Przetarg 10915316 - Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu...

   
Analizuj Zamówienie 10915316 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-11-07
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach c
zterech przychodni lekarskich oraz przyległych terenów zewnętrznych

Część 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno - porządkowego części wspólnych w zarządzanym przez ZBM budynku przychodni lekarskiej oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół przychodni.Zakres zamówienia obejmuje dla części nr 1: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy Alei Monte Cassino 13 o powierzchni 617,07 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.665,00 m2; Dodatkowe wymagania (dla wszystkich części).1) Zamawiający wymaga, aby informacje i opisy na oferowanym asortymencie stosowanych środków czystości i dezynfekcji były w języku polskim oraz posiadały aktualne karty charakterystyki oraz wymagane atesty PZH dla wszystkich preparatów, z których wykonawca będzie korzystał w trakcie realizacji usługi. Karty charakterystyki oraz atesty PZH wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy;2) W trakcie realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest stosować:- mechaniczne urządzenia do czyszczenia i konserwacji powierzchni, urządzenie parowe do doczyszczania powierzchni trudno dostępnych,- wózki z systemem kontenerowym (jeden na detergent, drugi na środek dezynfekcyjny),- odpowiednią ilość mopów do sprzątania według zasady – jeden mop do jednego rodzaju pomieszczeń (osobno korytarz, osobno toalety);Szczegółowy zakres usług został określony w projektach umów, stanowiących załącznikinr 8.1-8.4 do SWZ wraz z załącznikami do nich: - rzuty/mapki sytuacyjne (załączniki nr 1 i 2), - zakres obowiązków osoby sprzątającej (załącznik nr 3), - plan higieny (załącznik nr 4), - polimeryzacja (tylko w części nr 2 - załącznik nr 5). Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część, której dana oferta dotyczy.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZzgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawyz dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającegow terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązanydo przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika), • oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracęz uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, • dowody odprowadzenia składek ZUS.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.1) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.2) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.3) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnowaćz powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcyz odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawądo wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 12 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 12 są zobowiązane podać imięi nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób,które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia nie będzie mniejsza niż 50% wartości umowy netto.

Część 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno - porządkowego części wspólnych w zarządzanym przez ZBM budynku przychodni lekarskiej oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół przychodni.Zakres zamówienia obejmuje dla części nr 2: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Tadeusza Kościuszki 7 o powierzchni 717,98 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 788,00 m2; wykonanie maksymalnie dwóch usług polimeryzacji podłóg o łącznej powierzchni tarkettu 645,12 m2, Zamawiający gwarantuje zlecenie jednej polimeryzacji w roku, druga usługa polimeryzacji może zostać zlecona lub nie, w zależności od decyzji Zamawiającego.Dodatkowe wymagania (dla wszystkich części).1) Zamawiający wymaga, aby informacje i opisy na oferowanym asortymencie stosowanych środków czystości i dezynfekcji były w języku polskim oraz posiadały aktualne karty charakterystyki oraz wymagane atesty PZH dla wszystkich preparatów, z których wykonawca będzie korzystał w trakcie realizacji usługi. Karty charakterystyki oraz atesty PZH wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy;2) W trakcie realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest stosować:- mechaniczne urządzenia do czyszczenia i konserwacji powierzchni, urządzenie parowe do doczyszczania powierzchni trudno dostępnych,- wózki z systemem kontenerowym (jeden na detergent, drugi na środek dezynfekcyjny),- odpowiednią ilość mopów do sprzątania według zasady – jeden mop do jednego rodzaju pomieszczeń (osobno korytarz, osobno toalety);Szczegółowy zakres usług został określony w projektach umów, stanowiących załącznikinr 8.1-8.4 do SWZ wraz z załącznikami do nich: - rzuty/mapki sytuacyjne (załączniki nr 1 i 2), - zakres obowiązków osoby sprzątającej (załącznik nr 3), - plan higieny (załącznik nr 4), - polimeryzacja (tylko w części nr 2 - załącznik nr 5). Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część, której dana oferta dotyczy. CPV: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZzgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawyz dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającegow terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązanydo przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika), • oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracęz uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, • dowody odprowadzenia składek ZUS.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.1) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.2) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.3) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnowaćz powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcyz odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawądo wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 12 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 12 są zobowiązane podać imięi nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób,które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia nie będzie mniejsza niż 50% wartości umowy netto.

Część 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno - porządkowego części wspólnych w zarządzanym przez ZBM budynku przychodni lekarskiej oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół przychodni.Zakres zamówienia obejmuje dla części nr 3: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Świętego Wojciecha 1 o powierzchni 184,04 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 1.103,00 m2Dodatkowe wymagania (dla wszystkich części).1) Zamawiający wymaga, aby informacje i opisy na oferowanym asortymencie stosowanych środków czystości i dezynfekcji były w języku polskim oraz posiadały aktualne karty charakterystyki oraz wymagane atesty PZH dla wszystkich preparatów, z których wykonawca będzie korzystał w trakcie realizacji usługi. Karty charakterystyki oraz atesty PZH wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy;2) W trakcie realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest stosować:- mechaniczne urządzenia do czyszczenia i konserwacji powierzchni, urządzenie parowe do doczyszczania powierzchni trudno dostępnych,- wózki z systemem kontenerowym (jeden na detergent, drugi na środek dezynfekcyjny),- odpowiednią ilość mopów do sprzątania według zasady – jeden mop do jednego rodzaju pomieszczeń (osobno korytarz, osobno toalety);Szczegółowy zakres usług został określony w projektach umów, stanowiących załącznikinr 8.1-8.4 do SWZ wraz z załącznikami do nich: - rzuty/mapki sytuacyjne (załączniki nr 1 i 2), - zakres obowiązków osoby sprzątającej (załącznik nr 3), - plan higieny (załącznik nr 4), - polimeryzacja (tylko w części nr 2 - załącznik nr 5). Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część, której dana oferta dotyczy. CPV: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZzgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawyz dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającegow terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązanydo przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika), • oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracęz uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, • dowody odprowadzenia składek ZUS.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.1) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.2) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.3) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnowaćz powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcyz odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawądo wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 12 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 12 są zobowiązane podać imięi nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób,które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia nie będzie mniejsza niż 50% wartości umowy netto.

