Przetarg 8953810 - „Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin...

   
Analizuj Zamówienie 8953810 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-06-03
przedmiot ogłoszenia
„Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin poprzez budowę obiektów sportowych w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Mich
ałówce”

Część 1: Część I zamówienia „Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin poprzez budowę obiektów sportowych w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Michałówce – budowa obiektów sportowych”Zakres zamówienia obejmuje: budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w zakresie boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego, bieżni dwutorowej, skoczni do skoku w dal z piaskownicą, piłkochwyty:1) Boisko do piłki nożnej: wymiary długość 62 m, szerokości 30 m. Ogólna powierzchnia 1.860 m2. Warstwy podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową boiska: wyprofilowany i zagęszczony grunt rodzimy; warstwa odsączająca z pospółki o grubości 66 cm; warstwa ziemi urodzajnej o łącznej grubości 12 cm; nawierzchnia z trawy naturalnej z rolki, hodowana na folii o grubości 35 mm;a) Odwodnienie boiska do piłki nożnej:Wody opadowe odprowadzane będą zgodnie z stanem istniejącym w powierzchniowo na tereny zielone przyległe do zespołu boisk.b) PiłkochwytyPilkochwyty o wysokości 4 m ponad poziom terenu ustawione na linii obrzeża. Słupy piłkochwytu wykonane z rur kwadratowych 80x80x5 o długości 4950 mm, minimalne zakotwienie w fundamencie 95 cm. c) Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy i elementy małej architekturyBoisko o piłki nożnej należy wyposażyć w dwa komplety bramek do piłki ręcznej o wymiarach 5,00 x 2,00 m. Bramki mocowane w tulejach z możliwością demontażu. 2) Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowejBoisko wielofunkcyjne o wymiarach netto długość 44,0 m x szerokość 22,0 m, powierzchnia 6968,00 m2. a) Odwodnienie boiska wielofunkcyjnegoWody opadowe odprowadzane będą zgodnie z stanem istniejącym w powierzchniowo na tereny zielone przyległe do zespołu boisk.b) PiłkochwytyPilkochwyty o wysokości 4 m ponad poziom terenu ustawione na linii obrzeża. Słupy piłkochwytu wykonane z rur kwadratowych 80x80x5 o długości 4950 mm, minimalne zakotwienie w fundamencie 95 cm. c) Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy i elementy małej architekturyBoisko do piłki ręcznej należy wyposażyć w dwa komplety bramek do piłki ręcznej o wymiarach 0,00 x 2,00 m. Bramki mocowane w tulejach z możliwością demontażu. 3) Bieżnia dwutorowaBieżnia dwutorowa do biegu na 60 m o wymiarach długość 67,00 m x szerokość 2,44 m, powierzchnia 163,48 m2. 4) Skocznia do skoku w dalSkocznia do skoku w dal składająca się z rozbiegu do skoku w dal wyposażonego w belkę do skoku w dal oraz piaskownicę. Rozbieg do skoku w dal – jako przedłużenie bieżni o wymiarach długość 14,10 m x szerokość 1,22 m, powierzchnia 17,20 m2. 5) Siłownia zewnętrznaSiłownia zewnętrzna o powierzchni 178,90 m2. W obrąb siłowni znajdzie się sześć podwójnych zestawów do ćwiczeń: podciągacz + wypychacz, prasa nożna + motyl, poręcz jednostronna + drabinka do podciągania się z drążkiem, wioślarz + biegacz, twister + wahadło, narciarz + duże koła Tai Chi, ławka z pedałami.6) Utwardzenie terenuUtwardzenie terenu z kostki brukowej koloru szarego grubości 6 cm7) Obiekty małej architektury: 17 ławek metalowo – drewnianych z oparciem o długości 180 cm i głębokości 60 cm 9 sztuk stalowych wolnostojących koszy na śmieci o pojemności 60l.8) Instalacje elektryczneBoisko do piłki nożnej oświetlone będzie za pomocą 8 szt. Opraw oświetleniowych LED o mocy 200W. Oprawy oświetleniowe zainstalowane będą na słupach oświetleniowych na wysokości 8 m. Boisko do piłki nożnej oświetlone będzie za pomocą 12 szt. Opraw oświetleniowych LED o mocy 245W. Oprawy oświetleniowe zainstalowane będą na słupach oświetleniowych na wysokości 8m.Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: Projekt budowlany, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiar robót.

Część 2: Część II zamówienia „Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin poprzez budowę obiektów sportowych w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Michałówce – remont sali gimnastycznej”Remont sali gimnastycznej polega na:- wymianie podłogi,- malowaniu ścian farbą emulsyjną i olejną ,- zamontowaniu wyposażenia sali w sprzęt sportowy do gier i ćwiczeń gimnastycznych po uprzednim demontażu istniejącego,- wymiana oświetlenia.Szczegółowy opis zawiera przedmiar robót. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”

TIP.271.15.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00211127/01 z dnia: 2022-06-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00021894/01/P
Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 2.10. Identyfikator pozycji planu postępowań Przed zmianą:
1.1.5 Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Garwolin poprzez budowę obiektów sportowych w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Michałówce
Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-20 10:00
Po zmianie:
2022-06-24 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-20 10:30
Po zmianie:
2022-06-24 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-19
Po zmianie:
2022-07-22


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00218297/01 z dnia: 2022-06-22
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-24 10:00
Po zmianie:
2022-07-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-24 10:30
Po zmianie:
2022-07-04 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-22
Po zmianie:
2022-08-02


