Zlecenie 8284589 - Stacja Lębork, Kościerzyna, Kwidzyn, Miastko - usługi...

   
Zamówienie 8284589 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-07-22
przedmiot zlecenia
Stacja Lębork, Kościerzyna, Kwidzyn, Miastko - usługi społeczne wsparcia rodziny

Przedmiotem zapytania ofertowego jest organiza
cja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla rodziców i dzieci. Organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych obejmuje zapewnienie: usługi transportu drogowego, świadczenie usług cateringowych, wynajem miejsc noclegowych w hotelu/ośrodku konferencyjnym/ schronisku młodzieżowym, zakup biletów wstępu oraz materiałów programowych i usług do realizacji programu podczas wyjazdu. CZEŚĆ I – organizacja wyjazdów dla Stacji Kościerzyna 1. Organizacja 2 wyjazdów edukacyjno-integracyjnych na terenie woj. pomorskiego. 2. Planowany termin wyjazdów: 1) 1 wyjazd - III kwartał 2021, 2) 2 wyjazd – IV kwartał 2021. 3. Wyjazd w III kwartale 2021,: 1) miejsce noclegowe – w promieniu 20 km od centrum Kościerzyny. 2) zakwaterowanie w domkach/pawilonach/budynku całorocznym spełniających/m obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie miejsca ogniskowego dla 40 osób na terenie obiektu. 6) Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych. 4. Wyjazd w IV kwartale 2021 1) miejsce noclegowe – Puck. 2) zakwaterowanie w budynku całorocznym spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 7 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie dostępu do aneksu kuchennego i strefy relaksu. 5. Dokładne terminy wyjazdów zostaną podane na min 10 dni przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany realizacji wyjazdów lub ich odwołania w przypadku ograniczeń związanych z COVID-19. 6. Planowana liczba uczestników: 40 osób na jeden wyjazd. 7. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max do 50%). Ostateczna cena jaką zapłaci zlecający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wyjeździe. 8. Wyjazdy odbędą się w czasie wskazanym przez zamawiającego w oparciu o szczegółowy program wizyty dostarczony w terminie 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów, usług, biletów wstępu niezbędnych do realizacji przedstawionego mu programu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu drogowego z Kościerzyny ul. Kartuska do miejsca docelowego wyjazdu i z powrotem z miejsca docelowego do Kościerzyny, ul. Kartuska. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu podczas trwania wyjazdu zgodnie z przedstawionym mu programem tzw. Transferów lokalnych. Transfery lokalne to maksymalnie 130 km podczas jednego wyjazdu. 12. Orientacyjny harmonogram wyjazdów: I Dzień: 1) przejazd wynajętym na wyłączność autokarem z Kościerzyny do miejsca docelowego w godzinach popołudniowych, 2) realizacja zajęć programowych, 3) zapewnienie kolacji. II Dzień: 1) śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad (Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 5) przejście/przejazd na kolację/miejsce noclegowe (Orientacyjne godz. kolacji ok 19:00). III Dzień: 1) śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad (Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejazd do Kościerzyny. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich osób niezbędnych ze strony Wykonawcy zakwaterowanie, wyżywienie, transport, transfer lokalny i inne usługi zgodnie z zapotrzebowaniem – przewidywana liczba uczestników podana w zapytaniu nie uwzględnia osób niezbędnych ze strony Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia we wskazanych w harmonogramie miejscach: 1) wyjazd w III kwartale 2021: śniadanie: bufet na terenie obiektu, w którym Wykonawca zapewni do wyboru min. 2 ciepłe dania, potrawy mięsne, bezmięsne i nabiałowe, ciepłe i zimne napoje bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, ciepłe danie – opcja mięsna i wegetariańska, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 2) wyjazd w IV kwartale 2021: śniadanie: zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla uczestników na czas trwania wizyty. Zapewnienie noclegów: 2 doby hotelowe dla 40 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem wyjazdu liczbę osób, która będzie korzystała z noclegów i wyżywienia. Miejsce usługi noclegowej powinny posiadać dostęp do bezpłatnego dostępu do sieci internetowej ( tzw. Wi-Fi) 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wizyty transport busem lub autokarem wynajętym na wyłączność. Środek transportu powinien być dostosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami w razie takiej potrzeby . Przewóz osób winien odbywać się pojazdem przeznaczonym do długodystansowego przewozu osób posiadającym minimum 40 miejsc, wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa, wyposażonym w luk bagażowy autobus powinien dobrym stanie technicznym co będzie potwierdzone niezbędnymi badaniami technicznymi. Kierowca musi posiadać stosowne do wymogów przewozu osób uprawnienia. Wykonawca zapewni wszelkie transfery lokalne w miejscach wskazanych w harmonogramie. