Przetarg 7392053 - Rozbudowa z przebudową budynku administracyjno –...

   
Analizuj Zamówienie 7392053 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-03-18
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa z przebudową budynku administracyjno – biurowego Zarządu Dróg Powiatowych
Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.3.2020

1.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania pn. "Rozbudowa budynku administracyjno - biurowego siedziby Zarządu Dróg Powiatowych". Zadnie obejmuje wykonanie rozbudowy i przebudowy istniejącego budynku administracyjno- biurowego będącego siedzibą Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, dz. nr 3/8, 3/10, obręb Dąbrowa, gmina Bartoszyce. Budynek zostanie rozbudowany o nową część parterową, częściowo podpiwniczoną o wymiarach 12,25x 12,22m i wysokości w kalenicy 4,61m n.p.t w technologii tradycyjnej murowanej. W nowej części na poziomie parteru wydzielone zostaną pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne. W części piwnicznej budynku zostaną wydzielone pomieszczenia magazynowe. Zakres robót w części istniejącej budynku obejmuje m.in. wydzielenie pomieszczenia socjalnego, szatni i łazienki w miejscu 3 pomieszczeń biurowych oraz remont korytarza i istniejącej łazienki – m.in. usuniecie starej glazury i terakoty oraz położenie nowej, a także malowanie ścian. Roboty remontowe istniejącej części obejmują również wymianę drewnianej (starej) stolarki okiennej na nową PCV. Ponadto w zakres robót budowlanych wchodzą również roboty branży sanitarnej oraz branży elektrycznej. Branża sanitarna obejmuje wykonanie przebudowy instalacji wodno – kanalizacyjnej wraz z montażem zlewozmywaków, umywalek, brodzików, pisuaru, muszli ustępowych, podgrzewaczy podumywalkowych oraz wymianą istniejącego podgrzewacza ciepłej wody na nowy i przebudowę centralnego ogrzewania w części istniejącej oraz wykonanie ww. instalacji w nowej części budynku. Ponadto w ramach branży sanitarnej należy wykonać 2 nowe (niezależne) zbiorniki bezodpływowe na ścieki sanitarne o poj. 10 m3 każdy wraz z podłączeniem jednego z nich do nowoprojektowanej instalacji kanalizacji sanitarnej, zaś drugi zbiornik zostanie wpięty do istniejącego zewnętrznego odcinka kanalizacji sanitarnej. W ramach branży sanitarnej należy wykonać rozbiórkę istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe. Projekt branży elektrycznej obejmuje przebudowę instalacji elektrycznej i teletechnicznej oraz odgromowej w części istniejącej oraz wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej i odgromowej w nowo projektowanej części budynku. Szczegółowy zakres i sposób wykonywania robót objętych zamówieniem określają projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót. Ponadto roboty budowlane objęte umową mają być wykonane zgodnie z wydaną przez Starostę Bartoszyckiego decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 43/19 z dnia 26 lutego 2019 r., przepisami Prawa budowlanego oraz warunkami technicznymi, a oddany obiekt musi spełniać wszystkie warunki gwarantujące jego użytkowanie zgodnie z celem jakiemu ma służyć. Zamówienie obejmuje również uzyskanie stosownych decyzji administracyjno - prawnych, w tym pozwolenia na użytkowanie zgodnie z art. 55 ust. 1 Prawa budowlanego (tekst jedn. Dz. U z 2019r. poz. 1138 z późn. zm.) oraz obsługę geodezyjną i geologiczną. Wymagania dodatkowe: 1) Odbiór końcowy z którego sporządzony będzie protokół końcowego odbioru robót zostanie dokonany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót u Zamawiającego. 3) Wykonawca przy realizacji zamówienia musi uwzględnić fakt, że istniejący budynek biurowy będzie cały czas użytkowany na dotychczasowych zasadach, wobec tego musi być dostępny dla pracowników oraz interesantów, mieć ciągłe zasilanie w energię elektryczną, wodę, musi działać łączność telefoniczna i internetowa. Wykonywanie robót remontowych w istniejącym budynku biurowym będzie wymagało ciągłej współpracy Wykonawcy z Inwestorem. 4) Prowadzenie robót wewnątrz budynku należy wykonywać z ograniczeniem uciążliwości związanych z prowadzonymi robotami budowanymi szczególnie dotyczy hałasu i pylenia. 5) Prace związane z utrudnieniami komunikacyjnymi (np. na korytarzu) oraz generujące uciążliwy hałas, pylenie i powodujące utrudnienia w wykonywaniu obowiązków zawodowych pracowników Zamawiającego winny być wykonywane: a) w dni powszednie (od poniedziałki do piątku) poza godzinami 7:00 – 15:00; b) w soboty i dni świąteczne – bez ograniczeń czasowych. Po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 6) Prace związane z rozbudową bryły budynku należy wykonywać z zastosowaniem szczelnego wygrodzenia w postaci kotar/plandek w celu zabezpieczenia miejsc pracy w pozostałej części budynku. Zamontowane wydzielenie winno być utrzymywane w czystości. 7) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 8) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą. 9) Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu, o którym mowa w ppkt. 8 w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 10) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi odbioru robót. 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie oraz uzyskania od inspektora nadzoru inwestorskiego zatwierdzenia materiałowego na wszystkie materiały przewidziane do wbudowania. 12) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym miejsce na ustawienie zaplecza socjalno-magazynowego oraz będzie ponosił wszelkie koszty związane z jego utrzymaniem. 13) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów, śmieci. 14) Wykonawca we własnym zakresie zapewnieni wywóz i utylizację odpadów budowlanych. 15) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. 16) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji budowy. 17) Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień, zgłoszeń i uzyskanie pozwoleń niezbędnych na etapie prowadzenia robót budowlanych. 18) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę właścicielom lub użytkownikom nieruchomości, na których prowadzone będą prace budowlane oraz sąsiadujących z terenem budowy. 19) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych, naprawa uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i naziemnego w uzgodnieniu z ich administratorami. 20) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy dla każdego z elementów przedmiotu umowy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. 21) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 2. Ilekroć na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagana określone przez Zamawiającego”. Oferując materiały równoważne Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację oferowanego przez siebie zamiennika, aby umożliwić Zamawiającemu porównanie cech i parametrów oraz dokonania na tej podstawie rzetelnej oceny równoważności. 3. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 4. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę i dalszych podwykonawców, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich osób wykonujących wszelkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, tj. czynności opisanych w Przedmiarach robót (stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ) oraz operatorów maszyn i urządzeń, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, na podstawie umowy o pracę. 5. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186) tj. kierownika budowy i kierowników robót. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy również podwykonawców i dalszych podwykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEDIG lub innych równoważnych rejestrów wykonujących osobiście i samodzielnie czynności powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu niniejszej umowy oraz osób wykonujących usługi geodezyjne. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2 000,00 zł/osoba za każdy przypadek naruszenia. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności. 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 10. W przypadku, gdy wykonawca wskaże jako osobę pełniącą funkcję kierownika budowy osobę, która posiada ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. 2272 z późn. zm.), wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych.
branża Budowlana - remonty, wykończenia
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń
kody CPV 45000000, 45100000, 45110000, 45111220, 45210000, 45232410, 45262321, 45311200, 45320000, 45331100, 45332200, 45332400, 45400000, 45410000, 45421000, 45421152, 45430000, 45431100, 45431200, 45442100, 45450000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10372707 2024-04-12
godz. 10:00
Kujawsko-Pomorskie Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych wraz z modernizacją sieci wod.-kan. w celu dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w ZS nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypi...
10370135 2024-04-12
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Poprawa dostępności przestrzeni publicznej w budynku Urzędu Gminy w Dywitach 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w bryle A budynku Urzędu Gminy Dywity przy ul. Olsztyńskiej...
10341486 2024-04-24
godz. 10:00
Podlaskie Adaptacja pomieszczeń biblioteki w Starych Kupiskach na potrzeby edukacji przedszkolnej Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru i piętra budynku biblioteki publicznej na potrzeby...
10417189 2024-04-25
godz. 11:00
Dolnośląskie Remont i przebudowa sanitariatów zlokalizowanych w jednym pionie na I i II piętrze w segmencie "C" Szkoły Podstawowej Nr 37 przy ul Sarbinowskiej 10 we Wrocławiu Przedmiotem zamówienia...
10429944 2024-04-26
godz. 09:00
Śląskie ,,Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Bobrownikach” Zakres robót obejmuje: demontaż wskazanych elementów wyposażenia, wymianę posadzki sportowej w sali gimnastycznej, instalacj...
10442056 2024-04-29
godz. 10:00
Zachodniopomorskie ZMIANA SPOSOBU WYKORZYSTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓL W IŃSKU NA ŻŁOBEK PUBLICZNY Przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustaleniami §2 WT odpowiednio do strefy pożarowejw ty...
10450812 2024-05-06
godz. 08:00
Wielkopolskie Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane dla zadania: „Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Sokolniki”. Budynek wchodzi w skład struktur organizacyjnych Państwowego Gos...
10441030 2024-05-06
godz. 10:00
Łódzkie „Dostosowanie budynku warsztatów szkolnych w Zespole Szkół nr 1 w Koluszkach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych” 1. Przedmiotem niniejszego zadania jest dostosowanie do warunk...
10451278 2024-05-07
godz. 10:00
Mazowieckie Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku biurowo - mieszkalnego Zarządu Zlewni w Przemyślu - cz. II wykonanie części robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych "Pr...
10451271 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie Modernizacja pomieszczeń na I piętrze wraz ze znajdującym się pod nim stropem w budynku Urzędu Miasta i Gminy Czarny Dunajec Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomiesz...