Zlecenie - SP.1.2018 zorganizowanie i przeprowadzenie usługi pn....
(zakończone) | Zamówienie 6360985|
---|---|
źródło | Internet |
data publikacji | 2018-10-18 |
przedmiot zlecenia | SP.1.2018 zorganizowanie i przeprowadzenie usługi pn. „Szkolenia i kursy dla nauczycieli oraz zajęcia pozalekcyjne dla uczniów Sz koły Podstawowej w Gniewczynie Łańcuckiej" w ramach projektu „Innowacyjna szkoła - Gniewczyna Łańcucka" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, - Część nr 1 - Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów dla nauczycieli: a) „Gry i zabawy dydaktyczne jako metody aktywizujące i motywujące uczniów do nauki" - szkolenie dla 31 nauczycieli w podziale na 2 grupy, 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup, b) „Strategie nauczania wspierające uczenie się uczniów " - szkolenie dla 31 nauczycieli w podziale na 2 grupy, 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup, c) „Humor w Nauczaniu - nauczanie przyjazne mózgowi" - szkolenie dla 31 nauczycieli w podziale na 2 grupy, 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup, d) Kurs trenerski z zastosowani technik trenerskich coachingu i mentoringu w kształtowaniu kompetencji kluczowych - kurs dla 12 nauczycieli x 64 godziny dydaktyczne, Termin wykonania zadania: 02 listopad - 31 grudzień 2018r. - Część nr 2 - Przeprowadzenie szkoleń z zakresu korzystania z narzędzi TIK oraz kursu nauki programowania dla nauczycieli: a) „Podniesienie kompetencji i kwalifikacji zawodowych nauczycieli wszystkich przedmiotów w zakresie korzystania z narzędzi TIK" - szkolenie dla 31 nauczycieli w podziale na 2 grupy, 2 spotkania x 5 godzin dydaktycznych dla każdej z grup, b) Kurs nauki programowania - zajęcia z programowania „jestem programistą" Zajęcia z wykorzystaniem nowoczesnych robotów, kurs dla 1 nauczyciela, który prowadzić będzie później zajęcia z dziećmi, 20 godzin dydaktycznych oraz zapewnienie wsparcia merytorycznego przez cały rok szkolny 2018/2019 Termin wykonania zadania: 02 listopad - 31 grudzień 2018r. - Część nr 3 - Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów dla nauczycieli przyrody uwzględniających metody aktywizacji uczniów oraz wykorzystanie eksperymentu na lekcjach: a) „Metody aktywizujące uczniów na lekcjach przyrody (1V-VIII-1I1GM)" - szkolenie dla 4 nauczycieli 2 godziny dydaktyczne, b) „Eksperyment na lekcjach przyrody w klasach (IV-VII1-IIIGM)" - szkolenie dla 4 nauczycieli 2 godziny dydaktyczne, c) „Obserwacja i eksperyment uczniowski w edukacji przyrodniczej w kontekście nowej podstawy programowej" - szkolenie dla 4 nauczycieli 2 godziny dydaktyczne, d) „Eksperyment przyrodniczy i metody aktywizujące uczniów w kształceniu zintegrowanym w klasach( 1-111) - szkolenie/warsztaty dla 5 nauczycieli 2 godziny dydaktyczne Termin wykonania zadania: 02 listopad - 31 grudzień 2018r. - Część nr 4 - Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów z zakresu indywidualnej pracy z uczniami z trudnościami i uczniami zdolnymi: 1) „Uczeń z trudnościami-indywidualizacja pracy i formy pomocy" - szkolenie dla 31 nauczycieli w podziale na 2 grupy, 5 godzin dydaktycznych dla każdej grupy 2) „Jak pracować z dzieckiem o SPE: dziecko nadpobudliwe, agresywne, z problemami emocjonalnymi i innymi problemami” - szkolenie dla 31 nauczycieli w podziale na 2 grupy, 5 godzin dydaktycznych dla każdej grupy 3) „Jak rozpoznać i pracować z uczniem zdolnym" - szkolenie dla 31 nauczycieli w podziale na 2 grupy, 5 godzin dydaktycznych dla każdej grupy 4) Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne - Indywidualne spotkania 21 uczniów (10 dz) z psychologiem/pedagogiem - 714 godzin dydaktycznych 1 x w tygodniu. Termin realizacji 252 godziny dydaktyczne od października do grudnia 2018r., 462 godziny dydaktyczne od stycznia do czerwca 2019r. 5) Indywidualne wsparcie logopedyczne - Objęcie wsparciem 21 uczniów (10 dz) mających problem z wymową. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia badań przesiewowych, a następnie do przeprowadzenia indywidualnej terapii z każdym zdiagnozowanym dzieckiem wymagającym wsparcia, w zależności od rodzaju i wielkości deficytów w zakresie wymowy - 714 godziny dydaktyczne 1 x w tygodniu. Od października do grudnia 2018r - 252 godziny dydaktyczne i od stycznia do czerwca 2019r - 462 godziny dydaktyczne. 