Zlecenie 7709488 - Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci...

   
Zamówienie 7709488 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-09-22
przedmiot zlecenia
Shelfy – Rekomender asortymentu (SaaS) dla sieci handlowych

Z uwagi na konieczność ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiają
cego zakres opisu przedmiotu zamówienia został ograniczony w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Uzupełnienie wyłączonego opisu przedmiotu zamówienia zostanie dokonane wyłącznie w stosunku do tych potencjalnych wykonawców, którzy zobowiążą się do zachowania poufności w odniesieniu do przedstawionych informacji i w tym celu zawrą z Zamawiającym umowę o zachowaniu poufności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania Ofertowego z zastrzeżeniem, że Wykonawcy chcący złożyć ofertę w postępowaniu muszą uprzednio zapoznać się z pełnym opisem przedmiotu zamówienia, zaś oferty wykonawców, którzy nie wystąpili do Zamawiającego o udostępnienie opisu zamówienia objętego tajemnicą przedsiębiorstwa i nie zawarli z Zamawiającym umowy o zachowaniu poufności, o której mowa powyżej, zostaną odrzucone. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu technicznym i uruchomieniu systemu informatycznego służącego do rekomendacji asortymentu w małych i średnich punktach handlowych. System ten zostanie opracowany i wdrożony zgodnie z harmonogramem realizacji Projektu, w okresie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą najpóźniej do dnia 31 grudnia 2021 roku i zgodne z założeniami Zamawiającego dotyczącymi przygotowania oraz wdrożenia systemu informatycznego w małym sklepie lub małej sieci handlowej oraz w sieci sklepów ogólnospożywczych. Pozycja 1 Budowa i wdrożenie systemu o BAZOWYCH funkcjonalnościach dla małych sklepów i małych punktów usługowo-handlowych. Przedmiotem realizacji niniejszej pozycji jest wytworzenie systemu, który umożliwi rozpoczęcie instalacji pilotażowej w małym punkcie handlowo-usługowym. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia architektury aplikacji (Bazy Danych, filtry ETL, Ekrany), oraz zaprojektowania i uruchomienia elementów modułu głównego MÓJ ASORTYMENT takich jak: moduł zarządzania danymi własnymi sieci handlowej, moduł danych do konfiguracji scenariuszy oraz moduł scenariusza i algorytmów optymalizacji. Celem realizacji zadań w niniejszej pozycji będzie również odpowiednie przetestowanie dostarczonej funkcjonalności podstawowej w formie instalacji pilotażowej oraz nadzór techniczny nad jej finalnym wdrożeniem w wybranym przez Zamawiającego małym sklepie lub małej sieci handlowej. Zakres prac obejmować będzie również: integrację z systemem IT i asystę przy uruchomieniu systemu w środowisku produkcyjnym. Celem realizacji zadań w niniejszej pozycji będzie odpowiednie przetestowanie dostarczonej funkcjonalności podstawowej w formie instalacji pilotażowej, po której nastąpi docelowe wdrożenie. Pozycja 2: Budowa i wdrożenie systemu o ROZSZERZONYCH funkcjonalnościach dla sieci sklepów handlowych. Przedmiotem realizacji niniejszej pozycji jest wytworzenie systemu w wersji z funkcjonalnością wymaganą dla sieci sklepów handlowych. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do zaprojektowania i uruchomienia rozszerzonych funkcjonalności, w tym takich modułów jak: moduł zarządzania danymi nt. placówek własnych sieci handlowej - MÓJ SKLEP oraz moduł zarządzania użytkownikami - ADMIN, jak również stworzenia dedykowanych raportów i ekranów do wyświetlania raportów w narzędziu Power BI Embedded. Prace projektowe w ramach niniejszej pozycji będą dotyczyły również przygotowania instalacji pilotażowej o rozszerzonych funkcjonalnościach wraz z przeprowadzeniem nadzoru technicznego nad integracją z systemem IT w wybranej przez Zamawiającego sieci sklepów ogólnospożywczych. Prace związane z nadzorem technicznym nad wdrożeniem to w propozycji Zamawiającego następujące czynności: Integracja z systemem IT i asystę przy uruchomieniu systemu w środowisku produkcyjnym. Wykonawca zapewnia jednocześnie pełną kompatybilność z wcześniej wdrożonymi modułami w celu zapewnienia integralności całego systemu. Ponadto: