Przetarg 9140075 - Sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych i...

   
Analizuj Zamówienie 9140075 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2022-08-31
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych i powierzchni wewnętrznych we wskazanych budynkach zarządzanych przez ZGN Numer refer
encyjny: DNZP.261.28.2022
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi w zakresie: Sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych i powierzchni wewnętrznych we wskazanych budynkach zarządzanych przez ZGN w podziale na części: Część I - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2; Część II - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 3; Część III - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 4; Część IV - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 5.
Część I - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2 Część nr 1 Przedmiot zamówienia w części I obejmuje: sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych zarządzanych przez ZGN, sprzątanie powierzchni wewnątrz wskazanych budynków zarządzanych przez ZGN oraz kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych biurowych w siedzibach ZGN i AOM 2 w przypadku nieobecności osoby zatrudnionej na stanowisku sprzątaczki.Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część tj. Projekcie umowy – Załącznik Nr 3/I do swz wraz z załącznikami tj. Zestawienie powierzchni sprzątanej w budynkach bez obsługi dozorców–teren AOM Nr 2 – Załącznik Nr 2 do umowy; Zestawieniem powierzchni – Sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych – teren AOM Nr 2 – Załącznik Nr 2A do umowy, Zestawienie adresowe siedzib ZGN i AOM Nr 2 - Załącznik Nr 2B; Zakres i minimalna częstotliwość prac porządkowych do wykonania w ramach umowy – Załącznik Nr 3 do umowy; Zlecenie – Załącznik Nr 4 do umowy; Protokół wprowadzenia – Załącznik Nr 5 do umowy; Protokół odbioru robót – załącznik Nr 6 do umowy; Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawicie stosunku pracy – Załącznik Nr 7 do umowy; Zestawienie do faktury – Załącznik Nr 8 do umowy.
Część II - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 3 Część nr 2 Przedmiot zamówienia w części II obejmuje: sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych zarządzanych przez ZGN, sprzątanie powierzchni wewnątrz wskazanych budynków zarządzanych przez ZGN, sprzątanie mechaniczne hal garażowych oraz kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych biurowych w siedzibie AOM 3 w przypadku nieobecności osoby zatrudnionej na stanowisku sprzątaczki. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część tj. Projekcie umowy – Załącznik Nr 3/II do swz wraz z załącznikami tj. Zestawienie powierzchni sprzątanej – teren AOM Nr 3 – Załącznik Nr 2 do umowy; Zestawienie powierzchni sprzątanej– teren AOM Nr 3 place i chodniki – Załącznik Nr 2A do umowy; Zestawienie adresowe siedziby AOM Nr 3 - Załącznik Nr 2B; Zakres i minimalna częstotliwość prac porządkowych do wykonania w ramach umowy – Załącznik Nr 3 do umowy; Zlecenie – Załącznik Nr 4 do umowy; Protokół wprowadzenia – Załącznik Nr 5 do umowy; Protokół odbioru robót – załącznik Nr 6 do umowy; Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawicie stosunku pracy – Załącznik Nr 7 do umowy; Zestawienie do faktury – Załącznik Nr 8 do umowy.
Część III - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 4 Część nr 3 Przedmiot zamówienia w części III obejmuje: sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych zarządzanych przez ZGN, sprzątanie powierzchni wewnątrz wskazanych budynków zarządzanych przez ZGN oraz kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych biurowych w siedzibie AOM 4 w przypadku nieobecności osoby zatrudnionej na stanowisku sprzątaczki. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część tj. Projekcie umowy – Załącznik Nr 3/III do swz wraz z załącznikami tj. Zestawienie powierzchni sprzątanej w budynkach bez obsługi dozorców – teren AOM Nr 4 – Załącznik Nr 2 do umowy; Zestawienie powierzchni – sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych teren AOM Nr 4 – Załącznik Nr 2A do umowy; Zestawienie adresowe siedziby AOM Nr 4 - Załącznik Nr 2B; Zakres i minimalna częstotliwość prac porządkowych do wykonania w ramach umowy – Załącznik Nr 3 do umowy; Zlecenie – Załącznik Nr 4 do umowy; Protokół wprowadzenia – Załącznik Nr 5 do umowy; Protokół odbioru robót – załącznik Nr 6 do umowy; Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawicie stosunku pracy – Załącznik Nr 7 do umowy; Zestawienie do faktury – Załącznik Nr 8 do umowy.