6) Kompetencje kluczowe uczniów - zajęcia pozalekcyjne „uczę się efektywnie" Zajęcia dla 20 uczniów podzielonych na 4 grupy. Zajęcia lx w miesiącu x 1 godzinę, tj. łącznie 9 godzin x 4 grupy. Termin zajęć: październik - grudzień 2018r. - 12 godzin dydaktycznych, styczeń - czerwiec 2019r - 24 godziny dydaktyczne. Termin wykonania zadania: zadania 1,2,3 -02 listopad - 31 grudzień 2018r. zadania:4,5,6 - od 05 listopada 2018r do 28 czerwca 2019r. - Cześć nr 5 - Przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych z języka hiszpańskiego dla uczniów: Kompetencje kluczowe uczniów - zajęcia dodatkowe „Hola Espanola” z języka hiszpańskiego. Zajęcia dla 108 uczniów podzielonych na 9 grup. Zajęcia 1 x w tygodniu x 1 godzinę, tj. łącznie 304 godziny dydaktyczne dla 108 uczniów. Termin zajęć: październik - grudzień 2018r. - 108 godzin dydaktycznych, styczeń - czerwiec 2019r - 196 godzin dydaktycznych. Termin wykonania zadania: od 05 listopada 2018 do 28 czerwca 2019r. - Część nr 6 - Catering na kursie trenerskim, o którym mowa w Części 1 zamówienia lit. d): a) Zapewnienie usługi i obsługi restauracyjnej dla wszystkich uczestników kursu trenerskiego. Usługa dla 12 osób przez 8 dni, termin wykonania 15 październik-30 listopad 2018 r. b) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest do: o przygotowania stołów - obrusów, ekspozycji menu, posprzątania po zakończeniu całego wydarzenia (w zakresie dotyczącym cateringu); • zapewnienie różnorodności wyżywienia w tym na prośbę Zamawiającego również posiłki wegetariańskie i wegańskie; • zapewnienie obsługi kelnerskiej, rozstawienia i bieżącej wymiany naczyń oraz dbałości o estetykę miejsca podawania wyżywienia; • zapewnienie serwisu gastronomicznego (w przypadku obiadu i przerw kawowych wymagana zastawa inna niż jednorazowa tj. ceramiczna/porcelanowa/szklana, sztućce stalowe); ® organizacji cateringu o ustalonej godzinie na miejscu realizacji warsztatów wskazane przez Zamawiającego; • świadczenia usługi cateringowej wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie; « przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych. Oferta powinna składać się z następującego menu: a] Zapewnienie serwisu kawowego w systemie ciągłym (8 godz.) dla uczestników kursu: Serwis kawowy składa się z : • kawa, herbata czarna, herbata owocowa, mleko, cukier, cytryna - bez ograniczeń © woda mineralna gazowana i niegazowana - bez ograniczeń ® ciasteczka dekoracyjne po 150 g/na osobę. b) Zapewnienie obiadu wraz z napojem dla uczestników/uczestniczek projektu według poniższej gramatury posiłków: © zupa - 350ml ® mięso / ryba - 200g ® surówka - 200 g © dodatki skrobiowe (np. ziemniaki, frytki, ryż) - 250 g « napój - 200 ml (np. sok, woda gazowana, niegazowana, kompot). W przypadku wcześniejszego zgłoszenia przez uczestników warsztatów faktu bycia wegetarianinem, należy zapewnić odpowiednie menu wegetariańskie. Każdorazowo, Zamawiający zgłosi Wykonawcy liczbę obiadów wegetariańskich. Czas dostawy oraz przewidywana liczba uczestników zostanie uzgodniona przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą. Termin wykonania zadania: 02 listopad - 31 grudzień 2018r. 2.2 Uwaga: Za godzinę dydaktyczną prowadzenia zajęć Zamawiający uznaje kolejne 45 min. 2.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, jak również składanie ofert na więcej niż jedną część zamówienia. 2.4 W ramach części 1-5 zamówienia, Wykonawca zapewni każdemu z uczestników, dostęp do materiałów szkoleniowych z omawianymi zagadnieniami i ćwiczeniami realizowanymi na kursie/szkoleniu/treningu. Wykonawca wliczy w kalkulację ceny oferty koszt przygotowania i udostępnienia materiałów dla uczestników kursu. 2.5 Po ukończeniu szkolenia/kursu/treningu, objętych częściami 1-5, uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończonym szkoleniu. Wykonawca wliczy w kalkulację ceny oferty koszt zaświadczeń o ukończonym kursie. 2.6 W ramach części 4 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić badania przesiewowe uczniów objętych wsparciem logopedycznym. Wykonawca wliczy w kalkulację ceny oferty koszt wykonania badań. 2.7 Przedmiot zamówienia wykonywany będzie wyłącznie przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. Ewentualna zmiana trenerów może nastąpić wyłącznie za pisemną pod rygorem nieważności zgodą Zamawiającego, o ile Wykonawca zapewni osoby o doświadczeniu nie niższym niż trenerzy wskazani przez Wykonawcę w ofercie oraz po wyrażeniu przez Zamawiającego pisemnej zgody na zmianę osób. 0 każdej planowanej zmianie osób wyznaczonych do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany pisemnie powiadomić Zamawiającego najpóźniej 24 godziny przed zmianą. |
branża | Edukacja, szkolenia |
podbranża | edukacja, szkolenia zawodowe, kursy informatyczne |
kody CPV | 55300000, 55321000, 55520000, 80500000 |
forma | zamówienie inne |
typ zlecenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Podkarpackie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Podkarpackie |