Przetarg - Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji oraz...

   
Analizuj Zamówienie 6395884 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-11-08
przedmiot ogłoszenia
Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji oraz systemów zamontowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu.
Nume
r referencyjny: DA-V-1-3.272.2.2018

1. Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji oraz systemów zamontowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu w roku 2019:
1) wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacji,
2) Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania,
3) elektrycznej, teletechnicznej,
4) systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku.

Zamówienie udzielane jest w czterech częściach:
Część I – Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacji w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu;
Część II – Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu;
Część III – Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji elektrycznej, teletechnicznej w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu;
Część IV - Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1a – 1d do SIWZ, odpowiednio dla każdej z czterech części zamówienia.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacji w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu;
Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacji w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla przedmiotowej Części zamówienia, wzorem umowy dla przedmiotowej Części zamówienia oraz pozostałymi dokumentami będącymi integralną częścią postępowania o zamówienie publiczne.

Część nr: 2 Nazwa: Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu.
Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla przedmiotowej Części zamówienia, wzorem umowy dla przedmiotowej Części zamówienia oraz pozostałymi dokumentami będącymi integralną częścią postępowania o zamówienie publiczne.

Część nr: 3 Nazwa: Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji elektrycznej, teletechnicznej w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu.
Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji elektrycznej, teletechnicznej w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla przedmiotowej Części zamówienia, wzorem umowy dla przedmiotowej Części zamówienia oraz pozostałymi dokumentami będącymi integralną częścią postępowania o zamówienie publiczne.

Część nr: 4 Nazwa: Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu.
Serwisowanie, konserwacja i przegląd systemu monitoringu (BMS) i automatyki urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia dla przedmiotowej Części zamówienia, wzorem umowy dla przedmiotowej Części zamówienia oraz pozostałymi dokumentami będącymi integralną częścią postępowania o zamówienie publiczne.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500268504-N-2018 z dnia: 2018-11-08
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
RODO Obowiązek informacyjny po stronie
Zamawiającego dotyczący danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich
(pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu) 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że: 1.1 Administratorem danych osobowych jest Marszałek
Województwa z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań. 1.2 W sprawach związanych z przetwarzaniem
danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych, Departament
Organizacyjny i Kadr, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al.
Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl 1.3 Dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji. 1.4 Odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o: - art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”, - art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, - art. 139 ust. 3 ustawy
Pzp, - przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z
2016 r. poz. 1764 ze zm. ), - przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec
Zamawiającego. 1.5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a
następnie przez 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywania umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania, np. z uwagi na
obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy
prawa powszechnie obowiązującego. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli
oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami
umowy). 1.6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.1.7. W
odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.9. Nie
przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO. 2. Zamawiający zamieścił oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie
wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, a
dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich dla
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Formularzu ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500268674-N-2018 z dnia: 2018-11-09
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6) Informacje dodatkowe
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
RODO Obowiązek informacyjny po stronie
Zamawiającego dotyczący danych osobowych Wykonawców, danych osób trzecich
(pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych Zamawiającemu) 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że: 1.1 Administratorem danych osobowych jest Marszałek
Województwa z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań. 1.2 W sprawach związanych z przetwarzaniem
danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych, Departament
Organizacyjny i Kadr, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al.
Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl 1.3 Dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji. 1.4 Odbiorcami danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o: - art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”, - art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, - art. 139 ust. 3 ustawy
Pzp, - przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z
2016 r. poz. 1764 ze zm. ), - przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec
Zamawiającego. 1.5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a
następnie przez 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE,
począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu
obowiązywania umowy, chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania, np. z uwagi na
obowiązki archiwizacyjne, dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy
prawa powszechnie obowiązującego. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli
oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami
umowy). 1.6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 1.7. W
odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.8. Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 1.9. Nie
przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO. 2. Zamawiający zamieścił oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie
wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, a
dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich dla
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Formularzu ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500273804-N-2018 z dnia: 2018-11-15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
2018-11-16, godz. 10:00
W ogłoszeniu powinno być:
2018-11-20, godz. 10:00


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 500275749-N-2018 z dnia: 2018-11-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert:
2018-11-16, godzina: 10:00

W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert:
2018-11-23, godzina: 10:00
branża Ciepłownictwo i gaz, Energoelektryczna, Komputery, informatyka, technika biurowa, Ochrona, Wodno - kanalizacyjna
podbranża instalacje grzewcze, instalacje wewnętrzne, montaż sieci komputerowej, instalacje, sprzęt i instalacje p-poż, instalacje wewnętrzne
kody CPV 50700000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje grzewcze , instalacje wewnętrzne , montaż sieci komputerowej , instalacje , sprzęt i instalacje p-poż , instalacje wewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10450278 2024-05-05
godz. 00:00
Śląskie wykonanie przeglądu i legalizacji podręcznego sprzętu gaśniczego oraz wewnętrznych i zewnętrznych hydrantów w obiektach ŚlOSG
10483488 2024-05-06
godz. 09:00
Świętokrzyskie IZP.2411.100.2024.BK Wykonanie pomiarów energetycznych budynków szpitala - IZP.2411.100.2024.BK PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie pomiarów energetycznych budynków szpitala Należy za...
10463527 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie Modernizacja Szkoły Podstawowej w Kocierzewie Południowym A. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w Szkole Podstawowej w Kocierzewie Południowym.B. Rodzaj zamówienia: robot...
10438781 2024-05-07
godz. 09:00
Małopolskie Remont instalacji ogrzewania dachu budynku nr 1 w m. Zakopane przy ul. Przewodników Tatrzańskich 3 w Zakopanem.
10431257 2024-05-07
godz. 15:30
Mazowieckie Dostawa i wymiana wodomierzy z systemem zdalnego odczytu radiowego (modułem radiowym) na wewnętrznych instalacjach wodociągowych w 18 budynkach mieszkalnych i 2 pawilonach handlowych wraz...
10414007 2024-05-09
godz. 09:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Jaworznie, ul. Stefana Batorego 48. W zakresie prac objętych niniejszym za...
10482033 2024-05-09
godz. 10:00
Śląskie Przebudowa zasilania elektroenergetycznego w ramach realizacji zadania „Modernizacja systemów zabezpieczeń ppoż. i systemu antywłamaniowego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w ...
10484748 2024-05-10
godz. 09:00
Śląskie „Modernizacja wybranych budynków Gminnego Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Krzanowicach, obiekty zlokalizowane na terenie gminy Krzanowice” Część 1: Modernizacja Domu Kultury w ...
10485431 2024-05-14
godz. 10:00
Mazowieckie Wykonanie doposażenia w wyłącznik główny prądu p.poż. budynku z częścią mieszkalną oraz lokalami usługowymi przy ul. Św. Bonifacego 92, będącego w zasobach Administracji Osied...
10457554 2024-05-23
godz. 09:00
Wielkopolskie „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej w SZOZ nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu” Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.