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sale warsztatowe w Gdańsku. Sala powinna być przestrzenne i jasne, posiadać odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Klimatyzacja pomieszczeń z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart, ekran, rzutnik multimedialny, laptop, mazaki i stały dostęp do Internetu. Regulacje dotyczące wszystkich części zamówienia: 1. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół odbioru usługi stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. 2. Zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i rodzaju planowanego spotkania, w formie zlecenia przesłanego e-mailem z określeniem zakresu usług i planowaną liczbą uczestników spotkania, nie później niż: 10 dni przed planowanym spotkaniem. 3. Ostateczna liczba osób korzystających z usługi cateringowych usług, transportowych i miejsc noclegowych zostanie potwierdzona przez zamawiającego najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed spotkaniem. 4. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia wielkości zamówienia poszczególnych usług o maksymalnie 50% w stosunku do pierwotnego zamówienia. 5. Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia zakresu lub całkowitej rezygnacji z poszczególnych typów spotkań objętych zamówieniem. 6. Warunki płatności: po zakończeniu realizacji usługi będącej przedmiotem zapytania ofertowego oraz potwierdzeniu usługi za pomocą protokołu na podstawie wystawionej faktury VAT 7. Zamawiający zastrzega, iż planowany harmonogram realizacji wyjazdu może ulec zmianie. 8. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz okazania przez wykonawcę, usług restauracyjnych i noclegów w ww. ustalonych terminach. 9. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół końcowy stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. Zakres czasowy Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą w terminie na warunkach opisanych w umowie.Przedmiotem zapytania ofertowego jest organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla rodziców i dzieci. Organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych obejmuje zapewnienie: usługi transportu drogowego, świadczenie usług cateringowych, wynajem miejsc noclegowych w hotelu/ośrodku konferencyjnym/ schronisku młodzieżowym, zakup biletów wstępu oraz materiałów programowych i usług do realizacji programu podczas wyjazdu. CZĘŚĆ II - organizacja wyjazdów dla Stacji Kwidzyn 1. Organizacja 2 wyjazdów edukacyjno-integracyjnych na terenie woj. pomorskiego. 2. Planowany termin wyjazdów: 1) 1 wyjazd - III kwartał 2021, 2) 2 wyjazd - IV kwartał 2021. 3. Wyjazd w III kwartale 2021,: 1) miejsce noclegowe – w promieniu 20 km od centrum Kwidzyna. 2) zakwaterowanie w domkach/pawilonach/budynku całorocznym spełniających/m obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie miejsca ogniskowego dla 40 osób na terenie obiektu. 6) Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych. 4. Wyjazd w IV kwartale 2021 1) miejsce noclegowe – Gdańsk, dzielnica Śródmieście. 2) zakwaterowanie w budynku całorocznym spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 7 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie dostępu do aneksu kuchennego i strefy relaksu. 5. Dokładne terminy zostaną wyjazdów zostaną podane na min 10 dni przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany realizacji wyjazdów lub ich odwołania w przypadku ograniczeń związanych z COVID-19. 6. Planowana liczba uczestników:40 osób na jeden wyjazd. 7. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max do 50%). Ostateczna cena jaką zapłaci zlecający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wyjeździe. 8. Wyjazdy odbędą się w czasie wskazanym przez zamawiającego w oparciu o szczegółowy program wizyty dostarczony w terminie 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów, usług, biletów wstępu niezbędnych do realizacji przedstawionego mu programu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu drogowego z Kwidzyna do miejsca docelowego na terenie województw i do Kwidzyna. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu podczas trwania wyjazdu zgodnie z przedstawionym mu programem tzw. Transferów lokalnych. Transfery lokalne to maksymalnie 130 km podczas jednego wyjazdu. 12. Orientacyjny harmonogram wyjazdów: I Dzień: 1) przejazd wynajętym na wyłączność autokarem z Kwidzyna do miejsca docelowego w godzinach popołudniowych, 2) realizacja zajęć programowych, 3) zapewnienie kolacji. II Dzień: 1) śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad (Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 5) przejście/przejazd na kolację/miejsce noclegowe (Orientacyjne godz. kolacji ok 19:00). III Dzień: 1) śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad (Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejazd do Kwidzyna. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich osób niezbędnych ze strony Wykonawcy zakwaterowanie, wyżywienie, transport, transfer lokalny i inne usługi zgodnie z zapotrzebowaniem – przewidywana liczba uczestników podana w zapytaniu nie uwzględnia osób niezbędnych ze strony Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia we wskazanych w harmonogramie miejscach: 1) wyjazd w III kwartale 2021: śniadanie: bufet na terenie obiektu, w którym Wykonawca zapewni do wyboru min. 2 ciepłe dania, potrawy mięsne, bezmięsne i nabiałowe, ciepłe i zimne napoje bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, ciepłe danie – opcja mięsna i wegetariańska, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 2) wyjazd w IV kwartale 2021: śniadanie: zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla uczestników na czas trwania wizyty. Zapewnienie noclegów: 2 doby hotelowe dla 40 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem wyjazdu liczbę osób, która będzie korzystała z noclegów i wyżywienia. Miejsce usługi noclegowej powinny posiadać dostęp do bezpłatnego dostępu do sieci internetowej ( tzw. Wi-Fi) 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wizyty transport busem lub autokarem wynajętym na wyłączność. Środek transportu powinien być dostosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami w razie takiej potrzeby . Przewóz osób winien odbywać się pojazdem przeznaczonym do długodystansowego przewozu osób posiadającym minimum 40 miejsc, wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa, wyposażonym w luk bagażowy autobus powinien dobrym stanie technicznym co będzie potwierdzone niezbędnymi badaniami technicznymi. Kierowca musi posiadać stosowne do wymogów przewozu osób uprawnienia. Wykonawca zapewni wszelkie transfery lokalne w miejscach wskazanych w harmonogramie. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sale warsztatowe w Gdańsku. Sala powinna być przestrzenne i jasne, posiadać odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Klimatyzacja pomieszczeń z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart, ekran, rzutnik multimedialny, laptop, mazaki i stały dostęp do Internetu. Regulacje dotyczące wszystkich części zamówienia: 1. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół odbioru usługi stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. 2. Zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i rodzaju planowanego spotkania, w formie zlecenia przesłanego e-mailem z określeniem zakresu usług i planowaną liczbą uczestników spotkania, nie później niż: 10 dni przed planowanym spotkaniem. 3. Ostateczna liczba osób korzystających z usługi cateringowych usług, transportowych i miejsc noclegowych zostanie potwierdzona przez zamawiającego najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed spotkaniem. 4. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia wielkości zamówienia poszczególnych usług o maksymalnie 50% w stosunku do pierwotnego zamówienia. 5. Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia zakresu lub całkowitej rezygnacji z poszczególnych typów spotkań objętych zamówieniem. 6. Warunki płatności: po zakończeniu realizacji usługi będącej przedmiotem zapytania ofertowego oraz potwierdzeniu usługi za pomocą protokołu na podstawie wystawionej faktury VAT 7. Zamawiający zastrzega, iż planowany harmonogram realizacji wyjazdu może ulec zmianie. 8. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz okazania przez wykonawcę, usług restauracyjnych i noclegów w ww. ustalonych terminach. 9. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół końcowy stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. Zakres czasowy Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą w terminie na warunkach opisanych w umowie.Przedmiotem zapytania ofertowego jest organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla rodziców i dzieci. Organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych obejmuje zapewnienie: usługi transportu drogowego, świadczenie usług cateringowych, wynajem miejsc noclegowych w hotelu/ośrodku konferencyjnym/ schronisku młodzieżowym, zakup biletów wstępu oraz materiałów programowych i usług do realizacji programu podczas wyjazdu. CZĘŚĆ III - organizacja wyjazdów dla Stacji Miastko 1. Organizacja 2 wyjazdów edukacyjno-integracyjnych na terenie woj. pomorskiego. 