Zlecenie 7320070 - Sprzedaż, w tym również dostarczenie (i rozładunek),...

   
Zamówienie 7320070 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-02-06
przedmiot zlecenia
Sprzedaż, w tym również dostarczenie (i rozładunek), montaż, i uruchomienie 1 sztuki fabrycznie nowego samojezdnego urządzenia prz
eładunkowego typu reachstacker do transportu i przeładunku kontenerów

1. Przedmiotem zamówienia jest:
sprzedaż 1 sztuki fabrycznie nowego samojezdnego urządzenia przeładunkowego typu reachstacker do transportu i przeładunku kontenerów, do poprawy jakości i kompleksowości obecnych usług terminala dla projektu pn.: „Projekt modernizacji i rozbudowy terminala intermodalnego w Małaszewiczach wraz z zakupem wyposażenia” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ
2. Zamówienie obejmuje również rejestrację urządzeń w Transportowym Dozorze Technicznym.
3. Kod CPV dla urządzenia przeładunkowego typu reachstacker: 42414140-4
4. Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 2 do SWZ.
5. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Projekt modernizacji i rozbudowy terminala intermodalnego w Małaszewiczach wraz z zakupem wyposażenia”.
PKP CARGO Terminale sp. z o. o. informuje, że zamówienie objęte niniejszym postępowaniem uzyskało dofinansowanie w ramach umowy o dofinansowanie (Nr POIS.03.02.00-00-0043/18) w ramach naboru III osi priorytetowej dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, Działanie 3.2. „Rozwój transportu morskiego, śródlądowych dróg wodnych i połączeń multimodalnych". Cel zamówienia Zadanie jest elementem projektu pn. „Projekt modernizacji i rozbudowy terminala intermodalnego w Małaszewiczach wraz z zakupem wyposażenia”. Projekt ten obejmuje modernizację i rozbudowę terminala Intermodalnego oraz zakup wyposażenia. Głównym celem projektu jest zwiększenie udziału transportu kontenerowego w ogólnych przewozach ładunków, poprzez modernizację i rozbudowę Terminala Kontenerowego PKP CARGO Terminale sp. z o. o. wraz z jego doposażeniem.
Projekt przyczyni się również do:
- poprawy jakości i kompleksowości jego usług świadczonych na rzecz klientów PKP CARGO Terminale sp. z o. o.;
- zaspokojenia rosnącego popytu na przeładunki wśród klientów Spółki;
- przeniesienia części transportu drogowego na kolej, co spowoduje zmniejszenie uciążliwości transportu dla środowiska;
- zwiększenia bezpieczeństwa przewozów poprzez zmniejszenie transportu towarowego na drogach;
- promocji transportu intermodalnego w Polsce;
- poprawy pozycji konkurencyjnej kolejowego transportu towarowego oraz Grupy PKP CARGO S.A. na rynku przewozów intermodalnych. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest:
sprzedaż 1 sztuki fabrycznie nowego samojezdnego urządzenia przeładunkowego typu reachstacker do transportu i przeładunku kontenerów, do poprawy jakości i kompleksowości obecnych usług terminala dla projektu pn.: „Projekt modernizacji i rozbudowy terminala intermodalnego w Małaszewiczach wraz z zakupem wyposażenia” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SWZ, który dostępny jest w dziale „Załączniki” .
2. Wykonawca dostarczy (w tym rozładuje), zmontuje, uruchomi i wyda Urządzenie na swój koszt i ryzyko na Terminalu Kontenerowym PKP CARGO Terminale sp. z o. o. w Małaszewiczach, ul. Kolejarzy 22b, 21-540 Małaszewicze.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje uzgodnienie dokumentacji technicznej Urządzenia oraz odbiory techniczne Urządzenia w Transportowym Dozorze Technicznym w Lublinie (TDT).
4. Wymagania Zamawiającego w zakresie warunków gwarancji i serwisu Urządzenia:
1) Okres obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż 4000 i dłuższy niż 12 000 motogodzin od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego bez zastrzeżeń.
2) Gwarancja obejmuje całe Urządzenie. W zakres gwarancji wchodzą przeglądy okresowe zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową Urządzenia i przepisami dozoru technicznego.
Cena Urządzenia powinna uwzględniać pakiet serwisowy (koszt przeglądów okresowych w okresie obowiązywania gwarancji wraz z kosztem części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych).
3) W razie wystąpienia awarii Urządzenia ich usunięcie powinno nastąpić w następujących terminach:
a) w przypadku awarii powodującej wyłączenie Urządzenia z eksploatacji - usunąć awarię w przeciągu 36 godzin licząc od daty i godziny zgłoszenia awarii,
b) w przypadku wystąpienia awarii, których technologia naprawy wymaga dostarczenia części zamiennych niebędących w posiadaniu Wykonawcy - usunąć awarię w przeciągu 10 dni kalendarzowych, licząc od daty zgłoszenia awarii.
4) Wykonawca zagwarantuje dostępność do części zamiennych przez okres minimum 15 (piętnastu) lat od momentu dostarczenia Urządzenia.
5. Wykonawca na swój koszt przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia dla 15 operatorów i 5 konserwatorów wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego Urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 do SWZ.
Istotne postanowienia umowy zawiera zał. nr 2 do SWZ
branża Windy i dźwigi
podbranża dźwigi, suwnice, żurawie
kody CPV 42414140
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: dźwigi, suwnice, żurawie