1a do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.Część II – dostawa wyrobów mięsnych w szacunkowej ilości oraz asortymencie wskazanym w załączniku nr 1b do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.4. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki.5. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne do przewozu mięsa, drobiu i wyrobów mięsnych.6. Wszystkie produkty objęte zamówieniem dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach i/lub skrzynkach przeznaczonych do przewozu i kontaktu z mięsem, drobiem i wyrobami mięsnymi.7. Wykonawca na życzenie Zamawiającego nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek, koszy przy każdorazowej dostawie na okres do następnej dostawy.8. Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych w załączniku nr 2 do SWZ – szczegółowe wymagania w zakresie realizacji dostaw mięsa i wyrobów mięsnych, po uprzednim zamówieniu telefonicznym, emaliowym lub osobistym przez osoby upoważnione z danej jednostki (intendent).9. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w załącznikach 1a i 1b do SWZ, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia.10. Rozliczenia z Wykonawca będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w załącznikach 1a i 1b do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy.11. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy, tj. FV płatna przelewem, z terminem płatności 30 dni, w ujęciu tygodniowym. Dopuszcza się fakturowanie każdorazowej dostawy towaru, na życzenie osoby upoważnionej/intendenta w danej jednostce.12. Dostarczane wraz z towarem dowody księgowe muszą być dostarczone i odebrane przez upoważnioną osobę z danej jednostki.13. W przypadku dostarczenia towaru nieodpowiadającego normom jakościowym opisanymW Załącznikach 1a i 1b do SWZ, upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej informuje dostawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz spisuje protokół, pisemnie lub telefonicznie zawiadamiając Wykonawcę, wzywając go jednocześnie doNatychmiastowego dostarczenia produktów świeżych i odpowiednich jakościowo. W przypadku braku wymiany towaru/lub trwającej dłużej niż 3 godziny, Zamawiający może dokonać samodzielnego zakupu potrzebnego asortymentu, a kosztami obciążyć Wykonawcę.14. Inne istotne warunki zamówienia:W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego w załącznikach do SWZ wynikających z łącznej ceny z formularza rzeczowo-cenowego, składającego się na ofertę, Wykonawca winien dołączyć do oferty:1) Formularz asortymentowo-cenowy dla każdej ze wskazanych jednostek Gminy Stalowa Wola, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę podpisem kwalifikowanym (celem zweryfikowania zgodności oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia) – załącznik nr 1a i 1b do SWZ.2) Wykonawca...
branża Spożywcza
podbranża artykuły spożywcze
kody CPV 15100000, 15131100
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: artykuły spożywcze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10338561 2024-03-28
godz. 00:00
Podkarpackie Dostawy produktów spożywczych i słodyczy
10367156 2024-03-28
godz. 10:00
Opolskie DKw.2233.19.2024.RK - Dostawa mięsa wieprzowego oraz podrobów i tłuszczów zwierzęcych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich mięso wieprzowe oraz podroby i tłuszcze zwierzę...
10337388 2024-03-28
godz. 12:00
Dolnośląskie Dostawa wody, napoi zimnych oraz napoi alkoholowych Część 1: napoje zimne, zgodnie z ilościami i warunkami wskazanymi w załączniki nr 2 do SWZ – formularz asortymentowo – cenowy ...
10376695 2024-04-04
godz. 09:00
Mazowieckie SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, wołowego, wędlin i drob...
10305928 2024-04-08
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa żywności, zgodnie z zapisami załącznika nr 2 do SWZ formularza asortymentowo-cenowego.
10370425 2024-04-09
godz. 09:00
Podkarpackie Dostawa mydła i herbaty dla potrzeb PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów
10321334 2024-04-18
godz. 10:00
Podlaskie Przedmiotem postępowania jest dostawa ryb i przetworów rybnych dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku do punktów odbioru mieszczących się w: a) 15-325 Białystok, ul....
10338360 2024-04-24
godz. 11:00
Wielkopolskie Drożdże paszowe.Produkt ten będzie użyty do produkcji pasz dla zwierząt. Stawka VAT zgodnie z kategorią pożywienia dla zwierząt, która jest zaklasyfikowana do działów (kodów) nom...
10344631 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie Dostawa artykułów nabiałowych, tłuszczowych i jaj dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów nabiałowych, tłuszczowych i...
10370877 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, wskazanych w Załączniku nr 2a do SWZ – Formularzu asortymentowo – cenowym, dla Państwowego Gospodarstwa Wodne...