Zlecenie 6644038 - Sprzątanie obiektu administracyjnego w Zambrowie przy ul....

   
Zamówienie 6644038 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2019-03-14
przedmiot zlecenia
Sprzątanie obiektu administracyjnego w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3,
w części zajmowanej przez Starostwo Powiatowe w Zambrowie
i Urząd Miasta Zambrów.
Starostwo Powiatowe posiada pomieszczenia na parterze i I piętrze budynku, natomiast Urząd Miasta zajmuje II piętro oraz część III piętra obiektu.
Wykaz powierzchni objętej sprzątaniem:
Całość powierzchni objętej usługą sprzątania wynosi 2 268,73 m2, w tym:
powierzchnia biurowa (gres) – 392,20 m2
powierzchnia biurowa (parkiet) – 131,43 m2
powierzchnia biurowa (wykładzina dywanowa) – 160,09 m2
powierzchnia biurowa (panele podłogowe) – 642,01 m2
powierzchnia biurowa (deska barlinecka) – 19,38 m2
powierzchnia biurowa (PCV) – 22,90 m2
korytarze, hole, klatki schodowe (terakota, gres) – 395,11 m2
sanitariaty, 5 szt. – parter, I i II piętro (gres, terakota) – 84,92 m2
sala konferencyjna Starostwa Powiatowego (parkiet + chodniki) – 88,00 m
sala konferencyjna Urzędu Miasta (panele podłogowe) – 82,60 m2
archiwum Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru (PCV) – 130,00 m2
9 pomieszczeń piwnicznych – archiwa Starostwa Powiatowego i Urzędu Miasta (gres) – 120,09 m2
Dodatkowo:
dywany i chodniki w pomieszczeniach biurowych – 74,16 m2
okna (140 cm x 160 cm) – 117 szt.
Wykaz prac objętych zamówieniem:
Usługi codzienne wykonywane w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 15:00 do 20:00:
zamiatanie wszystkich posadzek panelowych, drewnianych i kamiennych na sucho, a następnie mycie ich na mokro,
odkurzanie powierzchni pokrytych wykładzinami dywanowymi oraz dywanów,
zmywanie glazury w łazienkach i toaletach na mokro,
mycie umywalek, kranów, luster,
mycie i dezynfekcja muszli klozetowych, pisuarów, mycie ścian w toaletach,
neutralizacja nieprzyjemnych zapachów w toaletach,
ścieranie kurzu z biurek, szaf, blatów, parapetów, poręczy, klamek, kaloryferów,
czyszczenie drzwi oszklonych i luster,
opróżnianie koszy na śmieci oraz pojemników niszczarek ze zmianą worków foliowych
na nowe, wynoszenie ich do kontenerów usytuowanych na zewnątrz budynku Zamawiającego,
opróżnianie i mycie popielniczek w miejscach wyznaczonych do palenia,
uzupełnianie mydła w płynie i ręczników papierowych w pojemnikach w łazienkach i papieru toaletowego w toaletach – na bieżąco,
czyszczenie wycieraczek,
zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich uwag o usterkach wymagających napraw, których Wykonawca nie jest w stanie usunąć np. przepalone żarówki, wyrwane włączniki, gniazdka, niedrożne zlewy itp.
Usługi codzienne wykonywane w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 11:30:
jeden pracownik – usuwanie bieżących zabrudzeń klatek schodowych, korytarzy, łazienek
i sanitariatów.
Usługi bieżące wykonywane według potrzeb:
usuwanie pajęczyn i kurzu ze ścian, sufitów, lamp oświetleniowych, drzwi, futryn, żaluzji poziomych i pionowych, elementów wyposażenia pokoi (godła, tablice, obrazy, puchary i inne)
oraz tablic ogłoszeniowych,
usuwanie kurzu ze sprzętu biurowego (telefony, wentylatory, lampki biurowe, krzesła, faksy, sprzęt komputerowy (z wyłączeniem ekranów monitorów) – z zachowaniem należytej ostrożności,
usuwanie plam i zabrudzeń z wykładzin dywanowych i dywanów,
mycie mebli biurowych (powierzchni poziomych i pionowych).
mycie drzwi w kabinach toaletowych
sprzątanie pomieszczenia innego niż wymienione powyżej – wg potrzeb zamawiającego
raz w tygodniu.
