Przetarg 7398037 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek...

   
Analizuj Zamówienie 7398037 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-23
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie
Stalowa Wola
Numer referencyjny: ZP-II.271.24.2020

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola według formularza rzeczowo-cenowego stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji.
2. Materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, materiały eksploatacyjne) będą dostarczane sukcesywnie do wskazanych jednostek podległych Gminie -Stalowa Wola.
3. Przedmiot zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych), oryginalnych (pochodzących od producenta urządzeń) lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych.
4. Wymagania zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych powinny spełniać:
- kompatybilne z urządzeniami poszczególnych jednostek Zamawiającego.
- zamontowane i użytkowane materiały eksploatacyjnych nie spowodują utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia do którego są przeznaczone.
- zaoferowane produkty spełniają parametry właściwe dla materiałów zalecanych przez producenta ( zachowując te same normy i wymagania techniczne)
- w przypadku dostarczenia nieodpowiednich tonerów i bębnów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, koszt pokryje Wykonawca.
5 Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu lub kompatybilne ze sprzętem, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
6. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy);
7. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności.
8. W przypadku awarii o której mowa w pkt. 8, Wykonawca winien dostarczyć urządzenie zastępcze dla Zamawiającego o porównywalnych parametrach technicznych w ciągu 5-7 dni roboczych od dnia zgłoszenia o zaistniałej sytuacji przez Zamawiającego, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym.
Dostarczenie urządzenia zastępczego zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert.
9. Wymagania jakościowe - dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania:
1) nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp.;
2) proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać;
3) nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek.
10. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu rzeczowo-cenowym.
11. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
12. Miejscem dostaw są pomieszczenia wskazanych jednostek podległych Gminie- Stalowa Wola po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
13. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się odebrać wszystkie zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże i bębny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru.
14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostawy.
15. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym(jednostkami obsługiwanymi) a Wykonawcą, będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw.
16. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w formularzu rzeczowo-cenowym, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Niewykonanie umowy w takim przypadku nie będzie traktowane jako odstąpienie Zamawiającego od umowy.
17. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo-cenowym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo-cenowym zamówienia nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.
1. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych oryginalnych (tj. producent drukarek) lub równoważnych. Za równoważne materiały uważa się takie, które posiadają jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia, nie zamazywanie się druku odpowiadającą wyrobowi producenta urządzenia, w tym również bezawaryjność pracy urządzenia, w którym będzie zainstalowany.
2. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
3. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te produkty (równoważne lub lepsze).
4. Zgodnie z art 30 ust. 5 ustawy Pzp na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż zaoferowany materiał eksploatacyjny jest równoważny w stosunku do produktu oryginalnego. W związku z tym Wykonawca dla każdego równoważnego materiału eksploatacyjnego, zobowiązany jest wezwanie Zamawiającego złożyć odpowiednie oświadczenia i dokumenty potwierdzające równoważność z produktem oryginalnym oraz potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
5. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych produktów, to rozumie się przez to, że w kalkulacji ceny oferty ujęto produkty zaproponowane w Załączniku nr 2 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowym zamówienia. Pod pojęciem parametry rozumie się skład, jakość, wagę, pojemność, funkcjonalność i przeznaczenie.
6. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540055201-N-2020 z dnia: 2020-03-30
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
2020-03-31, godzina: 09:00,
W ogłoszeniu powinno być:
2020-04-03, godzina: 09:00
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża tonery, kartridże, tusze
kody CPV 30125100, 30125110
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: tonery, kartridże, tusze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10371394 2024-03-28
godz. 12:00
Dolnośląskie Zakup i dostawa tonerów do HP LJ P3015 - KWP we Wrocławiu. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Toner do HP LJ P3015 Symbol: CE255A. Kolor: czarny. Zamiennik. Wydajność: 6,0 tys. str. A4. 2 szt.
10370005 2024-04-03
godz. 00:00
Lubelskie Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz części zamiennych do sprzętu informatycznego i drukarskiego. Zapytanie ofertowe z podziałem na częś...
10401212 2024-04-08
godz. 09:00
Mazowieckie STA/36675 - Materiały eksploatacyjne
10399337 2024-04-12
godz. 08:00
Wielkopolskie 1. Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz odbiór zużytych materiałów.2...
10445422 2024-04-17
godz. 10:00
Mazowieckie Oryginalny toner HP CE255A (55A) (HP) - 1 szt.
10432649 2024-04-17
godz. 10:00
Dolnośląskie Szacowanie wartości (Rynek Pracy_Pośrednictwo) Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów i tuszy) do różnego rodzaju drukarek laserowych i atramentowych, kserokopiarek oraz urządz...
10426691 2024-04-17
godz. 10:00
Dolnośląskie Materiały eksploatacyjne do drukarek -
10448296 2024-04-17
godz. 13:00
Pomorskie TONERY do drukarki Color Laser Jet Pro MFP M479fdn ORYGINAŁ
10432217 2024-04-22
godz. 08:00
Śląskie Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i serwisu drukarek wraz z usługą monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla SPSK Nr 1 im. prof. St. Szyszko ...
10452150 2024-04-23
godz. 14:00
Kujawsko-Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup tonera do drukarki HP Pro M 402 dne toner zamiennik, pojemność X, w cenę należy wliczyć odbiór zużytego tonera 2 szt.