2. Planowany termin wyjazdów: 1) 1 wyjazd - III kwartał 2021, 2) 2 wyjazd – IV kwartał 2021. 3. Wyjazd w III kwartale 2021: 1) miejsce noclegowe – w promieniu 20 km od centrum Miastka. 2) zakwaterowanie w domkach/pawilonach/budynku całorocznym spełniających/m obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie miejsca ogniskowego dla 40 osób na terenie obiektu. 6) Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych. 4. Wyjazd w IV kwartale 2021 1) miejsce noclegowe – Gdańsk, dzielnica Śródmieście. 2) zakwaterowanie w budynku całorocznym spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 7 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie dostępu do aneksu kuchennego i strefy relaksu. 5. Dokładne terminy zostaną wyjazdów zostaną podane na min 10 dni przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany realizacji wyjazdów lub ich odwołania w przypadku ograniczeń związanych z COVID-19. 6. Planowana liczba uczestników:40 osób na jeden wyjazd. 7. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max do 50%). Ostateczna cena jaką zapłaci zlecający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wyjeździe. 8. Wyjazdy odbędą się w czasie wskazanym przez zamawiającego w oparciu o szczegółowy program wizyty dostarczony w terminie 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów, usług, biletów wstępu niezbędnych do realizacji przedstawionego mu programu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu drogowego z Miastka do miejsca docelowego na terenie województwa i do Miastka. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu podczas trwania wyjazdu zgodniez przedstawionym mu programem tzw. Transferów lokalnych. Transfery lokalne to maksymalnie 130 km podczas jednego wyjazdu. 12. Orientacyjny harmonogram wyjazdów: I Dzień: 1) przejazd wynajętym na wyłączność autokarem z Miastka do miejsca docelowego w godzinach popołudniowych, 2) realizacja zajęć programowych, 3) zapewnienie kolacji. II Dzień: 1) śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad ( Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 5) przejście/przejazd na kolację/miejsce noclegu (Orientacyjne godz. kolacji ok 19:00). III Dzień: 1) śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad (Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejazd do Miastka. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich osób niezbędnych ze strony Wykonawcy zakwaterowanie, wyżywienie, transport, transfer lokalny i inne usługi zgodnie z zapotrzebowaniem – przewidywana liczba uczestników podana w zapytaniu nie uwzględnia osób niezbędnych ze strony Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia we wskazanych w harmonogramie miejscach: 1) wyjazd w III kwartale 2021: śniadanie: bufet na terenie obiektu, w którym Wykonawca zapewni do wyboru min. 2 ciepłe dania, potrawy mięsne, bezmięsne i nabiałowe, ciepłe i zimne napoje bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, ciepłe danie – opcja mięsna i wegetariańska, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 2) wyjazd w IV kwartale 2021: śniadanie: zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla uczestników na czas trwania wizyty. Zapewnienie noclegów: 2 doby hotelowe dla 40 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem wyjazdu liczbę osób, która będzie korzystała z noclegów i wyżywienia. Miejsce usługi noclegowej powinny posiadać dostęp do bezpłatnego dostępu do sieci internetowej ( tzw. Wi-Fi) 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wizyty transport busem lub autokarem wynajętym na wyłączność. Środek transportu powinien być dostosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami w razie takiej potrzeby . Przewóz osób winien odbywać się pojazdem przeznaczonym do długodystansowego przewozu osób posiadającym minimum 40 miejsc, wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa, wyposażonym w luk bagażowy autobus powinien dobrym stanie technicznym co będzie potwierdzone niezbędnymi badaniami technicznymi. Kierowca musi posiadać stosowne do wymogów przewozu osób uprawnienia. Wykonawca zapewni wszelkie transfery lokalne w miejscach wskazanych w harmonogramie. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sale warsztatowe w Gdańsku. Sala powinna być przestrzenne i jasne, posiadać odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Klimatyzacja pomieszczeń z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart, ekran, rzutnik multimedialny, laptop, mazaki i stały dostęp do Internetu. Regulacje dotyczące wszystkich części zamówienia: 1. