Przetarg 7913200 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek...

   
Analizuj Zamówienie 7913200 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-12-31
przedmiot ogłoszenia
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Numer referencyjny: ZP – II.271.116.20
20

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych
dla jednostek organizacyjnych Gminy:
1) Przedszkole nr 1, ul. Niezłomnych 2 A, 37-450 Stalowa Wola
2) Przedszkole nr 2, ul. ks. J. Skoczyńskiego 5, 37-450 Stalowa Wola
3) Przedszkole nr 3, ul. Poniatowskiego 57, 37-450 Stalowa Wola
4) Przedszkole nr 4, ul. Wańkowicza 72/1, 37-450 Stalowa Wola
5) Przedszkole nr 5, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola
6) Przedszkole nr 6, Partyzantów 10, 37-450 Stalowa Wola
7) Przedszkole nr 7, ul. ks. J. Popiełuszki 29a, 37-450 Stalowa Wola
8) Przedszkole nr 9, Aleje Jana Pawła II 5, 37-450 Stalowa Wola
9) Przedszkole nr 10, Al. Jana Pawła II 11, 37-450 Stalowa Wola
10) Przedszkole nr 11, Al. Jana Pawła II 6, 37-450 Stalowa Wola
11) Przedszkole nr 12, ul. Okulickiego 20, 37-450 Stalowa Wola
12) Przedszkole nr 15, ul. Obr. Westerplatte 1, 37-450 Stalowa Wola
13) Przedszkole nr 18, ul. Poniatowskiego 33, 37-450 Stalowa Wola
14) Żłobek Miejski w Stalowej Woli, Al. Jana Pawła II 5A, 37-450 Stalowa Wola,
15) Miejski Żłobek Integracyjny, ul. Poniatowskiego 55A, 37-450 Stalowa Wola
16) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
17) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego, ul. Dmowskiego 9, 37 450 Stalowa Wola
18) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
19) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im Bohaterów Westerplatte, ul. Wyszyńskiego 14, 37 450 Stalowa Wola
20) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. E. Kwiatkowskiego, ul. Niezłomnych, 37 450 Stalowa Wola
21) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5, ul. Energetyków 18, 37-450 Stalowa Wola
22) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7, ul. Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola
23) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
24) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola
25) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 1, ul. Popiełuszki 29A, 37-450 Stalowa Wola
26) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2, ul. Wańkowicza 72/2, 37-450 Stalowa Wola
27) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Stalowej Woli, ul. Dmowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola
28) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
29) Podkarpackie Centrum Piłki Nożnej w Stalowej Woli, ul. Hutnicza 10a, 37-450 Stalowa Wola
30) Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych, al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola
31) Zakład Administracji Budynków, ul. Wyszyński ego 7A, 37 450 Stalowa Wola
32) Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7, 37 450 Stalowa Wola
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający również ilości zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowy.
3. Wykaz ilości zamawianego towaru jest podany szacunkowo, na podstawie dotychczasowego realnego zużycia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego towaru, wskazanego w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo-cenowy, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego zamówienia. Zamawiającym - Jednostkom Gminy objętym zamówieniem przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych wyrobów w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularzu rzeczowo- cenowym (nawet w przypadku wskazania w pozycji ilościowej „0”) po cenach jednostkowych tam określonych.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie parametry techniczne i użytkowe określone w SIWZ oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowym,
a w szczególności:
1) posiada wszelkie wymagane prawem atesty i badania oraz niezbędne certyfikaty (jeżeli występują);
2) jest zgodny z normami właściwymi dla danego asortymentu (EN lub PN)
i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej;
3) jest fabrycznie nowy, posiada oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania;
4) posiada naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta;
5) udziela gwarancji na cały przedmiot zamówienia na okres zgodny z gwarancją producenta - liczonej od daty odbioru;
5. Zamawiający zastrzega, aby papier ksero, który zaoferuje Wykonawca przeznaczony był do wszystkich urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych
i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych, niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania” konturów wydruku.
6. Wykonawca zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa Wola.
7. Dostawa materiałów biurowych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego – Jednostki Gminy telefonicznie lub drogą elektroniczną. W zamówieniu Zamawiający – Jednostki Gminy przekaże rodzaj i ilość zamawianych materiałów biurowych jakie mają być dostarczone. Wykonawca zobowiązuje się po zgłoszeniu dokonanym przez Zamawiającego - Jednostki Gminy dostarczyć zamawiany asortyment, w dni robocze poniedziałek-piątek (czas realizacji/dostawy od momentu zgłoszenia zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą
w Formularzu Ofertowym). Zamawiający - Jednostki Gminy i Wykonawca wyznaczą osoby do kontaktów w sprawie realizacji zamówienia. Wykonanie każdorazowej dostawy zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę
i Zamawiającego - Jednostkę Gminy, na rzecz której dostawa jest wykonywana. Protokół zostanie podpisany po stwierdzeniu zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami Centralnego Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz Załączniku nr 6 Formularz rzeczowo-cenowy. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.
8. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe brutto wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ - Formularz rzeczowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy.
9. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia przy dostawie Zamawiający – Jednostki Gminy uwzględni wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie lub za pomocą środków elektronicznych do należytego wykonania dostawy asortymentu, którego sposób wykonania dostawy lub jakość asortymentu zostały zakwestionowane przez osoby upoważnione (przedstawicieli Zamawiającego – Jednostki Gminy). Asortyment pełnowartościowy powinien być dostarczony przez Wykonawcę do dwóch dni roboczych od momentu wezwania.
10. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy. Ceny jednostkowe podane w Załączniku nr 6 do SIWZ Formularz rzeczowo – cenowy nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540400703-N-2021 z dnia: 2021-01-12
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu
/SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną otwarte dnia 14 stycznia 2021 r. o
godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert następuje poprzez odszyfrowanie ofert
przy użyciu aplikacji miniPortal
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu
/SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną otwarte dnia 25 stycznia 2021 r. o
godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert następuje poprzez odszyfrowanie ofert
przy użyciu aplikacji miniPortal




