Przetarg 7280317 - Sprzątanie pomieszczeń Poznańskiego Centrum Świadczeń...

   
Analizuj Zamówienie 7280317 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-01-15
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie pomieszczeń Poznańskiego Centrum Świadczeń
Numer referencyjny: ZOU-XII.271.1.2020.MC

Przedmiotem zamówienia jest wy
konywanie usługi sprzątania pomieszczeń w placówkach Poznańskiego Centrum Świadczeń.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na części, w zależności od miejsca wykonywania usługi sprzątania:
Część I: - ul. Wszystkich Świętych 1 – powierzchnia 2 200 m2
Część II: - ul. Małachowskiego 10 – powierzchnia 645,5 m2,
Część III: - ul. Ratajczaka 44 – powierzchnia 110,9 m2
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: ul. Wszystkich Świętych 1
Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy w okresie wskazanym w podpisanej umowie nie wcześniej niż od dnia 1 marca 2020 r. lub w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej od dnia zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2021 r. według następującego harmonogramu: w budynku przy ul. Wszystkich Świętych 1: od 10.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku w ramach serwisu dziennego, oraz we wskazanych pomieszczeniach biurowych od 16.00 do 20.00 w poniedziałki, od 15.30 do 20.00 we wtorki, środy i czwartki od 15.00 do 20.00 w piątki, w pozostałych pomieszczeniach, toaletach, pomieszczeniach socjalnych i technicznych oraz ciągach komunikacyjnych, od 15.00 do 19.00 we wskazane soboty. 3. Określone w zał. Nr 2 do umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny (z wyłączeniem płynu do mycia naczyń, papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (faksem lub e-mailem) Wykonawcę. 4. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w jednolity strój firmowy, odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która przeszła przeszkolenie w takim samym zakresie co osoba zastępowana. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu. 6. Szczegółowy wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 2 do umowy – osobno dla każdej części.

Część nr: 2 Nazwa: ul. Małachowskiego 10
Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy w okresie wskazanym w podpisanej umowie nie wcześniej niż od dnia 1 marca 2020 r. lub w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej od dnia zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2021 r. według następującego harmonogramu: w budynku przy ul. Małachowskiego 10 w godzinach od 16.00 do 20.00 w poniedziałki, od 15.30 do 20.00 wtorki, środy i czwartki i od 15.00 do 20.00 w piątki oraz od 15.00 do 18.00 we wskazane soboty. 3. Określone w zał. Nr 2 do umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny (z wyłączeniem płynu do mycia naczyń, papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (faksem lub e-mailem) Wykonawcę. 4. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w jednolity strój firmowy, odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która przeszła przeszkolenie w takim samym zakresie co osoba zastępowana. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu. 6. Szczegółowy wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 2 do umowy – osobno dla każdej części.

Część nr: 3 Nazwa: ul. Ratajczaka 44
Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy w okresie wskazanym w podpisanej umowie nie wcześniej niż od dnia 1 marca 2020 r. lub w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej od dnia zawarcia umowy do dnia 28 lutego 2021 r. według następującego harmonogramu: w lokalu przy ul. ul. Ratajczaka 44 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 9.30 lub od 18.00 do 20.00. W przypadku świadczenia usług w godzinach od 7.30 do 9.30 Wykonawca zobowiązany jest otworzyć lokal oraz wyłączyć system alarmowy. W przypadku sprzątania w godzinach od 18.00 do 20.00 Wykonawca zobowiązany jest uruchomić system alarmowy i zamknąć lokal. Zamawiający w dniu rozpoczęcia realizacji usługi przekaże Wykonawcy komplet kluczy oraz kod dostępu do lokalu. 3. Określone w zał. Nr 2 do umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny (z wyłączeniem płynu do mycia naczyń, papieru toaletowego, mydła i ręczników papierowych), których koszt wliczony jest w cenę usług. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (faksem lub e-mailem) Wykonawcę. 4. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w jednolity strój firmowy, odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. W przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępstwa we własnym zakresie przez osobę, która przeszła przeszkolenie w takim samym zakresie co osoba zastępowana. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności zamknięcie drzwi i okien, wyłączenie oświetlenia, zabezpieczenie pomieszczeń przed dostępem osób trzecich oraz zabezpieczenie budynku przez załączenie alarmu. 6. Szczegółowy wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania dla poszczególnych części zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 2 do umowy – osobno dla każdej części.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
kody CPV 90919200
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10368310 2024-04-01
godz. 23:59
Pomorskie Opis W okresie wakacyjnym zlecę sprzątanie i wydawanie przyczepy na kempingu sun4hel w Jastarni. Praca dodatkowa , 2 razy w tygodniu,
10370617 2024-04-04
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025 Przedmiotem zamówienia ...
10379344 2024-04-04
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Utrzymanie pomieszczeń typu cleanroom Wytwórni ATMP celem zapewnienia bezprzerwowej pracy podczas prowadzenia procesu wytwarzania produktu ATIMP zgodnie z GMP w ramach projektu pn.: Ocena ...
10338700 2024-04-05
godz. 00:00
Łódzkie mycie i dezynfekcję tuneli zsypowych, komór zsypowych wraz z pojemnikami na odpady komunalne w budynkach wysokich i średniowysokich w 2024 r.
10302956 2024-04-08
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług sprzątania nieruchomości zabudowanej położonej w Poznaniu – Strzeszynie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącz...
10378675 2024-04-10
godz. 09:30
Mazowieckie Usługa kompleksowego sprzątania Hostelu Zachodni znajdującego się w Warszawie
10381512 2024-04-11
godz. 13:00
Mazowieckie OPWiK/9/P/2024 SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ NALEŻĄCYCH DO OSTROŁĘCKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O. PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA:
10321360 2024-04-22
godz. 10:00
Dolnośląskie Usługi w zakresie utrzymania czystości, porządku i estetycznego wyglądu terenów oraz części nieruchomości budynkowych 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ...
10380331 2024-04-29
godz. 13:00
Lubelskie Świadczenie usług sprzątania Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu posesji oraz utrzymanie terenów zielonych Sądu Rejonowego Lublin – Zachód w Lub...
10365920 2024-05-07
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie usługi polegającej na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych obiektów kubaturowych, powierzchni zewnętrznych utwardzonych oraz utrzymaniu i pielęgnacji terenów zielonych w kom...