Przetarg 8472214 - Serwis aparatu TK SOMATOM DEFINITION AS SN 96703 oraz...

   
Analizuj Zamówienie 8472214 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2021-10-19
przedmiot ogłoszenia
Serwis aparatu TK SOMATOM DEFINITION AS SN 96703 oraz przeglądy aparatów RTG Numer referencyjny: PN-21/21/10
Serwis aparatu TK SO
MATOM DEFINITION AS SN 96703 oraz przeglądy aparatów RTG
Serwis aparatu TK SOMATOM DEFINITION AS SN 96703 Część nr 1 1. Przeglądy okresowe i konserwacje ● Regularne przeglądy okresowe i konserwacje - interwały i zakres przeglądów według zaleceń producenta tj. dwa przeglądy w roku; terminy przeglądów - uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. ● Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. ● Kontrola występowania usterek zewnętrznych. ● Inspekcja zużycia części. ● Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. ● Smarowanie ruchomych części mechanicznych. ● Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. ● Konserwacja software’u systemowego i aplikacyjnego przy użyciu dedykowanego oprogramowania serwisowego. ● Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. ● Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. ● Dokumentacja przeglądów. 2. Kontrola jakości – podczas przeglądów okresowych i konserwacji ● Sprawdzenie jakości obrazu. ● Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. ● Przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 3. Zdalna diagnostyka ● Wykorzystanie systemu zdalnej diagnostyki do diagnostyki i naprawy uszkodzeń. ● Utrzymanie infrastruktury koniecznej do realizacji usług zdalnej diagnostyki łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej, jeżeli Zamawiający nie udostępni własnego łącza internetowego. ● System zdalnej diagnostyki spełniający międzynarodową normę standaryzującą system zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2013 ● Dotyczy aparatury wyposażonej funkcję zdalnej diagnostyki. 4. Naprawy ● Interwencje na wezwanie – praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera. ● Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części. ● Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie. ● Dokumentacja interwencji serwisowych. 5. Części zamienne ● Wymiana na nowe, oryginalne i w oryginalnych opakowaniach części zamienne w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem komponentów specjalnych tj. lamp RTG i kompletnych detektorów promieniowania, a także materiałów eksploatacyjnych i elementów wyposażenia dodatkowego. ● Umowa obejmuje wymianę materiałów (fabrycznie nowych, w oryginalnych opakowaniach) niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów. 6. Modyfikacje ● Wykonanie zalecanych przez producenta: aktualizacji software’u systemowego i aplikacyjnego oraz modyfikacji urządzenia. 7. Obsługa serwisowa ● Umowa zapewnia możliwość dokonywania zgłoszeń 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. ● Umowa zapewnia możliwość korzystania z dedykowanej platformy serwisowej 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, pozwalającej na wykonywanie zgłoszeń, bieżące monitorowanie ich statusu oraz stanu realizacji. ● Umowa zapewnia pracę inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. ● KODY SERWISOWE - Inżynierowie świadczący serwis posiadający dostęp do legalnych kodów serwisowych, potwierdzony umową licencyjną lub oświadczeniem producenta. ● CERTYFIKATY - Serwis świadczony w ramach umowy wykonywany jest przez Inżynierów posiadających Certyfikat szkoleniowy producenta dla Somatom Definition AS lub autoryzowanego przedstawiciela ● Czas reakcji serwisu 24 godziny, w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz: 8:00-17:00. Przez reakcję na zgłoszoną awarię rozumie się m.in. telefoniczny wywiad techniczny przeprowadzony z bezpośrednim użytkownikiem sprzętu ●Czas naprawy bez części 3 dni robocze ●Czas naprawy z częściami 5 dni roboczych 8. Wsparcie aplikacyjne ● W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. ● Doradztwo w zakresie aplikacji (w tym pomoc w optymalizacji działania urządzenia) i p
Serwis aparatów: CYFROWE APARATY RTG AXIOM Luminos dRF, Ysio, Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max, Część nr 2 Przeglądy okresowe i konserwacje ? Regularne przeglądy okresowe i konserwacje - interwały i zakres przeglądów według zaleceń producenta tj. jeden przegląd w roku; terminy przeglądów - uzgodnione z ZAMAWIAJĄCYM. ? Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego. ? Kontrola występowania usterek zewnętrznych. ? Inspekcja zużycia części. ? Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła. ? Smarowanie ruchomych części mechanicznych. ? Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego. ? Konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego przy użyciu dedykowanego oprogramowania serwisowego. ? Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych. ? Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy. ? Dokumentacja przeglądów ? Kalibracja detektorów cyfrowych 2. Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych i konserwacji ? Sprawdzenie jakości obrazu. ? Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów. ? Przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 3. Naprawy ? Umowa nie obejmuje napraw. 4. Części zamienne ? Umowa nie obejmuje dostawy części zamiennych. 5. Obsługa serwisowa ? Umowa zapewnia możliwość dokonywania zgłoszeń 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. ? Umowa zapewnia możliwość korzystania z dedykowanej platformy serwisowej 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, pozwalającej na wykonywanie zgłoszeń, bieżące monitorowanie ich statusu oraz stanu realizacji. ? Umowa zapewnia pracę inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych, to jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 17:00, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. ? KODY SERWISOWE - Inżynierowie świadczący serwis posiadający dostęp do legalnych kodów serwisowych, potwierdzony umową licencyjną lub oświadczeniem producenta. ? CERTYFIKATY - Serwis świadczony w ramach umowy wykonywany jest przez Inżynierów posiadających Certyfikat szkoleniowy producenta lub autoryzowanego przedstawiciela dla każdego aparatu objętego obsługą serwisową. 6. Wsparcie aplikacyjne ? W zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. ? Doradztwo w zakresie aplikacji (w tym pomoc w optymalizacji działania urządzenia) i porady przez telefon.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie TED nr 2021/S 227-598383 z dnia 2021-11-23:
Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: IV.2.2
Zamiast:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 22/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Zamiast:
Warunki otwarcia ofert
Data: 22/11/2021
Czas lokalny: 09:30
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy, na karcie ”Oferta/Załączniki”, poprzez ich odszyfrowanie,
które jest jednoznaczne z ich upublicznieniem.