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół odbioru usługi stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. 2. Zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i rodzaju planowanego spotkania, w formie zlecenia przesłanego e-mailem z określeniem zakresu usług i planowaną liczbą uczestników spotkania, nie później niż: 10 dni przed planowanym spotkaniem. 3. Ostateczna liczba osób korzystających z usługi cateringowych usług, transportowych i miejsc noclegowych zostanie potwierdzona przez zamawiającego najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed spotkaniem. 4. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia wielkości zamówienia poszczególnych usług o maksymalnie 50% w stosunku do pierwotnego zamówienia. 5. Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia zakresu lub całkowitej rezygnacji z poszczególnych typów spotkań objętych zamówieniem. 6. Warunki płatności: po zakończeniu realizacji usługi będącej przedmiotem zapytania ofertowego oraz potwierdzeniu usługi za pomocą protokołu na podstawie wystawionej faktury VAT 7. Zamawiający zastrzega, iż planowany harmonogram realizacji wyjazdu może ulec zmianie. 8. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz okazania przez wykonawcę, usług restauracyjnych i noclegów w ww. ustalonych terminach. 9. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół końcowy stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. Zakres czasowy Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą w terminie na warunkach opisanych w umowie.Przedmiotem zapytania ofertowego jest organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla rodziców i dzieci. Organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych obejmuje zapewnienie: usługi transportu drogowego, świadczenie usług cateringowych, wynajem miejsc noclegowych w hotelu/ośrodku konferencyjnym/ schronisku młodzieżowym, zakup biletów wstępu oraz materiałów programowych i usług do realizacji programu podczas wyjazdu. CZĘŚĆ IV - organizacja wyjazdów dla Stacji Lębork 1. Organizacja 2 wyjazdów edukacyjno-integracyjnych na terenie woj. pomorskiego. 2. Planowany termin wyjazdów: 1) 1 wyjazd - III kwartał 2021, 2) 2 wyjazd - IV kwartał 2021. 3. Wyjazd w III kwartale 2021: 1) miejsce noclegowe – w promieniu 30 km od centrum Lęborka. 2) zakwaterowanie w domkach/pawilonach/budynku całorocznym spełniających/m obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie miejsca ogniskowego dla 40 osób na terenie obiektu. 6) Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych. 4. Wyjazd w IV kwartale 2021 1) miejsce noclegowe – Gdańsk, dzielnica Śródmieście. 2) zakwaterowanie w budynku całorocznym spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 7 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie dostępu do aneksu kuchennego i strefy relaksu. 5. Dokładne terminy zostaną wyjazdów zostaną podane na min 10 dni przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany realizacji wyjazdów lub ich odwołania w przypadku ograniczeń związanych z COVID-19. 6. Planowana liczba uczestników: 40 osób na jeden wyjazd. 7. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max do 50%). Ostateczna cena jaką zapłaci zlecający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wyjeździe. 8. Wyjazdy odbędą się w czasie wskazanym przez zamawiającego w oparciu o szczegółowy program wizyty dostarczony w terminie 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów, usług, biletów wstępu niezbędnych do realizacji przedstawionego mu programu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu drogowego z Lęborka do miejsca docelowego na terenie województwa i do Lęborka. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu podczas trwania wyjazdu zgodnie z przedstawionym mu programem tzw. Transferów lokalnych. Transfery lokalne to maksymalnie 130 km podczas jednego wyjazdu. 12. Orientacyjny harmonogram wyjazdów: I Dzień: 1) przejazd wynajętym na wyłączność autokarem z Lęborka do miejsca docelowego w godzinach popołudniowych, 2) realizacja zajęć programowych, 3) zapewnienie kolacji. II Dzień: 1) Śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad ( Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 5) przejście/przejazd na kolację/miejsce noclegowe (Orientacyjne godz. kolacji ok 19:00). III Dzień: 1) Śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2)Przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) Przejście/przejazd na obiad (Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) Przejazd do Lęborka. