Zlecenie 7921784 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wydziału Spraw...

   
Zamówienie 7921784 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-01-14
przedmiot zlecenia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wydziału Spraw Terenowych V w Kazimierzu Dolnym w roku 2021.
CPV: 90000000-7 usługi czyszczenia/
sprzątania
Wydział Spraw Terenowych V w Kazimierzu Dolnym przy ul. Lubelskiej 4A -powierzchnia ok. 180 m2.
A) sprzątanie pomieszczeń biurowych
B) sprzątanie i mycie powierzchni ruchu (korytarze, klatka schodowa, dojście do budynku od ulicy)
C) sprzątanie i mycie pomieszczeń pomocniczych
D) sprzątanie i mycie sanitariatów
E) dwukrotne czyszczenie wykładziny (na żądanie Zleceniodawcy)
F) dwukrotne mycie okien wraz z ramami (na żądanie Zleceniodawcy) od wewnątrz i od zewnątrz.
G) dwukrotne mycie podłóg w pomieszczeniu kotłowni oraz garażu (na żądanie Zleceniodawcy).
W odniesieniu do powierzchni określonych w pkt. A-D Zleceniobiorca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
a) odkurzanie powierzchni pokrytej wykładziną dywanową wraz z listwami przypodłogowymi i panelami oraz usuwanie z wykładzin i paneli plam i innych zabrudzeń, a w odniesieniu do korytarzy i klatek schodowych odkurzanie i mycie powierzchni pokrytej lastrykiem, mycie pomieszczeń pokoju socjalnego i łazienek;
b) wycieranie kurzu z biurek, stolików mebli, parapetów, lampek oświetleniowych, półek, telefonów, sprzętu komputerowego, grzejników, elementów dekoracyjnych i itp.;
c) zbieranie i wynoszenie śmieci z koszy oraz wkładanie do nich worków zgodnie z aktualnie obowiązującą uchwałą gminną w zakresie utrzymania porządku i czystości;
d) usuwanie plam i zabrudzeń ze wszystkich mebli oraz urządzeń;
e) zamykanie otwartych okien;
Postępowanie niniejsze nie jest prowadzone na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
f) czyszczenie klamek, szyldów oraz napisów na drzwiach;
g) czyszczenie drzwi;
h) czyszczenie kontaktów i włączników oświetlenia;
i) czyszczenie koszy na śmieci.
j) czyszczenia luster;
k) czyszczenia pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe;
l) mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych (pokój socjalny), desek klozetowych oraz płytek;
m) zakładanie kostek zapachowych w sanitariatach i rozkładanie odświeżaczy powietrza w toaletach;
n) zakładanie ręczników papierowych i uzupełniania mydła w pojemnikach w pokojach socjalnych i toaletach (na bieżąco);
o) zakładanie papieru toaletowego w toaletach (na bieżąco);
p) mycie kuchenki mikrofalowej oraz mycie lodówki (wewnątrz i na zewnątrz);
W odniesieniu do mycia okien oraz czyszczenia wykładziny określonych pkt. E - G Zleceniobiorca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
a) mycie okien - dwa razy w okresie obowiązywania umowy - o terminie mycia okien Zleceniobiorca zostanie poinformowany z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
Zleceniobiorca odpowiada, za przeprowadzenia tych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (i by osoby wykonujące ww. prace posiadały odpowiednie kwalifikacje);
b) czyszczenie wykładziny - dwa razy w okresie obowiązywania umowy - o terminie czyszczenia wykładziny Zleceniobiorca zostanie poinformowany z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem;
c) usunięcie zanieczyszczeń (piasek, kurz) oraz zmycie na mokro podłóg w pomieszczeniu garażowym oraz kotłowni - dwa razy w okresie obowiązywania umowy - o terminie Zleceniobiorca zostanie powiadomiony z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
Ponadto, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do:
a) usuwania w pomieszczeniach wskazanych w pkt C, D kamienia z muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych (pokoje socjalne) oraz płytek - wg potrzeb (kamień nie może się pojawić);
b) do czyszczenia fug w pokojach socjalnych i łazienkach co najmniej 1 raz w miesiącu.
Sprzątanie pomieszczeń biurowych Wydziału Spraw Terenowych V w Kazimierzu Dolnym w roku 2021.
CPV: 90000000-7 usługi czyszczenia/sprzątania
Wydział Spraw Terenowych V w Kazimierzu Dolnym przy ul. Lubelskiej 4A -powierzchnia ok. 180 m2.
A) sprzątanie pomieszczeń biurowych
B) sprzątanie i mycie powierzchni ruchu (korytarze, klatka schodowa, dojście do budynku od ulicy)
C) sprzątanie i mycie pomieszczeń pomocniczych
D) sprzątanie i mycie sanitariatów
E) dwukrotne czyszczenie wykładziny (na żądanie Zleceniodawcy)
F) dwukrotne mycie okien wraz z ramami (na żądanie Zleceniodawcy) od wewnątrz i od zewnątrz.
G) dwukrotne mycie podłóg w pomieszczeniu kotłowni oraz garażu (na żądanie Zleceniodawcy).
