Przetarg 9337351 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 9337351
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2022-11-29 |
przedmiot ogłoszenia | Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie – II postępowanie 1. Przedmiotu zamówienia: - sukcesywna dostawa owoców i warzyw artykułów spożywczych Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Sulechowie przy ul. Piaskowej 52, 66-100 Sulechów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowy - załącznik nr 1a do SWZ.3. Wykonawca będzie wystawiał faktur za dostarczony asortyment nie częściej niż dwa razy w miesiącu.4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności, zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych.5. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie.6. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przedmiotu zamówienia publicznego, w domyśle, wskazaniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych i zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia publicznego, tj. produktów innych producentów niż wymienione w SWZ z zastrzeżeniem, by ich parametry jakościowe były co najmniej takie same jak parametry i cechy produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełniania wymagań, wybrany Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z asortymentem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę itp.).8. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany będzie przekazać intendentce na adres mailowy podany w umowie, wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 1a - w wersji edytowalnej.9. Ilości i asortyment będą dostarczane w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 10. Zlecenia na poszczególne dostawy przekazywane będą telefonicznie. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczania oraz wnoszenia artykułów do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem.12. Zamawiający będzie mógł również odbierać zamówione wcześniej artykuły własnym transportem w przypadku pilnej potrzeby i niewielkich ilości.13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. 15. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej, ani nie będzie prowadził negocjacji.16. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.17. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: 1) Dokonanie podziału zadania na części wiązałoby się nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Ponadto ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia dokonanie podziału zamówienia na części byłoby nieracjonalne. Skutkowałoby wzrostem cen jednostkowych za poszczególne rodzaje prac z uwagi na zwiększenie kosztów po stronie wykonawców. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie ogranicza konkurencyjności.2) Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). 3) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Celem wprowadzenia obowiązku podziału zamówień na części jest zwiększenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych. Brak podziału zamówienia na części nie skutkuje brakiem możliwości złożenia oferty w niniejszym postępowaniu przez małych i średnich przedsiębiorców. Całość niniejszego zamówienia jest dostosowana do potrzeb małych i średnich przedsiębiorstw - podział na części nie służył temu, by wielkość poszczególnych zamówień lepiej odpowiadała możliwościom tego rodzaju przedsiębiorców. SP3.DG.271.22.2022 |
branża | Spożywcza |
podbranża | artykuły spożywcze |
kody CPV | 3200000 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Lubuskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Lubuskie |