Przetarg 8529794 - Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa oleju napędowego...
Analizuj | (zakończone) | Zamówienie 8529794
---|---|
źródło | Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED) |
data publikacji | 2021-11-15 |
przedmiot ogłoszenia | Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie aktualnych przepisów i norm obowiązujących w Polsce dla pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego Numer referencyjny: ZP/PU/MZK-2021/1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie aktualnych przepisów i norm (Polskie Normy) obowiązujących w Polsce dla pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: - olej napędowy o parametrach NIE gorszych niż norma PN-EN 590+A1:2017-06, zgodny z aktualnymi normami w ilości szacunkowej 400 900,00 litrów, liczba cetanowa NIE mniejsza od 51, zawartość siarki NIE większa niż 10 mg/kg. - dostarczony olej napędowy w całym okresie trwania umowy musi odpowiadać aktualnie obowiązującym normom. Olej napędowy powinien być dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (temperatura zablokowania zimnego filtra /CFPP/ określana wg normy PN-EN 116:2015-09). W przypadku bardzo niskich temperatur (-28 st. C lub mniej) Wykonawca umożliwia tankowanie paliwa zimowego zgodnie z aktualnymi normami. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa oleju napędowego klasyfikowanego na podstawie aktualnych przepisów i norm (Polskie Normy) obowiązujących w Polsce dla pojazdów będących w posiadaniu Zamawiającego. 2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: - olej napędowy o parametrach nie gorszych niż norma PN-EN 590+A1:2017-06, zgodny z aktualnymi normami w ilości szacunkowej 400 900,00 litrów, liczba cetanowa nie mniejsza od 51, zawartość siarki nie większa niż 10 mg/kg. - dostarczony olej napędowy w całym okresie trwania umowy musi odpowiadać aktualnie obowiązującym normom. Olej napędowy powinien być dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (temperatura zablokowania zimnego filtra /CFPP/ określana wg normy PN-EN 116:2015-09). W przypadku bardzo niskich temperatur (-28 st. C lub mniej) Wykonawca umożliwia tankowanie paliwa zimowego zgodnie z aktualnymi normami. - jakość paliw musi spełniać wymagania obowiązujących aktów prawnych: • Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz.1680 z późn. zm.) oraz parametry normy PN-EN 590+A1:2017-06. • Dyrektywy 98/70 WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 13 października 1998 r. w sprawie jakości benzyny i paliw do silników Diesla zmieniającej dyrektywę rady 93/12 EWG; • Dyrektywy 2003/17 WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 marca 2003 r. zmieniającej dyrektywę 98/70 WE odnoszącą się do jakości benzyny i olejów napędowych; • Dyrektywy Komisji 2011/63/UE z dnia 1 czerwca 2011 r. zmieniającej w celu dostosowania do postępu technicznego dyrektywę 98/70/WE Parlamentu Europejskiego i Rady odnoszącą się do jakości benzyny i olejów napędowych; • Dyrektywy Komisji z dnia 10 czerwca 2014 r. zmieniającej załączniki I i II do dyrektywy 98/70/WE Parlamentu Europejskiego i Rady odnoszącej się do jakości benzyny i olejów napędowych (Tekst mający znaczenie dla EOG); • Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/1513 z dnia 9 września 2015 r. zmieniającej dyrektywę 98/70/WE odnoszącą się do jakości benzyny i olejów napędowych oraz zmieniającej dyrektywę 2009/28/WE w sprawie promowania stosowania energii ze źródeł odnawialnych (Tekst mający znaczenie dla EOG). • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2018/1999 z dnia 11 grudnia 2018 r. w sprawie zarządzania unią energetyczną i działaniami w dziedzinie klimatu, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 663/2009 i (WE) nr 715/2009, dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 94/22/WE, 98/70/WE, 2009/31/WE, 2009/73/WE, 2010/31/UE, 2012/27/UE i 2013/30/UE, dyrektyw Rady 2009/119/WE i (EU) 2015/652 oraz uchylenia rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 525/2013. 3. Dostawy oleju napędowego będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy pod adresem wskazanym w formularzu ofertowym, do zbiorników pojazdów Zamawiającego. 4. Warunki i sposób realizacji zamówienia został opisany w Załączniku nr 2 do SWZ stanowiącym Wzór Umowy. |
branża | Surowce, paliwa, oleje |
podbranża | surowce napędowe |
kody CPV | 9134100 |
forma | przetarg nieograniczony |
typ ogłoszenia | dostawy |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | łódzkie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | łódzkie |