Oferta Wykonawcy musi zawierać projekt architektury docelowej Systemu wraz z uzasadnieniem jej skalowalności horyzontalnej (tzn. skalowalność przez rozbudowę zasobów IT, bez konieczności zmieniania architektury). Szczegółowy zakres zamówienia: 1. Pozycja 1 – Budowa systemu o bazowych funkcjonalnościach dla małych sklepów i małych punktów usługowo-handlowych wymagała będzie w propozycji Zamawiającego realizacji określonych prac informatycznych w tym m.in.: a. stworzenia architektury aplikacji - celem jest przede wszystkim: i. stworzenie szkieletu aplikacji z wszystkimi komponentami, ii. stworzenie połączeń pomiędzy nimi, iii. przygotowanie layoutu aplikacji, iv. przygotowanie struktur bazy danych, infrastruktury chmurowej i mechanizmów Continuous integration/Continuous Deployment b. zaprojektowania i przygotowania następujący elementów modułu MÓJ ASORTYMENT: i. modułu zarządzania danymi własnymi sieci handlowej - celem jest zbudowanie elementów systemu, które pozwolą zarządzać i kontrolować asortyment własny. W ramach tego etapu zostanie zbudowany system kategorii, cech, a także podgląd i możliwość edycji kartotek artykułów. Ważnym elementem tego etapu będzie zbudowanie alertów, które będą uruchamiane w tle (wykonywane asynchronicznie) i będą dokonywać analizy danych, aby wychwycić wszelkie nieprawidłowości, które użytkownik zdefiniuje. Większość prac w tym etapie to pracę w backend i funkcji asynchronicznych, a także sporo interfejsu użytkownika. ii. modułu danych do konfiguracji scenariuszy symulacyjnych - celem jest zbudowanie funkcjonalności systemu umożliwiających definiowane klastrów asortymentowych, przypisywanie produktów do klastrów, tworzenie i zarządzanie celami asortymentowymi. W tym etapie większość funkcjonalności posiadać będzie ekran do zarządzania oraz backend i bazę służącą do przechowywania danych. iii. modułu scenariusza i algorytmów optymalizacji - celem jest zbudowanie silnika przetwarzającego zadane scenariusze. Użytkownik będzie miał dostępny interfejs do definiowania i wybierania opcji scenariusza. Do wykonania obliczeń scenariusza zostanie wykorzystany komponent wykorzystujący przetwarzanie struktur zawierających duże ilości danych taki jak Databricks. c. integracji z systemem IT w placówce wraz z uruchomieniem w środowisku produkcyjnym - celem realizacji zadań projektowych będzie odpowiednie przetestowanie dostarczonej funkcjonalności podstawowej w formie instalacji pilotażowej, po której nastąpi docelowe wdrożenie. Zakres prac obejmował będzie również: integrację z systemem IT w sklepie, przeprowadzenie serii optymalizacji według założonych scenariuszy, dostosowanie funkcjonalności i parametrów systemu, szkolenie obsługi, uruchomienie systemu w środowisku produkcyjnym. 2. Pozycja 2 - Budowa systemu o rozszerzonych funkcjonalnościach dla sieci sklepów handlowych wymagała będzie w propozycji Zamawiającego realizacji określonych prac informatycznych w tym m.in. zaprojektowania i przygotowania następujących modułów budowanego systemu: a. moduł zarządzania danymi nt. placówek własnych „MÓJ SKLEP” - celem jest umożliwienie użytkownikom zarządzanie informacjami o swoich placówkach, określanie podstawowych parametrów takich jak miejsce na poszczególne kategorie, wizualizacja floorplanu. Większość prac w tym etapie będzie opierać się na zbudowaniu odpowiedniego interfejsu użytkownika. b. moduł zarządzania użytkownikami „ADMIN” - celem jest umożliwienie użytkownikowi systemu o uprawnieniach administracyjnych zarządzanie innymi użytkownikami (tworzenie, blokowanie, nadawanie uprawnień), rolami, globalnymi alertami. W ramach tego etapu powstanie też log użytkownika, który będzie rejestrował kluczowe aktywności. Najwięcej prac będzie wymagać integracja z Active Directory, które będzie służyć za repozytorium użytkowników. c. stworzenie dedykowanych raportów i ekranów do wyświetlania raportów w narzędziu Power BI Embedded - celem jest zbudowanie zestawu raportów pokazujących różne aspekty pracy systemu, różne aspekty wpływu aplikacji na efektywność sklepu, obroty, marże itp. W tym etapie pracę będą się skupiać głównie na budowaniu odpowiedniej bazy