Przetarg 9005851 - Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno –...

   
Analizuj Zamówienie 9005851 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-28
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno – porządkowego w częściach wspólnych w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących
w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie

Nazwa zamówienia: „Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno – porządkowego w częściach przeznaczonych do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu Zarządu Budynków Mieszkalnychw Koszalinie”UWAGA ! Należy zwrócić szczególną uwagę na zamiatanie korytarzy i klatek schodowych oraz schodów zewnętrznych tj. wejściowych do budynku jak również galerii przyległych do budynku oraz usuwanie z nich skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu, poprzez usuwanie zalegającego śniegu, błota pośniegowego i lodu oraz zwalczaniu gołoledzi. Wykaz powierzchni objętych zamówieniem określony został w załączniku nr 1 do projektu umowy.Powierzchnia ogólna części wspólnych, która ujęta jest w wykazie adresowym stanowiącym załącznik nr 1 do projektu Umowy wynosi 52 343,09 m2. W ZBM wdrożony jest program odpracowywania zadłużenia, w związku z tym przewiduje się, że powierzchnia, którą objęta będzie Umowa od 01 sierpnia 2022 roku wynosi 35 094,37 m2. Pozostała powierzchniaw wysokości 17 248,72 m2 objęta jest programem odpracowywania i na dzień podpisania Umowy nie będzie przeznaczona do świadczenia usługi.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy, minimalny zakres umowy wynosi 15.000 m2W związku ze zmieniającą się powierzchnią przeznaczoną do sprzątania do ustalenia ceny oferty należy przyjąć średnią powierzchnię 40.000 m2 przemnożoną przez oferowaną stawkęw złotych. Jest to maksymalne wynagrodzenie jakie może otrzymać Wykonawca w okresie trwania umowy. Rozliczenie następowało będzie za rzeczywistą powierzchnię sprzątaną w danym miesiącu. W przypadku zmian powierzchni (zmniejszenia bądź zwiększenia) Zamawiający powiadomi o tym fakcie Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.W przypadku braku zmiany powierzchni Zamawiający nie będzie miał obowiązku przekazywania takiej informacji.Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części. Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadzorem nad większą liczbą wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Wieloletnie doświadczenie pokazuje, że w postępowaniach dotyczących tego przedmiotu zamówienia zawsze biorą udział wykonawcy należący do sektora małych i średnich firm. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 2 projektu Umowy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w § 2 projektu Umowy w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z art. 95 Pzp minimum 10 osób, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającegow terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązanydo przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika), • oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawyz dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r.poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, • dowody odprowadzenia składek ZUS.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 9.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 7 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 7 są zobowiązane podać imięi nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób,które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.

DP.261.17.1.2022.AC
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90630000, 90910000
forma zapytanie ofertowe
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10417814 2024-04-17
godz. 10:30
Kujawsko-Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikac...
10417241 2024-04-18
godz. 12:00
Wielkopolskie Wykonanie prac porządkowych na obiektach mostowych znajdujących się w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez WZDW w Poznaniu z podziałem na 9 części Część 1: Część I ...
10429301 2024-04-19
godz. 11:00
Opolskie Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim ...
10413985 2024-04-22
godz. 11:00
Zachodniopomorskie Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczaniem terenów na obszarze Gminy Miasta Kołobrzeg.Z...
10451217 2024-04-23
godz. 10:00
Wielkopolskie 1. Wynajem i obsługa przenośnych kabin sanitarnych przy obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2024 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Wynajem w okresie od 01.05.2024-...
10447146 2024-04-24
godz. 09:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości w budynku Tatrzańskiego Archiwum Planety Ziemia TPN Kościelisko Kiry 3 w roku 20242. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wszystkie ...
10442075 2024-04-26
godz. 09:00
Pomorskie Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku – czerwiec 2024/grudzień 2025 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości obejmujących sprzątanie pomieszcze...
10365889 2024-04-29
godz. 08:00
Lubuskie Ochrona obiektów i mienia oraz świadczenie usług sprzątania. 1. Przedmiotem zamówienia jest „Ochrona obiektów i mienia oraz świadczenie usług sprzątania” z podziałem na 2 czę...
10416316 2024-05-13
godz. 10:00
Wielkopolskie Usługa sprzątania obiektów Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania obiektów i terenów przyległych, realizowana w poniższ...
10433259 2024-05-17
godz. 12:00
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości pojazdów kolejowych na terenie 14 Zakładów Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.