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich osób niezbędnych ze strony Wykonawcy zakwaterowanie, wyżywienie, transport, transfer lokalny i inne usługi zgodnie z zapotrzebowaniem – przewidywana liczba uczestników podana w zapytaniu nie uwzględnia osób niezbędnych ze strony Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia we wskazanych w harmonogramie miejscach: 1) wyjazd w III kwartale 2021: śniadanie: bufet na terenie obiektu, w którym Wykonawca zapewni do wyboru min. 2 ciepłe dania, potrawy mięsne, bezmięsne i nabiałowe, ciepłe i zimne napoje bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, ciepłe danie – opcja mięsna i wegetariańska, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 2) wyjazd w IV kwartale 2021: śniadanie: zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla uczestników na czas trwania wizyty. Zapewnienie noclegów: 2 doby hotelowe dla 40 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem wyjazdu liczbę osób, która będzie korzystała z noclegów i wyżywienia. Miejsce usługi noclegowej powinny posiadać dostęp do bezpłatnego dostępu do sieci internetowej ( tzw. Wi-Fi). 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wizyty transport busem lub autokarem wynajętym na wyłączność. Środek transportu powinien być dostosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami w razie takiej potrzeby. Przewóz osób winien odbywać się pojazdem przeznaczonym do długodystansowego przewozu osób posiadającym minimum 40 miejsc, wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa, wyposażonym w luk bagażowy autobus powinien dobrym stanie technicznym co będzie potwierdzone niezbędnymi badaniami technicznymi. Kierowca musi posiadać stosowne do wymogów przewozu osób uprawnienia. Wykonawca zapewni wszelkie transfery lokalne w miejscach wskazanych w harmonogramie. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sale warsztatowe w Gdańsku. Sala powinna być przestrzenne i jasne, posiadać odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Klimatyzacja pomieszczeń z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart, ekran, rzutnik multimedialny, laptop, mazaki i stały dostęp do Internetu. Regulacje dotyczące wszystkich części zamówienia: 1. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół odbioru usługi stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. 2. Zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i rodzaju planowanego spotkania, w formie zlecenia przesłanego e-mailem z określeniem zakresu usług i planowaną liczbą uczestników spotkania, nie później niż: 10 dni przed planowanym spotkaniem. 3. Ostateczna liczba osób korzystających z usługi cateringowych usług, transportowych i miejsc noclegowych zostanie potwierdzona przez zamawiającego najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed spotkaniem. 4. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia wielkości zamówienia poszczególnych usług o maksymalnie 50% w stosunku do pierwotnego zamówienia. 5. Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia zakresu lub całkowitej rezygnacji z poszczególnych typów spotkań objętych zamówieniem. 6. Warunki płatności: po zakończeniu realizacji usługi będącej przedmiotem zapytania ofertowego oraz potwierdzeniu usługi za pomocą protokołu na podstawie wystawionej faktury VAT 7. Zamawiający zastrzega, iż planowany harmonogram realizacji wyjazdu może ulec zmianie. 8. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz okazania przez wykonawcę, usług restauracyjnych i noclegów w ww. ustalonych terminach. 9. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół końcowy stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. Zakres czasowy Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą w terminie na warunkach opisanych w umowie.Przedmiotem zapytania ofertowego jest organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych dla rodziców i dzieci. Organizacja wyjazdów edukacyjno-integracyjnych obejmuje zapewnienie: usługi transportu drogowego, świadczenie usług cateringowych, wynajem miejsc noclegowych w hotelu/ośrodku konferencyjnym/ schronisku młodzieżowym, zakup biletów wstępu oraz materiałów programowych i usług do realizacji programu podczas wyjazdu. CZĘŚĆ V - organizacja wyjazdów dla Stacji Słupsk 1. Organizacja 2 wyjazdów edukacyjno-integracyjnych na terenie woj. pomorskiego. 2. Planowany termin wyjazdów: 1) 1 wyjazd - III kwartał 2021, 2) 2 wyjazd – IV kwartał 2021. 3. Wyjazd w III kwartale 2021: 1) miejsce noclegowe – w promieniu 30 km od centrum Słupska. 2) zakwaterowanie w domkach/pawilonach/budynku całorocznym spełniających/m obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 8 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie miejsca ogniskowego dla 40 osób na terenie obiektu. 6) Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych. 4. Wyjazd w IV kwartale 2021 1) miejsce noclegowe – Gdańsk, dzielnica Śródmieście. 2) zakwaterowanie w budynku całorocznym spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, w pokojach nie większych niż 7 osobowe. 3) Zapewnienie węzła sanitarnego wspólnego tj. prysznicami, umywalkami, toaletami - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego. 4) zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody. 5) Zapewnienie dostępu do aneksu kuchennego i strefy relaksu. 5. Dokładne terminy zostaną wyjazdów zostaną podane na min 10 dni przed planowanym wyjazdem. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany realizacji wyjazdów lub ich odwołania w przypadku ograniczeń związanych z COVID-19. 6. Planowana liczba uczestników: 40 osób na jeden wyjazd. 7. Zmawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników (max do 50%). Ostateczna cena jaką zapłaci zlecający będzie stanowiła iloczyn ceny za osobę oraz liczby osób biorących udział w wyjeździe. 8. Wyjazdy odbędą się w czasie wskazanym przez zamawiającego w oparciu o szczegółowy program wizyty dostarczony w terminie 10 dni przed planowanym terminem wyjazdu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów, usług, biletów wstępu niezbędnych do realizacji przedstawionego mu programu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu drogowego z Słupska do miejsca docelowego na terenie województwa i do Słupska. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu podczas trwania wyjazdu zgodnie z przedstawionym mu programem tzw. Transferów lokalnych. Transfery lokalne to maksymalnie 130 km podczas jednego wyjazdu. 12. Orientacyjny harmonogram wyjazdów: I Dzień: 1) przejazd wynajętym na wyłączność autokarem ze Słupska do miejsca docelowego w godzinach popołudniowych, 2) realizacja zajęć programowych, 3) zapewnienie kolacji. II Dzień: 1) Śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) przejście/przejazd na obiad ( Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) przejście/przejazd na zajęcia programowe, 5) przejście/przejazd na kolację/miejsce noclegowe (Orientacyjne godz. kolacji ok 19:00). III Dzień: 1) Śniadanie (Orientacyjne godziny śniadania 8:00-9:00), 2)Przejście/przejazd na zajęcia programowe, 3) Przejście/przejazd na obiad (Orientacyjna godzina obiadu 14:00), 4) Przejazd do Lęborka. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wszystkich osób niezbędnych ze strony Wykonawcy zakwaterowanie, wyżywienie, transport, transfer lokalny i inne usługi zgodnie z zapotrzebowaniem – przewidywana liczba uczestników podana w zapytaniu nie uwzględnia osób niezbędnych ze strony Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia wyżywienia we wskazanych w harmonogramie miejscach: 1) wyjazd w III kwartale 2021: śniadanie: bufet na terenie obiektu, w którym Wykonawca zapewni do wyboru min. 2 ciepłe dania, potrawy mięsne, bezmięsne i nabiałowe, ciepłe i zimne napoje bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, ciepłe danie – opcja mięsna i wegetariańska, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 2) wyjazd w IV kwartale 2021: śniadanie: zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń obiad: I danie: zupa/krem bezmięsna, II danie: zestaw mięsny lub wegetariański obejmujący min. porcję mięsa lub porcję wegetariańskie, ziemniaki lub ryż lub kaszę lub makaron, min. 2 surówki do wyboru, kolacja: w formie serwowanej lub w formie bufetu, zestaw zimnych przekąsek bez ograniczeń – opcja mięsna i bezmięsna (wegetariańska), pieczywo bez ograniczeń, napoje ciepłe i zimne bez ograniczeń Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić dostępność posiłków wegetariańskich i ewentualnie innych (np. bezglutenowych) wskazanych przez Zamawiającego po dokonaniu rekrutacji uczestników. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać rezerwacji i zakupu miejsc noclegowych dla uczestników na czas trwania wizyty. Zapewnienie noclegów: 2 doby hotelowe dla 40 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy na 5 dni przed rozpoczęciem wyjazdu liczbę osób, która będzie korzystała z noclegów i wyżywienia. Miejsce usługi noclegowej powinny posiadać dostęp do bezpłatnego dostępu do sieci internetowej (tzw. Wi-Fi). 16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom wizyty transport busem lub autokarem wynajętym na wyłączność. Środek transportu powinien być dostosowany do przewozu osób z niepełnosprawnościami w razie takiej potrzeby . Przewóz osób winien odbywać się pojazdem przeznaczonym do długodystansowego przewozu osób posiadającym minimum 40 miejsc, wyposażonym w klimatyzację/ogrzewanie, pasy bezpieczeństwa, wyposażonym w luk bagażowy autobus powinien dobrym stanie technicznym co będzie potwierdzone niezbędnymi badaniami technicznymi. Kierowca musi posiadać stosowne do wymogów przewozu osób uprawnienia. Wykonawca zapewni wszelkie transfery lokalne w miejscach wskazanych w harmonogramie. 