Przetarg 7709230 - Serwisowanie sprzętu spadochronowo – desantowego i...

   
Analizuj Zamówienie 7709230 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-09-22
przedmiot ogłoszenia
Serwisowanie sprzętu spadochronowo – desantowego i wysokościowo – ratowniczego oraz dopuszczenie / niedopuszczenie go do eksploata
cji (potwierdzonego wpisem w dokumentacji technicznej / metryce)
Numer referencyjny: 88/ZP/20

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zakres usługi obejmuje:
1) Weryfikację stanu technicznego, sprzętu;
2) Naprawę sprzętu, w tym wymianę niesprawnych części;
3) Obsługę sprzętu;
4) Dopuszczenie/niedopuszczenie do eksploatacji sprzętu oraz potwierdzenie stanu technicznego, resursu w obowiązującej dokumentacji;
5) Dokonanie adnotacji w dokumentacji technicznej/metryce sprzętu;
6) Zdjęcie starej powłoki lakierniczej, nałożenie nowej, wymianę wkładek wewnętrznych (kolor czarny-połysk) – dotyczy zadania 5.
4. Usługi winny być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną sprzętu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Przyjęcia do wykonania usługi polegającej na: weryfikacji stanu technicznego, naprawie, dokompletowaniu, usprawnieniu, dopuszczeniu/niedopuszczeniu
do eksploatacji sprzętu określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Każdorazowego określenia szczegółowego zakresu czynności obsługowych sprzętu postępując zgodnie z procedurą postępowania ze sprzętem:
a) weryfikacji stanu technicznego sprzętu;
b) wypełnienia Protokołu kontrolnego na naprawę/remont poprzez wpisanie wyników weryfikacji i badania stanu technicznego oraz zaleceń do dalszych prac. Poprawność wypełnienia jest potwierdzana przez zakładową Kontrolę Jakości.
c) naprawy;
d) sprawdzenia poprawności wykonania napraw przez zakładową Kontrolę Jakości;
e) wypełnienia Protokołu kontrolnego na naprawę/remont poprzez wpisanie wyników sprawdzenia poprawności wykonania prac – poprawność wypełnienia potwierdza zakładowa Kontrola Jakości;
f) wpisu do metryki z powołaniem się na numer Protokołu kontrolnego
na naprawę/remont (protokół jest załącznikiem do metryki).
6. Użycia do realizacji zamówienia materiałów, które muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wysokiej jakości oraz odpowiadać PN lub atestom odpowiadającym warunkom technicznym dopuszczającym do eksploatacji. Wykonawca na życzenie Zamawiającego przedstawi Zamawiającemu dokumenty dotyczące użytych materiałów w celu potwierdzenia powyższych wymagań.
7. Wykonania wszystkich prac, zgodnie z warunkami technicznymi na dany typ sprzętu oraz ogólnymi warunkami technicznymi na wykonanie i odbiór sprzętu.
8. Zgłoszenia odbioru z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem. Każdy przekazany
po usłudze serwisu technicznego sprzęt ma posiadać aktualny certyfikat zawierający m.in.: dane firmy dokonującej wykonanie serwisu oraz datę kolejnego serwisu technicznego (dotyczy zadania 1 i 3).
9. Sporządzenia protokołu odbioru usługi zgodnie z treścią załącznika nr 1 do umowy.
10. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie usługi wyniósł:
1) 24 miesiące na wymienione części
2) 12 miesięcy na wykonane naprawy.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 6 zadań.
12. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub więcej zadań.
13. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.
14. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w Leźnicy Wielkiej dnia 24.09.2020 r. w godz. 1000 - 1400 (kontakt: st. chor. szt. Mariusz Przygoda tel. 261 168 462).
15. Wizja możliwa tylko w wyznaczonym czasie. W celu wejścia na teren wojskowy wymagany dowód osobisty. Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji na biurze przepustek.
16. W trakcie wizji nie przewiduje się złożenia pytań. Wszelkie zapytania do przedmiotu zamówienia kierowane są do Zamawiającego: faksem - nr: 261-442-101/ e-mailem: 31wog.zamowienia@wp.mil.pl.
17. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych terminów na przeprowadzenie wizji lokalnej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
branża Maszyny, sprzęt, urządzenia, narzędzia
podbranża sprzęt sportowy
kody CPV 50210000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt sportowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10386575 2024-04-02
godz. 10:00
Łódzkie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Ubranie żeglarskie dwuczęściowe. Szczegółowy opis w załączniku Opis przedmiotu - ub [...].pdf 1 kpl.
10329612 2024-04-02
godz. 23:59
Małopolskie Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie sali poznania świata dla dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat w Tryńczy przy ul. Sortowej obejmujące dostawę i montaż urządzeń sali poznan...
10373960 2024-04-04
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Dostawa skafandrów nurkowych suchych
10428106 2024-04-12
godz. 12:00
Mazowieckie Przegląd urządzeń sportowych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Przegląd 20 urządzeń sportowych HES. Koszt dojazdu wliczony w usługę. Urządzenia sportowe HES do przeglądu: -Atlas wielooso...
10431997 2024-04-22
godz. 15:30
Śląskie Zakup treningowych bramek przenośnych do gry w piłkę nożną
10426562 2024-04-24
godz. 23:59
Kujawsko-Pomorskie Przedmiotem zamówienia jest zlecenie wykonania prac budowlanych na zasadzie GENERALNEGO WYKONAWSTWA (według posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej w postaci Projektu budo...
10460927 2024-04-25
godz. 09:00
Podkarpackie zakup rotora do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych
10474620 2024-04-26
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie PT.236.44.2024 Przegląd roczny automatów nurkowych oraz przegląd 6-letni masek pełnotwarzowych dla KM PSP Włocławek PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Przegląd roczny automatów nurkowych ( ...
10457097 2024-04-30
godz. 10:00
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów sportowych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Rachaniach w ramach projektu pn. “Programy rozwojowe szkół podsta...
10446837 2024-05-21
godz. 10:00
Zachodniopomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego ...