Przetarg 7686721 - Sprzątanie wnętrz i terenów zewnętrznych obiektów...

   
Analizuj Zamówienie 7686721 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-10
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie wnętrz i terenów zewnętrznych obiektów Urzędu Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 i Al. Zjedno
czenia 25
Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.65.2020.PZA

1.1) Opis przedmiotu zamówienia:
WYKAZ POWIERZCHNI URZĘDU OBJĘTYCH ZAMÓWIENIEM


Budynek S. Żeromskiego 29

L.p. Rodzaj powierzchni objętej sprzątaniem Powierzchnia w m2

1. Panele aluminiowe (sufit podwieszany) 372 m2

2. Posadzki i ściany (terakota, glazura) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych 2534 m2

3. Powierzchnia granitowa (schody, posadzki i inne): 1393 m2

4. Powierzchnia gresowa (klatki schodowe, posadzki i inne) 1842 m2

5. Powierzchnia szklana (okna, drzwi, świetliki (nad wejściem gł. ok. 94 m2 , mały 31,56 m2, daszki, balustrady i inne) 6706 m2

6. Powierzchnia żywiczna (garaż) 1900 m2

7. Wykładzina dywanowa 8319 m2

8. Maty podłogowe:
- (3szt.)
- (2szt.)
wymiary:
115cm x 240cm (3 szt)
150cm x 360cm (2 szt)

9. Dach 1920 m2

Budynek Al. Zjednoczenia 25

L.p. Rodzaj powierzchni objętej sprzątaniem Powierzchnia w m2

1. Panele aluminiowe (sufit podwieszany) 7m2

2. Posadzki i ściany (terakot, glazura) w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych 40m2

3. Powierzchnia LDV (PCV), terakota (schody, posadzki i inne) 505m2

4. Powierzchnia szklana (okna, drzwi i inne) 100m2

5. Wycieraczki podłogowe przy dwóch wejściach (2szt.) ok. 0,6m2

Część dotycząca sprzątania terenów zewnętrznych – orientacyjna powierzchnia

L.p. Rodzaj powierzchni objętej sprzątaniem Powierzchnia w m2

1. Kostka betonowa (chodniki, parkingi) 5668 m2
2. Powierzchnia granitowa (schody, posadzki i inne) 282 m2
3. Chodniki przy tzw. „zielonych tarasach” ok. 240m2
4. Al. Zjednoczenia 25 odśnieżanie na wezwanie Zamawiającego ok. 8 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia określony w zał. nr 1 ( z wyłączeniem mycia okien i odśnieżania) był realizowany przez min. 10 osób zatrudnionych co najmniej na ½ etatu.

1.2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:

wykonujące czynności: określone w zał. nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) z wyłączeniem czynności określonych w cz. III opisu przedmiotu zamówienia.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540178428-N-2020 z dnia: 2020-09-17
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
Informacje dodatkowe: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego 29 pok. 274 w terminie do 21.09.2020 roku do godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcy. Z uwagi na aktualną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Co-V-2, na parterze urzędu, przy wejściu głównym, należy poinformować o chęci złożenia oferty - pracownika ochrony, który skontaktuje się z Wydziałem Zamówień Publicznych lub proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny z Wydziałem Zamówień Publicznych pod nr tel. 022/443 48 20 lub 022/443 48 17 lub 022/443 48 19. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.09.2020 roku o godz. 13:00 w Siedzibie Zamawiającego, ul. S. Żeromskiego 29, sala nr 30 na parterze, oddzielne wejście od ul. Jarzębskiego.
W ogłoszeniu powinno być:
Informacje dodatkowe: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego 29 pok. 274 w terminie do 25.09.2020 roku do godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcy. Z uwagi na aktualną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Co-V-2, na parterze urzędu, przy wejściu głównym, należy poinformować o chęci złożenia oferty - pracownika ochrony, który skontaktuje się z Wydziałem Zamówień Publicznych lub proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny z Wydziałem Zamówień Publicznych pod nr tel. 022/443 48 20 lub 022/443 48 17 lub 022/443 48 19. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2020 roku o godz. 13:00 w Siedzibie Zamawiającego, ul. S. Żeromskiego 29, sala nr 30 na parterze, oddzielne wejście od ul. Jarzębskiego.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540183294-N-2020 z dnia: 2020-09-24
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9)
W ogłoszeniu jest:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego 29 pok. 274 w terminie do 21.09.2020 roku do godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcy. Z uwagi na aktualną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Co-V-2, na parterze urzędu, przy wejściu głównym, należy poinformować o chęci złożenia oferty - pracownika ochrony, który skontaktuje się z Wydziałem Zamówień Publicznych lub proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny z Wydziałem Zamówień Publicznych pod nr tel. 022/443 48 20 lub 022/443 48 17 lub 022/443 48 19. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.09.2020 roku o godz. 13:00 w Siedzibie Zamawiającego, ul. S. Żeromskiego 29, sala nr 30 na parterze, oddzielne wejście od ul. Jarzębskiego.
W ogłoszeniu powinno być:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego 29 pok. 274 w terminie do 02.10.2020 roku do godz. 10:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcy. Z uwagi na aktualną sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Co-V-2, na parterze urzędu, przy wejściu głównym, należy poinformować o chęci złożenia oferty - pracownika ochrony, który skontaktuje się z Wydziałem Zamówień Publicznych lub proszę o bezpośredni kontakt telefoniczny z Wydziałem Zamówień Publicznych pod nr tel. 022/443 48 20 lub 022/443 48 17 lub 022/443 48 19. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2020 roku o godz. 13:00 w Siedzibie Zamawiającego, ul. S. Żeromskiego 29, sala nr 30 na parterze, oddzielne wejście od ul. Jarzębskiego.


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest:
W zakresie pkt 1.6.4.1 lit d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 lit. b) SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców tzn. musi spełniać co najmniej jeden z konsorcjantów, który będzie świadczył usługę (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie
W ogłoszeniu powinno być:
W zakresie pkt 1.6.4.1 lit d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 lit. b) SIWZ :
1. Jeżeli ofertę składa konsorcjum, to doświadczenie opisane w Części III pkt 1.2.3 lit. b) SIWZ musi spełniać co najmniej jeden z konsorcjantów, który będzie świadczył usługę objętą zamówieniem;
2. Wykonawca składający ofertę może wykazać się nabytym doświadczeniem w ramach konsorcjum ale jedynie w zakresie, w którym sam je nabył, przekazaniu podlegają zasoby powstałe jedynie w granicach wykonania prac przez dany podmiot ( choć za realizację zamówienia odpowiedzialni są wszyscy jego członkowie, to faktycznie każdy z nich wykonuje ściśle wskazany i ustalony wewnętrznie zakres prac i tylko w tym zakresie pozyskuje doświadczenie);
3. Zamawiający dopuszcza wykazaniem się zdobytym doświadczeniem opisanym w pkt. 1.2.3 lit. b) SIWZ przez konsorcjum (referencje wystawione na konsorcjum) pod warunkiem, że wszystkie firmy wchodzące w skład konsorcjum brały bezpośredni udział w świadczeniu usługi sprzątania i konsorcjum w tym samym składzie składa ofertę oraz że wszyscy konsorcjanci będą świadczyli usługę objętą zamówieniem.



Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Data: 2020-09-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2020-10-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 77314100, 90910000, 90911200, 90914000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10398782 2024-04-19
godz. 09:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia są: USŁUGI UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W PASACH DROGOWYCHKod CPV:90 60 00 00 – 3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na terenach miejskich i wiejskich oraz us...
10422744 2024-04-19
godz. 11:30
Śląskie Usługi sprzątania i utrzymania czystości. Część 1: Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie ZTM w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym Część 2: Spr...
10432910 2024-04-22
godz. 08:30
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dla zadania pn.: ”Bieżące utrzymanie czystości ulic i chodników na terenie Gminy Nowe”. IKS.271.7.2024.PM
10449111 2024-04-24
godz. 11:30
Wielkopolskie Utrzymanie terenów rekreacyjno – sportowych na terenie miasta Poznania Część 1: R.O. STRZESZYN Część 2: R.O. ŚWIERCZEWO ZZM.ZP/252-11/2024P
10451822 2024-04-25
godz. 10:00
Małopolskie Mycie elewacji zewnętrznej oraz przeszkleń wewnątrz budynku biurowego przy ul. Podole 60 w Krakowie
10458653 2024-04-26
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych, przy użyci...
10462939 2024-04-30
godz. 11:00
Wielkopolskie Sprzątanie powierzchni wewnątrz budynków SR Poznań – Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26, ul. Wawrzyniaka 40 oraz pomieszczeń Ośr. Kuratorskiego przy ul. Zeyl...
10392971 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie oraz części powierzchni wewnętrznych ...
10446926 2024-05-16
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Sprzątanie obiektów, sprzątanie i utrzymanie terenu oraz wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem budynków Oddziału Regionalnego Przedmiotem postępowania jest świadczenie kom...
10446844 2024-05-22
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń służbowych Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń służbowych w obiektach użytkowanych przez Zamawiającego w lokalizacji: Toruń ul....