analitycznej jak i raportów w technologii Microsoft PowerBI. Dodatkowo przeprowadzona zostanie również integracja przygotowanego systemu z systemem IT w placówce wraz z uruchomieniem w środowisku produkcyjnym - celem jest integracja z systemem IT w sklepie, przeprowadzenie serii optymalizacji wg założonych scenariuszy, dostosowanie funkcjonalności i parametrów systemu, szkolenie obsługi, uruchomienie produkcyjne systemu. Wykonawca będzie stosować się do wytycznych Zamawiającego dotyczących formy przedstawienia wykonania zleconej usługi. Opracowanie graficzne systemu (szata i layout) powinno zawierać logotypy unijne (logotyp Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, logotyp POPW) oraz logotyp Zamawiającego z zabezpieczonymi przestrzeniami zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Aktualna wersja ww. dokumentu umieszczona jest pod adresem internetowym: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/49353/Podrecznik_wnioskodawcy_i_beneficjenta_210717.pdf Oferent zobowiązuje się do wsparcia technicznego i wprowadzenia poprawek na każdym z wyżej wymienionych etapów budowy Systemu każdorazowo na wyraźną prośbę Zamawiającego. Poprawki w szczególności mogą dotyczyć odstępstw od opisu przedmiotu zamówienia, które są niezbędne dla dokończenia Systemu, a mogą wy Wykonawca zobowiązuje się, iż opracowanie wersji finalnej i wykonanie systemu objętego niniejszym zamówieniem konsultowane będzie z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia i pewna część zakresu specyfikacji może ulec zmianie po konsultacjach Wykonawcy z zamawiającym (np. konieczność modyfikacji algorytmów w wyniku ich badania z użyciem danych rzeczywistych od klienta).
branża Komputery, informatyka, technika biurowa
podbranża usługi informatyczne, oprogramowanie komputerowe
kody CPV 72000000, 72210000, 72212422, 72243000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: usługi informatyczne , oprogramowanie komputerowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10376375 2024-04-26
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10375997 2024-04-29
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek monochromatycznych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem dodatkowym w ramach umowy ramowej. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń ...
10462370 2024-04-29
godz. 09:00
Wielkopolskie Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla IPN–KŚZpNP Oddział w Poznaniu Część 1: Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu komputerowego PC w obudowie AIO i oprogramowania ...
10472267 2024-04-29
godz. 10:00
Śląskie Opis ogólny zamówienia: Zbieranie i przygotowanie wysokiej jakości, oznaczonych danych z sensorów umieszczonych na piłkarzach i w piłce (akcelerometr 3 osiowy, żyroskop, barometr), kt...
10483520 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie 30/W/2024 Aktualizacja oprogramowania LabSolutions 1.25, LabSolutions 5.73, LabSolutions 5.106 do LabSolutions DB z opcją Multi Data Report oraz kwalifikacją IQ/OQ PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA...
10474801 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa Systemu HIS Zamawiającego, poprzez dostawę i wdrożenie dodatkowych obszarów funkcjonalnych 1. Zamówienie obejmuje etapy główne: • Etap I - Plan Realizacji Umowy • Etap ...
10461611 2024-04-30
godz. 16:00
Śląskie Przedmiotem niniejszego postępowania ofertowego jest nabycie wartości niematerialnych i prawnych - system informatyczny APS Parametry nie gorsze niż (przy założeniu, że wszędzie tam, ...
10481449 2024-05-06
godz. 23:59
Mazowieckie CSP_2024_01_01133_Cyfryzacja i robotyzacja procesu produkcji w Zakładzie Produkcyjnym Ciech Soda Polska w Inowrocławiu. Wdrożenie DCS i Production Intelligence
10464915 2024-05-07
godz. 09:15
Śląskie Odnowienie oraz rozszerzenie na okres 12-miesięcy licencji: IBM Robotic Process Automation with Automation Anywhere Platform Express Virtual Server Subscription License.
10479701 2024-05-07
godz. 12:00
Łódzkie Zakup wsparcia technicznego Acronis Cyber Backup 15 Advanced Virtual Host Renewal AAS GESD - 4 licencje. Wsparcie ważne od 01.01.2025 r. na okres 12 miesięcy.