17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sale warsztatowe w Gdańsku. Sala powinna być przestrzenne i jasne, posiadać odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowego oświetlenia umożliwiającego swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, a zarazem możliwość zaciemnienia sali podczas prezentacji multimedialnej. Klimatyzacja pomieszczeń z możliwością regulacji temperatury. Dodatkowe wyposażenie to flipczart, ekran, rzutnik multimedialny, laptop, mazaki i stały dostęp do Internetu. Regulacje dotyczące wszystkich części zamówienia: 1. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół odbioru usługi stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. 2. Zamawiający poinformuje wykonawcę o terminie i rodzaju planowanego spotkania, w formie zlecenia przesłanego e-mailem z określeniem zakresu usług i planowaną liczbą uczestników spotkania, nie później niż: 10 dni przed planowanym spotkaniem. 3. Ostateczna liczba osób korzystających z usługi cateringowych usług, transportowych i miejsc noclegowych zostanie potwierdzona przez zamawiającego najpóźniej na 3 dni kalendarzowe przed spotkaniem. 4. Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia wielkości zamówienia poszczególnych usług o maksymalnie 50% w stosunku do pierwotnego zamówienia. 5. Zamawiający zakłada możliwość zmniejszenia zakresu lub całkowitej rezygnacji z poszczególnych typów spotkań objętych zamówieniem. 6. Warunki płatności: po zakończeniu realizacji usługi będącej przedmiotem zapytania ofertowego oraz potwierdzeniu usługi za pomocą protokołu na podstawie wystawionej faktury VAT 7. Zamawiający zastrzega, iż planowany harmonogram realizacji wyjazdu może ulec zmianie. 8. Zamawiający przed podpisaniem umowy zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej oraz okazania przez wykonawcę, usług restauracyjnych i noclegów w ww. ustalonych terminach. 9. Po wykonaniu usługi zostanie sporządzony protokół końcowy stwierdzający czy usługa została wykonana zgodnie z umową. Zakres czasowy Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą w terminie na warunkach opisanych w umowie.
branża Gastronomia, catering, Turystyka, wypoczynek, hotelarstwo, sport
podbranża usługi restauracyjne, hotelarstwo, konferencje
kody CPV 55110000, 55120000, 55300000, 63515000, 80000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi restauracyjne , hotelarstwo , konferencje

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10368662 2024-04-08
godz. 00:00
Mazowieckie Usługa polegająca na świadczeniu usług hotelarskich, cateringowych oraz sal szkoleniowych na potrzeby międzynarodowej szkoły letniej organizowanej przez Zamawiającego w ramach projekt...
10407006 2024-04-10
godz. 23:59
Pomorskie Udzielenie usługi hotelarskiej oraz gastronomicznej dla 197 osób w dniach 14-16.05.2024 r. w Gdańsku.
10422763 2024-04-15
godz. 08:00
Śląskie Wyłonienie najemcy pomieszczeń, tj. 37 punktów gastronomicznych wbudowanych w kubaturę stadionu oraz wolnostojących, rozmieszczonych na esplanadzie wokół trybun z przeznaczeniem na ś...
10407378 2024-04-16
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Zapewnienie wyżywienia w przerwie zajęć Powstaje w kontekście projektu FEWM.06.04-IZ.00-0005/23 - "Fachowcy z Działdowa"
10428908 2024-04-18
godz. 11:00
Wielkopolskie Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych w związku z organizacją narady szkoleniowo-integracyjnej przez Państwową Inspekcję Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu
10427989 2024-04-19
godz. 08:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych zlecanych przez Wydział ds. Przedsiębiorczości i Innowacji w 2024 roku.2. Szczegółowy opis przedmiotu zam...
10395923 2024-04-22
godz. 00:00
Podlaskie Usługa polegająca na kompleksowej obsłudze gastronomicznej wraz ze sprzedażą piwa podczas imprezy masowej Festyn Łap Lato z okazji Dni Łap 2024. Po stronie Wykonawcy leży: Sprzedaż ...
10449466 2024-04-25
godz. 13:00
Mazowieckie Kompleksowa obsługa spotkania piknikowego pracowników ITB organizowanego przez Instytut Techniki Budowlanej-spotkanie integracyjne wraz z usługą gastronomiczną.
10451446 2024-04-29
godz. 10:00
Mazowieckie MCPS-WZU/KBCH/351-14/2024 TP/U/S „Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)”. PRZEDMIOT ...
10456245 2024-05-07
godz. 12:00
Dolnośląskie DZIERŻAWA TERENU NA BASENIE MIEJSKIM, będącym w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Jaworze,POD DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNĄ. Przedmiotem dzierżawy są - miejsca pod prowadzenie d...