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00227952/01 z dnia: 2022-06-28
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Nie dotyczy
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe (dla Części I):
Zamawiający, działając zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą n/w przedmiotowych środków dowodowych:
Wymagane dokumenty oferowanego systemu nawierzchni
• Atest PZH
• Karta Techniczna potwierdzona przez producenta
• Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta
• Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014
• Badania potwierdzających zgodność z normą DIN 18035-6:2021-08 lub wcześniejszą.
• Badania Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych dedykowane dla oferowanego systemu nawierzchni PU – nie akceptuje się badań na użyte lepiszcza PU
• Certyfikat FIBA 3x3
• Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU zgodne z procedurą badawczą ITB lub równoważne . Nie akceptuje się badań zgodnych z normą EN 772-18:2011-07
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:

Po zmianie:
Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ,
3) Kosztorys ofertowy wykonany na postawie przedmiaru robót.
4) Zobowiązanie podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (jeśli dotyczy),
5) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (jeżeli dotyczy),
6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielnie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Potwierdzenie wpłaty wadium.
Po zmianie:
1) Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.
2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ,
3) Kosztorys ofertowy wykonany na postawie przedmiaru robót.
4) Zobowiązanie podmiotów, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów (jeśli dotyczy),
5) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (jeżeli dotyczy),
6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielnie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7) Potwierdzenie wpłaty wadium.
8) Przedmiotowe środki dowodowe określone w Rozdziale VIII pkt 9.


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00234507/01 z dnia: 2022-07-01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-04 10:00
Po zmianie:
2022-07-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-04 10:30
Po zmianie:
2022-07-07 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-02
Po zmianie:
2022-08-05


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00240039/01 z dnia: 2022-07-05
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe (dla Części I):
Zamawiający, działając zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą n/w przedmiotowych środków dowodowych:
Wymagane dokumenty oferowanego systemu nawierzchni
• Atest PZH
• Karta Techniczna potwierdzona przez producenta
• Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta
• Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014
• Badania potwierdzających zgodność z normą DIN 18035-6:2021-08 lub wcześniejszą.
• Badania Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych dedykowane dla oferowanego systemu nawierzchni PU – nie akceptuje się badań na użyte lepiszcza PU
• Certyfikat FIBA 3x3
• Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU zgodne z procedurą badawczą ITB lub równoważne . Nie akceptuje się badań zgodnych z normą EN 772-18:2011-07
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe (dla Części I):
Zamawiający, działając zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług z wymaganiami oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą n/w przedmiotowych środków dowodowych:
Wymagane dokumenty oferowanego systemu nawierzchni
• Atest PZH
• Karta Techniczna potwierdzona przez producenta
• Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta
• Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014
• Badania potwierdzających zgodność z normą DIN 18035-6:2021-08 lub wcześniejszą.
• Badania Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych dedykowane dla oferowanego systemu nawierzchni PU
• Certyfikat FIBA 3x3
• Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU zgodne z procedurą badawczą ITB lub równoważne . Nie akceptuje się badań zgodnych z normą EN 772-18:2011-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-07-07 10:00
Po zmianie:
2022-07-11 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-07-07 10:30
Po zmianie:
2022-07-11 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-08-05
Po zmianie:
2022-08-09
branża Budowlana - obiekty, Drogownictwo
podbranża obiekty sportowe, drogi, ulice, autostrady, obwodnice, boiska
kody CPV 45000000, 45212220, 45233200, 45310000, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe , drogi, ulice, autostrady, obwodnice , boiska

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441049 2024-05-06
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grzybiny w zakresie drogi dla pieszych i zatoki autobusowej na działce nr 57, Gmina Działdowo” Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi ...
10452011 2024-05-06
godz. 09:25
Wielkopolskie Rozbudowa parkingu w Stęszewie. Zakres prac zgodnie z załączonym przedmiarem oraz dokumentacją Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówien...
10376073 2024-05-06
godz. 11:00
Podkarpackie Zagospodarowanie poscaleniowe na zadaniu: Budowa lub przebudowa dróg transportu rolnego, renowacja rowów i rekultywacja gruntów dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka gm. ...
10448451 2024-05-06
godz. 11:00
Lubelskie Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych dróg gminnych w 2024 roku. 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie cząstkowym nawierzchni asfaltowych d...
10441563 2024-05-06
godz. 11:00
Świętokrzyskie Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Oleśnicy w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Przedmiotem zamówienia jest budowa...
10456734 2024-05-06
godz. 11:30
Pomorskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego.2. Inwestycja obejmuje swym zakresem wykonanie 3 odcinków dróg powiat...
10446089 2024-05-07
godz. 10:00
Małopolskie Przebudowa drogi wewnętrznej „ul. Dzielnica” na odcinku w km 0+000-0+168 w m. Barcice 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewn...
10457732 2024-05-10
godz. 10:00
Lubuskie Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wełmin gmina Strzelce Krajeńskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywanie w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwesty...
10406859 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Budowa mostu w ciągu ulicy Drozdka w drodze powiatowej 2352 S nad rzeką Mała Panew w Kaletach w formule projektuj i buduj” 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa most...
10451113 2024-05-17
godz. 09:30
Małopolskie Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych rozbudowy dróg gminnych na terenie Gminy Wielka Wieś z podziałem na zadania, wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, decyzji, zezwoleń ...