Część IV - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 5 Część nr 4 Przedmiot zamówienia w części IV obejmuje: sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych zarządzanych przez ZGN, sprzątanie powierzchni wewnątrz wskazanych budynków zarządzanych przez ZGN, utrzymanie porządku i czystości w budynku garażowym (mycie i zamiatanie) przy ul. Jagiellońskiej 47L oraz kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych biurowych w siedzibie AOM 5 w przypadku nieobecności osoby zatrudnionej na stanowisku sprzątaczki. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część tj. Projekcie umowy – Załącznik Nr 3/IV do swz wraz z załącznikami tj. Zestawienie powierzchni – sprzątanie terenów utwardzonych zewnętrznych teren AOM Nr 5 – Załącznik Nr 2 do umowy; Zestawienie powierzchni sprzątanej w budynkach bez obsługi dozorców – teren AOM Nr 5 – Załącznik Nr 2A do umowy, Zestawienie adresowe siedziby AOM Nr 5 - Załącznik Nr 2B; Zakres i minimalna częstotliwość prac porządkowych do wykonania w ramach umowy – Załącznik Nr 3 do umowy; Zlecenie – Załącznik Nr 4 do umowy; Protokół wprowadzenia – Załącznik Nr 5 do umowy; Protokół odbioru robót – załącznik Nr 6 do umowy; Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawicie stosunku pracy – Załącznik Nr 7 do umowy; Zestawienie do faktury – Załącznik Nr 8 do umowy.
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90620000, 90910000, 90911200, 90914000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10418074 2024-04-17
godz. 12:00
Dolnośląskie KROŚ.7321.1.2023 „Usługa utrzymania terenów sportowo rekreacyjnych w nienagnanym stanie wizualnym (za pomocą własnego sprzętu i materiałów) wraz z oględzinami stanu małej archite...
10432364 2024-04-18
godz. 10:00
Świętokrzyskie Likwidacja tzw. dzikich wysypisk śmieci z terenu Świętokrzyskiego Parku Narodowego w okresie od 25.04.2024 r. do 31.10.2024 r.
10440089 2024-04-18
godz. 23:59
Mazowieckie 142/2024/GMT Zapytanie ofertowe na zatrudnienie osoby świadczącej usługi sprzątania w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych KMP Radom PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Usługa sprzątania Us...
10422744 2024-04-19
godz. 11:30
Śląskie Usługi sprzątania i utrzymania czystości. Część 1: Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie ZTM w Katowicach przy ul. Barbary 21A wraz z terenem przyległym Część 2: Spr...
10321329 2024-04-22
godz. 10:00
Śląskie Utrzymanie stałego i właściwego stanu sanitarno – epidemiologicznego w budynkach Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach – wykonywanie prac porządkowych
10461834 2024-04-23
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie Wydział Spraw Terenowych w Ełku.
10418149 2024-04-23
godz. 12:00
Mazowieckie Sukcesywna umowa na świadczenie usług utrzymania należytego stanu sanitarno-porządkowego w zakresie dezynsekcji, dezynfekcji i deratyzacji na terenie i w obiektach należących do PGE En...
10456430 2024-04-25
godz. 11:00
Świętokrzyskie ZP - nr 431/2024 Usługa mycia podstawowego pojazdów służbowych Policji użytkowanych w KPP Starachowice. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Mycie pojazdów osobowych Proszę o dołączenie skan...
10395706 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Usługi porządkowe w jednostkach UDT”, znak postępowania ZP-DA-4/24 1. Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe w jednostkach UDT - zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejsze...
10428728 2024-05-10
godz. 13:00
Mazowieckie Roboty porządkowe na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w podziale na 2 części:Część 1 - Roboty porządkowe w zakresie opróżniania koszy ulicznych i uzupełniania dystrybu...