Część 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu właściwego stanu sanitarno - porządkowego części wspólnych w zarządzanym przez ZBM budynku przychodni lekarskiej oraz sprzątanie terenów zewnętrznych wokół przychodni.Zakres zamówienia obejmuje dla części nr 4: sprzątanie powierzchni części wspólnych budynku przychodni przy ulicy Kolejowej 71 o powierzchni 197,97 m2 oraz sprzątanie terenów zewnętrznych o powierzchni 977,00 m2Dodatkowe wymagania (dla wszystkich części).1) Zamawiający wymaga, aby informacje i opisy na oferowanym asortymencie stosowanych środków czystości i dezynfekcji były w języku polskim oraz posiadały aktualne karty charakterystyki oraz wymagane atesty PZH dla wszystkich preparatów, z których wykonawca będzie korzystał w trakcie realizacji usługi. Karty charakterystyki oraz atesty PZH wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu podpisania umowy;2) W trakcie realizacji usługi wykonawca zobowiązany jest stosować:- mechaniczne urządzenia do czyszczenia i konserwacji powierzchni, urządzenie parowe do doczyszczania powierzchni trudno dostępnych,- wózki z systemem kontenerowym (jeden na detergent, drugi na środek dezynfekcyjny),- odpowiednią ilość mopów do sprzątania według zasady – jeden mop do jednego rodzaju pomieszczeń (osobno korytarz, osobno toalety);Szczegółowy zakres usług został określony w projektach umów, stanowiących załącznikinr 8.1-8.4 do SWZ wraz z załącznikami do nich: - rzuty/mapki sytuacyjne (załączniki nr 1 i 2), - zakres obowiązków osoby sprzątającej (załącznik nr 3), - plan higieny (załącznik nr 4), - polimeryzacja (tylko w części nr 2 - załącznik nr 5). Wykonawcy mogą złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części zamówienia.Niedopuszczalne jest złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty w danej części zamówienia.Zamawiający dokona odrębnej oceny i wyboru oferty najkorzystniejszej w każdej części. Dana część zamówienia jest niepodzielna i wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania wszystkich elementów składowych danej części zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty.Wykonawca składając ofertę częściową wypełnia jedynie tę część, której dana oferta dotyczy. CPV: 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w Załączniku nr 6 do niniejszej SWZzgodnie z art. 95 Pzp, w całym okresie trwania umowy w zakresie realizacji zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawyz dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465).Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ.2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającegow terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązanydo przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób: • poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika), • oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracęz uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, • oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia, • dowody odprowadzenia składek ZUS.W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 14.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.1) wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem przez wykonawcę firm podwykonawców.2) zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.3) Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnowaćz powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcyz odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawądo wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 12 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 12 są zobowiązane podać imięi nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób,które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia nie będzie mniejsza niż 50% wartości umowy netto.

DP.261.24.2024.AC
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90910000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Zachodniopomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Zachodniopomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10968203 2024-12-11
godz. 11:00
Małopolskie USŁUGA SPRZATANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU UŻYTKOWANYM PRZEZ KURATORIUM OŚWIATY W KRAKOWIE
10977675 2024-12-11
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Prowadzenie usługi montażu, demontażu, naprawy, konserwacji, przewiezienie do i z magazynu oraz przechowywanie w magazynie iluminacji świątecznej.
10978718 2024-12-13
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie 13/ZP/2024 Sprzątanie chodników na terenie miasta Nakło nad Notecią Przedmiot zamówienia: 1 Sprzątanie chodników na terenie miasta Nakło nad Notecią
10976525 2024-12-13
godz. 09:00
Śląskie Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy Radzionków administrowanych przez Urząd Miasta Radzionków. 1. Przedmiotem zamówi...
10962989 2024-12-16
godz. 00:00
Śląskie Oczyszczenie (odkurzanie) obiektów Oddziału Węglowni z zalegającego pyłu węglowego z trudno dostępnych miejsc, zabudowanych w JSW KOKS S.A. Koksownia Przyjaźń w Dąbrowie Górniczej...
10935624 2024-12-19
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa sprzątania oraz utrzymania czystości w pomieszczeniach wykonawczych komórek organizacyjnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Komendy Głównej SOK - zamówienie podzielone na 17 cz...
10931768 2024-12-19
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem postępowania jest udzielenia zamówienia na świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarz...
10980050 2024-12-20
godz. 11:00
Mazowieckie Utrzymanie czystości na budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych należących do SM Piaski C
10952834 2025-01-03
godz. 10:00
Małopolskie Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Spółka z o.o. w Tarnowie Część zamówienia: LOT-0001 Utrzymanie porząd...
10978337 2025-01-10
godz. 09:00
Dolnośląskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: „Bieżące utrzymanie, pielęgnacja terenów zieleni miejskiej oraz utrzymanie wybranych chodników w Świdnicy”.2. Przedmiot zamówien...