Usługi wykonywane cyklicznie:
sprzątanie sal konferencyjnych (zamiatanie posadzek i paneli na sucho, mycie na mokro, odkurzanie chodników, usuwanie kurzu z mebli) – po każdym użytkowaniu sali, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu,
sprzątanie pomieszczeń kancelarii tajnych, archiwum Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
i innych pomieszczeń, do których dostęp jest możliwy wyłącznie w obecności uprawnionego pracownika, w godzinach pracy urzędu - zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem, nie rzadziej jednak niż raz w tygodniu,
mycie okien – raz na kwartał, nie później niż do końca drugiego miesiąca każdego kwartału,
czyszczenie zasłon okiennych (żaluzje, wertykale, rolety) – raz na kwartał, nie później niż do końca drugiego miesiąca każdego kwartału;
mycie szyb w tablicach ogłoszeniowych – raz w miesiącu,
zdejmowanie, pranie, prasowanie i wieszanie firan – dwa razy w roku (wiosna – do 31 maja;
jesień – do 30 listopada),
zdejmowanie i mycie kloszy i osłon oświetleniowych – dwa razy w roku (wiosna – do 31 maja;
jesień – do 30 listopada),
czyszczenie sprzętu tapicerskiego (m.in. foteli i krzeseł) – jeden raz w roku, do 31 maja,
pranie wykładzin dywanowych i dywanów – jeden raz w roku, do 31 maja,
akrylizacja posadzek (nakładanie powłok akrylowych, ochronnych, antypoślizgowych) – jeden
raz w roku, do 30 czerwca,
sprzątanie pomieszczeń piwnicznych – wg potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w roku,
mycie szyb windy - wg potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w roku,
mycie podłogi windy - wg potrzeb nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu.
W pomieszczeniach Wydział Komunikacji i Transportu, usługi (codzienne, bieżące i cykliczne)
będą wykonywane w godz. od 15.00 do 15.30.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
mydło w płynie (do zamontowanych w sekretariatach pojemników na mydło, a w przypadku ich braku lub niepełnosprawności, mydło w płynie w pojemnikach z dozownikiem); mydło
w płynie minimalne wymagania: łagodnie działające o właściwościach nawilżających
i pielęgnacyjnych oraz przyjemnym zapachu np. kwiatowym, pH z zakresie od 5 do 7, średnia konsystencja, średni stopień spienienia;
papier toaletowy w rolakach – 100 % celulozy, dwuwarstwowy, biały, gofrowany, dzielony, miękki, zapach neutralny;
ręczniki papierowe składane ZZ jednowarstwowe – gofrowane, wodno-utwardzone, wykonane w 100 % z surowca ekologicznego o minimalnej gramaturze 35 g/m2, kolor biały, zapach neutralny;
środki zapachowe / odświeżacze powietrza (sukcesywna wymiana zużytych na nowe);
kostki toaletowe o działaniu antybakteryjnym, odświeżające i zapobiegające osadzaniu się kamienia;
worki foliowe na śmieci,
środki czystości (ekologiczne, dopuszczone do stosowania w kraju, posiadające i aktualne atesty, certyfikaty, świadectwa w tym z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego
– Państwowego Zakładu Higieny)
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10378908 2024-04-04
godz. 14:00
Wielkopolskie Wykonanie usługi sprzątania hali sportowej przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej, ul. Szkolna 14, 64-300 Nowy Tomyśl.
10394631 2024-04-08
godz. 09:00
Mazowieckie Utrzymanie w czystości taboru kolejowego Małopolski Zakład.
10364670 2024-04-08
godz. 14:00
Mazowieckie Wykonanie usług w zakresie sprzątania i obsługi budynków wraz z pielęgnacją terenów zielonych przylegających do budynków mieszkalnych wielorodzinnych mieszczących się w Warszawie ...
10366885 2024-04-08
godz. 15:30
Dolnośląskie Usługa polegająca na świadczeniu usług porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości powierzchni wewnętrznej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkan...
10424781 2024-04-18
godz. 11:00
Mazowieckie Usługa utrzymania czystości pomieszczeń Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego. Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości pomieszczeń w budynku Głównego Inspektoratu...
10434093 2024-04-22
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Świnoujściu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Powierzchnia ok...
10432001 2024-04-23
godz. 15:00
Śląskie Kompleksowa usługa mycia okien na wysokości we wskazanych obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
10431522 2024-04-26
godz. 10:00
Śląskie Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 1. Przedmiot zamówienia publiczneg...
10482690 2024-05-14
godz. 11:00
Lubuskie Utrzymanie czystości na terenie obiektów Zielonogórskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. o łącznej powierzchni do sprzątania wynoszącej 7 504,72 m2.
10451111 2024-05-28
godz. 09:00
Pomorskie Sprzątanie i utrzymanie czystości wewnątrz obiektów oraz całoroczne utrzymanie terenów zielonych i utwardzonych w Oddziale ZUS w Gdańsku i podległych terenowych jednostkach organizac...