Powinno być:
Warunki otwarcia ofert
Data: 25/11/2021
Czas lokalny: 09:30
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy, na karcie ”Oferta/Załączniki”, poprzez ich odszyfrowanie,
które jest jednoznaczne z ich upublicznieniem.
Numer sekcji: II.2.14
Zamiast:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 19 200,00 zł.
3.W przypadku składania ofert na poszczególne części, kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych,
wyszczególnionych poniżej:
Część I – 14 868,00 zł.
3.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2021.11.22 do godz. 09:00
Powinno być:
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 19 200,00 zł.
3.W przypadku składania ofert na poszczególne części, kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych,
wyszczególnionych poniżej:
Część I – 14 868,00 zł.
3.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2021.11.25 do godz. 09:00
Numer sekcji: II.2.14
Zamiast:
Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 19 200,00 zł.
3.W przypadku składania ofert na poszczególne części, kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych,
wyszczególnionych poniżej:
Część II – 4 332,00 zł.
3.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2021.11.22 do godz. 09:00
Powinno być:
Informacje dodatkowe
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 19 200,00 zł.
3.W przypadku składania ofert na poszczególne części, kwota wadium jest sumą wadiów cząstkowych,
wyszczególnionych poniżej:
Część II – 4 332,00 zł.
3.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2021.11.25 do godz. 09:00
Numer sekcji: IV.2.6
Zamiast:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 20/01/2022
Powinno być:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 23/01/2022
branża Medyczna
podbranża serwis, naprawa
kody CPV 50400000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podlaskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podlaskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: serwis, naprawa

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10289088 2024-03-29
godz. 09:30
Pomorskie 49/PN/2024 - Usługa serwisowania aparatury medycznej dla UCK 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego, realizowana ...
10329363 2024-04-04
godz. 09:00
Zachodniopomorskie EP/220/15/2024 - Przegląd respiratorów dla SPWSZ w Szczecinie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 przegląd respiratorów producenta Covidien Bennet 9802. Szcze...
10330462 2024-04-04
godz. 09:00
Mazowieckie Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej, w podziale na 15 (piętnaście) części Część 1: Część 1 – RTG HYPERION X9 (pakiet 53) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamów...
10316235 2024-04-04
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Modernizacja i rozbudowa wewnętrznej instalacji doprowadzającej gazy medyczne w Warmińsko-Mazurskim Centrum Chorób Płuc w Olsztynie Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudow...
10305949 2024-04-08
godz. 08:30
Lubelskie Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na przeglądy i serwis aparatury medycznej Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów i serwisu ...
10280673 2024-04-09
godz. 08:00
Zachodniopomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług serwisu pogwarancyjnego sprzętu produkcji Varian Medical Systems, użytkowanego na Oddziale Klinicznym Radioterapii.2. Szczegółowy opis ...
10375305 2024-04-11
godz. 09:00
Pomorskie Przeglądy sprzętu i aparatury medycznej - nr 30/TP/2024 Część 1: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medyczne...
10334428 2024-04-18
godz. 09:00
Łódzkie 45/PN/ZP/U/2024 - Usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej wraz z naprawami dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Aka...
10341700 2024-04-25
godz. 09:00
Pomorskie Usługi serwisowe mammografów wraz z przystawką do biopsji w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe mammograf...
10385530 2024-05-06
godz. 10:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej producenta DRÄGER będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Paw...