W odniesieniu do powierzchni określonych w pkt. A-D Zleceniobiorca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
a) odkurzanie powierzchni pokrytej wykładziną dywanową wraz z listwami przypodłogowymi i panelami oraz usuwanie z wykładzin i paneli plam i innych zabrudzeń, a w odniesieniu do korytarzy i klatek schodowych odkurzanie i mycie powierzchni pokrytej lastrykiem, mycie pomieszczeń pokoju socjalnego i łazienek;
b) wycieranie kurzu z biurek, stolików mebli, parapetów, lampek oświetleniowych, półek, telefonów, sprzętu komputerowego, grzejników, elementów dekoracyjnych i itp.;
c) zbieranie i wynoszenie śmieci z koszy oraz wkładanie do nich worków zgodnie z aktualnie obowiązującą uchwałą gminną w zakresie utrzymania porządku i czystości;
d) usuwanie plam i zabrudzeń ze wszystkich mebli oraz urządzeń;
e) zamykanie otwartych okien;
Postępowanie niniejsze nie jest prowadzone na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
f) czyszczenie klamek, szyldów oraz napisów na drzwiach;
g) czyszczenie drzwi;
h) czyszczenie kontaktów i włączników oświetlenia;
i) czyszczenie koszy na śmieci.
j) czyszczenia luster;
k) czyszczenia pojemników na mydło, papier toaletowy i ręczniki papierowe;
l) mycie i dezynfekowanie muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych (pokój socjalny), desek klozetowych oraz płytek;
m) zakładanie kostek zapachowych w sanitariatach i rozkładanie odświeżaczy powietrza w toaletach;
n) zakładanie ręczników papierowych i uzupełniania mydła w pojemnikach w pokojach socjalnych i toaletach (na bieżąco);
o) zakładanie papieru toaletowego w toaletach (na bieżąco);
p) mycie kuchenki mikrofalowej oraz mycie lodówki (wewnątrz i na zewnątrz);
W odniesieniu do mycia okien oraz czyszczenia wykładziny określonych pkt. E - G Zleceniobiorca zobowiązany będzie do wykonywania następujących czynności:
a) mycie okien - dwa razy w okresie obowiązywania umowy - o terminie mycia okien Zleceniobiorca zostanie poinformowany z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
Zleceniobiorca odpowiada, za przeprowadzenia tych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (i by osoby wykonujące ww. prace posiadały odpowiednie kwalifikacje);
b) czyszczenie wykładziny - dwa razy w okresie obowiązywania umowy - o terminie czyszczenia wykładziny Zleceniobiorca zostanie poinformowany z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem;
c) usunięcie zanieczyszczeń (piasek, kurz) oraz zmycie na mokro podłóg w pomieszczeniu garażowym oraz kotłowni - dwa razy w okresie obowiązywania umowy - o terminie Zleceniobiorca zostanie powiadomiony z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
Ponadto, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do:
a) usuwania w pomieszczeniach wskazanych w pkt C, D kamienia z muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, baterii łazienkowych i kuchennych (pokoje socjalne) oraz płytek - wg potrzeb (kamień nie może się pojawić);
b) do czyszczenia fug w pokojach socjalnych i łazienkach co najmniej 1 raz w miesiącu.
1.1. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest do stosowania środków czystości wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy.
1.2 Wykaz osób wykonujących przedmiot umowy stanowi załącznik nr 2 do Umowy.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10366885 2024-04-08
godz. 15:30
Dolnośląskie Usługa polegająca na świadczeniu usług porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości powierzchni wewnętrznej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkan...
10344732 2024-04-09
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Okręgowego we Włocławku, Sądu Rejonowego w Aleksandrowie Kujawskim, Sądu Rejonowego w Radziejowie oraz Sądu Rejonowego w Rypinie, przez ...
10302994 2024-04-10
godz. 09:00
Wielkopolskie Usługi sprzątania na terenie Obiektu Socjalnego w Sianożętach gm. Ustronie Morskie Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania, czyszczenia okien oraz prania i maglowania w okresie ...
10318340 2024-04-18
godz. 11:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie wykonywanie usług sprzątania nieruchomości zabudowanej położonej przy ul. E. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15A-E, 15F-G, 17A, 17B-F, 17G-H w Kr...
10338312 2024-04-19
godz. 15:00
Zachodniopomorskie Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Przyjaciół Dzieci w Mierzynie.
10330689 2024-04-22
godz. 09:00
Mazowieckie Świadczenie usług utrzymania czystości w częściach wspólnych budynków mieszkalnych oraz utrzymanie czystości powierzchni utwardzonych i pielęgnacja zieleni na nieruchomościach będ...
10452051 2024-04-25
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024 1. Przedmiotem zamówienia jest:Świadczenie usługi sprzątania Centrum Rekreacyjno-Sportoweg...
10460580 2024-04-25
godz. 15:59
Dolnośląskie Mycie okien w nowym budynku we Wróblowicach -
10458295 2024-05-06
godz. 09:00
Mazowieckie Sprzątanie przy użyciu własnego sprzętu i środków na terenie Kompleksu Basenów Letnich w Strzeniówce wraz z dostarczeniem środków czystości i artykułów higienicznych.
10428687 2024-05-13
godz. 11:00
Mazowieckie Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych PR Wrocław 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń służbowych oraz terenów zewnętrznych w lokalizac...