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540407569-N-2021 z dnia: 2021-01-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 25.01.2021, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać
powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 02.02.2021, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać
powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalogspraw/
profil-urzedu /SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną otwarte
dnia 25 stycznia 2021 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert
następuje poprzez odszyfrowanie ofert przy użyciu aplikacji miniPortal
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalogspraw/
profil-urzedu /SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną otwarte
dnia 2 lutego 2021 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert
następuje poprzez odszyfrowanie ofert przy użyciu aplikacji miniPortal




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540410045-N-2021 z dnia: 2021-01-28
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 02.02.2021, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać
powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05.02.2021, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać
powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta
/katalogspraw/ profil-urzedu /SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną
otwarte dnia 2 lutego 2021 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert
następuje poprzez odszyfrowanie ofert przy użyciu aplikacji miniPortal
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta
/katalogspraw/ profil-urzedu /SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną
otwarte dnia 5 lutego 2021 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert
następuje poprzez odszyfrowanie ofert przy użyciu aplikacji miniPortal




****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540412506-N-2021 z dnia: 2021-02-04
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05.02.2021, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać
powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 12.02.2021, godzina: 09:00, Skrócenie terminu
składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać
powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.5)
W ogłoszeniu jest:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta
/katalogspraw/ profil-urzedu /SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną
otwarte dnia 5 lutego 2021 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert
następuje poprzez odszyfrowanie ofert przy użyciu aplikacji miniPortal
W ogłoszeniu powinno być:
Wykonawca składa ofertę do Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych (https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta
/katalogspraw/ profil-urzedu /SCUWStalowaWola) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na miniPortalu. Oferty zostaną
otwarte dnia 12 lutego 2021 r. o godzinie 12:00. W Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola pokój nr 9. Otwarcie ofert
następuje poprzez odszyfrowanie ofert przy użyciu aplikacji miniPortal
branża Materiały papiernicze, szkolne
podbranża materiały biurowe i papiernicze
kody CPV 30190000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały biurowe i papiernicze

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10425957 2024-04-12
godz. 10:00
Podkarpackie Zakup skoroszytów tekturowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Jarosławiu PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Skoroszyt tekturowy Skoroszyt A4 tekturowy, gramatura min. 350 g/m2, 1 opak. = ...
10399320 2024-04-19
godz. 07:30
Kujawsko-Pomorskie Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych - sprawa numer 17/2024 ►Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych zgodnie z wymaganiami oraz warunkami, w ilościach, ...
10402406 2024-04-19
godz. 10:00
Lubelskie Dostawa materiałów i urządzeń biurowych Część 1: Zadanie nr 1 – Materiały biurowe; Część 2: Zadanie nr 2 – Urządzenia biurowe Część 3: Zadanie nr 3 – Folie ...
10427733 2024-04-19
godz. 11:00
Małopolskie BZP.271.33.2024 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2024 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2024. 2....
10427736 2024-04-19
godz. 11:00
Lubelskie Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru do drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych Część 1: Zadanie nr 1 - materiały papiernicze Część 2: Zadanie nr 2 - p...
10432669 2024-04-22
godz. 00:00
Śląskie Odbiór i utylizacja pieczątek z KWK Borynia-Zofiówka-Bzie.
10456425 2024-04-22
godz. 08:00
Mazowieckie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Matt Coated Paper nr kat:7215A,180g/m2 szer.rolki:1067mmx30m 2 rol
10431975 2024-04-22
godz. 09:30
Świętokrzyskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Zakup i dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach - 1 szt.
10463704 2024-04-25
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursus
10481796 2024-04-30
godz. 11:00
Lubelskie NZP.229/2024 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru ksero w podziale na 2 części PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Sukcesywne dostawy materiałów biurowych Zgodnie z załącznikiem...