Przetarg 12197869 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomocniczych i...

   
Analizuj Zamówienie 12197869
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-12-04
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, pomocniczych i sanitarnych oraz powierzchni zewnętrznej w budynkach Starostwa Powiatowego w Zakopanem, ul. Chramcówki 15 – Pawilon A i B

1. Przedmiotem p
rzetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi polegające na codziennym sprzątaniu pomieszczeń biurowych, pomocniczych i sanitarnych oraz powierzchni zewnętrznej w budynkach Starostwa Powiatowego w Zakopanem położonych przy ul. Chramcówki 15 – Pawilon A i B zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia [zwanym dalej „OPZ”] stanowiącym załączniki nr 6 do SWZ.2. Zadanie polega m.in. na wykonywaniu kompleksowej usługi codziennego sprzątania pomieszczeń biurowych, pomocniczych i sanitarnych oraz powierzchni zewnętrznej w budynkach Starostwa Powiatowego w Zakopanem ul. Chramcówki 15 w zakresie:1) Pawilon A znajdujący się w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15 – pomieszczenia biurowe, pomocnicze i sanitarne o łącznej powierzchni ok. 2000 m² oraz powierzchnie zewnętrzne: teren przed wejściem głównym (schody i teren przed schodami), powierzchnia tarasu i balkonów oraz teren przed wejściem od strony Teatru Witkacego o łącznej powierzchni ok. 200 m²,2) Pawilon B znajdujący się w Zakopanem przy ul. Chramcówki 15 – pomieszczenia biurowe, pomocnicze i sanitarne o łącznej powierzchni ok. 940 m² oraz powierzchnie zewnętrzne: teren przed wejściem od strony Teatru Witkacego oraz teren przed wejściem od strony ul. Szymony o łącznej powierzchni ok. 20 m².3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ.4. Zamawiający nie określa, w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 58 ust. 4 ustawy pzp.5. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 1 ustawy pzp.6. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.Wizja lokalna:8. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej. Zamawiający nie wymaga sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.9. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Zaleca się, aby wycena oferty była poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem, najlepszą wiedzą techniczną i ustalonymi zwyczajami.10. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej niezbędne jest ustalenie terminu z Zamawiającym. Każdy uczestnik wizji musi być zgłoszony wcześniej Panu Marcinowi Sęk pod nr tel. (48 18) 20 239 23 oraz na adres poczty elektronicznej: MarcinS@powiat.tatry.pl. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca.11. Wykonawca rezygnujący z uczestnictwa w w/w wizji lokalnej, a składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu, przyjmuje na siebie konsekwencje wynikające z tego tytułu w tym możliwość niedokładnego oszacowania oferty.12. Zamawiający zaznacza, że wizja lokalna jest uprawnieniem a nie obowiązkiem Wykonawcy. Nie odbycie wizji lokalnej nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty zgodnie z postanowieniem art. 226 ust. 1 pkt 18 Ustawy Pzp.13. Wykonawca może złożyć ofertę bez dokonania wizji lokalnej.

ZP.272.26.2025
branża Drogownictwo, Sprzątanie
podbranża utrzymanie dróg, sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90610000, 90620000, 90630000, 90911200, 90911300, 90919100, 90919200
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: utrzymanie dróg , sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu