Przetarg 6638729 - Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz posesji...

   
Analizuj Zamówienie 6638729 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2019-03-12
przedmiot ogłoszenia
Sprzątanie i utrzymanie w czystości budynku oraz posesji należących do Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
Numer referencyjny: ZP
-2/2019

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 01 kwietnia 2019 r. polegające na:
- sprzątaniu i utrzymaniu czystości w budynku Sądu w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty uznane za dni pracy w resorcie sprawiedliwości.
- sprzątaniu i utrzymaniu w czystości posesji należącej do Sądu (wraz z przyległym chodnikiem)
w godzinach porannych tak, aby prace były zakończone do godziny 7:00, z uwzględnieniem dyżurów w okresie jesienno-zimowym tj. w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia oraz od
1 października do 31 grudnia w godz. od 7:30 do 15:30 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży, itp. (odśnieżanie terenu dziedzińca, wjazdu i zjazdu do garażu, parkingu od ul. Prostej oraz przyległych do posesji chodników),
- utrzymanie czystości w holu głównym, w toaletach ogólnodostępnych, z uwzględnieniem dyżurów w okresie jesienno-zimowym tj. w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia oraz od
1 października do 31 grudnia w godz. od 7:30 do 15:30 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży, itp.
- myciu okien oraz ram i ościeżnic okien od wewnętrznej i zewnętrznej strony.
Łączna powierzchnia pomieszczeń biurowych wynosi 3.614,38 m2,
Rodzaje podłóg, w budynku (w m2):
a) posadzka płyty marmurowe pow. 1.792,11 m2,
b) posadzka płytki terrakota pow. 137,3 m2,
c) parkiet pow. 862,23 m2,
d) panel podłogowy pow. 10,50 m2,
e) posadzka płytki gres pow. 44,80 m2,
f) posadzka marmur łączony z płytką gres pow. 10,30 m2,
g) wykładzina dywanowa pow. 748,14 m2,
h) posadzka płytki granit pow. 9,00 m2.
Budynek Sądu wyposażony jest w następujące rodzaje okien:
- o1 okno drew. mahoń 180x90 2 szt.
- o2 okno drew. mahoń 180x90 1 szt.
- o3 okno drew. mahoń 180x180 54 szt.
- o4 okno drew. mahoń 120x210 15 szt.
- o5 okno drew. mahoń 150x210 12 szt.
- o6 okno drew. mahoń 180x210 2 szt.
- o7 okno drew. mahoń 240x210 10 szt.
- o8 okno drew. mahoń 90x270 22 szt.
- o9 okno drew. mahoń 100x270 7 szt.
- o10 okno drew. mahoń 120x270 21 szt.
- o11 okno drew. mahoń 180x270 9 szt.
- o12 okno drew. mahoń 210x270 7 szt.
- o13 okno drew. mahoń 150x210 4 szt.
- o15 okno drew. mahoń 210x180 10 szt.
- o17 okno drew. mahoń 270x180 4 szt.
- o16 okno drew. mahoń 240x180 8 szt.
- o18 okno drew. mahoń 135x210 24 szt.
- o19 okno drew. mahoń 90x180 6 szt.
- o20 okno drew. mahoń 240x210 2 szt.
- o21 okno drew. mahoń 120x240 10 szt.
- o22 okno drew. mahoń 120x300 1 szt.
- o23 okno drew. mahoń 135x300 10 szt.
- o24 okno drew. mahoń 100x280 4 szt.
- o27 okno 60x80 2 szt.
- o31 okno drew. mahoń 210x180 2 szt.
- o34 okno drew. mahoń 270x120 2 szt.
- o35 okno drew. mahoń WC 90x90 4 szt.
- o36 okno drew. mahoń 150x180 2 szt.
- o76 okno drew. mahoń 270x180 1 szt.
- oT1 okno trójkątne drew. mahoń 210x60 11 szt.
- okno przesuwne portiernia 120x180 1 szt.
- o253/T okno drew. 880x550 5 szt.
- So1 okno piwniczne stalowe 580x894 1 szt.
- So10 okno piwniczne stalowe 880x894 1 szt.
RAZEM: 277 szt. okien
W budynku Sądu zamontowane są następujące rodzaje drzwi:
- drzwi alum. 150x210 2 szt.
- drzwi alum. 150x210 + okno 120x60 2 szt.
- drzwi alum. 150x210 + okno 150x60 1 szt.
- D13w drzwi drew. 100x200 2 szt.
- D11w drzwi drew. 90x200 12 szt.
- D07 drzwi stalowe 120x200 1 szt.
- Di drzwi drew dąb sale rozpraw 190x250 8 szt.
- D4-C drzwi do WC białe 70x200 4 szt.
- D3-C drzwi do WC brąz 70x200 14 szt.
- D2-C drzwi do WC białe 60x200 13 szt.
- D17w drzwi alum 140x200 1 szt.
- D12w drzwi drew 90x200 73 szt.
- D10w drew 80x200 34 szt.
- drzwi alum 120x210 + okno 120x60 5 szt.
- drzwi alum.wahadłowe 180x220 +naświetlenie 67x180 2 szt.
- drzwi alum. dwuskrzydłowe 180x220 +naświetlenie 67x180 2 szt.
- D01 drzwi stalowe 830x20136 1 szt.
- D1 drzwi alum.. 90x210+okno 60x180 2 szt.
- drzwi alum. 90x210 +90x60 4 szt.
- drzwi alum. 90x210 1 szt.
- drzwi do WC brąz 90x200 Polskone 7 szt.
- drzwi do WC brąz 80x200 Polskone 8 szt.
- D15 w drew. 120x200 1 szt.
- D1/1 drzwi stal. 91x210 1 szt.
- Ds. 81 drzwi 81x201 1 szt.
- drzwi wejściowe do Oddziału finansowego 1 szt.
RAZEM: 203 szt. drzwi
Łączna powierzchnia terenu zewnętrznego, utwardzonego (kostka brukowa, płyty chodnikowe, beton) obejmująca dziedziniec (z pochylnią dla osób niepełnosprawnych), podwórze, parking podziemny wraz z wjazdem, parking od strony ul. Prostej oraz przyległymi do posesji chodnikami wynosi 1.776,43m2.
Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom jedynie
w zakresie, który nie został zastrzeżony jako kluczowa część zamówienia – patrz punkt XX SIWZ.
Pracownicy, wykonujący czynności zastrzeżone jako kluczowe części zamówienia (punkt XX SIWZ), muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
Zamawiający jest uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny;
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania tych wymogów,
- przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.
Wykonawca, w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego,
w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, przedłoży:
- oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierające w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę
i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia,
- poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy / umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
W przypadku niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej
w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę
w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega wykonanie kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. Kluczowe części zamówienia to:
- sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Sądu w dni robocze od poniedziałku do piątku oraz w soboty uznane za dni pracy w resorcie sprawiedliwości.
- utrzymanie czystości w holu głównym, w toaletach ogólnodostępnych, z uwzględnieniem dyżurów w okresie jesienno-zimowym tj. w okresie od 1 stycznia do 30 kwietnia oraz od 1 października do 31 grudnia w godz. od 7:30 do 15:30 w zależności od warunków atmosferycznych, np. opadów śniegu, odwilży, itp.
- myciu okien oraz ram i ościeżnic okien od wewnętrznej i zewnętrznej strony.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia zamówienia w tym zakresie podwykonawcom.
branża Sprzątanie
podbranża sprzątanie pomieszczeń, sprzątanie terenu
kody CPV 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzątanie pomieszczeń , sprzątanie terenu

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10356286 2024-03-30
godz. 23:59
Wielkopolskie Praca przy myciu dachów, elewacji i kostki Nawiążemy współpracę elastyczną/czasową z pracowitymi mężczyznami w wieku 30-50, którzy posiadają prawo jazdy kat. B, są mobilni i mo...
10366846 2024-04-03
godz. 12:00
Wielkopolskie "Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki" Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Skoki” polegającej na:a. Opr...
10344417 2024-04-04
godz. 08:30
Śląskie „Zawarcie umów zleceń na świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w wybranych jednostkach terenowych garnizonu śląskiego Policji” Część 1: Zadanie 1 - Sprzątanie pomieszcze...
10338703 2024-04-04
godz. 09:15
Śląskie Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
10381549 2024-04-04
godz. 13:44
Świętokrzyskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 usługa mycia elewacji - 1 szt.
10379520 2024-04-10
godz. 09:30
Mazowieckie Usługa kompleksowego sprzątania Hostelu "Zachodni" znajdującego się w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 144
10309452 2024-04-10
godz. 10:00
Mazowieckie Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym ...
10380709 2024-04-12
godz. 10:00
Wielkopolskie 3/2024/DAG Wysokościowe mycie okien, parapetów, ościeżnic, żaluzji, rolet i konstrukcji przeszklonych z użyciem wysięgnika koszowego w Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera UM w Poznan...
10384211 2024-04-15
godz. 09:30
Warmińsko-Mazurskie Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania w budynkach Urzędu...
10330757 2024-04-23
godz. 09:00
Śląskie Świadczenie kompleksowych usług utrzymania porządku, czystości i higieny w Wodnym Parku Tychy przy ul. Sikorskiego 20 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrz...