Przetarg 12197179 - Stworzenie stref aktywności fizycznej w ramach programu...

   
Analizuj Zamówienie 12197179
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Stworzenie stref aktywności fizycznej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 współfinansowanego ze środków EFS Plus

Część 1: Część I Urządzenia sportowe1
. Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę i montaż urządzeń sportowych stanowiących wyposażenie siłowni i sali fitness umieszczonych w Świetlicy wiejskiej w Gniazdowie, Gniazdowo 25, 76-039 Biesiekierz m.in. maszyn do treningu obwodowego, rowerów poziomych, foteli masujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.2. Wymagania dotyczące dostawy i montażu wyposażenia:1) Wyposażenie powinno posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.2) Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.3) Dostarczone przedmioty muszą być wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego, natomiast przedmioty, których prawidłowe funkcjonowanie wymaga ich zamontowania należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.4) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w taki sposób, który uniemożliwi uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów technicznych, jakościowych, określonych przez Zamawiającego oraz w przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia,c) dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.6) W przypadku, gdy dostarczone wyposażenie nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.7) W odniesieniu do sprzętu oraz zgodnie z potrzebami Zamawiającego – Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia co najmniej jednego przedstawiciela z personelu Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia i racjonalnej eksploatacji oraz dostarczenia Zamawiającemu:a) instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim oraz dokumentacji serwisowej,b) dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.3. Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt jest towarem nowym (nie był przedmiotem wystaw czy prezentacji), kompletnym i po dostarczeniu i zamontowaniu będzie gotowy do podjęcia funkcji, do jakiej został zamówiony, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi) oraz że charakteryzuje się wszystkimi parametrami określonymi przez Zamawiającego w SWZ.4. Wskazane parametry (w szczególności, wymiary, moce) w załączniku nr 1 do SWZ są wartościami minimalnymi jakie powinien posiadać dany sprzęt.5. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.7. Termin realizacji:Maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Część 2: Część II Wyposażenie klubu-przechowywanie1. Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę i montaż m.in. szaf na sprzęt fitness, szafek na ubrania, uchwytów do mocowania lin do siłowni i sali fitness w świetlicy wiejskiej w Gniazdowie, Gniazdowo 25, 76-039 Biesiekierz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.2. Wymagania dotyczące dostawy i montażu wyposażenia:1) Wyposażenie powinno posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.2) Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.3) Dostarczone przedmioty muszą być wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego, natomiast przedmioty, których prawidłowe funkcjonowanie wymaga ich zamontowania należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.4) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w taki sposób, który uniemożliwi uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów technicznych, jakościowych, określonych przez Zamawiającego oraz w przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia,c) dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.6) W przypadku, gdy dostarczone wyposażenie nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.7) W odniesieniu do sprzętu oraz zgodnie z potrzebami Zamawiającego – Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu:a) instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim oraz dokumentacji serwisowej,b) dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.3. Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt jest towarem nowym (nie był przedmiotem wystaw czy prezentacji), kompletnym i po dostarczeniu i zamontowaniu będzie gotowy do podjęcia funkcji, do jakiej został zamówiony, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi) oraz że charakteryzuje się wszystkimi parametrami określonymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ.4. Wskazane parametry (w szczególności, wymiary, moce) w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są wartościami minimalnymi jakie powinien posiadać dany sprzęt.5. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.7. Termin realizacji:Maksymalnie do 6 tygodni od dnia zawarcia umowy.

PS.271.7.2025.EG
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża sprzęt sportowy
kody CPV 37400000, 37420000, 37440000, 37442300, 37442900, 39173000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia dostawy ,usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt sportowy